Echt?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
En ik woon dan weer ongeveer bij snkr en romika om de hoek :p
damn, mijn nagellak ziet er niet uit! Bijna tot helft van nagel gechipt, snel opnieuw lakken als ik thuis Ben.. *zit in bus*
Ze heeft ook best leuke acties! http://www.tiffanynailsupply.co.uk/offers.htmlquote:Op maandag 8 maart 2010 17:32 schreef bernies het volgende:
Dit is trouwens de site van de E-bay verkoopster met de Essie en Misa:
http://www.tiffanynailsupply.co.uk/
Misschien hebben we nog eens een super lemming die we hier kunnen vinden!
Haha, knap van je!! Mij lukt dat dan weer niet. Als ik eenmaal begin met m'n winkelmandje ergens vol te gooien, dan gaat ie ook gewoon weer echt vol.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:33 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dat was het, ik heb een poging gedaan om me in te houden en da's nog redelijk gelukt al zeg ik het zelf
Ja, ok, maar dat is dus 1 pond per lakje en kom je bijvoorbeeld bij de CG al op 8.66 pond (= 9.62 euro) per flesje...quote:Op maandag 8 maart 2010 17:38 schreef Daph_ het volgende:
Shipping voor twee lakken naar NL is maar 2 pond!!
Ja Ik wil!quote:Op maandag 8 maart 2010 17:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]Ja!
Misschien kan ik Snkr en Romika ook overhalen, dat ligt toch op de route![]()
Snkr zei gisteren nog tegen me dat ze nog wel ChG wil proberen
!!
Had laatst een kleurtje van Misa gezien, heb het thuis op geschreven, dus misschien dat die nuttig is om daar te bestellen.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:46 schreef Daph_ het volgende:
Ja maar OPI ga je daar natuurlijk niet bestellen
OMG, dat filmpjequote:Op maandag 8 maart 2010 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was ook op z'n zachtst gezegd niet blij. Gelukkig viel het mee om de vieze flesjes schoon te krijgen, alleen die jade was een beetje lastig omdat er stukjes glas in de opgedroogde lak geplakt zaten. Maar goed, alles is dus weer schoon. Het deed me wel heel erg hieraan denken:
Sorry, heb ik nog nooit gehad en heb mijn paypal toch al minstens een keer of 100 gebruikt...quote:Op maandag 8 maart 2010 17:59 schreef princess-a het volgende:
Snapt iemand dit van Paypal? Ik hoor maar niks van TD na 8 dagen, dus ik denk even mijn Paypal checkenNu staat er bij Status betaling: Pending until 5 mrt 2010. Betaling aan TransDesign Inc Status; niet verrekend.
Terwijl het al een week geleden van mijn bankrekening gehaald is? Hoe raar
Tof hoor, die foil nagels! En je CG nagellak is ook heel mooi!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:21 schreef Puckzzz het volgende:
China Glaze - Him Out:
[ afbeelding ]
en mijn full-foil nagels. Zo close up veel lelijker dan dat ze er met het blote oog uitzagen.
[ afbeelding ]
nu ff de laatste pagina's bijlezen
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:45 schreef PeRi het volgende:
Kunnen we niet ff een dagtrip maken, iemand rijdt een rondje Holland en pikt de rest op.
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:21 schreef Puckzzz het volgende:
China Glaze - Him Out:
[ afbeelding ]
en mijn full-foil nagels. Zo close up veel lelijker dan dat ze er met het blote oog uitzagen.
[ afbeelding ]
nu ff de laatste pagina's bijlezen
Ik blijf ernaar kijken en draaien in het licht enzo.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik blijf ernaar kijken en draaien in het licht enzo.
Pics!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:32 schreef Nune het volgende:
Hihihi ik heb net drie OPI's en twee Zoya's voor $21 gekocht, inclusief shipping.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |