Ik een klein beetje.quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:47 schreef nietzman het volgende:
Een meisje een meisje!
Kweetnie.. dat heb ik nooit zo gevraagd.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:43 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Ik een klein beetje.
Goede Renée Soutendijk vind ik.
Heeft zij door hoe prachtig ze is? Ik denk soms van niet.
Gewoon, m'n persoonlijke genoegdoening.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
Hoi Nietzwaar heb jij mijn aandacht voor nodig?
Het zal ook eens nietquote:Op zondag 7 maart 2010 20:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
Gewoon, m'n persoonlijke genoegdoening..
Haha.. nee.. dat voel je, neem je waar..quote:Op zondag 7 maart 2010 20:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kweetnie.. dat heb ik nooit zo gevraagd.
Ah, links of rechts?quote:Op zondag 7 maart 2010 20:55 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Haha.. nee.. dat voel je, neem je waar..
Ze is soort van mijn buurvrouw.
Nee, niet zo dichtbij.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah, links of rechts?
Sterker nog, direct ernaast of nog een ernaast? (links)
Aaah okee, was al bang dat je een van haar buren was zeg maarquote:Op zondag 7 maart 2010 21:00 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Nee, niet zo dichtbij.
Mijn mensenkennis vermoedt in haar een nuchtere vrouw die overal het goede ziet.
Dat spreekt toch al een beetje uit de dans des hofmaking die we nou al een paar maanden doen?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
Misschien wilde je je liefde betuigen.
Doen wij die ja? Was me niet opgevallenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat spreekt toch al een beetje uit de dans des hofmaking die we nou al een paar maanden doen?
Ja moi.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:20 schreef nietzman het volgende:
Heeeeee Nelson!
Je weet niet wat je mist. Schimmen van Nietz zijn de bom.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:21 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Ja moi.
Ik zie ook geen schimmen. Don't ask.
Hmm, nope.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:18 schreef nietzman het volgende:
Je ziet nooit schimmen in het donker, als je warm,naakt en schijnbaar veilig in je bedje ligt?
Ik vrees van welquote:Op zondag 7 maart 2010 21:34 schreef nietzman het volgende:
Ben ik dan Godverdomme voor de kat z'n kut de hele tijd met die klote-Wajong-poppen aan het kloten?
Tsja, eigen schuld dikke bult ook wel een beetje hoor. Hij had ook gewoon een paar dozijn rozen kunnen sturen!quote:
Wel in het hokje glurende viezerik?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:40 schreef nietzman het volgende:
Ik wil niet in het hokje van de onvervalste romanticus!
Dus het komt wel goed tussen ons?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
Klopt.
Zie je, toch een goede dans die we doen.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:51 schreef Breathtaking het volgende:
Het is nooit verkeerd geweest.
We bedoelen het goed.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik voel me niet meer veilig in Groningen!
Ik weet niet over welke dans je het hebt maar die keer dat ik gedrogeerd en bewusteloos in je bed lag heb ik niet bewogen.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zie je, toch een goede dans die we doen..
29 april pas weer.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:48 schreef beertenderrr het volgende:
Hey Nelson, jij nog hardloopwedstrijden waar je aan meedoet? Nu ik je hier toch ziecheck het hardlooptopique
quote:GRONINGEN - Waar alles zo’n beetje werd afgelast werd er toch gevoetbald in Groningen waar de trotse koploper Alteveer moest aan treden tegen Mamio. De bezoekers waren gewaarschuwd omdat medetitelkandidaat Sellingen vorige week terug werd gestuurd met een 3-1 nederlaag. De vrees was echter ongegrond, want Alteveer won met 1-5.
door: Kas Oortwijn
De wedstrijd begon een kwartier later omdat er nogal wat wedstrijden vooraf werden gespeeld. Mamio begon voortvarend wat resulteerde in een strafschop naar maar nauwelijks 2 minuten te hebben gespeeld, maar deze werd gelukkig voor de bezoekers ver naast geschoten. De thuisploeg voerde de druk op en dat resulteerde toch nog voor een kans van Mamio maar sluitpost Tetteroo keerde dit schot fortuinlijk. Na dit offensief van de thuisploeg was het Alteveer die het spel dicteerde en dat resulteerde dan ook in een 0-1 voorsprong voor de bezoekers door een goal van Rudy Akpinar. Mamio was gesloopt en Alteveer was heer en meester met mooie combinaties. Na 20 minuten was het weer raak door Erik Wolfs na een snelle aanval van de geelzwarten die door hem schitterend werd afgemaakt: 0-2. Alteveer bleef domineren en de thuisploeg kon alleen maar toekijken hoe de bezoekers het spel maakten. Na een half uur werd het 0-3 door een eigen doelpunt. Met deze stand werd gerust en trainer Boeser motiveerde zijn ploeg om de score op te voeren.
Net als in de helft bleven de geelzwarten van Boeser het spel domineren met schitterende aanvallen op de goal van de thuisploeg. Vooral middenvelder Theo v/d Kuylen had veel pech dat zijn schoten geen rendement hadden waardoor de stand 0-3 lang op het scorebord bleef. Na 20 minuten kreeg Mamio een terechte strafschop toegewezen om dat Merlijn van Zon onreglementair een speler onderuit haalde. Deze strafschop werd ingeschoten en daarmee was het 1-3. Maar gelijk een minuut later was het uitblinker Erik Broesder die de stand op 1-4 bracht met een geweldige goal in de bovenhoek. De aanvallen bleven maar komen op de goal van Mamio. Vooral v/d Kuylen en Schenkel hadden hun vizier niet op scherp. Was dit wel het geval dan was de score zeker uitgelopen naar dubbele cijfers. Erik Broesder bepaalde de eindstand met zijn tweede goal op1-5.
Alteveer blijft bovenaan staan in deze competitie en voerde de druk op op de achtervolgersrs.
Auwquote:een strafschop naar maar nauwelijks 2 minuten
Die zijn er hier al genoeg.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:50 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Complex. Sorry, laat maar.
Ik zal alleen evenwichtige en ook macho posts doen.
quote:Op maandag 8 maart 2010 08:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen
UI is OP kan iedereen zelf aanpassen in de wiki toch?
Verder is Hoogkerk geannexeerd door onze geweldige stad, dus tsja, dat hoort er nu eenmaal bij
Friesland daarentegen ...
Goaf! Nu even?quote:Op maandag 8 maart 2010 09:52 schreef JH87 het volgende:
En inmiddels al 400 euro aan collegegeld verder op die Hanzehogeschool en m'n laatste cijfer staat nog steeds niet in Progress. Ik ga maar eens poederbrieven sturen ofzo.
Waarom?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:02 schreef JH87 het volgende:
Hai Jelmer. Ik heb een nieuwe brievenbus.
Omdat de oude brievenbussen heel oud waren met ontbrekende kleppen en kapotte sloten enzo. Alleen nu heb ik net vorige week een nieuwe nee-nee sticker bij de gemeente gehaald omdat m'n oude sticker gejat was en nu moet ik weer een nieuwe gaan halen.quote:
Uitkering trekken en folders rondbrengen? Gaat niet echt samen toch?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:05 schreef JH87 het volgende:
De geneugten des levens.
Net op het moment dat zo'n uitkeringstrekker weer een half oerwoud aan reclamefolders in m'n brievenbus wil gooien, triomfantelijk dat alle brievenbussen nieuw zijn en er nog geen stickers opzitten, kom ik met een keiharde nee-nee sticker aanzetten. Het zijn de kleine pleziertjes die je dag goedmaken.
Tof!quote:Op maandag 8 maart 2010 16:11 schreef JH87 het volgende:
Alles hangt af van de juiste timing.
Ik krijg zojuist trouwens een uitnodiging voor een bruiloft in Oeganda. Vet.
#kleinedingen.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat zit je dan met je 'kleine dingen'..
Tuurlijk! Ik heb alleen geen rooie cent voor een vliegticket. Die bruiloft is trouwens wel in oost-Oeganda.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:49 schreef Fems het volgende:
[..]
Tof!mag ik mee als je date? Moeten we wel even langs een heleboel bekenden.
Geheel oost bij lake albert?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:54 schreef JH87 het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik heb alleen geen rooie cent voor een vliegticket. Die bruiloft is trouwens wel in oost-Oeganda.
Heb je er een school gebouwd?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:49 schreef Fems het volgende:
[..]
Tof!mag ik mee als je date? Moeten we wel even langs een heleboel bekenden.
Kunnen ze in Oeganda eindelijk binnen korfballenquote:
Subsidie is inderdaad tof!quote:Op maandag 8 maart 2010 17:17 schreef JH87 het volgende:
Klinkt tof Fems! Ik ben twee jaar geleden ook via een Xplore-project naar Tanzania geweest, was indrukwekkend en vooral leuk om er naderhand in Nederland weer mee aan de slag te gaan. Vorig jaar met ICCO-subsidie een dikke vier weken in Oeganda gezeten en een filmproject gedraaid.
Subsidie is tof.
De tijd die ik daar meegemaakt heb was inderdaad indrukwekkend.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:14 schreef Luco het volgende:
En daarna in Nederland dus met jongeren praten? Klinkt indrukwekkend.
Dus je bent iemand die je uit Oeganda kent hier in Groningen tegen gekomen? Tofquote:Op maandag 8 maart 2010 17:22 schreef Fems het volgende:
[..]
Subsidie is inderdaad tof!En handig! Als je dit jaar nog iets met subsidie gaat doen en nog mensen nodig hebt, wil ik me best beschikbaar stellen. Anders wordt het, als ik aangenomen wordt, werken in schotland..
[..]
De tijd die ik daar meegemaakt heb was inderdaad indrukwekkend.
Wel grappig is, dat we daar begeleid werden door studenten die studeerden in kampala. En een van die mensen doet nu wat in groningen, maar dat wist ik helemaal niet. Dus ik stond voor de UB, en hij kwam uit de UB, en ik kijk hem zo aan: en ik denk, die ken ik. En ik vraag heel vragend: Ben? Hij: Femke? En toen was het echt zo'n filmmoment. Hij springt over omgevallen fietsen heen en ik loop naar hem toe en we vallen elkaar knuffelend in de armen!
quote:
Warsteiner.quote:
OEPSquote:Op maandag 8 maart 2010 22:04 schreef Fems het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier niet! Ik ging net grey's atanomy kijken. En nu mijn opdracht afmaken
Moe. Maar ik lig al in m'n nest, dat scheelt.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:02 schreef Fems het volgende:
Hoe voel jij je nietzman?
Wat heerlijk. Ik nog niet, wel op mijn bankquote:Op maandag 8 maart 2010 23:11 schreef nietzman het volgende:
[..]
Moe. Maar ik lig al in m'n nest, dat scheelt.
Gefeliciteerd, topper.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:04 schreef Luco het volgende:
Goddomme, ben helemaal leeg. Mezelf helemaal kapot gespeeld, maar wel gewonnen!
1 2 3 | 1 ROG 2 13 11 0 2 22 223 155 (68) 1 Drachten / vd Wiel 3 13 10 2 1 22 197 158 (39) |
Leuke vriendinnetjes moet je tegenkomen, die moet je niet zoekenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:38 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Kap eens met dat gevloek en zoek een leuk vriendinnetje.
Tegeltje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:44 schreef Luco het volgende:
[..]
Leuke vriendinnetjes moet je tegenkomen, die moet je niet zoeken
Hai,quote:
Have you ever been Twello?quote:
Ik heb zin in terrasjes. Duurt nog evenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:00 schreef Bob. het volgende:
MM!![]()
Hoe is het met jou op deze prachtige zonnige dag?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:35 schreef Bob. het volgende:
Niet om lullig te doen hoor, maar dat hele zomerjurkjes gedweep begint nu toch wel een beetje sneue vormen aan te nemen.
We hebben er de hele winter naar uitgekeken, mogen we!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:35 schreef Bob. het volgende:
Niet om lullig te doen hoor, maar dat hele zomerjurkjes gedweep begint nu toch wel een beetje sneue vormen aan te nemen.
Mjah, de zon komt erdoor, dus nu wordt het weer een hot topicquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:35 schreef Bob. het volgende:
Nou inderdaad, veel betere motivatie dan dat om je mooiste jurkje uit kast te trekken is er eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
Je wordt inderdaad echt blij vanbinnen dat een aantal Fokkers zwetend achter hun pc'tje "zomerjurkjes" typen
.
Hmm. Misschien toch maar naar de fietsenmaker met die bandquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:41 schreef Fems het volgende:
Mm. wat een lekker weer! Net van de stad naar huis gelopen aangezien mijn fietsband na het plakken besloot weer lek te gaan!
Was mijn eigen schuld! Maar nu is het gelukt!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:50 schreef Luco het volgende:
[..]
Hmm. Misschien toch maar naar de fietsenmaker met die band?
Hier zijn de zonneschermen naar beneden, waardoor ik nu tegen een grijs scherm voor het raam zit te staren... Ik wil in de zon zitten!
Dat dacht je de vorige 2 keer ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:10 schreef Fems het volgende:
[..]
Was mijn eigen schuld! Maar nu is het gelukt!
Ik vind van 8.45 tot 16.15 wel ok zo.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:56 schreef nietzman het volgende:
Gewoon doorwerken tot vijf uur Slaif.
Hah. Dat vond ik topics geleden al! Fijn, een medestander,quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:35 schreef Bob. het volgende:
Wat sociaal ben je,quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:51 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Fijne avond gewenst aan een ieder!
Dankjewel, tis rustig hier dus dat komt wel goed. Nog even drinken uitdelen en dan zit m'n dag er wel weer op. Jij ook een fijne avond!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:51 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Fijne avond gewenst aan een ieder!
Ow...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hah. Dat vond ik topics geleden al! Fijn, een medestander,.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:14 schreef ChipsZak. het volgende:
moi
Klopt,quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi
Volgens mij krijgen we straks bezoek
Zou je denkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gewoon de straat achter het winkelcentrum
En inderdaad, grappig die namen terug te zien. Vaag idee dat van 1 persoon het aantal nooit hoger zal worden
Lang leve de PI's.quote:
Ik kijk er positief tegenaan, ik denk dat hij het zelf ook wel zou vinden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:41 schreef moemoe het volgende:
Nu het toch over Sebas gaat: hoe kijken jullie aan tegen een meeting ter ere van hem? In eerdere topics werd voorgesteld om samen te komen en een drankje te drinken ter ere van hem.
Dit alles op een ongedwongen informele manier. Zijn ouders zijn ook erg benieuwd naar de ''fok wereld'' zoals zij het noemen.
Ik persoonlijk wel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:52 schreef moemoe het volgende:
Of naja er tegenaan kijken, meer of jullie het zouden willen.
Milieuonvriendelijk!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:02 schreef JH87 het volgende:
Als ik later groot ben neem ik een afwasmachine.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:08 schreef JH87 het volgende:
Ja zeg, zo kun je alle welvaart wel kapot relativeren.
Kan nu toch ook?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:02 schreef JH87 het volgende:
Als ik later groot ben neem ik een afwasmachine.
Ik heb er geen aansluiting/plaats voor in m'n keuken en ik zou die huurkosten in m'n eentje op moeten hoesten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kan nu toch ook?Wij huren hier een wasmachine en afwasmachine voor het luttele bedrag van 4,50 per persoon per maand.
Hm dat is balenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:21 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb er geen aansluiting/plaats voor in m'n keuken en ik zou die huurkosten in m'n eentje op moeten hoesten.
Ik ben ontsnapt!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:27 schreef nietzman het volgende:
Godgloeiende, ik dacht dat ik je goed uit de buurt van het internet had vastgebonden, BT.
Ja leukquote:
Het staat er echt. Eindelijk.quote:Totaal gerealiseerde studielast 240.0 EC ( 01-09-1900 - 31-08-2010 )
Ik loop 6 ects achter, waarvan 2 uit het eerste jaarquote:Behaalde studielast zonder pakketcompensatie 82.0 EC
Totaal gedefinieerde studielast 153.0 EC
Totaal uit te keren studielast 180.0 EC
Als je wilt kan je mijn Human Physiology boek wel even lenen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Hmm.
Ik moet dus een beetje gaan beschrijven wat stress is. Dus het fysiologisch proces ende zo. Maar ik weet niet zo goed wat voor bronnen ik hiervoor kan gebruiken. Duidelijk dat dat niet de Wiki, dokterdokter.nl moeten zijn ofc. Dat is gelijk mijn punt: ik kom alleen maar zulk spul, dus zonder (wetenschappelijke) bronnen, tegen hierover.
Moet ik nou maar gewoon wetenschappelijke artikelen opzoeken die bijv. de invloed van iets op stress/verbanden tussen stress en iets hebben onderzocht en hopen dat in één van die artikelen ook een uitleg van (het fysiologische proces) stress zelf staat?
Skaters horen dan ook op de stoep.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:28 schreef Luco het volgende:
Die koppen van mensen als je ze skatend inhaalt
Al die kloteklinkers zeker... Geef mij maar het asfaltquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Skaters horen dan ook op de stoep.
Je moet ook niet googlenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Hmm.
Ik moet dus een beetje gaan beschrijven wat stress is. Dus het fysiologisch proces ende zo. Maar ik weet niet zo goed wat voor bronnen ik hiervoor kan gebruiken. Duidelijk dat dat niet de Wiki, dokterdokter.nl moeten zijn ofc. Dat is gelijk mijn punt: ik kom alleen maar zulk spul, dus zonder (wetenschappelijke) bronnen, tegen hierover.
Moet ik nou maar gewoon wetenschappelijke artikelen opzoeken die bijv. de invloed van iets op stress/verbanden tussen stress en iets hebben onderzocht en hopen dat in één van die artikelen ook een uitleg van (het fysiologische proces) stress zelf staat?
Is dat dezequote:Op woensdag 10 maart 2010 16:37 schreef Luco het volgende:
[..]
Als je wilt kan je mijn Human Physiology boek wel even lenen?
Ik ben ook wel op PsycInfo & de Catalogus van RuG geweest, maar die electronische bestanden lijst snap ik altijd de ballen van.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:39 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je moet ook niet googlen
http://www.rug.nl/bibliot(...)n/alphabetical/index
Het vereist heel wat uitzoekwerk en de locatie waar je je bevindt is ook van belang vaak.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben ook wel op PsycInfo & de Catalogus van RuG geweest, maar die electronische bestanden lijst snap ik altijd de ballen van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |