Leuk gedaan, mooie kleurtjes bij elkaar.quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:25 schreef Kleintje19 het volgende:
TD is geshipped]
edit:
en mijn nagellak rek ook![]()
![]()
You haz a pwetty!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:40 schreef Ainnir het volgende:
Nog 1 nachtje slapen en ik krijg mijn eerste officiele Amerikaanse paycheck, en dat moet gevierd worden!![]()
Een wat nieuwere aanwinst![]()
[ afbeelding ]
Ik blijf maar paarse lakjes kopen
9 maanden alweer, het gaat snel..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
You haz a pwetty!
Hoe lang woon je al in de VS Ainnir?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:49 schreef Ainnir het volgende:
[..]
9 maanden alweer, het gaat snel..Ik heb je een PM gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet even wat weten.
All good things are wild and free.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:49 schreef Ainnir het volgende:
[..]
9 maanden alweer, het gaat snel..Ohja? veel homo's daar ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry, ben melignogmaals: Blame the drugs
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Lol eigenlijk best welquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ohja? veel homo's daar ja?
sorry, ben melignogmaals: Blame the drugs
ik heb ooit voor een Amerikaans bedrijf gewerkt en bij wijze van introductie ook de eerste drie weken daar op kantoor gezeten (Houston, over schrale gebieden gesprokenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:03 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Lol eigenlijk best wel![]()
Nee serieus, ik werk in de woestijn, vreemd volk daar
Paperclip ruilverhaalquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:09 schreef Puckzzz het volgende:
Je maakt gekke dingen mee ooit
Potje doperwtjes ruilen?
Best wel ja, al is het hier gelukkig niet zo erg als in Texas. Gelukkig woon ik zelf in de beschaafde wereld, elke dag een tering end rijden maar beter dan niks. *Gaat alvast de volgende bestelling plotten*quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ooit voor een Amerikaans bedrijf gewerkt en bij wijze van introductie ook de eerste drie weken daar op kantoor gezeten (Houston, over schrale gebieden gesproken) Was m'n eerste "echte" baan en wist echt niet wat me overkwam bij die cowboys daar
![]()
Het is apart, zeg maar
Dat is toch niet de achterliggende gedachte van de swapdoos? Is toch meer dat je je unused ruilt enzo?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:08 schreef Stormqueen het volgende:
ga zo bij wijze van ochtendgymnastiek eens naar Veldhoven fietsen om wat dingen te halen voor de swapdoos
klopt! Sshhh! I needz an excuze!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is toch niet de achterliggende gedachte van de swapdoos? Is toch meer dat je je unused ruilt enzo?
Oh IZ Sowwy! Je moet naar Veldhoven, want je hebt lakjes nodig voor de swapdoos! Hup! schiet eens op!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt! Sshhh! I needz an excuze!
Ik ga dus eigenlijk gewoon even kijken. Naar eh, iets dat ik nodig heb. Ofzo.![]()
tevens ben ik veel te vet en kan ik wel wat lichaamsbeweging gebruikenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh IZ Sowwy! Je moet naar Veldhoven, want je hebt lakjes nodig voor de swapdoos! Hup! schiet eens op!
dan mag ik wel een rondje om de wereld fietsenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tevens ben ik veel te vet en kan ik wel wat lichaamsbeweging gebruiken![]()
Hoe laat ga je daar heen dan? Is er een mogelijkheid dat je iets voor mij mee zou willen/kunnen nemen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt! Sshhh! I needz an excuze!
Ik ga dus eigenlijk gewoon even kijken. Naar eh, iets dat ik nodig heb. Ofzo.![]()
Gelukkig!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ik denk dat het dongel verhaal met een sisser gaat aflopen. De baas moest er een beetje om lachen en had het niet verwacht van mij, maarja zo vlak na een operatie denk je gewoon soms niet helemaal helder.
Ik vraag me af hoe lang ik dat kan blijven zeggen:
Blame the DRrrrrrrUGSzzzzzz!
WAAUW, hoe doe je zulke nagels?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:21 schreef Puckzzz het volgende:
en mijn full-foil nagels. Zo close up veel lelijker dan dat ze er met het blote oog uitzagen.
[ afbeelding ]
nu ff de laatste pagina's bijlezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |