Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:36 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Sollicitatie ging goed!!
Mag morgen 3 uur komen proefdraaien!!
Feliiiiii!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:36 schreef Lindytje het volgende:![]()
Sollicitatie ging goed!!
Congratz!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:36 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Sollicitatie ging goed!!
Thanx!! Hopen dat ie morgen bij jou ook zo soepel verlooptquote:
14:00quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Thanx!! Hopen dat ie morgen bij jou ook zo soepel verloopt
Hoe laat moet je? Dan zal ik voor je duimen!!
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:36 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Sollicitatie ging goed!!
Ohw sorry, niet bij stilgestaan... ben daar zelf namelijk helemaal niet gevoelig voor, maar zal er rekening mee houdenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:56 schreef princess-a het volgende:
Gefeliciteeerd LindyHeb je weer geld voor lakjes
Ben ik trouwens de enige die vind dat hier bij 'slordig' gelakte nagels, 'grappige' Parkinson opmerkingen niet grappig vind? Zie ze best regelmatig langskomen namelijk
Mijn mama heeft het en ik kan je vertellen, niks lolligs aan. Eerder hartverscheurend
Niet zielig bedoeld ofzo, wilde alleen even checken of ik de enige ben die het niet lollig vind
Oeh ik vind dieprood erg cocktail! Of olijfgroen en dan martini's drinken!quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:04 schreef AmNaBa het volgende:
Moest vanmorgen mijn p2 nagels bijwerken, (be wild) want had geen tijd voor een hele mani. dus na wat restauratie werk 5 min later op mijn werk. Waren ze gelijk al in de stress geschoten of ik wel zou komen.
Nu even eten en dan vanavond weer een nieuwe mani verzinnen.
Van het weekend cocktail avond, dus moet ook alvast coktailnagels verzinnen.
(ook nog afhankelijk van de jurk. (zwart met witte stipjes, of zwart met roze stippen)
dus of het worden gestippelde nagels, of iets met een cocktailglaasje
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:39 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Extravagance met Color Clob Worth The Risque
Super!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:36 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Sollicitatie ging goed!!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:36 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Sollicitatie ging goed!!
![]()
Sollicitatie ging goed!!
*aangesproken voelt* Ik gebruik de opmerking regelmatig omdat ik altijd trillende handen heb. Ik zal er rekening mee houdenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:56 schreef princess-a het volgende:
Gefeliciteeerd LindyHeb je weer geld voor lakjes
Ben ik trouwens de enige die vind dat hier bij 'slordig' gelakte nagels, 'grappige' Parkinson opmerkingen niet grappig vind? Zie ze best regelmatig langskomen namelijk
Mijn mama heeft het en ik kan je vertellen, niks lolligs aan. Eerder hartverscheurend
Niet zielig bedoeld ofzo, wilde alleen even checken of ik de enige ben die het niet lollig vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:22 schreef Puckzzz het volgende:
En gefeliciteerd Lindy!!
En OMG!OMG!OMG!Oh wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd!
Baby's!
![]()
Ik word voor de 6e keer tante!
All good things are wild and free.
En gefeliciteerd Lindy!!
En OMG!OMG!OMG!Oeh, wat leuk!! Gefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sollicitatie ging goed!!
En gefeliciteerd Lindy!!
En OMG!OMG!OMG!Jij ook gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En gefeliciteerd Lindy!!
En OMG!OMG!OMG!WAAAAAAAAAH ik stel me helemaal geen oma bij jou voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi gefeliciteerd
![]()
![]()
Once in a while, I just wanna dance and feel good
I know!! Ik ook niet! Ik ben nog niet eens 41!quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAH ik stel me helemaal geen oma bij jou voorhihi gefeliciteerd
![]()
![]()
Welke plate is dat?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:39 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
En gefeliciteerd Lindy!!
En OMG!OMG!OMG!Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En gefeliciteerd Lindy!!
En OMG!OMG!OMG!Gefeliciteeeeeerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit dus!quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAH ik stel me helemaal geen oma bij jou voorhihi gefeliciteerd
![]()
![]()
Wat beeldig mooi zegquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:39 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |