Komt door al die toffe creaties!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
Euh dames...dit topic is nog maar een paar uur oud en we zitten alweer op de helft
JA!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:49 schreef Daph_ het volgende:
Jaaa mijn complimenten voor iedereen die foto's heeft gepost in dit topic!Zal ik anders het openen van het volgende topic op me nemen? Dan post ik ALLE foto's in de OP!
MUA, daar kom ike cht nooit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:48 schreef Daph_ het volgende:
Mirjam.. Op MUA zijn een heleboel China Glaze Fortune Teller flesjes aan het wachten op een nieuwe eigenaar in het Swap gedeelte! En anders moet je misschien Ainnir even lief aan kijken, want schijnbaar is fortune teller nog te koop in de clearance bij Sally's
Het is maar een tipquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
MUA, daar kom ike cht nooit.
zal het eens proberen...
senksquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het is maar een tipMissnono (Van blacknailpolishandlipgloss) had 'm ook te koop, maar die is inmiddels verkocht. Ik zal mijn ogen open houden iig voor je
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:57 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga wel alvast een bestandje bouwen dan met nagels, want dat wordt een laaaaaaaaaaaaange OP!
Leuk
Ja! Bij dezelfde, bij jullie nog niet binnen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
omg snel zeg!
Had jij ook die Ds glamour ook bij die knakker op Ebay besteld?!
Ik probeer het topic niet te vervuilen en tot nu is het gelukt, wat was die webshop ookalweer?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 15:34 schreef Daph_ het volgende:
Lentenagels deel 3:
[afbeelding]
Bonus: Mijn nieuwe (handgemaakte!) oorbellen
[afbeelding]
Nope, hopelijk morgen dan!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:00 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja! Bij dezelfde, bij jullie nog niet binnen?
Die prijs slaat nergens op...al is ze wel heeeel erg mooi!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:26 schreef DeltaCephei het volgende:
Als iemand nog Fortune Teller zoekt..![]()
http://cgi.ebay.com/NEW-C(...)?hash=item2305ad6070
Geweldigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:03 schreef AmNaBa het volgende:
WOWOWWOWOW
Wat een leuke, gafe, reatieve en zonnige nagels komen er voorbij
Ook bij mij een zonnige creatie.
Niet de netste want de lak werkte niet mee,
action fluor groen uit het setje van 6, en daarna lekker gefimood
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:03 schreef AmNaBa het volgende:
WOWOWWOWOW
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die fimo-dingen zijn echt tof!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:03 schreef AmNaBa het volgende:
WOWOWWOWOW
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whoei! Die zijn vrollijk!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:08 schreef Nune het volgende:
[..]
Tof!![]()
[ afbeelding ]
Hierna komt er nog één, dan heb ik ze allemaal laten zien haha.
quote:We laten de winter langzaam maar zeker achter ons, en Barry M gaat ons er een handje mee helpen met 4 nieuwe nagellak-kleuren: Blueberry Ice Cream, Lemon Ice Cream, Berry Ice Cream en Strawberry Ice Cream.
We verwachten de nieuwe kleuren binnen 2 weken op voorraad te hebben, maar willen nu iedereen al de mogelijkheid bieden te reserveren. Wanneer u een bestelling plaatst met daarin een van de nieuwe kleuren (of wellicht wel alle nieuwe kleuren) van Barry M, dan zal uw bestelling verstuurd worden zodra deze op voorraad zijn.
Oh wat is dat fimo gaaf zegquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:03 schreef AmNaBa het volgende:
WOWOWWOWOW
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, ik vind fimo echt zo leuk, dat ik via ebay enthousiast 100 verschillende staafjes had besteld, me niet realiserend dat je dat zelf moet snijden. En ik heb dystrofie in mijn pols, dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
Die zijn leuk,ik zou ze zo latenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:08 schreef Nune het volgende:
[..]
Tof!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn naakte nagels... echt een horrorscenario. Alleen kijken als je tegen enge nagels kunt....Sow, een hoop afgescheurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, origineel.quote:ow, dees is tof, die ga ik na-apen van jequote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:08 schreef Nune het volgende:
[..]
Tof!![]()
[ afbeelding ]
disclaimer
ben je naar een specifieke kleur op zoek?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:37 schreef Ooi86 het volgende:
Fucki ducki, ga ik net helemaal speciaal met de auto naar een GROTE kruitvat voor de nieuwe pastel lakjes van Catrice, hebben ze ze niet. Ik wil een groot catrice display in mijn eigen Kruitvatje......
Ik wil ze eigenlijk wel allemaal, maar vooral de gele en de blauwequote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben je naar een specifieke kleur op zoek?
Mja, mijn wijs- en middelvingernagels 'vervellen' altijd... is niet goed te krijgenquote:
pmquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:40 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik wil ze eigenlijk wel allemaal, maar vooral de gele en de blauwe
ohw die duim is TE cutequote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:41 schreef Lindytje het volgende:
Zo, de laatste creatie voor dit topic, nu al, want ik ben vanavond weg, en dan is 'ie denk ik wel vol!
[ afbeelding ]
(inspiratie opgedaan door de lieveheersbeestjesnagels die eerder gepost werden)
en je vijlt wel gewoon met een goede glasvij enzo? Klote zegquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:41 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Mja, mijn wijs- en middelvingernagels 'vervellen' altijd... is niet goed te krijgen
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:51 schreef Mirjam het volgende:
ohja.
meisjes, wat vinden jullie van een meet? hebben jullie daar zin in?
ik wil checken of er evt. animo is voor een meet hier in de omgeving (ikzelf woon in Leiden)
beetje playdate, nagellakjes checken en tips uitwisselen enzo?
Er zou toch in de zomer bij iemand een meet worden gehouden thuis? Maar wel een heel leuk idee!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:51 schreef Mirjam het volgende:
ohja.
ik wil checken of er evt. animo is voor een meet hier in de omgeving (ikzelf woon in Leiden)
hebben we het daar niet pas over gehadquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:51 schreef Mirjam het volgende:
ohja.
jij ook alquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:57 schreef Puckzzz het volgende:
euhm...ik had aangegeven wel een Brabo meet bij mij thuis te willen houden.
Maar ergens anders kan altijd, als ik maar niet te ver hoef te rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |