Ah! Dan zal het al wel op mijn rekening staan, dankjewel!!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:02 schreef Agapimou het volgende:
[..]
Mijn dank is grootHeb btw het geld al overgemaakt
(just letting you know)
Van de week maar even the essence collectie plunderen, want heb het plastic laagje er wel afgehaald

zit je veel in bad? Van veel warm water laat mijn lak ook los!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, en basecoat. En zorg dat mijn vingers ontvet zijn.

Nope, we hebben niet eens een badquote:Op maandag 8 maart 2010 @ 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit je veel in bad? Van veel warm water laat mijn lak ook los!
 Ik doe echt niets bijzonders, niet schoonmaken, niet het huis verbouwen oid.
 Ik doe echt niets bijzonders, niet schoonmaken, niet het huis verbouwen oid.  

Ik laatst mn nagels gelakt, ging twee uur later douchen en alles was erafquote:Op maandag 8 maart 2010 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit je veel in bad? Van veel warm water laat mijn lak ook los!

quote:Op maandag 8 maart 2010 22:04 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zat dus eerst aan de andere kant van die vinger
 ! Sorry
! Sorry  Wellicht 6 lagen topcoat?
 Wellicht 6 lagen topcoat?

quote:Op maandag 8 maart 2010 22:04 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
 Da's wel heel extreem!! Al eens iets van een sticky basecoat geprobeerd??
 Da's wel heel extreem!! Al eens iets van een sticky basecoat geprobeerd?? 

Stap 2, ik probeerde het altijd met stap 1, dat ga ik proberen. En wat doet een sticky basecoat ?quote:Op maandag 8 maart 2010 @ 22:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]Da's wel heel extreem!! Al eens iets van een sticky basecoat geprobeerd??
Misschien helpt het ook wel om je nagels een beetje op te ruwen, met stap 2 van een buffer ofzo... dat de lak dan beter hecht..

quote:
 Geen sorry zeggen. Misschien dat dat helpt
 Geen sorry zeggen. Misschien dat dat helpt

Sticky basecoat zorgt dat de lak beter hecht.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Stap 2, ik probeerde het altijd met stap 1, dat ga ik proberen. En wat doet een sticky basecoat ?
[..]Geen sorry zeggen. Misschien dat dat helpt

Ja precies! Mijn moeder roept iedere keer.quote:Op maandag 8 maart 2010 @ 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sticky basecoat zorgt dat de lak beter hecht.
Succes in elk geval ermee, want zo is het wel klote om te lakken, dan blijf je bezig!

Dat heb ik ook altijd!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:04 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]

oh heul niet! Ik vind het heel knap van je! Maar ik zit op mijn mobiel en dan mis ik wel eens iets... Krijgen we ook pics? Slaap lekker!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:25 schreef Lindytje het volgende:
Bweh.... ik ben als enige enthousiast over mijn mega-fix...

Leukquote:

Lastig, keuzes maken, hahaha.
  Lastig, keuzes maken, hahaha. Toen dacht ik YDKJ, maar daarvan heb ik de gewone ook nog op mijn wishlist....
  Toen dacht ik YDKJ, maar daarvan heb ik de gewone ook nog op mijn wishlist.... 

Ik denk ik wel. Van die china glaze?quote:Op maandag 8 maart 2010 @ 22:44 schreef liiszle het volgende:
Hoiii
iemand die wil mee bestellen bij Beauty company?
ik heb momenteel 5 lakjes. kunnen er nog wat bij.
leuke kortingen op CG lakjes 25 tm 60%!
iemand?

orly iron butterfly!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:47 schreef mirannie het volgende:
Ik wil nog een suede, maar kan niet kiezenLastig, keuzes maken, hahaha.
Zat te denken aan Ink, maar zag ineens dat ik die al in de reguliere versie besteld had, oepsToen dacht ik YDKJ, maar daarvan heb ik de gewone ook nog op mijn wishlist....
Iemand een tip?

Nee en ik doe net alsof ik dat niet ziequote:Op maandag 8 maart 2010 22:50 schreef Mirjam het volgende:
zeg dames,
wisten jullie al dat er enkel vandaag 20% korting is op nfu.oh bij www.viis.ee ?

Ben ik het ook mee eens. En Iron Butterfly is ook een goede tip.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:50 schreef Daph_ het volgende:
De suedes lijken totaal niet op de oorspronkelijke versies, niet eens te vergelijken in mijn optiek..

Ok, in dat geval is het makkelijk denk ik.... hahahaha, vind het nog steeds lastigquote:Op maandag 8 maart 2010 22:50 schreef Daph_ het volgende:
De suedes lijken totaal niet op de oorspronkelijke versies, niet eens te vergelijken in mijn optiek..
 Zal ze allemaal nog eens een keer op m´n gemak bekijken. Zoek eigenlijk nog een muisgrijze kleur, eens kijken of ik daarvan iets vind tussen de suedes
  Zal ze allemaal nog eens een keer op m´n gemak bekijken. Zoek eigenlijk nog een muisgrijze kleur, eens kijken of ik daarvan iets vind tussen de suedes

Ik heb nou nooit helemaal begrepen hoe je dat nou precies moet doen, zou je me dat misschien willen uitleggen?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:01 schreef Lindytje het volgende:
Mijn nagel scheurde!! At first I was like:(zie pijl op de foto, je ziet de scheurlijn nog zitten... hij was tot over de helft van mijn nagelbreedte gescheurd...)
Toen ging ik aan de gang met een laag nagellijm, theezakje, twee lagen lijm, theezakje, twee lagen lijm, vijlen...
Toen was het zo:
[ afbeelding ]
En nu is ie weer helemaal stevig en glad! And than I was like:

20 % kortingquote:Op maandag 8 maart 2010 22:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee en ik doe net alsof ik dat niet zie

Muisgrijs niet, maar er is wel een grijze/charcoal; Suzi Skis in the Pyrenees Suede. Als het goed is, is die gisteren voorbij gekomen want daar heb ik foto's van gepost..quote:Op maandag 8 maart 2010 22:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ok, in dat geval is het makkelijk denk ik.... hahahaha, vind het nog steeds lastigZal ze allemaal nog eens een keer op m´n gemak bekijken. Zoek eigenlijk nog een muisgrijze kleur, eens kijken of ik daarvan iets vind tussen de suedes

Thanks, ga zo even kijkenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:51 schreef Nune het volgende:
[..]
Ben ik het ook mee eens. En Iron Butterfly is ook een goede tip.

Neequote:Op maandag 8 maart 2010 22:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
20 % korting
op nfu.oh
20!! %
bij viis.ee
tralalala

20quote:Op maandag 8 maart 2010 22:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee
Volgens mij is het niet eens goedkoper dan fabuloustreet.com.. Misschien met die korting wel, maar ik heb hier al vrij veel Nfu Oh's staan - 20

quote:Op maandag 8 maart 2010 22:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
20 % korting
op nfu.oh
20!! %
bij viis.ee
tralalala

si si!quote:

Mijn flesje vertoont al duidelijk gebruikssporen en ik heb het flesje net anderhalve maand
 Mijn flesje vertoont al duidelijk gebruikssporen en ik heb het flesje net anderhalve maand  
  Korte nageltjes!
 Korte nageltjes!  

Jaquote:
 Eentje gaat er op de swap stapel hoor, dat is een roze die ik in een vlaag van verstandsverbijstering heb gekocht
 Eentje gaat er op de swap stapel hoor, dat is een roze die ik in een vlaag van verstandsverbijstering heb gekocht  

wel veel hoor, respect.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
JaEentje gaat er op de swap stapel hoor, dat is een roze die ik in een vlaag van verstandsverbijstering heb gekocht

Ah ja op Fabuloustreet zijn ze 10 dollar ex shipping, dus 7 euro nogwat.. Hm. Maakt het verleidelijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wel veel hoor, respect.
en het scheelt best met fabulousstreet, met kroting zijn die flesjes 5 euro

Mooi!!! Maar toch iets te donker voor mij denk ik. Geloof dat ik YDKJ toch het mooiste vindquote:Op maandag 8 maart 2010 22:58 schreef Daph_ het volgende:
Iron Butterfly is hotMijn flesje vertoont al duidelijk gebruikssporen en ik heb het flesje net anderhalve maand

[ afbeelding ]
26 januariKorte nageltjes!

Toch wel heel handig
  Toch wel heel handig

Thanks!! Had ik ook eigenlijk wel verwacht. Maar nu heb ik ze deze week binnen, haha, ben een stukkie ongeduldquote:Op maandag 8 maart 2010 23:14 schreef Daph_ het volgende:
@mirannie; op eBay zijn nagelwielen veel goedkoperTip voor de volgende keer!
 En duur was het ook niet. 4,40 euro voor 4 stuks inclusief verzendkosten.
  En duur was het ook niet. 4,40 euro voor 4 stuks inclusief verzendkosten.

euhmquote:Op maandag 8 maart 2010 23:14 schreef Daph_ het volgende:
@mirannie; op eBay zijn nagelwielen veel goedkoperTip voor de volgende keer!
[..]
Welke?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |