quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:35 schreef Bob. het volgende:
Niet om lullig te doen hoor, maar dat hele zomerjurkjes gedweep begint nu toch wel een beetje sneue vormen aan te nemen.
We hebben er de hele winter naar uitgekeken, mogen we!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:35 schreef Bob. het volgende:
Niet om lullig te doen hoor, maar dat hele zomerjurkjes gedweep begint nu toch wel een beetje sneue vormen aan te nemen.
Mjah, de zon komt erdoor, dus nu wordt het weer een hot topicquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:35 schreef Bob. het volgende:
Nou inderdaad, veel betere motivatie dan dat om je mooiste jurkje uit kast te trekken is er eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
Je wordt inderdaad echt blij vanbinnen dat een aantal Fokkers zwetend achter hun pc'tje "zomerjurkjes" typen
.
Hmm. Misschien toch maar naar de fietsenmaker met die bandquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:41 schreef Fems het volgende:
Mm. wat een lekker weer! Net van de stad naar huis gelopen aangezien mijn fietsband na het plakken besloot weer lek te gaan!
Was mijn eigen schuld! Maar nu is het gelukt!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:50 schreef Luco het volgende:
[..]
Hmm. Misschien toch maar naar de fietsenmaker met die band?
Hier zijn de zonneschermen naar beneden, waardoor ik nu tegen een grijs scherm voor het raam zit te staren... Ik wil in de zon zitten!
Dat dacht je de vorige 2 keer ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:10 schreef Fems het volgende:
[..]
Was mijn eigen schuld! Maar nu is het gelukt!
Ik vind van 8.45 tot 16.15 wel ok zo.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:56 schreef nietzman het volgende:
Gewoon doorwerken tot vijf uur Slaif.
Hah. Dat vond ik topics geleden al! Fijn, een medestander,quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:35 schreef Bob. het volgende:
Wat sociaal ben je,quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:51 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Fijne avond gewenst aan een ieder!
Dankjewel, tis rustig hier dus dat komt wel goed. Nog even drinken uitdelen en dan zit m'n dag er wel weer op. Jij ook een fijne avond!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:51 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Fijne avond gewenst aan een ieder!
Ow...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hah. Dat vond ik topics geleden al! Fijn, een medestander,.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:14 schreef ChipsZak. het volgende:
moi
Klopt,quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi
Volgens mij krijgen we straks bezoek
Zou je denkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gewoon de straat achter het winkelcentrum
En inderdaad, grappig die namen terug te zien. Vaag idee dat van 1 persoon het aantal nooit hoger zal worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |