Ik zal het je vergeven!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:09 schreef Guess. het volgende:
O ja da's waar zwangerschapsdementie echt waar!!
16Juniquote:Op maandag 8 maart 2010 20:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zal het je vergeven!Wanneer ben je uitgerekend?
Wauwquote:Op maandag 8 maart 2010 19:47 schreef Nune het volgende:
Ik had mijn nagelwielen zaterdag binnen gekregen en het is zo leuk om te prutsen ermee! Dus even wat foto's voor de leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopelijk schijnt de zon morgen weer en kan ik er normale foto's van maken.
eBay! Lekker goedkoop en vaak gratis verzending.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:15 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wauw![]()
Mag ik vragen waar jullie die nagelwielen halen?
Ja, stond ervan te kijken hoe goedkoop het was haha!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
eBay! Lekker goedkoop en vaak gratis verzending.
Voor dat soort dingen is eBay geweldig. Volgens mij kun je daar ook heel goedkoop rhinestones enzo scoren.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:31 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja, stond ervan te kijken hoe goedkoop het was haha!
Graagquote:Op maandag 8 maart 2010 20:03 schreef TwiNNijN het volgende:
Dames, ik heb van de beauty company een mailtje met daarin alle lakjes waarvoor de aanbieding van 7 stuks 10 euro geldig is.
Mocht je em willen hebben stuur dan maar een pmmetje
Is dat die voor je give away? Was een nieuwe, toch?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:46 schreef Daph_ het volgende:
En door mijn nieuwe tic kwam ik er dus achter dat dit flesje niet vol is
[ afbeelding ]
Nee dit is een paarse, ik geef een rode lak uit de Satin Hues collectie weg. Deze kreeg ik erbij, maar dacht dattie nieuw wasquote:Op maandag 8 maart 2010 20:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is dat die voor je give away? Was een nieuwe, toch?
Oooh leek zo een beetje rozig/rood, vandaarquote:Op maandag 8 maart 2010 20:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee dit is een paarse, ik geef een rode lak uit de Satin Hues collectie weg. Deze kreeg ik erbij, maar dacht dattie nieuw wasGuess again..
Jaquote:Op maandag 8 maart 2010 20:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oooh leek zo een beetje rozig/rood, vandaar. Maarrem, dat is wel ff een tegenvaller dan, gelukkig dat je 'm gekregen hebt!
Netjes wel!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Pompom, net mail terug van TD en ik krijg 4.99 (dus één lakje) tegoed voor een volgende bestelling. Best netjes, aangezien de "schuldige" volgens mij de douane is.
Dit betekent helaasch wel dat ik binnenkort wéér ga falen.
En suf. Ik ben aan het denken voor lentenagels, maar ik heb eigenlijk maar weinig typische lentekleurtjes.
nog een gaatje over?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:11 schreef Guess. het volgende:
[..]
16Juni
En ik ga nu echt bestellen bij TD
is het een troost als ik zeg dat mijn lentedesign er onbedoeld gesmolten uit ziet? Gewoon een foto maken, het gaat om het idee toch?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:13 schreef Mss het volgende:
Het lakken wil gewoon niet vandaag. Bah, ik denk dat ik geen bijdrage heb voor topic #100. Het blijft deuken en chippen. Ik kan niet wachten op mijn Seche Vite
Ja, maar ik ben ook (nog) niet aan de Konad ofzo, het zijn/waren gewoon vrolijk blauwe nagels.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is het een troost als ik zeg dat mijn lentedesign er onbedoeld gesmolten uit ziet? Gewoon een foto maken, het gaat om het idee toch?
Bedankt! Wat een werk heb je verricht!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:15 schreef TwiNNijN het volgende:
Mail is verstuurd naar iedereen die haar adres had gepm'ed!
dat is toch ook lente?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben ook (nog) niet aan de Konad ofzo, het zijn/waren gewoon vrolijk blauwe nagels.
Hoop alleen dat jullie die toko niet helemaal leegkopen in jullie rage....quote:
Bedanktquote:Op maandag 8 maart 2010 21:15 schreef TwiNNijN het volgende:
OEH, die gaat op het lijstje!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:33 schreef Sjeen het volgende:
I love Orly Smudge Fixer!
[ afbeelding ]
Net gelakt, schraap ik met nagel over een andere... heel stuk weggeschraapt, echt op zo'n hoopje. Smudge Fixer erover en het trekt gewoon weer helemaal dicht
Echt?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:33 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Net gelakt, schraap ik met nagel over een andere... heel stuk weggeschraapt, echt op zo'n hoopje. Smudge Fixer erover en het trekt gewoon weer helemaal dicht
Whut ;o Maar krijg je dan niet zo'n lagere plek? Een soort kuiltje dan of iets. ?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:33 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Schrijft op wishlist!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:33 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je wel!!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:15 schreef TwiNNijN het volgende:
Oh wauw! Zoiets heb ik toch ook echt nodigquote:Op maandag 8 maart 2010 21:33 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
de Beauty company heeft een actie waarbij je 7 china glaze lakjes voor 10 euro kunt kopen. Ik had een mail met daarin alle lakjes.quote:
Je hebt goed gepigmenteerde lak nodig, zoals de show your feet lakken van Essencequote:Op maandag 8 maart 2010 21:47 schreef Agapimou het volgende:
JeeeejIk heb nu eindelijk ook een stempel setje van Lindytje
![]()
opgestuurd!
Maar for some reason lukt 't me niet echt.. Het lijkt wel of mijn nagellak te dun is (zelfs als ik ingedikte oude nagellak gebruik.) of dat de plate niet diep genoeg is gegraveerd. Iemand ervaring mee? (stempelset van het kruidvat btw.)
Zit er geen plasticfolie op de plate?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:47 schreef Agapimou het volgende:
![]()
opgestuurd!
Maar for some reason lukt 't me niet echt.. Het lijkt wel of mijn nagellak te dun is (zelfs als ik ingedikte oude nagellak gebruik.) of dat de plate niet diep genoeg is gegraveerd. Iemand ervaring mee? (stempelset van het kruidvat btw.)
Ow sorry had wel gemogen maar ik lees dit dus nu net en heb m'n bestelling de deur al uit gedaan.quote:
Hahahah neen, die heb ik er al afgehaald ;-)quote:Op maandag 8 maart 2010 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zit er geen plasticfolie op de plate?
Ik ga het 100e topic missen
Op eBay denk ik dat je het voordeligst uit bent als je alleen Essie MAY wilt hebbenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:55 schreef Agapimou het volgende:
[..]
Hahahah neen, die heb ik er al afgehaald ;-)
Oja nog even een vraagje, heb geen zin om 50 topics door te spitten, waar kan ik Essie matte about you bestellen? Wil eigenlijk alleen die matte topcoat dus wil gelieve niet té veel shippingcost betalen (ja wie niet..)
Yay!! Fijn dat ie zo snel is aangekomen!!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:47 schreef Agapimou het volgende:
![]()
opgestuurd!
Mijn wijsvinger was voor eenderde geschraapt... zie hier het effect:quote:Op maandag 8 maart 2010 21:40 schreef Crientj het volgende:
[..]
Whut ;o Maar krijg je dan niet zo'n lagere plek? Een soort kuiltje dan of iets. ?
ow, zoquote:Op maandag 8 maart 2010 21:48 schreef TwiNNijN het volgende:
[..]
de Beauty company heeft een actie waarbij je 7 china glaze lakjes voor 10 euro kunt kopen. Ik had een mail met daarin alle lakjes.
Als je hem ook wilt hebben hoor ik het wel.
Nice! (Ook het kleurtje, lekker fel xD)quote:Op maandag 8 maart 2010 21:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mijn wijsvinger was voor eenderde geschraapt... zie hier het effect:
[ afbeelding ]
De kleur klopt trouwens absoluut niet, ik heb OPI Red Hot Ayers Rock op en die is niet oranje maar rood. Alleen krijg ik het met geen mogelijkheid op de foto nu
Mijn dank is grootquote:Op maandag 8 maart 2010 21:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Yay!! Fijn dat ie zo snel is aangekomen!!
En idd, even kijken of het plastic laagje wel helemaal van de bovenkant af is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |