Als het maar lente isquote:Op maandag 8 maart 2010 18:50 schreef Puckzzz het volgende:
Woei! Bijna 100!
Ik heb al een foto, maar echt mooi design was het niet
Ok thanks! Ik vind de kwast van opi nog wel meevallen, is die van Claire's echt veeeel breder?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:51 schreef Daph_ het volgende:
@ Joysa, ik weet niet of ze leuks hebben maar ik kan je wel waarschuwen voor de hoge puntige flesjes (met lange dop): de kwast is ENORM!
Zelfde hierquote:Op maandag 8 maart 2010 18:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als het maar lente is![]()
Ik hoop dat het topic woensdag pas open gaat, dan ben ik lekker hele dag vrij![]()
Want ik heb nog geen lentenagels gemaakt![]()
motte we minder beppen met zijn allenquote:Op maandag 8 maart 2010 18:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als het maar lente is![]()
Ik hoop dat het topic woensdag pas open gaat, dan ben ik lekker hele dag vrij![]()
Want ik heb nog geen lentenagels gemaakt![]()
Mooi zo!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:57 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
H&M - Denim Dreams met Essie - Matte About You geruild met Nune.
Ja.. Ik vind 'm niet fijn, maargoed ik kon eerst ook niet met de ProWide brush van OPI omgaan dus misschien is het een kwestie van gewenning. Ik lakte iig mijn nagelriemen helemaal meequote:Op maandag 8 maart 2010 18:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ok thanks! Ik vind de kwast van opi nog wel meevallen, is die van Claire's echt veeeel breder?
Op ebay? Zo ja misschien een linkje? Of heb je apart naar ze gezocht?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:04 schreef Daph_ het volgende:
Net 4 OPI's gekocht voor $ 16 inclusief shipping
En ik voor $21.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:04 schreef Daph_ het volgende:
Linkje?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:04 schreef Daph_ het volgende:
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:02 schreef TwiNNijN het volgende:
Puckzz, had jij alleen maar Kaleidoscope him out op je nagels?
Zo ja..dan denk ik dat ik vanavond mijn potje ook maar open ga maken![]()
Mooi!!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:57 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:19 schreef Crientj het volgende:
Wauw, ik heb zojuist besteld bij Dollarnailart. Auw voor mijn bankrekening, 184 dollar xD_! Nu snel alles uitrekenen.
Meer (Dus ook de orderlijst) in het topic daarover.
Leukquote:Op maandag 8 maart 2010 18:57 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
neem je pinpas maar mee, ze hebben zúlke leuke kleurtjesquote:Op maandag 8 maart 2010 19:28 schreef Guess. het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ga morgen ook maar even naar de H&M
Ja klopt! Ik zag echt zulke leuke kleurtjes. Maar heb me zelf verboden er meer dan 1 te kopen.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:32 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
neem je pinpas maar mee, ze hebben zúlke leuke kleurtjes
Nice!!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:57 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja klopt! Ik zag echt zulke leuke kleurtjes. Maar heb me zelf verboden er meer dan 1 te kopen.
Leuk!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:47 schreef Nune het volgende:
Ik had mijn nagelwielen zaterdag binnen gekregen en het is zo leuk om te prutsen ermee! Dus even wat foto's voor de leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopelijk schijnt de zon morgen weer en kan ik er normale foto's van maken.
1 = L.A. Colors - Breathless Bluequote:Op maandag 8 maart 2010 19:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Leuk!
Mag ik vragen welke kleurtjes 1,2,3,5,6,8 zijn van nagelwiel 3?![]()
Mooi kleurtje!!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:57 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk is dat he? Ik heb ze net bijgewerkt, had er nog een heel aantal niet op staan!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:47 schreef Nune het volgende:
Ik had mijn nagelwielen zaterdag binnen gekregen en het is zo leuk om te prutsen ermee! Dus even wat foto's voor de leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow jee En ze hebben ook altijd zulke leuke babykleertjes,en voor mezelf kan ik ook heel goed slagenquote:Op maandag 8 maart 2010 19:32 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
neem je pinpas maar mee, ze hebben zúlke leuke kleurtjes
Hahaha ja, ik vermaak me er behoorlijk goed mee!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:54 schreef Lindytje het volgende:
Leuk is dat he? Ik heb ze net bijgewerkt, had er nog een heel aantal niet op staan!
Dank je!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:54 schreef Nune het volgende:
[..]
1 = L.A. Colors - Breathless Blue
2 = China Glaze - For Audrey
3 = Models Own - Beth's Blue
5 = Orly - Cashmere Cardigan
6 = Models Own - Feeling Blue
8 = OPI - Suzi Says Feng Shui
Zo.
Heel erg leukquote:Op maandag 8 maart 2010 18:57 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:28 schreef Guess. het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ga morgen ook maar even naar de H&M
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:42 schreef Juud- het volgende:
[..]
Nice!!
Ik kan nog ff geen foto posten (word zo moe van vriend die camera telkens meeneemt voor zijn werk..!), maar ik heb Minsk van Herome op (donkergroen). Superleuke kleur, heb vandaag van zoooveel collega's opmerkingen gehad erover.
quote:
quote:
Ainnir woont in Amerika geloof ik....quote:Op maandag 8 maart 2010 20:04 schreef Guess. het volgende:
@tliciouz
Mischien haal ik je door de war met iemand anders maar je woont toch in Amerika?
Hoe kom je dan aan die H&M lakjes?
Ainnir woont in Amerikaquote:Op maandag 8 maart 2010 20:04 schreef Guess. het volgende:
@tliciouz
Mischien haal ik je door de war met iemand anders maar je woont toch in Amerika?
Haha nee dat is Ainnir. Ik woon in Arnhem. Mijn vriend zijn vader woont daar vandaar dat ik dat vroegquote:Op maandag 8 maart 2010 20:04 schreef Guess. het volgende:
@tliciouz
Ik zal het je vergeven!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:09 schreef Guess. het volgende:
O ja da's waar zwangerschapsdementie echt waar!!
16Juniquote:Op maandag 8 maart 2010 20:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zal het je vergeven!Wanneer ben je uitgerekend?
Wauwquote:Op maandag 8 maart 2010 19:47 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eBay! Lekker goedkoop en vaak gratis verzending.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:15 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wauw![]()
Mag ik vragen waar jullie die nagelwielen halen?
Ja, stond ervan te kijken hoe goedkoop het was haha!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
eBay! Lekker goedkoop en vaak gratis verzending.
Voor dat soort dingen is eBay geweldig. Volgens mij kun je daar ook heel goedkoop rhinestones enzo scoren.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:31 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja, stond ervan te kijken hoe goedkoop het was haha!
Graagquote:Op maandag 8 maart 2010 20:03 schreef TwiNNijN het volgende:
Dames, ik heb van de beauty company een mailtje met daarin alle lakjes waarvoor de aanbieding van 7 stuks 10 euro geldig is.
Mocht je em willen hebben stuur dan maar een pmmetje
Is dat die voor je give away? Was een nieuwe, toch?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:46 schreef Daph_ het volgende:
En door mijn nieuwe tic kwam ik er dus achter dat dit flesje niet vol is
[ afbeelding ]
Nee dit is een paarse, ik geef een rode lak uit de Satin Hues collectie weg. Deze kreeg ik erbij, maar dacht dattie nieuw wasquote:Op maandag 8 maart 2010 20:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is dat die voor je give away? Was een nieuwe, toch?
Oooh leek zo een beetje rozig/rood, vandaarquote:Op maandag 8 maart 2010 20:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee dit is een paarse, ik geef een rode lak uit de Satin Hues collectie weg. Deze kreeg ik erbij, maar dacht dattie nieuw wasGuess again..
Jaquote:Op maandag 8 maart 2010 20:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oooh leek zo een beetje rozig/rood, vandaar. Maarrem, dat is wel ff een tegenvaller dan, gelukkig dat je 'm gekregen hebt!
Netjes wel!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Pompom, net mail terug van TD en ik krijg 4.99 (dus één lakje) tegoed voor een volgende bestelling. Best netjes, aangezien de "schuldige" volgens mij de douane is.
Dit betekent helaasch wel dat ik binnenkort wéér ga falen.
En suf. Ik ben aan het denken voor lentenagels, maar ik heb eigenlijk maar weinig typische lentekleurtjes.
nog een gaatje over?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:11 schreef Guess. het volgende:
[..]
16Juni
En ik ga nu echt bestellen bij TD
is het een troost als ik zeg dat mijn lentedesign er onbedoeld gesmolten uit ziet? Gewoon een foto maken, het gaat om het idee toch?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:13 schreef Mss het volgende:
Het lakken wil gewoon niet vandaag. Bah, ik denk dat ik geen bijdrage heb voor topic #100. Het blijft deuken en chippen. Ik kan niet wachten op mijn Seche Vite
Ja, maar ik ben ook (nog) niet aan de Konad ofzo, het zijn/waren gewoon vrolijk blauwe nagels.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is het een troost als ik zeg dat mijn lentedesign er onbedoeld gesmolten uit ziet? Gewoon een foto maken, het gaat om het idee toch?
Bedankt! Wat een werk heb je verricht!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:15 schreef TwiNNijN het volgende:
Mail is verstuurd naar iedereen die haar adres had gepm'ed!
dat is toch ook lente?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben ook (nog) niet aan de Konad ofzo, het zijn/waren gewoon vrolijk blauwe nagels.
Hoop alleen dat jullie die toko niet helemaal leegkopen in jullie rage....quote:
Bedanktquote:Op maandag 8 maart 2010 21:15 schreef TwiNNijN het volgende:
OEH, die gaat op het lijstje!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:33 schreef Sjeen het volgende:
I love Orly Smudge Fixer!
[ afbeelding ]
Net gelakt, schraap ik met nagel over een andere... heel stuk weggeschraapt, echt op zo'n hoopje. Smudge Fixer erover en het trekt gewoon weer helemaal dicht
Echt?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:33 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Net gelakt, schraap ik met nagel over een andere... heel stuk weggeschraapt, echt op zo'n hoopje. Smudge Fixer erover en het trekt gewoon weer helemaal dicht
Whut ;o Maar krijg je dan niet zo'n lagere plek? Een soort kuiltje dan of iets. ?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:33 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Schrijft op wishlist!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:33 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je wel!!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:15 schreef TwiNNijN het volgende:
Oh wauw! Zoiets heb ik toch ook echt nodigquote:Op maandag 8 maart 2010 21:33 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
de Beauty company heeft een actie waarbij je 7 china glaze lakjes voor 10 euro kunt kopen. Ik had een mail met daarin alle lakjes.quote:
Je hebt goed gepigmenteerde lak nodig, zoals de show your feet lakken van Essencequote:Op maandag 8 maart 2010 21:47 schreef Agapimou het volgende:
JeeeejIk heb nu eindelijk ook een stempel setje van Lindytje
![]()
opgestuurd!
Maar for some reason lukt 't me niet echt.. Het lijkt wel of mijn nagellak te dun is (zelfs als ik ingedikte oude nagellak gebruik.) of dat de plate niet diep genoeg is gegraveerd. Iemand ervaring mee? (stempelset van het kruidvat btw.)
Zit er geen plasticfolie op de plate?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:47 schreef Agapimou het volgende:
![]()
opgestuurd!
Maar for some reason lukt 't me niet echt.. Het lijkt wel of mijn nagellak te dun is (zelfs als ik ingedikte oude nagellak gebruik.) of dat de plate niet diep genoeg is gegraveerd. Iemand ervaring mee? (stempelset van het kruidvat btw.)
Ow sorry had wel gemogen maar ik lees dit dus nu net en heb m'n bestelling de deur al uit gedaan.quote:
Hahahah neen, die heb ik er al afgehaald ;-)quote:Op maandag 8 maart 2010 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zit er geen plasticfolie op de plate?
Ik ga het 100e topic missen
Op eBay denk ik dat je het voordeligst uit bent als je alleen Essie MAY wilt hebbenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:55 schreef Agapimou het volgende:
[..]
Hahahah neen, die heb ik er al afgehaald ;-)
Oja nog even een vraagje, heb geen zin om 50 topics door te spitten, waar kan ik Essie matte about you bestellen? Wil eigenlijk alleen die matte topcoat dus wil gelieve niet té veel shippingcost betalen (ja wie niet..)
Yay!! Fijn dat ie zo snel is aangekomen!!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:47 schreef Agapimou het volgende:
![]()
opgestuurd!
Mijn wijsvinger was voor eenderde geschraapt... zie hier het effect:quote:Op maandag 8 maart 2010 21:40 schreef Crientj het volgende:
[..]
Whut ;o Maar krijg je dan niet zo'n lagere plek? Een soort kuiltje dan of iets. ?
ow, zoquote:Op maandag 8 maart 2010 21:48 schreef TwiNNijN het volgende:
[..]
de Beauty company heeft een actie waarbij je 7 china glaze lakjes voor 10 euro kunt kopen. Ik had een mail met daarin alle lakjes.
Als je hem ook wilt hebben hoor ik het wel.
Nice! (Ook het kleurtje, lekker fel xD)quote:Op maandag 8 maart 2010 21:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mijn wijsvinger was voor eenderde geschraapt... zie hier het effect:
[ afbeelding ]
De kleur klopt trouwens absoluut niet, ik heb OPI Red Hot Ayers Rock op en die is niet oranje maar rood. Alleen krijg ik het met geen mogelijkheid op de foto nu
Mijn dank is grootquote:Op maandag 8 maart 2010 21:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Yay!! Fijn dat ie zo snel is aangekomen!!
En idd, even kijken of het plastic laagje wel helemaal van de bovenkant af is...
Ah! Dan zal het al wel op mijn rekening staan, dankjewel!!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:02 schreef Agapimou het volgende:
[..]
Mijn dank is grootHeb btw het geld al overgemaakt
(just letting you know)
Van de week maar even the essence collectie plunderen, want heb het plastic laagje er wel afgehaald
zit je veel in bad? Van veel warm water laat mijn lak ook los!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, en basecoat. En zorg dat mijn vingers ontvet zijn.
Nope, we hebben niet eens een badquote:Op maandag 8 maart 2010 @ 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit je veel in bad? Van veel warm water laat mijn lak ook los!
Ik laatst mn nagels gelakt, ging twee uur later douchen en alles was erafquote:Op maandag 8 maart 2010 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit je veel in bad? Van veel warm water laat mijn lak ook los!
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:04 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zat dus eerst aan de andere kant van die vinger
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:04 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Stap 2, ik probeerde het altijd met stap 1, dat ga ik proberen. En wat doet een sticky basecoat ?quote:Op maandag 8 maart 2010 @ 22:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]Da's wel heel extreem!! Al eens iets van een sticky basecoat geprobeerd??
Misschien helpt het ook wel om je nagels een beetje op te ruwen, met stap 2 van een buffer ofzo... dat de lak dan beter hecht..
quote:
Sticky basecoat zorgt dat de lak beter hecht.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Stap 2, ik probeerde het altijd met stap 1, dat ga ik proberen. En wat doet een sticky basecoat ?![]()
[..]Geen sorry zeggen. Misschien dat dat helpt
Ja precies! Mijn moeder roept iedere keer.quote:Op maandag 8 maart 2010 @ 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sticky basecoat zorgt dat de lak beter hecht.
Succes in elk geval ermee, want zo is het wel klote om te lakken, dan blijf je bezig!
Dat heb ik ook altijd!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:04 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
oh heul niet! Ik vind het heel knap van je! Maar ik zit op mijn mobiel en dan mis ik wel eens iets... Krijgen we ook pics? Slaap lekker!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:25 schreef Lindytje het volgende:
Bweh.... ik ben als enige enthousiast over mijn mega-fix...![]()
![]()
Leukquote:
Ik denk ik wel. Van die china glaze?quote:Op maandag 8 maart 2010 @ 22:44 schreef liiszle het volgende:
Hoiii
iemand die wil mee bestellen bij Beauty company?
ik heb momenteel 5 lakjes. kunnen er nog wat bij.
leuke kortingen op CG lakjes 25 tm 60%!
iemand?
orly iron butterfly!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:47 schreef mirannie het volgende:
Ik wil nog een suede, maar kan niet kiezenLastig, keuzes maken, hahaha.
Zat te denken aan Ink, maar zag ineens dat ik die al in de reguliere versie besteld had, oepsToen dacht ik YDKJ, maar daarvan heb ik de gewone ook nog op mijn wishlist....
Iemand een tip?
Nee en ik doe net alsof ik dat niet ziequote:Op maandag 8 maart 2010 22:50 schreef Mirjam het volgende:
zeg dames,
wisten jullie al dat er enkel vandaag 20% korting is op nfu.oh bij www.viis.ee ?
Ben ik het ook mee eens. En Iron Butterfly is ook een goede tip.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:50 schreef Daph_ het volgende:
De suedes lijken totaal niet op de oorspronkelijke versies, niet eens te vergelijken in mijn optiek..
Ok, in dat geval is het makkelijk denk ik.... hahahaha, vind het nog steeds lastigquote:Op maandag 8 maart 2010 22:50 schreef Daph_ het volgende:
De suedes lijken totaal niet op de oorspronkelijke versies, niet eens te vergelijken in mijn optiek..
Ik heb nou nooit helemaal begrepen hoe je dat nou precies moet doen, zou je me dat misschien willen uitleggen?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:01 schreef Lindytje het volgende:
Mijn nagel scheurde!! At first I was like:(zie pijl op de foto, je ziet de scheurlijn nog zitten... hij was tot over de helft van mijn nagelbreedte gescheurd...)
Toen ging ik aan de gang met een laag nagellijm, theezakje, twee lagen lijm, theezakje, twee lagen lijm, vijlen...
Toen was het zo:
[ afbeelding ]
En nu is ie weer helemaal stevig en glad! And than I was like:![]()
20 % kortingquote:Op maandag 8 maart 2010 22:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee en ik doe net alsof ik dat niet zie
Muisgrijs niet, maar er is wel een grijze/charcoal; Suzi Skis in the Pyrenees Suede. Als het goed is, is die gisteren voorbij gekomen want daar heb ik foto's van gepost..quote:Op maandag 8 maart 2010 22:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ok, in dat geval is het makkelijk denk ik.... hahahaha, vind het nog steeds lastigZal ze allemaal nog eens een keer op m´n gemak bekijken. Zoek eigenlijk nog een muisgrijze kleur, eens kijken of ik daarvan iets vind tussen de suedes
Thanks, ga zo even kijkenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:51 schreef Nune het volgende:
[..]
Ben ik het ook mee eens. En Iron Butterfly is ook een goede tip.
Neequote:Op maandag 8 maart 2010 22:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
20 % korting
op nfu.oh
20!! %
bij viis.ee
tralalala
20quote:Op maandag 8 maart 2010 22:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee
Volgens mij is het niet eens goedkoper dan fabuloustreet.com.. Misschien met die korting wel, maar ik heb hier al vrij veel Nfu Oh's staan - 20
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
20 % korting
op nfu.oh
20!! %
bij viis.ee
tralalala
si si!quote:
Jaquote:
wel veel hoor, respect.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
JaEentje gaat er op de swap stapel hoor, dat is een roze die ik in een vlaag van verstandsverbijstering heb gekocht
Ah ja op Fabuloustreet zijn ze 10 dollar ex shipping, dus 7 euro nogwat.. Hm. Maakt het verleidelijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wel veel hoor, respect.
en het scheelt best met fabulousstreet, met kroting zijn die flesjes 5 euro
Mooi!!! Maar toch iets te donker voor mij denk ik. Geloof dat ik YDKJ toch het mooiste vindquote:Op maandag 8 maart 2010 22:58 schreef Daph_ het volgende:
Iron Butterfly is hotMijn flesje vertoont al duidelijk gebruikssporen en ik heb het flesje net anderhalve maand
![]()
[ afbeelding ]
26 januariKorte nageltjes!
![]()
Thanks!! Had ik ook eigenlijk wel verwacht. Maar nu heb ik ze deze week binnen, haha, ben een stukkie ongeduldquote:Op maandag 8 maart 2010 23:14 schreef Daph_ het volgende:
@mirannie; op eBay zijn nagelwielen veel goedkoperTip voor de volgende keer!
euhmquote:Op maandag 8 maart 2010 23:14 schreef Daph_ het volgende:
@mirannie; op eBay zijn nagelwielen veel goedkoperTip voor de volgende keer!
[..]
Welke?
Nicequote:
Daar heb je een CC voor nodig toch? Of ben ik nou in de war?quote:Op maandag 8 maart 2010 23:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nice
Moet wel zeggen dat fabuloustreet een uitgebreider assortiment heeft hoor.. De jelly's en cremes die daar vandaan komen staan er niet eens op bij viis
b ik snap de vraag nietquote:Op maandag 8 maart 2010 23:35 schreef Nune het volgende:
http://thenailphile.blogs(...)on-konad-decals.html
Wie o wie ziet wat er veranderd is?
Ik zie dat het er netjes uit ziet, maar kan me even niet meer voor de geest halen hoe het er eerst uitzag.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:35 schreef Nune het volgende:
http://thenailphile.blogs(...)on-konad-decals.html
Wie o wie ziet wat er veranderd is?
Ja want ze heeft de mijne gejoept!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat is er anders aan haar nagels
Tweede vraag; lijkt deze mani niet ergens op?
http://thenailphile.blogs(...)e-out-konad-m79.htmlquote:Op maandag 8 maart 2010 23:39 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Ik zie dat het er netjes uit ziet, maar kan me even niet meer voor de geest halen hoe het er eerst uitzag.
sorry
Tja, je moet het maar kunnen onthouden wie wel en niet van die mega lange nagels heeftquote:Op maandag 8 maart 2010 23:41 schreef Mirjam het volgende:
ow, zķ.
ze benne een stuk korter ja,
thank god, dat lange vond ik maar viezelig
Ik was laatst $11 kwijt voor 11 lakjes naar California.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:44 schreef tliciouz het volgende:
Weet iemand hoeveel de verzendkosten zijn van TD binnen Amerika?
You did well LindySan!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:25 schreef Lindytje het volgende:
Bweh.... ik ben als enige enthousiast over mijn mega-fix...![]()
![]()
ja bizar nu je het zegt... meestal kankert iedereen elkaar op fok zo hard mogelijk af en wil iedereen alleen maar de discussie winnenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zit net ff snkr-xxx te PM-en omdat ze me dat Gosh Holo lakje op gaat sturen en toen dacht ik opeens dit:
Sentimentele modus - blame the drugs -![]()
Ik vind het zķ tof hoe wij 'nageldames' uit het topic met elkaar omgaan. iedereen is zo aardig, je zou bijna vergeten dat je op Fok! zit!
ZO MOOI!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:58 schreef Daph_ het volgende:
Iron Butterfly is hotMijn flesje vertoont al duidelijk gebruikssporen en ik heb het flesje net anderhalve maand
![]()
[ afbeelding ]
26 januariKorte nageltjes!
![]()
ow kut, dat had ik vorige week ookquote:Op maandag 8 maart 2010 22:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik heb niet gehuild hoor, maar wát kan ik vloeken zeg![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig zie je er onder een mooi lakje niks van
Russian Navy suede + konad plate m65 + Essence show your feet en OPI RapiDry topcoat
[ afbeelding ]
Kan iemand mij vertellen hoe ik het puntje van zon nagellak remover pen ververs?
Leuk gedaan, mooie kleurtjes bij elkaar.quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:25 schreef Kleintje19 het volgende:
TD is geshipped]
edit:
en mijn nagellak rek ook![]()
![]()
You haz a pwetty!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:40 schreef Ainnir het volgende:
Nog 1 nachtje slapen en ik krijg mijn eerste officiele Amerikaanse paycheck, en dat moet gevierd worden!![]()
Een wat nieuwere aanwinst![]()
[ afbeelding ]
Ik blijf maar paarse lakjes kopen
9 maanden alweer, het gaat snel..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
You haz a pwetty!
Hoe lang woon je al in de VS Ainnir?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:49 schreef Ainnir het volgende:
[..]
9 maanden alweer, het gaat snel..Ik heb je een PM gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet even wat weten.
All good things are wild and free.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:49 schreef Ainnir het volgende:
[..]
9 maanden alweer, het gaat snel..Ohja? veel homo's daar ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry, ben melignogmaals: Blame the drugs
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Lol eigenlijk best welquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ohja? veel homo's daar ja?
sorry, ben melignogmaals: Blame the drugs
ik heb ooit voor een Amerikaans bedrijf gewerkt en bij wijze van introductie ook de eerste drie weken daar op kantoor gezeten (Houston, over schrale gebieden gesprokenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:03 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Lol eigenlijk best wel![]()
Nee serieus, ik werk in de woestijn, vreemd volk daar
Paperclip ruilverhaalquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:09 schreef Puckzzz het volgende:
Je maakt gekke dingen mee ooit
Potje doperwtjes ruilen?
Best wel ja, al is het hier gelukkig niet zo erg als in Texas. Gelukkig woon ik zelf in de beschaafde wereld, elke dag een tering end rijden maar beter dan niks. *Gaat alvast de volgende bestelling plotten*quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ooit voor een Amerikaans bedrijf gewerkt en bij wijze van introductie ook de eerste drie weken daar op kantoor gezeten (Houston, over schrale gebieden gesproken) Was m'n eerste "echte" baan en wist echt niet wat me overkwam bij die cowboys daar
![]()
Het is apart, zeg maar
Dat is toch niet de achterliggende gedachte van de swapdoos? Is toch meer dat je je unused ruilt enzo?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:08 schreef Stormqueen het volgende:
ga zo bij wijze van ochtendgymnastiek eens naar Veldhoven fietsen om wat dingen te halen voor de swapdoos
klopt! Sshhh! I needz an excuze!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is toch niet de achterliggende gedachte van de swapdoos? Is toch meer dat je je unused ruilt enzo?
Oh IZ Sowwy! Je moet naar Veldhoven, want je hebt lakjes nodig voor de swapdoos! Hup! schiet eens op!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt! Sshhh! I needz an excuze!
Ik ga dus eigenlijk gewoon even kijken. Naar eh, iets dat ik nodig heb. Ofzo.![]()
tevens ben ik veel te vet en kan ik wel wat lichaamsbeweging gebruikenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh IZ Sowwy! Je moet naar Veldhoven, want je hebt lakjes nodig voor de swapdoos! Hup! schiet eens op!
dan mag ik wel een rondje om de wereld fietsenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tevens ben ik veel te vet en kan ik wel wat lichaamsbeweging gebruiken![]()
Hoe laat ga je daar heen dan? Is er een mogelijkheid dat je iets voor mij mee zou willen/kunnen nemen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt! Sshhh! I needz an excuze!
Ik ga dus eigenlijk gewoon even kijken. Naar eh, iets dat ik nodig heb. Ofzo.![]()
Gelukkig!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ik denk dat het dongel verhaal met een sisser gaat aflopen. De baas moest er een beetje om lachen en had het niet verwacht van mij, maarja zo vlak na een operatie denk je gewoon soms niet helemaal helder.
Ik vraag me af hoe lang ik dat kan blijven zeggen:
Blame the DRrrrrrrUGSzzzzzz!
WAAUW, hoe doe je zulke nagels?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:21 schreef Puckzzz het volgende:
en mijn full-foil nagels. Zo close up veel lelijker dan dat ze er met het blote oog uitzagen.
[ afbeelding ]
nu ff de laatste pagina's bijlezen
Iemand heeft een tutorial staan over silk wraps... zoiets heb ik gedaan, alleen dan met een theezakje.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb nou nooit helemaal begrepen hoe je dat nou precies moet doen, zou je me dat misschien willen uitleggen?
nee dat is MiMu op haar blog.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Iemand heeft een tutorial staan over silk wraps... zoiets heb ik gedaan, alleen dan met een theezakje.
Weet iemand waar die tutorial staat? (was jij dat puckzzz?)
ik doe het je niet naquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Iemand heeft een tutorial staan over silk wraps... zoiets heb ik gedaan, alleen dan met een theezakje.
Weet iemand waar die tutorial staat? (was jij dat puckzzz?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat viel mij afgelopen week ook weer opquote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zit net ff snkr-xxx te PM-en omdat ze me dat Gosh Holo lakje op gaat sturen en toen dacht ik opeens dit:
Sentimentele modus - blame the drugs -![]()
Ik vind het zķ tof hoe wij 'nageldames' uit het topic met elkaar omgaan. iedereen is zo aardig, je zou bijna vergeten dat je op Fok! zit!
Leuke buit! Die Gerard Brinard lakken hebben strasssteentjes in het dopje, toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:33 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik doe het je niet namaar gelukkig heb ik nu gel over mijn eigen nagels, een heel dun laagje
![]()
aanwinsten van gisteren:
[ afbeelding ]
Herome
[ afbeelding ]
Gerard brinard
[ afbeelding ]
H&M
[ afbeelding ]
Dankje!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
naar beneden scrollen:
http://thedutchnailblog.blogspot.com/
lekkere lentekleurtjes Kleintje!
niet meer, ben net terug... sorry allenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:00 schreef deerntie het volgende:
[..]
Hoe laat ga je daar heen dan? Is er een mogelijkheid dat je iets voor mij mee zou willen/kunnen nemen?
Zo, doe je snel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet meer, ben net terug... sorry allen![]()
Geeft niet! Wat is je buit?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet meer, ben net terug... sorry allen![]()
Wat is de schade?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
bij mijn eerstvolgende groothandeltripje (20 minuten fietsen ftw) kom ik het een dag van tevoren melden om bestellingen op te nemen![]()
Maar bij veel belangstelling fiets ik wel een keer extra deze weekJullie hebben m'n pm-adres
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:39 schreef Kleintje19 het volgende:
ja hedaarom kon ik ze niet laten hangen, veuwl te leuk
LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En weer een goede buit, tevens
Ow en Puckzz, goed om te horen!
disclaimer
weet je dat het vanaf jouw straat maar 7 minuten fietsen is?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:04 schreef Debsterr het volgende:
Hihi 24 maart mag ik ook naar de groothandelmet mama
en oma
en die koopt altijd iets voor mij
.
Ik moet er wel bij zeggen dat die aanbieding rap gaat en de toffe kleuren snel op aan het raken zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:03 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb net even de groothandel gemaild of het mogelijk is om die 7 voor 10 online te bestellen omdat ik er niet naartoe kan.. I hope so!
Ja he, ik ben sterrrrk!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:02 schreef Loqi het volgende:
Valt zeker mee, dat is toch wel een groepsknuffel waard bij de anonieme polish addicts (APA)
We zullen zien!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet er wel bij zeggen dat die aanbieding rap gaat en de toffe kleuren snel op aan het raken zijn.
Zou je het mij willen laten weten via PM? Want dat vroeg ik me dus af maar niet meer aangedacht.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:03 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb net even de groothandel gemaild of het mogelijk is om die 7 voor 10 online te bestellen omdat ik er niet naartoe kan.. I hope so!
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zou je het mij willen laten weten via PM? Want dat vroeg ik me dus af maar niet meer aangedacht.
nicequote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
"schade" :
[ afbeelding ]
Valt mee toch?
Aarrghhh!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet er wel bij zeggen dat die aanbieding rap gaat en de toffe kleuren snel op aan het raken zijn.
Ik nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:11 schreef Nune het volgende:
Wie heeft er trouwens al lentenagels klaar liggen voor nummer 100?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow kut, dat had ik vorige week ook
Kusje d'r op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Ik ben er nu aan bezig!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:11 schreef Nune het volgende:
Netjes!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
"schade" :
[ afbeelding ]
Valt mee toch?
Ik was net bezig, en toen mislukte het en nu heb ik alles eraf gehaald. Dus geen lente nagels voor mij.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:11 schreef Nune het volgende:
Aaaahh, herkenbaar haha!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik was net bezig, en toen mislukte het en nu heb ik alles eraf gehaald. Dus geen lente nagels voor mij.![]()
Leuke aanwinsten!! Niks schade, hahahaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
"schade" :
[ afbeelding ]
Valt mee toch?
Ik!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:11 schreef Nune het volgende:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
![]()
Ik zit hier keiharde muziek te draaien terwijl ik barstende hoofdpijn heb
ik heb ook al lentenagels gemakt, alhoewel niet erg bloemerig enzo, wel met lentekleurtjes
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Weet je dat mijn maand niks kopen voor mijn nagels op 24 maart voldaan isquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je dat het vanaf jouw straat maar 7 minuten fietsen is?
[..]
[..]
Ja he, ik ben sterrrrk!
Ik maak ze morgen, dus ik hoop dat we dan niet al door topic 100 heen zijn (Vandaag geen tijd, ga straks m'n haar laten vervenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:11 schreef Nune het volgende:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
![]()
Ik zit hier keiharde muziek te draaien terwijl ik barstende hoofdpijn heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wraaaaak. Keiharde metal draaien wilt ook wel helpen, maar met hoofdpijn is dat ook niet altijd lekker.
Of kei harde metal aanzetten, zorgen dat als je je deur dicht doen (kan hij op slot?) het nog duidelijk hoorbaar is en dan lekker even rustig boodschappen doen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:35 schreef Crientj het volgende:
[..]Wraaaaak. Keiharde metal draaien wilt ook wel helpen, maar met hoofdpijn is dat ook niet altijd lekker.
nope, awakenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Netjes!!
Is die rechtse chords? Daar stond ik gisteren nog mee in mijn handen volgens mij... toch maar weer terug gezet..
ik, maar het is een faalquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:11 schreef Nune het volgende:
jij pakt voor 2 kilometer serieus de auto? OMGquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weet je dat mijn maand niks kopen voor mijn nagels op 24 maart voldaan is? En dat ik een auto heb en dan toch niet ga fietsen
?
Vanavond lentenagels maken.
keiharde techno/hardhouse zou voor mij een hardere kwelling zijnquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:35 schreef Crientj het volgende:
[..]Wraaaaak. Keiharde metal draaien wilt ook wel helpen, maar met hoofdpijn is dat ook niet altijd lekker.
briljantquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:39 schreef TwiNNijN het volgende:
[..]
Of kei harde metal aanzetten, zorgen dat als je je deur dicht doen (kan hij op slot?) het nog duidelijk hoorbaar is en dan lekker even rustig boodschappen doen.![]()
Vanavond ook maar eens brainstormen voor lentenagels..
Ik stem voor alleen foto'squote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
briljant![]()
ik heb ook al lentenagelsWe doen alleen foto's in nr 100 toch? Of iig dat er een foto bij moet staan..?
fok, dat wordt lastigquote:
Dat kan niet meer, ik haal net mijn prachtige lentecreatie er afquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:13 schreef Kleintje19 het volgende:
of van iedere nagel een nieuwe foto in een nieuwe post
Croppen in photoshopquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat kan niet meer, ik haal net mijn prachtige lentecreatie er af
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:20 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb sowieso 4 lentecreaties en ben bezig met (hopelijk) de beste creatie van de bunch
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:28 schreef Holyme het volgende:
Net wakker, nog niet volledig bijgelezen, de bel... TD
Ik ook niet...quote:
Nou ja, een poging tot alleen foto's danquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
fok, dat wordt lastigAls iedereen een keer per dag lakt, duurt het topic zeker een maand joh
En je kan nergens op reageren en vragen stellen
Good one! Heb allemaal mooie nieuwe kleurtjesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
misschien kan ik een foto van mijn nagels nemen en er dan allemaal dingen in sjoppen
Nemen we topic 101 als extra.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, een poging tot alleen foto's dan? Anders ben ik al weer te laat want ik ga vanavond pas iets maken!
Liggen de nieuwe al in de winkel?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:42 schreef Diconnected het volgende:
Net even gebruik gemaakt van de Essence actieen een zak dropduo's meegenomen *faal*
pics, or it didn't happenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:28 schreef Holyme het volgende:
Net wakker, nog niet volledig bijgelezen, de bel... TD
Zoiets jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
misschien kan ik een foto van mijn nagels nemen en er dan allemaal dingen in sjoppen
Him Out? Heet dat lakje niet Kaleidoscope Him Out?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga echt mijn Him Out er niet afhalen voor lentenagels![]()
![]()
zit hier heerlijk in het zonnetje en ze zijn zķķķķ mooi!!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Him Out? Heet dat lakje niet Kaleidoscope Him Out?
Maar idd, heb net Luna gelakt, en het blinkt te tof in de zon!
Geen nieuwe helaasquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Liggen de nieuwe al in de winkel?
En wat heb je allemaal gescoord?
ja ik hem 'm gezien; erg mooi. Die uit mijn buit die er iets op lijkt is dus Luna, die heb ik nu er op zittenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]heeft Lindytje gisteren voor me meegenomen (zag hem volgens mij ook al bij jouw buit staan
) fotooke in de OP!
Ik krijg een gare reet van dat zitten in bed. Ik zak ff onderuit en ga maar eens het ontwerp voor mijn zoons tattoo afmaken. Daar ben ik ook nog maar een jaar mee beziglees: geen tijd om rustig te zitten en tekenen....
Dat zijn ook echte lentenagels, toch? Post je die foto nogmaals!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga echt mijn Him Out er niet afhalen voor lentenagels![]()
![]()
zit hier heerlijk in het zonnetje en ze zijn zķķķķ mooi!!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Geen nieuwe helaasonze Kruidvat hier is klein, ik ga v/d week hier het centrum in, waar een grote Kruidvat is, dus hopelijk hebben ze daar dus wel de nieuwe spullen. Vorige week hadden ze die niet namelijk.
Ik heb een zilveren glitter striper, zwarte multidimension lak en colour en go So Glamourous gekocht. Die rode is echt mooi
een schorpioen die zich een weg van onder zijn huid naar buiten baant, dus met flarden huid half over de schorpioen heen enzo.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik hem 'm gezien; erg mooi. Die uit mijn buit die er iets op lijkt is dus Luna, die heb ik nu er op zitten
Wat voor stuk ben je aan het ontwerpen?
Whehe het is idd even wennenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:58 schreef Lindytje het volgende:
Ik denk, ik maak een MUA-account aan... wat een onoverzichtelijke bende daar!! Ik vind het hier veel fijner..
Klinkt wel mooi en uniekquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
een schorpioen die zich een weg van onder zijn huid naar buiten baant, dus met flarden huid half over de schorpioen heen enzo.
what can I say...inkaddicts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dames ff rustig, ben met me nailart bezig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:09 schreef Kleintje19 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dames ff rustig, ben met me nailart bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bel ze anders even op!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:14 schreef DeltaCephei het volgende:
Nog geen antwoord van groothandelVriendin van me wilde ook meebestellen als het lukte 20 voor Suzanne en 20 lakjes voor haar
Verwacht niet snel antwoord meer
![]()
* DeltaCephei is heel ongeduldig
Mocht er iemand nog gaan deze week, wil diegene dan wat (euhm 20) lakjes voor me meenemen
![]()
Ik vergoed natuurlijk alles.
Serieus. Hoeveel pakketjes krijg jij per week?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mn nailart is gefaild![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |