Naar de winkel! Heb je hem gelijk!quote:Op maandag 8 maart 2010 13:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Oke, thanx ladies, ben helemaal overtuigdNou alleen even twijfelen tussen online bestellen (nadeel: moet dan wel een lakje meebestellen om boven de 50 euro uit te komen- wil ook nog een nail whitener namelijk) of naar de winkel waar je waarschijnlijk geen armband krijgt. Hmmmm....
die Swarovski is een ehm.... beetje boven budget toch wel
bij de douglas krijg je meestal wel iets erbij hoor... en anders gewoon vragen en zeggen dat ze die er online ook bij gevenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Oke, thanx ladies, ben helemaal overtuigdNou alleen even twijfelen tussen online bestellen (nadeel: moet dan wel een lakje meebestellen om boven de 50 euro uit te komen- wil ook nog een nail whitener namelijk) of naar de winkel waar je waarschijnlijk geen armband krijgt. Hmmmm....
die Swarovski is een ehm.... beetje boven budget toch wel
Ja doe ik zeker, maar vooral mijn vrouwelijke poezedame vindt alles wat met nagellak te maken heeft zo boeiend. Ieder nieuw potje krijgt een inspectie, pakjes vindt ze nog leuker dan ik, en ze komt kijken als ik lak. Denk eigenlijk dat ze gewoon haar eigen nageltjes vijlen wil met mijn vijlquote:Op maandag 8 maart 2010 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]doe je 'm niet in het hoesje dan?
Nadeel van glasvijlen idd... breekbaar
Hoewel mijn moeder 7 jaar geleden twee van die dingen heeft gekocht (toen waren ze nog 50 euro ofzo) en die zijn nog steeds perfect
edit:
Gorgeous Nail File
De KOH Gorgeous Nail File is ingelegd met Swarovski kristallen geselecteerd op hun puurheid & zuiverheid. Deze verblindend mooie vijl laat de handen van miljonairs en celebrities schitteren. Inhoud 1 stuk
artikel nummer: K-22237
prijs: ¤ 150,00
LOL![]()
Ik heb overigens deze:
[ afbeelding ]
ik zou het gewoon eens doen, die klauwen bot vijlen en dan rode lak er op, denk dat ze dan ook meteen genezen isquote:Op maandag 8 maart 2010 13:33 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja doe ik zeker, maar vooral mijn vrouwelijke poezedame vindt alles wat met nagellak te maken heeft zo boeiend. Ieder nieuw potje krijgt een inspectie, pakjes vindt ze nog leuker dan ik, en ze komt kijken als ik lak. Denk eigenlijk dat ze gewoon haar eigen nageltjes vijlen wil met mijn vijlen dan ook lekker lakken...
Douglas is sowieso niksquote:Op maandag 8 maart 2010 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij de douglas krijg je meestal wel iets erbij hoor... en anders gewoon vragen en zeggen dat ze die er online ook bij gevenZe hebben die armbanden volgens mij wel liggen bij de Douglas. Vraag is: ga je dat ook dragen? Ik zou om een gratis ander iets vragen, een glazen zakvijltje ofzo
Ze vond de Russian Navy matte heel mooi toen ik deze bij haar opdeedquote:Op maandag 8 maart 2010 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou het gewoon eens doen, die klauwen bot vijlen en dan rode lak er op, denk dat ze dan ook meteen genezen is![]()
OMG!!quote:Op maandag 8 maart 2010 13:36 schreef bernies het volgende:
[..]
Ze vond de Russian Navy matte heel mooi toen ik deze bij haar opdeed
Ja denk ik ook dat rood! Mijn meisje is een bluepoint ragdoll, staat er echt goed donkerblauw !quote:Op maandag 8 maart 2010 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG!!
Zou wel staan bij onze blauwe brit denk ik, die kleurBij mijn zwart-met-witte-pootjespoes denk ik dat rood sjieker is
Goddank, ben niet de enige met een getikte katquote:Op maandag 8 maart 2010 13:36 schreef bernies het volgende:
[..]
Ze vond de Russian Navy matte heel mooi toen ik deze bij haar opdeed
omg gaydar tilt!quote:Op maandag 8 maart 2010 13:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Goddank, ben niet de enige met een getikte kat
mijn menneke is dol op roze, en dan echt dol! Als ik roze lipstick opdoe wil ie altijd gekust worden zodat hij ook onder zit en hij is ooit zelfs tegen een roze oogschaduwpotlood opgelopen.
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:41 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja denk ik ook dat rood! Mijn meisje is een bluepoint ragdoll, staat er echt goed donkerblauw !
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik had tijd om mijn nagels te doen!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*gaat weer braaf studeren
Mooiquote:Op maandag 8 maart 2010 13:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik had tijd om mijn nagels te doen!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*gaat weer braaf studeren
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:41 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja denk ik ook dat rood! Mijn meisje is een bluepoint ragdoll, staat er echt goed donkerblauw !
Nee!quote:Op maandag 8 maart 2010 13:58 schreef DeltaCephei het volgende:
En, hebben de dames Greenport besteld?
Ja denk ik ook, al zal een mooie oud roze ook wel eens wat kunnen zijn, met een laagje fairy dustquote:Op maandag 8 maart 2010 14:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
![]()
mijn poezenmeisje is een Turkse angora met witte, grijze en lichtrode haren. Welke kleur lak zal haar het beste staan? Ik denk Ruby Pumps![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |