Thanks!! Had ik ook eigenlijk wel verwacht. Maar nu heb ik ze deze week binnen, haha, ben een stukkie ongeduldquote:Op maandag 8 maart 2010 23:14 schreef Daph_ het volgende:
@mirannie; op eBay zijn nagelwielen veel goedkoperTip voor de volgende keer!
euhmquote:Op maandag 8 maart 2010 23:14 schreef Daph_ het volgende:
@mirannie; op eBay zijn nagelwielen veel goedkoperTip voor de volgende keer!
[..]
Welke?
Nicequote:
Daar heb je een CC voor nodig toch? Of ben ik nou in de war?quote:Op maandag 8 maart 2010 23:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nice
Moet wel zeggen dat fabuloustreet een uitgebreider assortiment heeft hoor.. De jelly's en cremes die daar vandaan komen staan er niet eens op bij viis
b ik snap de vraag nietquote:Op maandag 8 maart 2010 23:35 schreef Nune het volgende:
http://thenailphile.blogs(...)on-konad-decals.html
Wie o wie ziet wat er veranderd is?
Ik zie dat het er netjes uit ziet, maar kan me even niet meer voor de geest halen hoe het er eerst uitzag.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:35 schreef Nune het volgende:
http://thenailphile.blogs(...)on-konad-decals.html
Wie o wie ziet wat er veranderd is?
Ja want ze heeft de mijne gejoept!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat is er anders aan haar nagels
Tweede vraag; lijkt deze mani niet ergens op?
http://thenailphile.blogs(...)e-out-konad-m79.htmlquote:Op maandag 8 maart 2010 23:39 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Ik zie dat het er netjes uit ziet, maar kan me even niet meer voor de geest halen hoe het er eerst uitzag.
sorry
Tja, je moet het maar kunnen onthouden wie wel en niet van die mega lange nagels heeftquote:Op maandag 8 maart 2010 23:41 schreef Mirjam het volgende:
ow, zó.
ze benne een stuk korter ja,
thank god, dat lange vond ik maar viezelig
Ik was laatst $11 kwijt voor 11 lakjes naar California.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:44 schreef tliciouz het volgende:
Weet iemand hoeveel de verzendkosten zijn van TD binnen Amerika?
You did well LindySan!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:25 schreef Lindytje het volgende:
Bweh.... ik ben als enige enthousiast over mijn mega-fix...![]()
![]()
ja bizar nu je het zegt... meestal kankert iedereen elkaar op fok zo hard mogelijk af en wil iedereen alleen maar de discussie winnenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zit net ff snkr-xxx te PM-en omdat ze me dat Gosh Holo lakje op gaat sturen en toen dacht ik opeens dit:
Sentimentele modus - blame the drugs -![]()
Ik vind het zó tof hoe wij 'nageldames' uit het topic met elkaar omgaan. iedereen is zo aardig, je zou bijna vergeten dat je op Fok! zit!
ZO MOOI!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:58 schreef Daph_ het volgende:
Iron Butterfly is hotMijn flesje vertoont al duidelijk gebruikssporen en ik heb het flesje net anderhalve maand
![]()
[ afbeelding ]
26 januariKorte nageltjes!
![]()
ow kut, dat had ik vorige week ookquote:Op maandag 8 maart 2010 22:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik heb niet gehuild hoor, maar wát kan ik vloeken zeg![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig zie je er onder een mooi lakje niks van
Russian Navy suede + konad plate m65 + Essence show your feet en OPI RapiDry topcoat
[ afbeelding ]
Kan iemand mij vertellen hoe ik het puntje van zon nagellak remover pen ververs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |