Mooi!! Goed gedaan ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:04 schreef snkr-xxx het volgende:
My god , wat een vette dingen hier![]()
Echt superleuk!
Nou jullie weten dat ik niet aan Konad doe, en nee ik ben niet ziek, maar Nune hier heeft me gedwongen![]()
[ afbeelding ]
Het is trouwens geen echte Konad maar fauxnad, want anders past het niet
Nagellak in je haar smeren valt niet in de categorie sneller werkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:12 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Jij zei dat ik sneller moest werken!! Nou dan krijg je dat![]()
![]()
En thanks dames!!
die plate had ik ook al gezien daar! hij is echt tof!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:04 schreef snkr-xxx het volgende:
My god , wat een vette dingen hier![]()
Echt superleuk!
Nou jullie weten dat ik niet aan Konad doe, en nee ik ben niet ziek, maar Nune hier heeft me gedwongen![]()
[ afbeelding ]
Het is trouwens geen echte Konad maar fauxnad, want anders past het niet
ohhh, peuken.... *weemoed*quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:24 schreef Lindytje het volgende:
De tafel na een ochtend/middag lakken....
[ afbeelding ]
Leuk konadje zeg!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:29 schreef Ooi86 het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze Yee-Haw met daarover een wit konadje
Wat een lieve roze pwetty!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef AmyGrace het volgende:
Ben ik nog op tijd? Ben ik nog op tijd?![]()
[ afbeelding ]
Mijn lentenagels... Ik had zoveel ideeën in m'n hoofd, maar 't werd allemaal niks...Maar wel leuk: zo'n thematopic!
![]()
Kga gauw jullie lentenagels bekijken!(en 6 topics teruglezen
)
Dit zou ik niet niks noemen, ik vind ze heel mooi!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lentenagels... Ik had zoveel ideeën in m'n hoofd, maar 't werd allemaal niks...Maar wel leuk: zo'n thematopic!
![]()
)
Mooie combi! Welke plate is dat?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:29 schreef Ooi86 het volgende:
[ afbeelding ]
Tof gedaan!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:34 schreef Daph_ het volgende:
Lentenagels deel 3:
[ afbeelding ]
Bonus: Mijn nieuwe (handgemaakte!) oorbellen
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tof gedaan!!
En ik moet meteen denken aan Finding Nemo!!![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
)
Dat is snelll!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:25 schreef bernies het volgende:
Op vrijdag 5 maart 2010 19:13 schreef mirannie het volgende:
Mijn OPI designer glamour en CG 2nite zijn al verzonden
En vandaag heb ik ze al binnen! Record, Vrijdag verzonden, dinsdag in huis vanuit de US......sneller dan de gemiddelde webshop in Nederland
Leuk zeg!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:29 schreef Ooi86 het volgende:
[ afbeelding ]
Lief en zoet!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
)
Tof!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:34 schreef Daph_ het volgende:
Lentenagels deel 3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omg snel zeg!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:25 schreef bernies het volgende:
En vandaag heb ik ze al binnen! Record, Vrijdag verzonden, dinsdag in huis vanuit de US......sneller dan de gemiddelde webshop in Nederland
aaah die oorbellenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:34 schreef Daph_ het volgende:
Lentenagels deel 3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope! Moet met remover / acetonquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:41 schreef Mss het volgende:
Wederom weer erg mooie nagels hoor!
Ik heb zojuist maar besloten om de mijne weer een stukje korter te knippen/vijlen. Ze waren zo slap en vol met scheuren dat ik niet zonder lak kan rondlopen. En gezien het lakken de laatste dagen niet wil lukken, dan maar zo. Ik heb ze nu ongeveer op de lengte van mijn vingertoppen, maar omdat ik zo'n kort nagelbed heb, heb ik alsnog een flinke witte rand. Ik hoop dat ze nu even wat steviger worden.
En dan nog een leuke vraag. Ik heb nagelverharder over mijn badjas gegooid, gaat dit er gewoon in de wasmachine uit?
Een nepplate van een franse site die ik via azatoth heb gevonden. Ik heb de naam even kwijt....quote:
oh nee... ik bedoelde meer dat m'n lak nu onder de verf zit en je dit spul er niet zomaar even af veegtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:46 schreef Holyme het volgende:
Wat een vrolijk topic zoZijn een aantal hele mooie nagels voorbij gekomen al, maar ik hou het even op reageren op de laatste 2 pagina's
Mooie buit DeltaCephei en Nune! Vooral die glitter van Spellbound ben ik wel benieuwd naar hoe die eruit ziet op je nagels.
Snkr-xxx, zoals altijd, wauw
Skaai, mooie stash zo!
Lindytje, zo ziet het er bij mij nu ook uit >.<
Stormqueen, da's gewoon crea met nagellak! Flakies kunnen vast ook mooie dingen in je huis opleveren, maar glitterplinten is een leuk begin
Ooi86, AmyGrace en Daph_, mooi geworden! En die schildpadjes![]()
[ afbeelding ]
Dat kwam vandaag binnen![]()
v.l.n.r. Orly It's not me, it's you & Fantasea, CG Harmony, Skate Night & DV8, Seche Restore & Top Coat, OPI Meet Me on the Star Ferry, CC Wild at Heart, en CG foldertje met alle kleuren.
Heb zojuist met Catrice Pastel Delight Pastel Lilac gelakt, wat een faaldop zegEn dat kwastje, drama
Maar toen voor het eerst stempelen wat gelukt is, het lag dus niet aan mij, maar de lak die ik gebruikte. Een aantal van mijn nieuwe lakjes heb ik ook gekocht omdat ze erg dekkend zijn, en jawel, dat ging een heel stuk beter
[ afbeelding ]
*mompelt iets over slechte kwaliteit foto's
U vraagt, wij draaien:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:46 schreef Holyme het volgende:
Mooie buit DeltaCephei en Nune! Vooral die glitter van Spellbound ben ik wel benieuwd naar hoe die eruit ziet op je nagels.
huh?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Had net te weinig geld in huis voor mijn pakketje![]()
Mooie lentenagels zie ik hier
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
[ afbeelding ]
BTW ook aan de deur over mijn TD pakketje ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Invoerrechten? BTW hoef je toch niet aan de deur te betalen?
Dat is echt nog heel netjes hoor,je wil niet weten hoe het er hier soms uit zietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:24 schreef Lindytje het volgende:
De tafel na een ochtend/middag lakken....
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
Wat super lief die fimo!quote:
oeh, lekker, jammer van je nagel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:46 schreef Nune het volgende:
[..]
Moooi!
[..]
![]()
Ik kreeg net binnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen gebeurde er iets stoms![]()
[ afbeelding ]
Nou ja.
liquid leather, white out, spellbount topcoat en ghoulish glowquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oeh, lekker, jammer van je nagel.
zit in dat spellbound pakket nou fortuneteller, of een gewone zwarfte?:
Oh juist met zo'n mooi dikke (baby)buik erover lijkt het me juist een heerlijke broekquote:
ja toch he?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
liquid leather, white out, spellbount topcoat en ghoulish glow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:26 schreef DeltaCephei het volgende:
Als iemand nog Fortune Teller zoekt..![]()
http://cgi.ebay.com/NEW-C(...)?hash=item2305ad6070
You win!! De mijne zijn er helaas nog niet. Maar wel gaaf dat ze er nu al zijn, dan zullen die van mij ook wel snel komenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:25 schreef bernies het volgende:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja toch he?
ik was benieuwd, is sommige van die pakketten zit/zat fortune teller.
en I wants fortuneteller ja@!
ohja, even iets andersiets lekkers qua verzorging? en heerlijk cremepje, luchtje...dat liggen in zo'n z'huis geeft je meestal niet zo'n fris gevoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
[..]
ja toch he?
ohja, even iets andersMijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft ook eens 11 dagen in het ziekenhuis gelegen, en die werd heeeeeeel blij van pepermuntjes (ranzige ziekenhuissmaak in je mond) en van die baby-achtige doekjes, waar je even snel je handen mee af kan doen. Wel niet echt een master-cadeau, maar wel heel fijn om te hebben als je daar ligt!
Don't come closer, I might hurt you
[..]
ja toch he?
ohja, even iets andersiets van jezelf, een lief briefje dat ze kan lezen als je weg bent, kun je tekenen, boetseren of breien? Maak dan wat. Zou ik doen dan. Denk dat vooral je aanwezigheid belangrijk isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
ja, dat zou iets kunnen zijn ja. een fijne handcreme ofzo, en misschien een lekker smeerseltje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
iets lekkers qua verzorging? en heerlijk cremepje, luchtje...dat liggen in zo'n z'huis geeft je meestal niet zo'n fris gevoel.
[..]
ja toch he?
ohja, even iets andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:36 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]ohja, ook een goed idee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanks voor het meedenken ladies, met al jullie ideeén moet ik wel wat kunnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |