Lang leve de PI's.quote:
Ik kijk er positief tegenaan, ik denk dat hij het zelf ook wel zou vinden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:41 schreef moemoe het volgende:
Nu het toch over Sebas gaat: hoe kijken jullie aan tegen een meeting ter ere van hem? In eerdere topics werd voorgesteld om samen te komen en een drankje te drinken ter ere van hem.
Dit alles op een ongedwongen informele manier. Zijn ouders zijn ook erg benieuwd naar de ''fok wereld'' zoals zij het noemen.
Ik persoonlijk wel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:52 schreef moemoe het volgende:
Of naja er tegenaan kijken, meer of jullie het zouden willen.
Milieuonvriendelijk!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:02 schreef JH87 het volgende:
Als ik later groot ben neem ik een afwasmachine.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:08 schreef JH87 het volgende:
Ja zeg, zo kun je alle welvaart wel kapot relativeren.
Kan nu toch ook?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:02 schreef JH87 het volgende:
Als ik later groot ben neem ik een afwasmachine.
Ik heb er geen aansluiting/plaats voor in m'n keuken en ik zou die huurkosten in m'n eentje op moeten hoesten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kan nu toch ook?Wij huren hier een wasmachine en afwasmachine voor het luttele bedrag van 4,50 per persoon per maand.
Hm dat is balenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:21 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb er geen aansluiting/plaats voor in m'n keuken en ik zou die huurkosten in m'n eentje op moeten hoesten.
Ik ben ontsnapt!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:27 schreef nietzman het volgende:
Godgloeiende, ik dacht dat ik je goed uit de buurt van het internet had vastgebonden, BT.
Ja leukquote:
Het staat er echt. Eindelijk.quote:Totaal gerealiseerde studielast 240.0 EC ( 01-09-1900 - 31-08-2010 )
Ik loop 6 ects achter, waarvan 2 uit het eerste jaarquote:Behaalde studielast zonder pakketcompensatie 82.0 EC
Totaal gedefinieerde studielast 153.0 EC
Totaal uit te keren studielast 180.0 EC
Als je wilt kan je mijn Human Physiology boek wel even lenen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Hmm.
Ik moet dus een beetje gaan beschrijven wat stress is. Dus het fysiologisch proces ende zo. Maar ik weet niet zo goed wat voor bronnen ik hiervoor kan gebruiken. Duidelijk dat dat niet de Wiki, dokterdokter.nl moeten zijn ofc. Dat is gelijk mijn punt: ik kom alleen maar zulk spul, dus zonder (wetenschappelijke) bronnen, tegen hierover.
Moet ik nou maar gewoon wetenschappelijke artikelen opzoeken die bijv. de invloed van iets op stress/verbanden tussen stress en iets hebben onderzocht en hopen dat in één van die artikelen ook een uitleg van (het fysiologische proces) stress zelf staat?
Skaters horen dan ook op de stoep.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:28 schreef Luco het volgende:
Die koppen van mensen als je ze skatend inhaalt
Al die kloteklinkers zeker... Geef mij maar het asfaltquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Skaters horen dan ook op de stoep.
Je moet ook niet googlenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Hmm.
Ik moet dus een beetje gaan beschrijven wat stress is. Dus het fysiologisch proces ende zo. Maar ik weet niet zo goed wat voor bronnen ik hiervoor kan gebruiken. Duidelijk dat dat niet de Wiki, dokterdokter.nl moeten zijn ofc. Dat is gelijk mijn punt: ik kom alleen maar zulk spul, dus zonder (wetenschappelijke) bronnen, tegen hierover.
Moet ik nou maar gewoon wetenschappelijke artikelen opzoeken die bijv. de invloed van iets op stress/verbanden tussen stress en iets hebben onderzocht en hopen dat in één van die artikelen ook een uitleg van (het fysiologische proces) stress zelf staat?
Is dat dezequote:Op woensdag 10 maart 2010 16:37 schreef Luco het volgende:
[..]
Als je wilt kan je mijn Human Physiology boek wel even lenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |