Dat spreekt toch al een beetje uit de dans des hofmaking die we nou al een paar maanden doen?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
Misschien wilde je je liefde betuigen.
Doen wij die ja? Was me niet opgevallenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat spreekt toch al een beetje uit de dans des hofmaking die we nou al een paar maanden doen?
Ja moi.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:20 schreef nietzman het volgende:
Heeeeee Nelson!
Je weet niet wat je mist. Schimmen van Nietz zijn de bom.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:21 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Ja moi.
Ik zie ook geen schimmen. Don't ask.
Hmm, nope.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:18 schreef nietzman het volgende:
Je ziet nooit schimmen in het donker, als je warm,naakt en schijnbaar veilig in je bedje ligt?
Ik vrees van welquote:Op zondag 7 maart 2010 21:34 schreef nietzman het volgende:
Ben ik dan Godverdomme voor de kat z'n kut de hele tijd met die klote-Wajong-poppen aan het kloten?
Tsja, eigen schuld dikke bult ook wel een beetje hoor. Hij had ook gewoon een paar dozijn rozen kunnen sturen!quote:
Wel in het hokje glurende viezerik?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:40 schreef nietzman het volgende:
Ik wil niet in het hokje van de onvervalste romanticus!
Dus het komt wel goed tussen ons?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
Klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |