Mijn dank is grootquote:Op maandag 8 maart 2010 21:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Yay!! Fijn dat ie zo snel is aangekomen!!
En idd, even kijken of het plastic laagje wel helemaal van de bovenkant af is...
Ah! Dan zal het al wel op mijn rekening staan, dankjewel!!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:02 schreef Agapimou het volgende:
[..]
Mijn dank is grootHeb btw het geld al overgemaakt
(just letting you know)
Van de week maar even the essence collectie plunderen, want heb het plastic laagje er wel afgehaald
zit je veel in bad? Van veel warm water laat mijn lak ook los!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, en basecoat. En zorg dat mijn vingers ontvet zijn.
Nope, we hebben niet eens een badquote:Op maandag 8 maart 2010 @ 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit je veel in bad? Van veel warm water laat mijn lak ook los!
Ik laatst mn nagels gelakt, ging twee uur later douchen en alles was erafquote:Op maandag 8 maart 2010 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit je veel in bad? Van veel warm water laat mijn lak ook los!
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:04 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zat dus eerst aan de andere kant van die vinger
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:04 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Stap 2, ik probeerde het altijd met stap 1, dat ga ik proberen. En wat doet een sticky basecoat ?quote:Op maandag 8 maart 2010 @ 22:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]Da's wel heel extreem!! Al eens iets van een sticky basecoat geprobeerd??
Misschien helpt het ook wel om je nagels een beetje op te ruwen, met stap 2 van een buffer ofzo... dat de lak dan beter hecht..
quote:
Sticky basecoat zorgt dat de lak beter hecht.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Stap 2, ik probeerde het altijd met stap 1, dat ga ik proberen. En wat doet een sticky basecoat ?![]()
[..]Geen sorry zeggen. Misschien dat dat helpt
Ja precies! Mijn moeder roept iedere keer.quote:Op maandag 8 maart 2010 @ 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sticky basecoat zorgt dat de lak beter hecht.
Succes in elk geval ermee, want zo is het wel klote om te lakken, dan blijf je bezig!
Dat heb ik ook altijd!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:04 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
oh heul niet! Ik vind het heel knap van je! Maar ik zit op mijn mobiel en dan mis ik wel eens iets... Krijgen we ook pics? Slaap lekker!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:25 schreef Lindytje het volgende:
Bweh.... ik ben als enige enthousiast over mijn mega-fix...![]()
![]()
Leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |