Dat kan niet meer, ik haal net mijn prachtige lentecreatie er afquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:13 schreef Kleintje19 het volgende:
of van iedere nagel een nieuwe foto in een nieuwe post
Croppen in photoshopquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat kan niet meer, ik haal net mijn prachtige lentecreatie er af
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:20 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb sowieso 4 lentecreaties en ben bezig met (hopelijk) de beste creatie van de bunch
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:28 schreef Holyme het volgende:
Net wakker, nog niet volledig bijgelezen, de bel... TD
Ik ook niet...quote:
Nou ja, een poging tot alleen foto's danquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
fok, dat wordt lastigAls iedereen een keer per dag lakt, duurt het topic zeker een maand joh
En je kan nergens op reageren en vragen stellen
Good one! Heb allemaal mooie nieuwe kleurtjesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
misschien kan ik een foto van mijn nagels nemen en er dan allemaal dingen in sjoppen
Nemen we topic 101 als extra.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, een poging tot alleen foto's dan? Anders ben ik al weer te laat want ik ga vanavond pas iets maken!
Liggen de nieuwe al in de winkel?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:42 schreef Diconnected het volgende:
Net even gebruik gemaakt van de Essence actieen een zak dropduo's meegenomen *faal*
pics, or it didn't happenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:28 schreef Holyme het volgende:
Net wakker, nog niet volledig bijgelezen, de bel... TD
Zoiets jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
misschien kan ik een foto van mijn nagels nemen en er dan allemaal dingen in sjoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |