Ik een klein beetje.quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:47 schreef nietzman het volgende:
Een meisje een meisje!
Kweetnie.. dat heb ik nooit zo gevraagd.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:43 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Ik een klein beetje.
Goede Renée Soutendijk vind ik.
Heeft zij door hoe prachtig ze is? Ik denk soms van niet.
Gewoon, m'n persoonlijke genoegdoening.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
Hoi Nietzwaar heb jij mijn aandacht voor nodig?
Het zal ook eens nietquote:Op zondag 7 maart 2010 20:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
Gewoon, m'n persoonlijke genoegdoening..
Haha.. nee.. dat voel je, neem je waar..quote:Op zondag 7 maart 2010 20:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kweetnie.. dat heb ik nooit zo gevraagd.
Ah, links of rechts?quote:Op zondag 7 maart 2010 20:55 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Haha.. nee.. dat voel je, neem je waar..
Ze is soort van mijn buurvrouw.
Nee, niet zo dichtbij.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah, links of rechts?
Sterker nog, direct ernaast of nog een ernaast? (links)
Aaah okee, was al bang dat je een van haar buren was zeg maarquote:Op zondag 7 maart 2010 21:00 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Nee, niet zo dichtbij.
Mijn mensenkennis vermoedt in haar een nuchtere vrouw die overal het goede ziet.
Dat spreekt toch al een beetje uit de dans des hofmaking die we nou al een paar maanden doen?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
Misschien wilde je je liefde betuigen.
Doen wij die ja? Was me niet opgevallenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat spreekt toch al een beetje uit de dans des hofmaking die we nou al een paar maanden doen?
Ja moi.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:20 schreef nietzman het volgende:
Heeeeee Nelson!
Je weet niet wat je mist. Schimmen van Nietz zijn de bom.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:21 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Ja moi.
Ik zie ook geen schimmen. Don't ask.
Hmm, nope.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:18 schreef nietzman het volgende:
Je ziet nooit schimmen in het donker, als je warm,naakt en schijnbaar veilig in je bedje ligt?
Ik vrees van welquote:Op zondag 7 maart 2010 21:34 schreef nietzman het volgende:
Ben ik dan Godverdomme voor de kat z'n kut de hele tijd met die klote-Wajong-poppen aan het kloten?
Tsja, eigen schuld dikke bult ook wel een beetje hoor. Hij had ook gewoon een paar dozijn rozen kunnen sturen!quote:
Wel in het hokje glurende viezerik?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:40 schreef nietzman het volgende:
Ik wil niet in het hokje van de onvervalste romanticus!
Dus het komt wel goed tussen ons?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
Klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |