En wat heb je verder besteld???quote:Op maandag 8 maart 2010 15:48 schreef Chanty87 het volgende:
Ladies, ik ben weer gezwichtIk heb gisteren wéér een bestelling geplaatst bij TD
Maar ik moest een nieuwe basecoat hebben dus ik had een goed excuus! En ik heb stiekem Ruby Pumps erbij gegooid... en nagellakverdunner... En Spring Forward!
![]()
Wat heb je gekocht?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
in onze kruidvat was de 2+1 gratis van essence vandaag al
een kadootje voor het nichtje van Party Hardyquote:
Hier ook!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Hihi! Nou ja geniet ervan!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een kadootje voor het nichtje van Party Hardy(ik ben even dienstbode geweest). En voor mezelf een dotting tool en de oranje van showyourfeet en de pastelblauwe en gele van catrice ook
Ja, heb geen geld plus nog 2 halve TD bestellingen onderweg dus moest me even inhouden. Dat, en ze nemen geen briefjes van 100 aan bij kruidvat dus ik moest wat dingen terugleggenquote:
Geldt dat ook voor stempelsetjes etc?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ja! Dat is ook van Essence.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor stempelsetjes etc?
yesh! voor alles!quote:Op maandag 8 maart 2010 16:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor stempelsetjes etc?
wat tof!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
Damn wat zonde IJsdraakje!
Lindytje is net weg en ze heft goede keuzes gemaakt
China Glaze:
Kaleidoscope - Him Out
Sexy in the City
Passion in the Pacific
Beauty & the Beach
Tantalize me
Emerald Sparkle
Fairy Dust
Golden Enchantment
Yeey! En wat een gezellige meid!!
Supermooi!quote:Op maandag 8 maart 2010 13:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik had tijd om mijn nagels te doen!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*gaat weer braaf studeren
Mijn dop zit er scheef opquote:
Pssst, je kan die zilveren dop er helemaal af trekken, die zit op een zwart ribbeldopje geklemd namelijkquote:Op maandag 8 maart 2010 16:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn dop zit er scheef opOp een recht flesje hoort de dop recht te zitten!!
@ Puckzzz hier schijnt de zon nu
Whehe oh thanks! Nu zijn ze weer helemaal goedquote:Op maandag 8 maart 2010 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pssst, je kan die zilveren dop er helemaal af trekken, die zit op een zwart ribbeldopje geklemd namelijk
En die oranje show your feet schreeuwt naar me: BASECOAT!!!! ZES LAGEN BASECOAAAAAAAT!!! (net even geswatcht op m'n kleurenwiel)
omdat ie echt oranjigheid pulseertquote:Op maandag 8 maart 2010 16:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehe oh thanks! Nu zijn ze weer helemaal goed![]()
Whehehe hoezo?
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pssst, je kan die zilveren dop er helemaal af trekken, die zit op een zwart ribbeldopje geklemd namelijk
En die oranje show your feet schreeuwt naar me: BASECOAT!!!! ZES LAGEN BASECOAAAAAAAT!!! (net even geswatcht op m'n kleurenwiel)
Hmm, ik heb 'm wel eens opgehad. Maar geen last gehad van ineens oranje nagels ofzo.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien valt het mee! Maar ik ga het zekere voor het onzekere nemenquote:Op maandag 8 maart 2010 16:27 schreef Crientj het volgende:
[..]
Hmm, ik heb 'm wel eens opgehad. Maar geen last gehad van ineens oranje nagels ofzo.
Zo, en nu ga ik een foto maken van mijn nagels.
Puckzzz is hartstikke leuk!!!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
Damn wat zonde IJsdraakje!
Lindytje is net weg en ze heft goede keuzes gemaakt
China Glaze:
Kaleidoscope - Him Out
Sexy in the City
Passion in the Pacific
Beauty & the Beach
Tantalize me
Emerald Sparkle
Fairy Dust
Golden Enchantment
Yeey! En wat een gezellige meid!!
Looking good!quote:Op maandag 8 maart 2010 16:37 schreef Lindytje het volgende:
Mijn aanwinsten uit Veldhoven, en 1 van Puckzzz gekregen
[ afbeelding ]
(de blauwe zijn in het echt wat donkerder)
Vlnr: Fairy Dust (nu dubbel, hoorde bij een aanbieding, dus is voor de swapdoos), Golden Enchantment, Fiji Fling, Tantalize me, Rain storm, Sexy in the city, Meteor shower, Kaleidoscope him out, DV8, Carlo & Roma (ofzoiets??!!) nr 38
ja ze hebben daar een aanbieding, als je 7 lakjes uit het afprijsrek neemt kost dat 10 euro ex btw, maar je MOET Fairy Dust en Golden Enchantment er bij hebbenquote:Op maandag 8 maart 2010 16:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zoveel voor maar 22 euro?!?!?!
*googled meteen hoe ver veldhoven rijden is*
145 km zie ik net, oepsquote:Op maandag 8 maart 2010 16:41 schreef MissJ het volgende:
Lindy, mooooooiiiiiiiiie kleurtjes![]()
en maar 22 euro, WOW, ik wil ook naar Veldhoven!! Woon alleen heel ver er vandaan
En, hoeveel moeite kostte het om niet je hele mand vol te gooien?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:44 schreef Lindytje het volgende:
Dank dank!!
Idd, ze zijn allemaal van die 7 voor 10 excl bw, behalve Meteor Shower en DV8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |