Vergeet maar wat ik zei, want Daph zei dat ze me dan wel wilde oppikken in Utrecht.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:58 schreef Nune het volgende:
Ik wil wel graag een meet boven Braboland, want naar Ehv en zo weet ik niet of me dat gaat lukken.. Vanwege de kutkutkut verbinding.
Jij woont in de buurt, spring ook maar in de wagenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:45 schreef Joysa het volgende:
Wat een gaaave nagels allemaal![]()
Ik ga zo misschien nog wat frutselen, ben erg moe, anders morgen :p
En ik ben ook wel in voor een meet.. (wel afhankelijk van ov)
Oeh dat is liefquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jij woont in de buurt, spring ook maar in de wagen
soms welquote:
Zonde!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:49 schreef Loqi het volgende:
Ik breek net een nagel![]()
Ik ben trouwens ook afhankelijk van t ov (en van de fantasyfair, want die is ook in april)
Ohnoesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:49 schreef Loqi het volgende:
Ik breek net een nagel![]()
Ik ben trouwens ook afhankelijk van t ov (en van de fantasyfair, want die is ook in april)
Weer een middelvingerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
dan motten we ook allemaal onze lakjes markeren anders raken we ze kwijt
[..]
Ohnoeswelke?
Jaa, dat weet ik wel zeker, waar o waar zullen we het dan over hebbenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Dat is ook wel zo gezellig in de auto denk ik hihi
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn naakte nagels... echt een horrorscenario. Alleen kijken als je tegen enge nagels kunt....Hoe komen ze zo geel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
Literatuur! Kunst! Politiek!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jaa, dat weet ik wel zeker, waar o waar zullen we het dan over hebben
jaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:51 schreef Mirjam het volgende:
ohja.
meisjes, wat vinden jullie van een meet? hebben jullie daar zin in?
ik wil checken of er evt. animo is voor een meet hier in de omgeving (ikzelf woon in Leiden)
beetje playdate, nagellakjes checken en tips uitwisselen enzo?
Ohhhhhh ik vind ze leeeeeeukquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:19 schreef kieskleurig het volgende:
Oh wat gaan jullie snel hier, dagje werken en ik mis gewoon bijna het hele lente topic
Wat een prachtige nagels zijn er al voorbij gekomen![]()
![]()
![]()
Durf mijn frutsel bijna niet te laten zien na al dat moois maar ach er moet ook wat te lachen zijn.
In gedachte zag het er erg leuk uit...maar op de nagels..nouja uhm![]()
[ afbeelding ]
Dit dusquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:20 schreef DeltaCephei het volgende:
Jullie gaan te snel! Ik heb geen tijd zo voor lentenagels!
Schaapies!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:19 schreef kieskleurig het volgende:
Oh wat gaan jullie snel hier, dagje werken en ik mis gewoon bijna het hele lente topic
![]()
![]()
Durf mijn frutsel bijna niet te laten zien na al dat moois maar ach er moet ook wat te lachen zijn.
[ afbeelding ]
Wat Lief!! Schaapjes incl. hekjes!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:19 schreef kieskleurig het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Geweldig!!! wat gaaaf!!! Echt coolquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:19 schreef kieskleurig het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Tofquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:19 schreef kieskleurig het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:27 schreef Daph_ het volgende:
PolkadotsEen wat oudere, maar doet me wel denken aan lente/zomer!
[ afbeelding ]
Zitten trouwens lakjes bij die gewoon in het assortiment zittenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:26 schreef PeRi het volgende:
Hadden jullie al Essence Fashionista gespot? Of is Zierikzee weer de eerste met de producten?.
Uhuh, ik vind ze niks bijzonders, mot ze nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zitten trouwens lakjes bij die gewoon in het assortiment zitten.
Echt superrrrrrrrrrrrr leuk en lief!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:19 schreef kieskleurig het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heyyyy, Fiery!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:30 schreef MissJ het volgende:
mijn creatie, Diamond cosmetics Fiery coral met bloemetjes van Essence
[ afbeelding ]
lak komt trouwens niet op haar best uit op de foto, is irl véél mooier!
De seche vite heeft ze verpestquote:
please, do share!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:35 schreef PeRi het volgende:
Mag ik mn nieuwe aanwinsten hier posten of moet k wachten tot het volgende topic?.
niks wachtenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:35 schreef PeRi het volgende:
Mag ik mn nieuwe aanwinsten hier posten of moet k wachten tot het volgende topic?.
Mees-ter-lijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
Lenteeeeeh!
= Paseeeeeeeh en klusseeeeeeh!
[ afbeelding ]!
Helemaal als je bedenkt dat er ook het ruiltopic is en de swapdoos.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:36 schreef bernies het volgende:
er zijn dus al bijna 30.000 berichtjes over nagellak gepost....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |