Him Out? Heet dat lakje niet Kaleidoscope Him Out?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga echt mijn Him Out er niet afhalen voor lentenagels![]()
![]()
zit hier heerlijk in het zonnetje en ze zijn zóóóó mooi!!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Him Out? Heet dat lakje niet Kaleidoscope Him Out?
Maar idd, heb net Luna gelakt, en het blinkt te tof in de zon!
Geen nieuwe helaasquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Liggen de nieuwe al in de winkel?
En wat heb je allemaal gescoord?
ja ik hem 'm gezien; erg mooi. Die uit mijn buit die er iets op lijkt is dus Luna, die heb ik nu er op zittenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]heeft Lindytje gisteren voor me meegenomen (zag hem volgens mij ook al bij jouw buit staan
) fotooke in de OP!
Ik krijg een gare reet van dat zitten in bed. Ik zak ff onderuit en ga maar eens het ontwerp voor mijn zoons tattoo afmaken. Daar ben ik ook nog maar een jaar mee beziglees: geen tijd om rustig te zitten en tekenen....
Dat zijn ook echte lentenagels, toch? Post je die foto nogmaals!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga echt mijn Him Out er niet afhalen voor lentenagels![]()
![]()
zit hier heerlijk in het zonnetje en ze zijn zóóóó mooi!!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Geen nieuwe helaasonze Kruidvat hier is klein, ik ga v/d week hier het centrum in, waar een grote Kruidvat is, dus hopelijk hebben ze daar dus wel de nieuwe spullen. Vorige week hadden ze die niet namelijk.
Ik heb een zilveren glitter striper, zwarte multidimension lak en colour en go So Glamourous gekocht. Die rode is echt mooi
een schorpioen die zich een weg van onder zijn huid naar buiten baant, dus met flarden huid half over de schorpioen heen enzo.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik hem 'm gezien; erg mooi. Die uit mijn buit die er iets op lijkt is dus Luna, die heb ik nu er op zitten
Wat voor stuk ben je aan het ontwerpen?
Whehe het is idd even wennenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:58 schreef Lindytje het volgende:
Ik denk, ik maak een MUA-account aan... wat een onoverzichtelijke bende daar!! Ik vind het hier veel fijner..
Klinkt wel mooi en uniekquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
een schorpioen die zich een weg van onder zijn huid naar buiten baant, dus met flarden huid half over de schorpioen heen enzo.
what can I say...inkaddicts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dames ff rustig, ben met me nailart bezig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:09 schreef Kleintje19 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dames ff rustig, ben met me nailart bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bel ze anders even op!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:14 schreef DeltaCephei het volgende:
Nog geen antwoord van groothandelVriendin van me wilde ook meebestellen als het lukte 20 voor Suzanne en 20 lakjes voor haar
Verwacht niet snel antwoord meer
![]()
* DeltaCephei is heel ongeduldig
Mocht er iemand nog gaan deze week, wil diegene dan wat (euhm 20) lakjes voor me meenemen
![]()
Ik vergoed natuurlijk alles.
Serieus. Hoeveel pakketjes krijg jij per week?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mn nailart is gefaild![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |