Jij zei dat ik sneller moest werken!! Nou dan krijg je datquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh jeeHoe heb je dat voor elkaar gekregen
Faal? Waar? Prachtig, allebei!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:28 schreef Puckzzz het volgende:
Faal
[ afbeelding ]
Succes!
[ afbeelding ]
OMG nog een favoriet van dit topic, ik vind ze briljant!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:30 schreef Nune het volgende:
Creatie twee: falende aardbeien!![]()
[ afbeelding ]
Wolkjesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:35 schreef Daph_ het volgende:
Puckzzz! Waaaauw
Nagelcreatie 2:
[ afbeelding ]
Mens wat kun jij toch mooi lakkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:10 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil er toch nog een laten zien.
prachtig, die holo op dat blauw!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:27 schreef Lindytje het volgende:
Lentenagels 2, in glans en mat:
[ afbeelding ]
Roosjesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:57 schreef princess-a het volgende:
oh wat zijn ze allemaal leuk en vrolijken die P2tjes, en die bestelling met OPI suedes
![]()
[ afbeelding ]
Tsja, kan jij ooit iets verkeerd doen? Beautiful.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:04 schreef snkr-xxx het volgende:
My god , wat een vette dingen hier![]()
Echt superleuk!
Nou jullie weten dat ik niet aan Konad doe, en nee ik ben niet ziek, maar Nune hier heeft me gedwongen![]()
[ afbeelding ]
Het is trouwens geen echte Konad maar fauxnad, want anders past het niet
Mooi!! Goed gedaan ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:04 schreef snkr-xxx het volgende:
Echt superleuk!
Nou jullie weten dat ik niet aan Konad doe, en nee ik ben niet ziek, maar Nune hier heeft me gedwongen![]()
[ afbeelding ]
Nagellak in je haar smeren valt niet in de categorie sneller werkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:12 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Jij zei dat ik sneller moest werken!! Nou dan krijg je dat![]()
![]()
En thanks dames!!
die plate had ik ook al gezien daar! hij is echt tof!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:04 schreef snkr-xxx het volgende:
Echt superleuk!
[ afbeelding ]
ohhh, peuken.... *weemoed*quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:24 schreef Lindytje het volgende:
De tafel na een ochtend/middag lakken....
[ afbeelding ]
Leuk konadje zeg!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:29 schreef Ooi86 het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze Yee-Haw met daarover een wit konadje
Wat een lieve roze pwetty!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef AmyGrace het volgende:
Ben ik nog op tijd? Ben ik nog op tijd?![]()
[ afbeelding ]
Mijn lentenagels... Ik had zoveel ideeën in m'n hoofd, maar 't werd allemaal niks...Maar wel leuk: zo'n thematopic!
![]()
Kga gauw jullie lentenagels bekijken!(en 6 topics teruglezen
)
Dit zou ik niet niks noemen, ik vind ze heel mooi!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lentenagels... Ik had zoveel ideeën in m'n hoofd, maar 't werd allemaal niks...Maar wel leuk: zo'n thematopic!
![]()
)
Mooie combi! Welke plate is dat?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:29 schreef Ooi86 het volgende:
[ afbeelding ]
Tof gedaan!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:34 schreef Daph_ het volgende:
Lentenagels deel 3:
[ afbeelding ]
Bonus: Mijn nieuwe (handgemaakte!) oorbellen
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tof gedaan!!
En ik moet meteen denken aan Finding Nemo!!![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
)
Dat is snelll!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:25 schreef bernies het volgende:
Op vrijdag 5 maart 2010 19:13 schreef mirannie het volgende:
Mijn OPI designer glamour en CG 2nite zijn al verzonden
En vandaag heb ik ze al binnen! Record, Vrijdag verzonden, dinsdag in huis vanuit de US......sneller dan de gemiddelde webshop in Nederland
Leuk zeg!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:29 schreef Ooi86 het volgende:
[ afbeelding ]
Lief en zoet!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
)
Tof!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:34 schreef Daph_ het volgende:
Lentenagels deel 3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omg snel zeg!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:25 schreef bernies het volgende:
Op vrijdag 5 maart 2010 19:13 schreef mirannie het volgende:
Mijn OPI designer glamour en CG 2nite zijn al verzonden
En vandaag heb ik ze al binnen! Record, Vrijdag verzonden, dinsdag in huis vanuit de US......sneller dan de gemiddelde webshop in Nederland
aaah die oorbellenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:34 schreef Daph_ het volgende:
Lentenagels deel 3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope! Moet met remover / acetonquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:41 schreef Mss het volgende:
Wederom weer erg mooie nagels hoor!
Ik heb zojuist maar besloten om de mijne weer een stukje korter te knippen/vijlen. Ze waren zo slap en vol met scheuren dat ik niet zonder lak kan rondlopen. En gezien het lakken de laatste dagen niet wil lukken, dan maar zo. Ik heb ze nu ongeveer op de lengte van mijn vingertoppen, maar omdat ik zo'n kort nagelbed heb, heb ik alsnog een flinke witte rand. Ik hoop dat ze nu even wat steviger worden.
En dan nog een leuke vraag. Ik heb nagelverharder over mijn badjas gegooid, gaat dit er gewoon in de wasmachine uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |