nicequote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
"schade" :
[ afbeelding ]
Valt mee toch?
Aarrghhh!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet er wel bij zeggen dat die aanbieding rap gaat en de toffe kleuren snel op aan het raken zijn.
Ik nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:11 schreef Nune het volgende:
Wie heeft er trouwens al lentenagels klaar liggen voor nummer 100?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow kut, dat had ik vorige week ook
Kusje d'r op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Ik ben er nu aan bezig!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:11 schreef Nune het volgende:
Netjes!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
"schade" :
[ afbeelding ]
Valt mee toch?
Ik was net bezig, en toen mislukte het en nu heb ik alles eraf gehaald. Dus geen lente nagels voor mij.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:11 schreef Nune het volgende:
Aaaahh, herkenbaar haha!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik was net bezig, en toen mislukte het en nu heb ik alles eraf gehaald. Dus geen lente nagels voor mij.![]()
Leuke aanwinsten!! Niks schade, hahahaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
"schade" :
[ afbeelding ]
Valt mee toch?
Ik!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:11 schreef Nune het volgende:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
![]()
Ik zit hier keiharde muziek te draaien terwijl ik barstende hoofdpijn heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb ook al lentenagels gemakt, alhoewel niet erg bloemerig enzo, wel met lentekleurtjes
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Weet je dat mijn maand niks kopen voor mijn nagels op 24 maart voldaan isquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je dat het vanaf jouw straat maar 7 minuten fietsen is?
[..]
Ik moet er wel bij zeggen dat die aanbieding rap gaat en de toffe kleuren snel op aan het raken zijn.
[..]
Ja he, ik ben sterrrrk!
Ik maak ze morgen, dus ik hoop dat we dan niet al door topic 100 heen zijn (Vandaag geen tijd, ga straks m'n haar laten vervenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:11 schreef Nune het volgende:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
![]()
Ik zit hier keiharde muziek te draaien terwijl ik barstende hoofdpijn heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wraaaaak. Keiharde metal draaien wilt ook wel helpen, maar met hoofdpijn is dat ook niet altijd lekker.
Of kei harde metal aanzetten, zorgen dat als je je deur dicht doen (kan hij op slot?) het nog duidelijk hoorbaar is en dan lekker even rustig boodschappen doen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:35 schreef Crientj het volgende:
[..]Wraaaaak. Keiharde metal draaien wilt ook wel helpen, maar met hoofdpijn is dat ook niet altijd lekker.
nope, awakenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Netjes!!
Is die rechtse chords? Daar stond ik gisteren nog mee in mijn handen volgens mij... toch maar weer terug gezet..
ik, maar het is een faalquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:11 schreef Nune het volgende:
jij pakt voor 2 kilometer serieus de auto? OMGquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weet je dat mijn maand niks kopen voor mijn nagels op 24 maart voldaan is? En dat ik een auto heb en dan toch niet ga fietsen
?
Vanavond lentenagels maken.
keiharde techno/hardhouse zou voor mij een hardere kwelling zijnquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:35 schreef Crientj het volgende:
[..]Wraaaaak. Keiharde metal draaien wilt ook wel helpen, maar met hoofdpijn is dat ook niet altijd lekker.
briljantquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:39 schreef TwiNNijN het volgende:
[..]
Of kei harde metal aanzetten, zorgen dat als je je deur dicht doen (kan hij op slot?) het nog duidelijk hoorbaar is en dan lekker even rustig boodschappen doen.![]()
Vanavond ook maar eens brainstormen voor lentenagels..
Ik stem voor alleen foto'squote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
briljant![]()
ik heb ook al lentenagelsWe doen alleen foto's in nr 100 toch? Of iig dat er een foto bij moet staan..?
fok, dat wordt lastigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |