H22 bij chez delaney of magnonailsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:04 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ooh vogeltje![]()
Is dat een konad? Ik wil echt héél graag weten welke dit is, ben gek op vogeltjes
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:48 schreef PeRi het volgende:
Ik heb dus vanmiddag mn pauze nuttig besteed.
[ afbeelding ]
VLNR: divalicious red, purple magic 2x, juicy orange, deep blue sea.
Deze zijn niet voor mij, maar voor een vriendin in Zierikzee waar ze alles hebben maar geen SYF. Een purple magic is wel voor mezelf
[ afbeelding ]
Catrice Pastels voor Kleintje19!
[ afbeelding ]
VLNR: Mexico City & Milan voor mezelf en Minsk & Kuala Lumpur voor dezelfde vriendin
Omdat je bij 4 Herome lakjes een corrector cadeau krijgt op het moment, maar die op was, kreeg ik iets anders:
[ afbeelding ]
En ik ben vooral benieuwd naar dat poeder, want I HAZ ORANGE NAILS!!! door de Hema ridgefiller
Toen kwam ik thuis en lag Models Own op me te wachten!
[ afbeelding ]
VLNR: Red Red Wine, Red 'n Black, Purple Grey en Disco Mix
Ik had met iemand samen besteld en dit haar buit
[ afbeelding ]
VLNR: Slate Green, Bluebelle, Betty Blue
Straks kun je een fotosamenvatting terugkijken in de OP van topic 101quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:14 schreef Crientj het volgende:
Jezus.. Nu al pagina 6 o.O
Dat gaat snel! Maar wat een verdomde hoeveelheid met prachtige nagels, en lentespul en nieuwe lakjes heb ik (snel) voorbij zien komen!
Yes, gezienquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Straks kun je een fotosamenvatting terugkijken in de OP van topic 101
Whihi doorlakken dan!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:22 schreef Crientj het volgende:
[..]
Yes, gezien
Misschien dan nu nog heeeel snel mijn nagels lakken en dan kan ik er ook nog bij
Had je mijn pbtjes nog gezien?
Whaha, ik schiet op. Eerst de matte zwarte lak erafquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whihi doorlakken dan!
Ben het geld nu aan het overmaken
Als ik er heen moet rijden, ben ik meer dan het dubbele kwijt, dus zo slecht is het niet. Kan natuurlijk wel goedkoper als het gewoon als pakketje via DHL gaat, maar toch...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
fokking hell...uitzondering? 12 euro rembourskosten? En dat doe je ook nog?
Precies, ik zou dan met het OV moeten wat me dan ook nog eens 2 uur heen, 2 uur terug kost plus de kosten van het OV.. Ik ben er iig blij mee haha!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:24 schreef mirannie het volgende:
[..]
Als ik er heen moet rijden, ben ik meer dan het dubbele kwijt, dus zo slecht is het niet. Kan natuurlijk wel goedkoper als het gewoon als pakketje via DHL gaat, maar toch...
Tnx, helaas hebben ze de plate bij allebei niet meerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:12 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
H22 bij chez delaney of magnonails
Was het maar zo. Ben in een cirkel van 100km hier bijna alle Sally's afgegaan, nergens te vindenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:48 schreef Daph_ het volgende:
Mirjam.. Op MUA zijn een heleboel China Glaze Fortune Teller flesjes aan het wachten op een nieuwe eigenaar in het Swap gedeelte! En anders moet je misschien Ainnir even lief aan kijken, want schijnbaar is fortune teller nog te koop in de clearance bij Sally's
Oi.. Zonde! Er staan er nog genoeg om te swappen, dus als je 'm wil hebben is dat misschien een optie voor jequote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:52 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Was het maar zo. Ben in een cirkel van 100km hier bijna alle Sally's afgegaan, nergens te vinden
Oeh zit je mijn lakjes te swatchen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:00 schreef Joysa het volgende:
Hmz, ik heb nu op 1 hand een blauw lakje van H&M enchantra nog iets ofzo..
Maar ik heb even geen zin meer om te lakken, best sexy zo 1 hand
Erg mooi, enne paars kan altijd wat mij betreft, dus zeker ook als een lentekleurtje :quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:37 schreef romika het volgende:
Mooiiiiiiiiiiiiiie nagelsssssssssssssssss allemaal!!!!!!
Bij tijdgebrek dan maar eentje die ik al heb gemaakt.
Misschien niet helemaal in lentekleur.....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |