Pretty!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Pfoe, het heeft even geduurd, maar het zit.
[ afbeelding ]
Ja hier dus wel,m'n moeder moest ff bij het kruidvat zijn en ik kijk richting de catrice stelling....ow had ik het maar nooit gedaan,was gelijk verliefdquote:
die lak is kennelijk echt ongelooflijk populair, maar ik heb geen idee waarom?quote:
Omdattie zo mooi is!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die lak is kennelijk echt ongelooflijk populair, maar ik heb geen idee waarom?
vanmiddag bijna moeten vechten om er nog 1 te kunnen bemachtigen voor een aankomende swap (yay), maar echt overal uitverkocht gewoon
Mooi kleurtjequote:
welke is 16quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:28 schreef Nune het volgende:
Nieuwe kleurtjes van deze week!![]()
[ afbeelding ]
American Apparel - Officequote:Op donderdag 25 maart 2010 22:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
welke is 16?
en Bella's choice is, ik heb 'm ook.
in het winkelcentrumquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:27 schreef Daph_ het volgende:
Waar zit de Kruidvat in Eindhoven? Ik wil nieuwe Catrice lakkies!!!
Nooit van gehoord!quote:
Ja waaaaaar?? In de straat van de V&D? of daar bij dat 'winkelcentrum' naast het stationquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in het winkelcentrum
Zijn maar 5 straten, kan niet missen
Check bon...en ja idd 30% korting,ow dan zijn ze nu maar 1.75.....ga van de week echt nog even terugquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:59 schreef Mirjam het volgende:
mijn kruidv at moet ze ook hebben ja
dan kunnen we nog even profiteren van die 30% korting
Thanksquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:46 schreef Linnie20v het volgende:
@ Daph,
Als je met je neus recht voor de v&d staat een paar panden naar links toe( v&d ligt op een hoek dus je hebt ook alleen maar panden direct links....
)
Ehmm Snkr heeft ze voor mij meebesteld op http://store.americanapparel.eu/nailpolsh.html !quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
Nooit van gehoord!
waar komt dat merk vandaan en waar heb jij 'm gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |