Leuk! Helaas geen lentenagels voor mij maar ik kijk toch lekker mee!quote:
oh prachtigquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
Lenteeeeeh!
= Paseeeeeeeh en klusseeeeeeh!
[ afbeelding ]!
Einagels!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
Lenteeeeeh!
[ afbeelding ]!
Hihihi wat leuk, het lijken wel gebakkeren eierenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
Lenteeeeeh!
[ afbeelding ]!
Hahah geniaal!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
Lenteeeeeh!
[ afbeelding ]!
gelukkig!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
Hihihi wat leuk, het lijken wel gebakkeren eieren
Lenteeeeeh!
[ afbeelding ]!
Of handschoenen aandoen? Ook al zitten die vervelendquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:49 schreef Ooi86 het volgende:
GROM! Elke keer als ik lekker in huis aan het soppen ben, eindig ik met allerlei haakjes en dingetjes aan mijn nagels. Zo worden mijn nagels natuurlijk nooit mooi lang!
Oplossing; vriendje laten soppen.
Cute, lieveheersbeestjesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:54 schreef Daph_ het volgende:
Hahahaha de einagles van SQ zijn geniaal!
Nagelcreatie 1:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:54 schreef Daph_ het volgende:
Hahahaha de einagles van SQ zijn geniaal!
Nagelcreatie 1:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:54 schreef Daph_ het volgende:
Hahahaha de einagels van SQ zijn geniaal!
Nagelcreatie 1:
[ afbeelding ]
LOL!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
Lenteeeeeh!
[ afbeelding ]!
Lieveheersbeestjesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:54 schreef Daph_ het volgende:
Hahahaha de einagels van SQ zijn geniaal!
Nagelcreatie 1:
[ afbeelding ]
alleen jij verzint dat weerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
Lenteeeeeh!
[ afbeelding ]!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:10 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
idee is leuk, uitvoering minder, ik moet echt nailart potje bestellen![]()
oh en jullie krijgen de groetjes
Poes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toffe creatie!
[ afbeelding ]
AahwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar de groetjes terug
![]()
[ afbeelding ]
Ahhhh!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
*smelt*
Groetjes terug!!Don't come closer, I might hurt you
Lenteeeeeh!
[ afbeelding ]!
And we have a winner! OMGquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:18 schreef buzzwheedle het volgende:
Hier zijn mijn lentenagels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oeh, heel tof, kleurig!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:18 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw!!!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:18 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:20 schreef buzzwheedle het volgende:
@sq een ei hoort erbij![]()
@ mirjam leukmijn dochter zegt een kippenhoek
en een bloem en ze vindt ze mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:22 schreef Daph_ het volgende:
Geen lente, maar wilde het toch even laten zien, dus onder spoilerfoto's in spoilers worden niet verkleindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat een vieze smurrie!En zonde
disclaimer
Ik zag het ja.. Heb er een kleinere ingemikt nuquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
foto's in spoilers worden niet verkleind
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:22 schreef Daph_ het volgende:
Geen lente, maar wilde het toch even laten zien, dus onder spoilerBah! Jammer maar helaas pindakaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een toffe creaties schieten hier in sneltreinvaart langs!![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:28 schreef Puckzzz het volgende:
Faal
[ afbeelding ]
Succes!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:28 schreef Puckzzz het volgende:
Faal
[ afbeelding ]
Succes!
[ afbeelding ]
Niks falend, ik vind ze tof!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:30 schreef Nune het volgende:
Creatie twee: falende aardbeien!![]()
[ afbeelding ]
die bloemetjesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:18 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:18 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:18 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nagelllak is toch ook een soort van drugsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
![]()
Hebben jullie nu ook zo'n instant blij lentegevoel? Of ligt dat nog steeds aan mijn drugs?
Sweeeeet!! Eigenlijk had er op je ringvinger een zonnetje met zonnestraaljes gemoeten ofzoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:35 schreef Daph_ het volgende:
Puckzzz! Waaaauw
Nagelcreatie 2:
[ afbeelding ]
Toen het er alweer af was bedacht ik me idd dat er nog wel iets vrolijks op kon, een regenboogje ofzoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Sweeeeet!! Eigenlijk had er op je ringvinger een zonnetje met zonnestraaljes gemoeten ofzo
Wow!! Dit is echt heeeeeel erg leuk!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:18 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik vind de aardbeitjes van Nune en de wolkjes van Daph ook super lief!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wow!! Dit is echt heeeeeel erg leuk!!
Niiiice! Welke ADL is dat?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:10 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil er toch nog een laten zien.
Very pretty!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:10 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Moooi!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:27 schreef Lindytje het volgende:
Lentenagels 2, in glans en mat:
[ afbeelding ]
quote:
Mooi je bestellingenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:46 schreef Nune het volgende:
[..]
Moooi!
[..]
![]()
Ik kreeg net binnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen gebeurde er iets stoms![]()
[ afbeelding ]
Nou ja.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:04 schreef snkr-xxx het volgende:
My god , wat een vette dingen hier![]()
Echt superleuk!
Nou jullie weten dat ik niet aan Konad doe, en nee ik ben niet ziek, maar Nune hier heeft me gedwongen![]()
[ afbeelding ]
Het is trouwens geen echte Konad maar fauxnad, want anders past het niet
Leukquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:04 schreef snkr-xxx het volgende:
Echt superleuk!
Nou jullie weten dat ik niet aan Konad doe, en nee ik ben niet ziek, maar Nune hier heeft me gedwongen![]()
[ afbeelding ]
je kan het hebbenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:04 schreef snkr-xxx het volgende:
Echt superleuk!
[ afbeelding ]
Oh jeequote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:08 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Eerst even bijkomenDe konad lak zit in m'n haar
Jij zei dat ik sneller moest werken!! Nou dan krijg je datquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh jeeHoe heb je dat voor elkaar gekregen
Faal? Waar? Prachtig, allebei!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:28 schreef Puckzzz het volgende:
Faal
[ afbeelding ]
Succes!
[ afbeelding ]
OMG nog een favoriet van dit topic, ik vind ze briljant!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:30 schreef Nune het volgende:
Creatie twee: falende aardbeien!![]()
[ afbeelding ]
Wolkjesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:35 schreef Daph_ het volgende:
Puckzzz! Waaaauw
Nagelcreatie 2:
[ afbeelding ]
Mens wat kun jij toch mooi lakkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:10 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
prachtig, die holo op dat blauw!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:27 schreef Lindytje het volgende:
Lentenagels 2, in glans en mat:
[ afbeelding ]
Roosjesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:57 schreef princess-a het volgende:
oh wat zijn ze allemaal leuk en vrolijken die P2tjes, en die bestelling met OPI suedes
![]()
[ afbeelding ]
Tsja, kan jij ooit iets verkeerd doen? Beautiful.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:04 schreef snkr-xxx het volgende:
Echt superleuk!
[ afbeelding ]
Mooi!! Goed gedaan ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:04 schreef snkr-xxx het volgende:
Echt superleuk!
[ afbeelding ]
Nagellak in je haar smeren valt niet in de categorie sneller werkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:12 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Jij zei dat ik sneller moest werken!! Nou dan krijg je dat![]()
![]()
En thanks dames!!
die plate had ik ook al gezien daar! hij is echt tof!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:04 schreef snkr-xxx het volgende:
Echt superleuk!
[ afbeelding ]
ohhh, peuken.... *weemoed*quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:24 schreef Lindytje het volgende:
De tafel na een ochtend/middag lakken....
[ afbeelding ]
Leuk konadje zeg!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:29 schreef Ooi86 het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze Yee-Haw met daarover een wit konadje
Wat een lieve roze pwetty!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef AmyGrace het volgende:
Ben ik nog op tijd? Ben ik nog op tijd?![]()
[ afbeelding ]
Mijn lentenagels... Ik had zoveel ideeën in m'n hoofd, maar 't werd allemaal niks...Maar wel leuk: zo'n thematopic!
![]()
Kga gauw jullie lentenagels bekijken!(en 6 topics teruglezen
)
Dit zou ik niet niks noemen, ik vind ze heel mooi!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lentenagels... Ik had zoveel ideeën in m'n hoofd, maar 't werd allemaal niks...Maar wel leuk: zo'n thematopic!
![]()
)
Mooie combi! Welke plate is dat?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:29 schreef Ooi86 het volgende:
[ afbeelding ]
Tof gedaan!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:34 schreef Daph_ het volgende:
Lentenagels deel 3:
[ afbeelding ]
Bonus: Mijn nieuwe (handgemaakte!) oorbellen
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tof gedaan!!
En ik moet meteen denken aan Finding Nemo!!![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
)
Dat is snelll!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:25 schreef bernies het volgende:
Op vrijdag 5 maart 2010 19:13 schreef mirannie het volgende:
Mijn OPI designer glamour en CG 2nite zijn al verzonden
En vandaag heb ik ze al binnen! Record, Vrijdag verzonden, dinsdag in huis vanuit de US......sneller dan de gemiddelde webshop in Nederland
Leuk zeg!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:29 schreef Ooi86 het volgende:
[ afbeelding ]
Lief en zoet!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
)
Tof!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:34 schreef Daph_ het volgende:
Lentenagels deel 3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omg snel zeg!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:25 schreef bernies het volgende:
En vandaag heb ik ze al binnen! Record, Vrijdag verzonden, dinsdag in huis vanuit de US......sneller dan de gemiddelde webshop in Nederland
aaah die oorbellenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:34 schreef Daph_ het volgende:
Lentenagels deel 3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope! Moet met remover / acetonquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:41 schreef Mss het volgende:
Wederom weer erg mooie nagels hoor!
Ik heb zojuist maar besloten om de mijne weer een stukje korter te knippen/vijlen. Ze waren zo slap en vol met scheuren dat ik niet zonder lak kan rondlopen. En gezien het lakken de laatste dagen niet wil lukken, dan maar zo. Ik heb ze nu ongeveer op de lengte van mijn vingertoppen, maar omdat ik zo'n kort nagelbed heb, heb ik alsnog een flinke witte rand. Ik hoop dat ze nu even wat steviger worden.
En dan nog een leuke vraag. Ik heb nagelverharder over mijn badjas gegooid, gaat dit er gewoon in de wasmachine uit?
Een nepplate van een franse site die ik via azatoth heb gevonden. Ik heb de naam even kwijt....quote:
oh nee... ik bedoelde meer dat m'n lak nu onder de verf zit en je dit spul er niet zomaar even af veegtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:46 schreef Holyme het volgende:
Wat een vrolijk topic zoZijn een aantal hele mooie nagels voorbij gekomen al, maar ik hou het even op reageren op de laatste 2 pagina's
Mooie buit DeltaCephei en Nune! Vooral die glitter van Spellbound ben ik wel benieuwd naar hoe die eruit ziet op je nagels.
Snkr-xxx, zoals altijd, wauw
Skaai, mooie stash zo!
Lindytje, zo ziet het er bij mij nu ook uit >.<
Stormqueen, da's gewoon crea met nagellak! Flakies kunnen vast ook mooie dingen in je huis opleveren, maar glitterplinten is een leuk begin
Ooi86, AmyGrace en Daph_, mooi geworden! En die schildpadjes![]()
[ afbeelding ]
Dat kwam vandaag binnen![]()
v.l.n.r. Orly It's not me, it's you & Fantasea, CG Harmony, Skate Night & DV8, Seche Restore & Top Coat, OPI Meet Me on the Star Ferry, CC Wild at Heart, en CG foldertje met alle kleuren.
Heb zojuist met Catrice Pastel Delight Pastel Lilac gelakt, wat een faaldop zegEn dat kwastje, drama
Maar toen voor het eerst stempelen wat gelukt is, het lag dus niet aan mij, maar de lak die ik gebruikte. Een aantal van mijn nieuwe lakjes heb ik ook gekocht omdat ze erg dekkend zijn, en jawel, dat ging een heel stuk beter
[ afbeelding ]
*mompelt iets over slechte kwaliteit foto's
U vraagt, wij draaien:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:46 schreef Holyme het volgende:
Mooie buit DeltaCephei en Nune! Vooral die glitter van Spellbound ben ik wel benieuwd naar hoe die eruit ziet op je nagels.
huh?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Had net te weinig geld in huis voor mijn pakketje![]()
Mooie lentenagels zie ik hier
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
[ afbeelding ]
BTW ook aan de deur over mijn TD pakketje ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Invoerrechten? BTW hoef je toch niet aan de deur te betalen?
Dat is echt nog heel netjes hoor,je wil niet weten hoe het er hier soms uit zietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:24 schreef Lindytje het volgende:
De tafel na een ochtend/middag lakken....
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
Wat super lief die fimo!quote:
oeh, lekker, jammer van je nagel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:46 schreef Nune het volgende:
[..]
Moooi!
[..]
![]()
Ik kreeg net binnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen gebeurde er iets stoms![]()
[ afbeelding ]
Nou ja.
liquid leather, white out, spellbount topcoat en ghoulish glowquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oeh, lekker, jammer van je nagel.
zit in dat spellbound pakket nou fortuneteller, of een gewone zwarfte?:
Oh juist met zo'n mooi dikke (baby)buik erover lijkt het me juist een heerlijke broekquote:
ja toch he?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
liquid leather, white out, spellbount topcoat en ghoulish glow
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:26 schreef DeltaCephei het volgende:
Als iemand nog Fortune Teller zoekt..![]()
http://cgi.ebay.com/NEW-C(...)?hash=item2305ad6070
You win!! De mijne zijn er helaas nog niet. Maar wel gaaf dat ze er nu al zijn, dan zullen die van mij ook wel snel komenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:25 schreef bernies het volgende:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja toch he?
ik was benieuwd, is sommige van die pakketten zit/zat fortune teller.
en I wants fortuneteller ja@!
ohja, even iets andersiets lekkers qua verzorging? en heerlijk cremepje, luchtje...dat liggen in zo'n z'huis geeft je meestal niet zo'n fris gevoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
[..]
ja toch he?
ohja, even iets andersMijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft ook eens 11 dagen in het ziekenhuis gelegen, en die werd heeeeeeel blij van pepermuntjes (ranzige ziekenhuissmaak in je mond) en van die baby-achtige doekjes, waar je even snel je handen mee af kan doen. Wel niet echt een master-cadeau, maar wel heel fijn om te hebben als je daar ligt!
Don't come closer, I might hurt you
[..]
ja toch he?
ohja, even iets andersiets van jezelf, een lief briefje dat ze kan lezen als je weg bent, kun je tekenen, boetseren of breien? Maak dan wat. Zou ik doen dan. Denk dat vooral je aanwezigheid belangrijk isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
ja, dat zou iets kunnen zijn ja. een fijne handcreme ofzo, en misschien een lekker smeerseltje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
iets lekkers qua verzorging? en heerlijk cremepje, luchtje...dat liggen in zo'n z'huis geeft je meestal niet zo'n fris gevoel.
[..]
ja toch he?
ohja, even iets andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:36 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]ohja, ook een goed idee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanks voor het meedenken ladies, met al jullie ideeén moet ik wel wat kunnen![]()
Komt door al die toffe creaties!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
Euh dames...dit topic is nog maar een paar uur oud en we zitten alweer op de helft
JA!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:49 schreef Daph_ het volgende:
Jaaa mijn complimenten voor iedereen die foto's heeft gepost in dit topic!Zal ik anders het openen van het volgende topic op me nemen? Dan post ik ALLE foto's in de OP!
MUA, daar kom ike cht nooit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:48 schreef Daph_ het volgende:
Mirjam.. Op MUA zijn een heleboel China Glaze Fortune Teller flesjes aan het wachten op een nieuwe eigenaar in het Swap gedeelte! En anders moet je misschien Ainnir even lief aan kijken, want schijnbaar is fortune teller nog te koop in de clearance bij Sally's
Het is maar een tipquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
MUA, daar kom ike cht nooit.
zal het eens proberen...
senksquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het is maar een tipMissnono (Van blacknailpolishandlipgloss) had 'm ook te koop, maar die is inmiddels verkocht. Ik zal mijn ogen open houden iig voor je
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:57 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga wel alvast een bestandje bouwen dan met nagels, want dat wordt een laaaaaaaaaaaaange OP!
Leuk
Ja! Bij dezelfde, bij jullie nog niet binnen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
omg snel zeg!
Had jij ook die Ds glamour ook bij die knakker op Ebay besteld?!
Ik probeer het topic niet te vervuilen en tot nu is het gelukt, wat was die webshop ookalweer?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 15:34 schreef Daph_ het volgende:
Lentenagels deel 3:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nope, hopelijk morgen dan!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:00 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja! Bij dezelfde, bij jullie nog niet binnen?
Die prijs slaat nergens op...al is ze wel heeeel erg mooi!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:26 schreef DeltaCephei het volgende:
Als iemand nog Fortune Teller zoekt..![]()
http://cgi.ebay.com/NEW-C(...)?hash=item2305ad6070
Geweldigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:03 schreef AmNaBa het volgende:
WOWOWWOWOW
Wat een leuke, gafe, reatieve en zonnige nagels komen er voorbij
Ook bij mij een zonnige creatie.
Niet de netste want de lak werkte niet mee,
action fluor groen uit het setje van 6, en daarna lekker gefimood
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:03 schreef AmNaBa het volgende:
WOWOWWOWOW
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die fimo-dingen zijn echt tof!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:03 schreef AmNaBa het volgende:
WOWOWWOWOW
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whoei! Die zijn vrollijk!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:08 schreef Nune het volgende:
[..]
Tof!![]()
[ afbeelding ]
Hierna komt er nog één, dan heb ik ze allemaal laten zien haha.
quote:We laten de winter langzaam maar zeker achter ons, en Barry M gaat ons er een handje mee helpen met 4 nieuwe nagellak-kleuren: Blueberry Ice Cream, Lemon Ice Cream, Berry Ice Cream en Strawberry Ice Cream.
We verwachten de nieuwe kleuren binnen 2 weken op voorraad te hebben, maar willen nu iedereen al de mogelijkheid bieden te reserveren. Wanneer u een bestelling plaatst met daarin een van de nieuwe kleuren (of wellicht wel alle nieuwe kleuren) van Barry M, dan zal uw bestelling verstuurd worden zodra deze op voorraad zijn.
Oh wat is dat fimo gaaf zegquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:03 schreef AmNaBa het volgende:
WOWOWWOWOW
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, ik vind fimo echt zo leuk, dat ik via ebay enthousiast 100 verschillende staafjes had besteld, me niet realiserend dat je dat zelf moet snijden. En ik heb dystrofie in mijn pols, dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
Die zijn leuk,ik zou ze zo latenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:08 schreef Nune het volgende:
[..]
Tof!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn naakte nagels... echt een horrorscenario. Alleen kijken als je tegen enge nagels kunt....Sow, een hoop afgescheurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, origineel.quote:ow, dees is tof, die ga ik na-apen van jequote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:08 schreef Nune het volgende:
[..]
Tof!![]()
[ afbeelding ]
disclaimer
ben je naar een specifieke kleur op zoek?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:37 schreef Ooi86 het volgende:
Fucki ducki, ga ik net helemaal speciaal met de auto naar een GROTE kruitvat voor de nieuwe pastel lakjes van Catrice, hebben ze ze niet. Ik wil een groot catrice display in mijn eigen Kruitvatje......
Ik wil ze eigenlijk wel allemaal, maar vooral de gele en de blauwequote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben je naar een specifieke kleur op zoek?
Mja, mijn wijs- en middelvingernagels 'vervellen' altijd... is niet goed te krijgenquote:
pmquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:40 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik wil ze eigenlijk wel allemaal, maar vooral de gele en de blauwe
ohw die duim is TE cutequote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:41 schreef Lindytje het volgende:
Zo, de laatste creatie voor dit topic, nu al, want ik ben vanavond weg, en dan is 'ie denk ik wel vol!
[ afbeelding ]
(inspiratie opgedaan door de lieveheersbeestjesnagels die eerder gepost werden)
en je vijlt wel gewoon met een goede glasvij enzo? Klote zegquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:41 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Mja, mijn wijs- en middelvingernagels 'vervellen' altijd... is niet goed te krijgen
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:51 schreef Mirjam het volgende:
ohja.
meisjes, wat vinden jullie van een meet? hebben jullie daar zin in?
ik wil checken of er evt. animo is voor een meet hier in de omgeving (ikzelf woon in Leiden)
beetje playdate, nagellakjes checken en tips uitwisselen enzo?
Er zou toch in de zomer bij iemand een meet worden gehouden thuis? Maar wel een heel leuk idee!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:51 schreef Mirjam het volgende:
ohja.
ik wil checken of er evt. animo is voor een meet hier in de omgeving (ikzelf woon in Leiden)
hebben we het daar niet pas over gehadquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:51 schreef Mirjam het volgende:
ohja.
jij ook alquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:57 schreef Puckzzz het volgende:
euhm...ik had aangegeven wel een Brabo meet bij mij thuis te willen houden.
Maar ergens anders kan altijd, als ik maar niet te ver hoef te rijden
Vergeet maar wat ik zei, want Daph zei dat ze me dan wel wilde oppikken in Utrecht.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:58 schreef Nune het volgende:
Ik wil wel graag een meet boven Braboland, want naar Ehv en zo weet ik niet of me dat gaat lukken.. Vanwege de kutkutkut verbinding.
Jij woont in de buurt, spring ook maar in de wagenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:45 schreef Joysa het volgende:
Wat een gaaave nagels allemaal![]()
Ik ga zo misschien nog wat frutselen, ben erg moe, anders morgen :p
En ik ben ook wel in voor een meet.. (wel afhankelijk van ov)
Oeh dat is liefquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jij woont in de buurt, spring ook maar in de wagen
soms welquote:
Zonde!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:49 schreef Loqi het volgende:
Ik breek net een nagel![]()
Ik ben trouwens ook afhankelijk van t ov (en van de fantasyfair, want die is ook in april)
Ohnoesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:49 schreef Loqi het volgende:
Ik breek net een nagel![]()
Ik ben trouwens ook afhankelijk van t ov (en van de fantasyfair, want die is ook in april)
Weer een middelvingerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
dan motten we ook allemaal onze lakjes markeren anders raken we ze kwijt
[..]
Ohnoeswelke?
Jaa, dat weet ik wel zeker, waar o waar zullen we het dan over hebbenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Dat is ook wel zo gezellig in de auto denk ik hihi
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn naakte nagels... echt een horrorscenario. Alleen kijken als je tegen enge nagels kunt....Hoe komen ze zo geel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
Literatuur! Kunst! Politiek!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jaa, dat weet ik wel zeker, waar o waar zullen we het dan over hebben
jaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:51 schreef Mirjam het volgende:
ohja.
Ohhhhhh ik vind ze leeeeeeukquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:19 schreef kieskleurig het volgende:
Oh wat gaan jullie snel hier, dagje werken en ik mis gewoon bijna het hele lente topic
Wat een prachtige nagels zijn er al voorbij gekomen![]()
![]()
![]()
Durf mijn frutsel bijna niet te laten zien na al dat moois maar ach er moet ook wat te lachen zijn.
In gedachte zag het er erg leuk uit...maar op de nagels..nouja uhm![]()
[ afbeelding ]
Dit dusquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:20 schreef DeltaCephei het volgende:
Jullie gaan te snel! Ik heb geen tijd zo voor lentenagels!
Schaapies!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:19 schreef kieskleurig het volgende:
Oh wat gaan jullie snel hier, dagje werken en ik mis gewoon bijna het hele lente topic
![]()
![]()
Durf mijn frutsel bijna niet te laten zien na al dat moois maar ach er moet ook wat te lachen zijn.
[ afbeelding ]
Wat Lief!! Schaapjes incl. hekjes!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:19 schreef kieskleurig het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Geweldig!!! wat gaaaf!!! Echt coolquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:19 schreef kieskleurig het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Tofquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:19 schreef kieskleurig het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:27 schreef Daph_ het volgende:
PolkadotsEen wat oudere, maar doet me wel denken aan lente/zomer!
[ afbeelding ]
Zitten trouwens lakjes bij die gewoon in het assortiment zittenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:26 schreef PeRi het volgende:
Hadden jullie al Essence Fashionista gespot? Of is Zierikzee weer de eerste met de producten?.
Uhuh, ik vind ze niks bijzonders, mot ze nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zitten trouwens lakjes bij die gewoon in het assortiment zitten.
Echt superrrrrrrrrrrrr leuk en lief!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:19 schreef kieskleurig het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heyyyy, Fiery!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:30 schreef MissJ het volgende:
mijn creatie, Diamond cosmetics Fiery coral met bloemetjes van Essence
[ afbeelding ]
lak komt trouwens niet op haar best uit op de foto, is irl véél mooier!
De seche vite heeft ze verpestquote:
please, do share!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:35 schreef PeRi het volgende:
Mag ik mn nieuwe aanwinsten hier posten of moet k wachten tot het volgende topic?.
niks wachtenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:35 schreef PeRi het volgende:
Mag ik mn nieuwe aanwinsten hier posten of moet k wachten tot het volgende topic?.
Mees-ter-lijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
Lenteeeeeh!
[ afbeelding ]!
Helemaal als je bedenkt dat er ook het ruiltopic is en de swapdoos.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:36 schreef bernies het volgende:
er zijn dus al bijna 30.000 berichtjes over nagellak gepost....
Ik heb p2 maniac op en de schaapjes heb ik getekend op papiertje, daarna knippen en plakkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
Echt superrrrrrrrrrrrr leuk en lief!
Ik ben idolaat van schapen, dus dit spreekt mij wel aan![]()
hoe heb je die schapen gemaakt en welke lak heb je op?
Mijn 'creatie' mag je overslaanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:52 schreef Daph_ het volgende:
Leuke haul PeRi! Laat even weten hoe dat poeder werkt!
Ladies de OP is nu al enorm en dan moeten we nog anderhalve pagina! En de vaste OP moet er nog bij
Mooie aanwinsten!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:48 schreef PeRi het volgende:
Ik heb dus vanmiddag mn pauze nuttig besteed.
[ afbeelding ]
VLNR: divalicious red, purple magic 2x, juicy orange, deep blue sea.
Deze zijn niet voor mij, maar voor een vriendin in Zierikzee waar ze alles hebben maar geen SYF. Een purple magic is wel voor mezelf
[ afbeelding ]
Catrice Pastels voor Kleintje19!
[ afbeelding ]
VLNR: Mexico City & Milan voor mezelf en Minsk & Kuala Lumpur voor dezelfde vriendin
Omdat je bij 4 Herome lakjes een corrector cadeau krijgt op het moment, maar die op was, kreeg ik iets anders:
[ afbeelding ]
En ik ben vooral benieuwd naar dat poeder, want I HAZ ORANGE NAILS!!! door de Hema ridgefiller
Toen kwam ik thuis en lag Models Own op me te wachten!
[ afbeelding ]
VLNR: Red Red Wine, Red 'n Black, Purple Grey en Disco Mix
Ik had met iemand samen besteld en dit haar buit
[ afbeelding ]
VLNR: Slate Green, Bluebelle, Betty Blue
Ooh vogeltjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:01 schreef buzzwheedle het volgende:
Geweldig gave dingen allemaal zeg, wolkjes, schapen, bloemen, stippen echt geweldig.
ik voeg nog een vogeltje toe.
[ afbeelding ]
Shawééét!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:59 schreef Daph_ het volgende:
En dit was waar ik vanmiddag zo druk mee bezig was
[ afbeelding ]
Mwhihi zo leuk!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:59 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
En deze ook al zo mooi!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:01 schreef buzzwheedle het volgende:
Geweldig gave dingen allemaal zeg, wolkjes, schapen, bloemen, stippen echt geweldig.
[ afbeelding ]
wat anders. ik zag de nagels van snkr en ik zit al een tijdje te twijfelen om 'm te kopen. bij chezdelaney hebben ze hem sowieso maar bij magnonails hebben ze veel meer keus. ik en amnaba hebben zitten kijken naar de verzendkosten en die zijn vanaf 8,50. Maar al bestel je er 20 plates dan zijn de verzendkosten nog zo. Dus interesse voor een GO?
magnonails
en jaah leuk een meet, en leiden is lekker dichtbij
Rabbitquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:59 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:01 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
fokking hell...uitzondering? 12 euro rembourskosten? En dat doe je ook nog?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:03 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb trouwens antwoord van de groothandel, ze wilden voor me wel een uitzondering maken. Ze verzenden het onder rembours (12¤) en ik had mijn lijstje al gegeven. Ik ben nu al de hele dag aan het wachten op de factuur zodat ik geld kon afhalen maar ik weet nu niet hoe of wat dus mochten ze morgen al komen dan haal ik ze wel af @ postkantoor.. de buit:
- CG Lak - Fairy Dust
- CG Lak - Golden Enchantment
- CG Lak - An Affair To Remember
- CG Lak - Aqua Baby
- CG Lak - Go Go Pink
- CG Lak - Mr & Mrs
- CG Lak - Up All Night
- CG Lak - Fairy Dust
- CG Lak - Golden Enchantment
- CG Lak - Moody Blue
- CG Lak - Fiji Fling
- CG Lak - I Wanna Lei Ya
- CG Lak - Tantalize Me
- CG Lak - Hot Lava Love
Ik heb er dus 14 besteld en een vriendin ook nog eens 14
Uitzondering ivm online bestellen omdat die aanbieding niet online staat jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
fokking hell...uitzondering? 12 euro rembourskosten? En dat doe je ook nog?
H22 bij chez delaney of magnonailsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:04 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ooh vogeltje![]()
Is dat een konad? Ik wil echt héél graag weten welke dit is, ben gek op vogeltjes
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:48 schreef PeRi het volgende:
Ik heb dus vanmiddag mn pauze nuttig besteed.
[ afbeelding ]
VLNR: divalicious red, purple magic 2x, juicy orange, deep blue sea.
Deze zijn niet voor mij, maar voor een vriendin in Zierikzee waar ze alles hebben maar geen SYF. Een purple magic is wel voor mezelf
[ afbeelding ]
Catrice Pastels voor Kleintje19!
[ afbeelding ]
VLNR: Mexico City & Milan voor mezelf en Minsk & Kuala Lumpur voor dezelfde vriendin
Omdat je bij 4 Herome lakjes een corrector cadeau krijgt op het moment, maar die op was, kreeg ik iets anders:
[ afbeelding ]
En ik ben vooral benieuwd naar dat poeder, want I HAZ ORANGE NAILS!!! door de Hema ridgefiller
Toen kwam ik thuis en lag Models Own op me te wachten!
[ afbeelding ]
VLNR: Red Red Wine, Red 'n Black, Purple Grey en Disco Mix
Ik had met iemand samen besteld en dit haar buit
[ afbeelding ]
VLNR: Slate Green, Bluebelle, Betty Blue
Straks kun je een fotosamenvatting terugkijken in de OP van topic 101quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:14 schreef Crientj het volgende:
Jezus.. Nu al pagina 6 o.O
Dat gaat snel! Maar wat een verdomde hoeveelheid met prachtige nagels, en lentespul en nieuwe lakjes heb ik (snel) voorbij zien komen!
Yes, gezienquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Straks kun je een fotosamenvatting terugkijken in de OP van topic 101
Whihi doorlakken dan!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:22 schreef Crientj het volgende:
[..]
Yes, gezien
Misschien dan nu nog heeeel snel mijn nagels lakken en dan kan ik er ook nog bij
Had je mijn pbtjes nog gezien?
Whaha, ik schiet op. Eerst de matte zwarte lak erafquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whihi doorlakken dan!
Ben het geld nu aan het overmaken
Als ik er heen moet rijden, ben ik meer dan het dubbele kwijt, dus zo slecht is het niet. Kan natuurlijk wel goedkoper als het gewoon als pakketje via DHL gaat, maar toch...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
fokking hell...uitzondering? 12 euro rembourskosten? En dat doe je ook nog?
Precies, ik zou dan met het OV moeten wat me dan ook nog eens 2 uur heen, 2 uur terug kost plus de kosten van het OV.. Ik ben er iig blij mee haha!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:24 schreef mirannie het volgende:
[..]
Als ik er heen moet rijden, ben ik meer dan het dubbele kwijt, dus zo slecht is het niet. Kan natuurlijk wel goedkoper als het gewoon als pakketje via DHL gaat, maar toch...
Tnx, helaas hebben ze de plate bij allebei niet meerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:12 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
H22 bij chez delaney of magnonails
Was het maar zo. Ben in een cirkel van 100km hier bijna alle Sally's afgegaan, nergens te vindenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:48 schreef Daph_ het volgende:
Mirjam.. Op MUA zijn een heleboel China Glaze Fortune Teller flesjes aan het wachten op een nieuwe eigenaar in het Swap gedeelte! En anders moet je misschien Ainnir even lief aan kijken, want schijnbaar is fortune teller nog te koop in de clearance bij Sally's
Oi.. Zonde! Er staan er nog genoeg om te swappen, dus als je 'm wil hebben is dat misschien een optie voor jequote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:52 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Was het maar zo. Ben in een cirkel van 100km hier bijna alle Sally's afgegaan, nergens te vinden
Oeh zit je mijn lakjes te swatchen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:00 schreef Joysa het volgende:
Hmz, ik heb nu op 1 hand een blauw lakje van H&M enchantra nog iets ofzo..
Maar ik heb even geen zin meer om te lakken, best sexy zo 1 hand
Erg mooi, enne paars kan altijd wat mij betreft, dus zeker ook als een lentekleurtje :quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:37 schreef romika het volgende:
Mooiiiiiiiiiiiiiie nagelsssssssssssssssss allemaal!!!!!!
Bij tijdgebrek dan maar eentje die ik al heb gemaakt.
Misschien niet helemaal in lentekleur.....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |