ja, dat zou iets kunnen zijn ja. een fijne handcreme ofzo, en misschien een lekker smeerseltje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
iets lekkers qua verzorging? en heerlijk cremepje, luchtje...dat liggen in zo'n z'huis geeft je meestal niet zo'n fris gevoel.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja toch he?
ik was benieuwd, is sommige van die pakketten zit/zat fortune teller.
en I wants fortuneteller ja@!
ohja, even iets andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:36 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]ohja, ook een goed idee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanks voor het meedenken ladies, met al jullie ideeén moet ik wel wat kunnen![]()
Komt door al die toffe creaties!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
Euh dames...dit topic is nog maar een paar uur oud en we zitten alweer op de helft
JA!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:49 schreef Daph_ het volgende:
Jaaa mijn complimenten voor iedereen die foto's heeft gepost in dit topic!Zal ik anders het openen van het volgende topic op me nemen? Dan post ik ALLE foto's in de OP!
MUA, daar kom ike cht nooit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:48 schreef Daph_ het volgende:
Mirjam.. Op MUA zijn een heleboel China Glaze Fortune Teller flesjes aan het wachten op een nieuwe eigenaar in het Swap gedeelte! En anders moet je misschien Ainnir even lief aan kijken, want schijnbaar is fortune teller nog te koop in de clearance bij Sally's
Het is maar een tipquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
MUA, daar kom ike cht nooit.
zal het eens proberen...
senksquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het is maar een tipMissnono (Van blacknailpolishandlipgloss) had 'm ook te koop, maar die is inmiddels verkocht. Ik zal mijn ogen open houden iig voor je
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:57 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga wel alvast een bestandje bouwen dan met nagels, want dat wordt een laaaaaaaaaaaaange OP!
Leuk
Ja! Bij dezelfde, bij jullie nog niet binnen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
omg snel zeg!
Had jij ook die Ds glamour ook bij die knakker op Ebay besteld?!
Ik probeer het topic niet te vervuilen en tot nu is het gelukt, wat was die webshop ookalweer?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 15:34 schreef Daph_ het volgende:
Lentenagels deel 3:
[afbeelding]
Bonus: Mijn nieuwe (handgemaakte!) oorbellen
[afbeelding]
Nope, hopelijk morgen dan!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:00 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja! Bij dezelfde, bij jullie nog niet binnen?
Die prijs slaat nergens op...al is ze wel heeeel erg mooi!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:26 schreef DeltaCephei het volgende:
Als iemand nog Fortune Teller zoekt..![]()
http://cgi.ebay.com/NEW-C(...)?hash=item2305ad6070
Geweldigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:03 schreef AmNaBa het volgende:
WOWOWWOWOW
Wat een leuke, gafe, reatieve en zonnige nagels komen er voorbij
Ook bij mij een zonnige creatie.
Niet de netste want de lak werkte niet mee,
action fluor groen uit het setje van 6, en daarna lekker gefimood
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:03 schreef AmNaBa het volgende:
WOWOWWOWOW
Wat een leuke, gafe, reatieve en zonnige nagels komen er voorbij