quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:20 schreef buzzwheedle het volgende:
@sq een ei hoort erbij![]()
@ mirjam leukmijn dochter zegt een kippenhoek
en een bloem en ze vindt ze mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:22 schreef Daph_ het volgende:
Geen lente, maar wilde het toch even laten zien, dus onder spoilerfoto's in spoilers worden niet verkleindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat een vieze smurrie!En zonde
disclaimer
Ik zag het ja.. Heb er een kleinere ingemikt nuquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
foto's in spoilers worden niet verkleind
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:22 schreef Daph_ het volgende:
Geen lente, maar wilde het toch even laten zien, dus onder spoilerBah! Jammer maar helaas pindakaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een toffe creaties schieten hier in sneltreinvaart langs!![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:28 schreef Puckzzz het volgende:
Faal
[ afbeelding ]
Succes!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:28 schreef Puckzzz het volgende:
Faal
[ afbeelding ]
Succes!
[ afbeelding ]
Niks falend, ik vind ze tof!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:30 schreef Nune het volgende:
Creatie twee: falende aardbeien!![]()
[ afbeelding ]
die bloemetjesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:18 schreef buzzwheedle het volgende:
Hier zijn mijn lentenagels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:18 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:18 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nagelllak is toch ook een soort van drugsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
![]()
Hebben jullie nu ook zo'n instant blij lentegevoel? Of ligt dat nog steeds aan mijn drugs?
Sweeeeet!! Eigenlijk had er op je ringvinger een zonnetje met zonnestraaljes gemoeten ofzoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:35 schreef Daph_ het volgende:
Puckzzz! Waaaauw
Nagelcreatie 2:
[ afbeelding ]
Toen het er alweer af was bedacht ik me idd dat er nog wel iets vrolijks op kon, een regenboogje ofzoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Sweeeeet!! Eigenlijk had er op je ringvinger een zonnetje met zonnestraaljes gemoeten ofzo
Wow!! Dit is echt heeeeeel erg leuk!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:18 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik vind de aardbeitjes van Nune en de wolkjes van Daph ook super lief!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wow!! Dit is echt heeeeeel erg leuk!!
Niiiice! Welke ADL is dat?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:10 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil er toch nog een laten zien.
Very pretty!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:10 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Moooi!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:27 schreef Lindytje het volgende:
Lentenagels 2, in glans en mat:
[ afbeelding ]
quote:
Mooi je bestellingenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:46 schreef Nune het volgende:
[..]
Moooi!
[..]
![]()
Ik kreeg net binnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen gebeurde er iets stoms![]()
[ afbeelding ]
Nou ja.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:04 schreef snkr-xxx het volgende:
My god , wat een vette dingen hier![]()
Echt superleuk!
Nou jullie weten dat ik niet aan Konad doe, en nee ik ben niet ziek, maar Nune hier heeft me gedwongen![]()
[ afbeelding ]
Het is trouwens geen echte Konad maar fauxnad, want anders past het niet
Leukquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:04 schreef snkr-xxx het volgende:
Echt superleuk!
Nou jullie weten dat ik niet aan Konad doe, en nee ik ben niet ziek, maar Nune hier heeft me gedwongen![]()
[ afbeelding ]
je kan het hebbenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:04 schreef snkr-xxx het volgende:
Echt superleuk!
[ afbeelding ]
Oh jeequote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:08 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Eerst even bijkomenDe konad lak zit in m'n haar
Jij zei dat ik sneller moest werken!! Nou dan krijg je datquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh jeeHoe heb je dat voor elkaar gekregen
Faal? Waar? Prachtig, allebei!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:28 schreef Puckzzz het volgende:
Faal
[ afbeelding ]
Succes!
[ afbeelding ]
OMG nog een favoriet van dit topic, ik vind ze briljant!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:30 schreef Nune het volgende:
Creatie twee: falende aardbeien!![]()
[ afbeelding ]
Wolkjesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:35 schreef Daph_ het volgende:
Puckzzz! Waaaauw
Nagelcreatie 2:
[ afbeelding ]
Mens wat kun jij toch mooi lakkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:10 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
prachtig, die holo op dat blauw!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:27 schreef Lindytje het volgende:
Lentenagels 2, in glans en mat:
[ afbeelding ]
Roosjesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:57 schreef princess-a het volgende:
oh wat zijn ze allemaal leuk en vrolijken die P2tjes, en die bestelling met OPI suedes
![]()
[ afbeelding ]
Tsja, kan jij ooit iets verkeerd doen? Beautiful.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:04 schreef snkr-xxx het volgende:
Echt superleuk!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |