lolcatsquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:49 schreef Daph_ het volgende:
Zullen we een thema bedenken voor in het 100e topic? Dat iedereen iets in dat thema post?
Dat is ook wel een idee ja, kun je overal makkelijk bij. Ik heb ze net even geteld, ik begon met 6, het zijn er nu 27, met 14 onderwegquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:41 schreef Holyme het volgende:
[..]
HerkenbaarIk heb inmiddels een groot dienblad in een kast staan, makkelijk rond te draaien om lakjes te pakken, ben benieuwd hoe lang dat ding nog groot genoeg is
Of we verzamelen alle foto's en posten die als 1 post zodat het 3 uur duurt voordat je topic opent maar je wel ALLE nagels verzameld hebtquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:49 schreef Daph_ het volgende:
Zullen we een thema bedenken voor in het 100e topic? Dat iedereen iets in dat thema post?
Of dat er alleen maar gepost mag worden als er een foto van gelakte nagels/nagellak in de post staat?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Of we verzamelen alle foto's en posten die als 1 post zodat het 3 uur duurt voordat je topic opent maar je wel ALLE nagels verzameld hebt.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Of we verzamelen alle foto's en posten die als 1 post zodat het 3 uur duurt voordat je topic opent maar je wel ALLE nagels verzameld hebt.
JA!quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:49 schreef Daph_ het volgende:
Ik word al eng van de laadtijd!quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:49 schreef Daph_ het volgende:
Het wordt weer lente, dus ik zou zeggen: bloemnagels! Of nagels die aan bloemetjes doen denken! iets vrolijks!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:27 schreef Daph_ het volgende:
Dan is de volgende vraag... Wat wordt het thema? Het kan een kleur zijn, of een seizoen (lente?) of iets als "feest" ofzo?
Aaah vandaarquote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 11:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik las het als "een niet roze of rode suede"![]()
OPI You don't know Jacques
Ook wel mooiquote:
Nee, die komt hier niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Gekocht bij de Etos:
Rimmel Pulsating
[ afbeelding ]
Rimmel Coralicius
[ afbeelding ]
(geen eigen foto's!)
Hier was het trouwens 25%, geen 50%Ook bij de Kruidvat geweest, maar geen nieuwe Essence collectie helaasch.... Komt die Cuta As Hell hier nou nog?
Dat wordt hier mensen dicht bij de Duitse grens heeeel lief aankijken dus!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:43 schreef Nune het volgende:
[..]
Nee, die komt hier niet.Alleen in Duitsland (en Slovenië hoorde ik net).
Hahaha ja zo ja!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:46 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat wordt hier mensen dicht bij de Duitse grens heeeel lief aankijken dus!
[ afbeelding ]
Dit dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:48 schreef Nune het volgende:
[..]
Hahaha ja zo ja!![]()
Ik vind het lente thema trouwens leuker dan bloemen, want dan heb je iets meer mogelijkheden.
Hmmm dat wordt dus vrienden maken in Duitsland ofzoquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:43 schreef Nune het volgende:
[..]
Nee, die komt hier niet.Alleen in Duitsland (en Slovenië hoorde ik net).
Niet zo erg, maar merk wel dat ze soms lichter/donkerder of dieper van kleur lijken jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:54 schreef deerntie het volgende:
Hebben jullie wel eens last van kleurveranderingen in je nagellak nadat je een topcoat erover hebt gedaan?
mn nagellak veranderd opeens van blauw/grijs naar rood/paars
Offf we doen een themaquote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 13:13 schreef Debsterr het volgende:
Lijkt me trouwens wel leuk dan om van het 100e topic een "comment hier je voorganger" van te maken.
Oftewel
Foto
Dit is een lak die deze naam heeft
2e post
Wow, die bloemetjes zijn mooi gestempeld!
Foto
Dit is een lak die deze naam heeft
DUS alleen foto's in dat topic!
Ik hou juist erg van glitters, het is alleen zo verrekte lastig te verwijderen... Dus mocht iemand daar nog een goede tip voor hebben, kom maar opquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik haat glitter![]()
Zal vanavond even mijn kasje uitspitten om te kunnen gaan ruilen
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:20 schreef zoeperzazke het volgende:
Dames, ik heb een tip tip tip tip van de week!
Tendo Nagellakremover
Nagellakremover met aceton en hij meurt als de ziekte, maar hij wrijft vrij vettig en als je glitterlak op je nagels hebt dan is dat er gewoon met twee keer vegen af, alsof je een gewone creme ophebt! Met andere nagellakremovers blijf je boenen maar deze doet het écht super!
Hij is online verkrijgbaar.... geen idee of hij ook in de winkel te koop is.
P.S. Flesje ziet er écht niet uit en heeft enorm onpraktische opening. Heb hem overgegoten in mijn DA-flesje, stukken beter!
Edit: dit flesje dus: (maar dan met nagellakremover erop)
[ afbeelding ]
Ja, een thema is ook heel leuk, kan trouwens ook hiermee gecombineerd maar lijkt me vooral leuk dat we eens een topic niet in 3 minuten vol hebbenquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Offf we doen een thema
Dat idee vind ik persoonlijk het leukst
Het merk en de adviesverkoopprijs is hetzelfde, dus het zal best. Misschien is het een foto van de oude of juist de nieuwe layout van het flesje (ze zijn in beide gevallen lelijk, haha!)quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:37 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hm, ziet er toch anders uit dan op die site, maar zal vast hetzelfde zijn lijkt me.
me tooquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:49
Ik vind het lente thema trouwens leuker dan bloemen, want dan heb je iets meer mogelijkheden.
schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit dus
ja had ik met custom kicks, werd bijna blauw door de seche vite, en de rose stempel erop werd geelquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:54 schreef deerntie het volgende:
Hebben jullie wel eens last van kleurveranderingen in je nagellak nadat je een topcoat erover hebt gedaan?
mn nagellak veranderd opeens van blauw/grijs naar rood/paars
Helaas kom je bij drogisterij.net ook nog extra kosten tegen. Je betaalt dus 2,15 voor het flesje, 4,95 verzendkosten en dan nog 3,95 omdat de bestelling onder de 10 euro is. Al met al wordt het flesje dan dus 11,05 euro...quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:46 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Het merk en de adviesverkoopprijs is hetzelfde, dus het zal best. Misschien is het een foto van de oude of juist de nieuwe layout van het flesje (ze zijn in beide gevallen lelijk, haha!)
Vilt, dat in stukjes knippen en doordrenken met aceton of nagellakremover zonder aceton. Dan aluminiumfolie erover heen, ff laten zitten en het glijd zo eraf.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Helaas kom je bij drogisterij.net ook nog extra kosten tegen. Je betaalt dus 2,15 voor het flesje, 4,95 verzendkosten en dan nog 3,95 omdat de bestelling onder de 10 euro is. Al met al wordt het flesje dan dus 11,05 euro...
Bij easydrogist.nl komt het op 9,86 euro, nog steeds vrij veel voor een nagellakremover die waarschijnlijk binnen 2 weken op is, haha.
Iemand een ander goed alternatief om glitterlakjes makkelijk te verwijderen??
Ok, ga ik ook eens proberen, thanks!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:54 schreef Nune het volgende:
[..]
Vilt, dat in stukjes knippen en doordrenken met aceton of nagellakremover zonder aceton. Dan aluminiumfolie erover heen, ff laten zitten en het glijd zo eraf.
dames! Niet zo moeilijk doen met online bestellen en gewoon bij de drogist kopen. Wij verkopen hem in ieder geval wel dus ik neem aan dat het gewoon bij de drogist te verkrijgen isquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:20 schreef zoeperzazke het volgende:
Dames, ik heb een tip tip tip tip van de week!
Tendo Nagellakremover
Nagellakremover met aceton en hij meurt als de ziekte, maar hij wrijft vrij vettig en als je glitterlak op je nagels hebt dan is dat er gewoon met twee keer vegen af, alsof je een gewone creme ophebt! Met andere nagellakremovers blijf je boenen maar deze doet het écht super!
Hij is online verkrijgbaar.... geen idee of hij ook in de winkel te koop is.
P.S. Flesje ziet er écht niet uit en heeft enorm onpraktische opening. Heb hem overgegoten in mijn DA-flesje, stukken beter!
Edit: dit flesje dus: (maar dan met nagellakremover erop)
[ afbeelding ]
Oeh, ben benieuwd!quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:01 schreef Daph_ het volgende:
Zo, mijn eerste bijdrage voor het lentethema heb ik zojuist op de foto gezet
Ik ga de foto's pas posten in topic # 100! Whehe doorposten ladiesquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, ben benieuwd!
*Gaat denken voor iets lente-achtigs*
Goeie, ik zal zo ook even iets creëren haha!quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ga de foto's pas posten in topic # 100! Whehe doorposten ladiesZul je zien dat topic 100 op zaterdag geopend wordt en dan ben ik er niet :lol:
Paaseieren!quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:10 schreef Debsterr het volgende:
Hmmm.. lente iets bedenken is lastig haha!
Oh my LORD! Damn! Holy Crap! *shocked*quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:19 schreef Nune het volgende:
Lente? Nee joh, gewoon kermisstijl.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:19 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
GAAAAAF!!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:19 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:19 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
niceeeeeee!quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:19 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
oh.my.fckng.godquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hypert![]()
Hier wordt je zo hebberig van![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles![]()
[ afbeelding ]
Opi
[ afbeelding ]
China Glaze
[ afbeelding ]
Color club
[ afbeelding ]
ik vroeg me al af waarom ze van sommige kleuren 2 of zelfs 3 potjes hadquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:28 schreef Sjeen het volgende:
Nice Bubs! Het begint al echt vorm te krijgen zo, wanneer ga je open?
Nee Bubs gaat lief zijn voor ons, zodat we niets steeds bij TD 9 lakjes tegelijk moeten bestellen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:30 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ik vroeg me al af waarom ze van sommige kleuren 2 of zelfs 3 potjes had![]()
Is dus voor een nagelsalon?
Van een GO of opent ze een winkeltje?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee Bubs gaat lief zijn voor ons, zodat we niets steeds bij TD 9 lakjes tegelijk moeten bestellen.
Een winkeltjequote:Op donderdag 4 maart 2010 15:34 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Van een GO of opent ze een winkeltje?
Webshopquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:34 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Van een GO of opent ze een winkeltje?
oeh dat klinkt goed!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Een winkeltje![]()
Ik denk dat we wachten totdat de andere bestelling ook binnen is duurt niet zo lang meer hoop ik.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
De volgende keer alleen wel wat meer rode/roze etc bestellen![]()
Ik wil er mee gaan lakken en dat mag niet
Hahaha, kan me er iets bij voorstellen, toch even uitproberenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
De volgende keer alleen wel wat meer rode/roze etc bestellen![]()
Ik wil er mee gaan lakken en dat mag niet
Oh ik wil een swatch van die gele, is het een soort kleurtje als die cute as hell lakjes, of zit er een shimmer in?quote:
Holy fuck.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:19 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Shimmerrrr!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik wil een swatch van die gele, is het een soort kleurtje als die cute as hell lakjes, of zit er een shimmer in?Ik word hyper.
Dat ligt dan aan mijn fotografiekunstenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Het ene flesje is groter dan de andere.
omg omg omg!!quote:
Dat kan ook, want de zilveren dop schiet erafquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:01 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij zit het ene dopje er gewoon niet zo goed op
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je ze gewoon in de winkel gehaald dan?
Ik ga ook op bestelling leveren de rest heb ik in een pm gezetquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, kan me er iets bij voorstellen, toch even uitproberen![]()
Maar als ik het goed begrijp open jij binnenkort een webshop?? Al enig idee welke prijzen je gaat hanteren?? En ga je ook op bestelling doen als je een bepaalde kleur niet hebt? Vind het wel een heel goed idee!!
kijk, da's wel zo handig om te wetenquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:03 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat kan ook, want de zilveren dop schiet eraf![]()
[..]
Dit zijn perssamples.
Mailen naar Catricequote:Op donderdag 4 maart 2010 16:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kijk, da's wel zo handig om te weten
(hoe kom je op de perslijst van catrice?)
ooow ik ben ook heeeel erg benieuwd...quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ga ook op bestelling leveren de rest heb ik in een pm gezet
En mij ook?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:24 schreef MissJ het volgende:
[..]
ooow ik ben ook heeeel erg benieuwd...
zou je mij ook een pm kunnen sturen?
Thank you!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ga ook op bestelling leveren de rest heb ik in een pm gezet
Thanks!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
pm's zijn verzonden![]()
Vanavond met een OMG lakje lakken denk ik
OMFG dit zou mijn schoonmoeder nou serieus mooi vindenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:19 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Je vergeet de panterleggingquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:34 schreef Nune het volgende:
Whihi ja echt hé, ik dacht meteen aan hooggeblondeerd, goude oorbellen en kermis.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:33 schreef .ZilveR. het volgende:
Die Catrice lakjes hierboven zijn leuk![]()
Zijn/komen die hier in NL ook in de winkel?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:46 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat wordt hier mensen dicht bij de Duitse grens heeeel lief aankijken dus!
[ afbeelding ]
kun jij aan die P2 flakies komen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:11 schreef bernies het volgende:
[..]
daar smelt ik dus voor (en woon heul dicht bij de duitse grens...)
ben afgelopen week geweest die stonden daar helaas niet! Ge volgende week denk ik nog een keertje, wat ik zie neem ik wel mee, raak het hier wel kwijt! Net als de cute as hell, al waren daar alleen nog de gele van.quote:
voor die p2 flakies hou ik me wel aanbevolenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:16 schreef bernies het volgende:
[..]
ben afgelopen week geweest die stonden daar helaas niet! Ge volgende week denk ik nog een keertje, wat ik zie neem ik wel mee, raak het hier wel kwijt! Net als de cute as hell, al waren daar alleen nog de gele van.
Zou je als ik je HEEL lief aankijk die gele cute as hell willen mee nemen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:16 schreef bernies het volgende:
[..]
ben afgelopen week geweest die stonden daar helaas niet! Ge volgende week denk ik nog een keertje, wat ik zie neem ik wel mee, raak het hier wel kwijt! Net als de cute as hell, al waren daar alleen nog de gele van.
Me tooquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:25 schreef Nune het volgende:
Ik wil gewoon nog P2 lakjes. Als ik daar kom plunder ik het hele rek leeg denk ik.
Oooooh maar ik wel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Me tooHet is maar goed dat ik niet in de buurt van winkels met P2 woon
Niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
In dat geval... Wanneer kan ik mijn boodschappenlijst doorgeven?
He verdoriequote:Op donderdag 4 maart 2010 17:40 schreef Nune het volgende:
[..]
Niet.Want ik ga er denk ik niet zo snel heen in verband met koopgevaar en weinig discipline.
Irritant is dat, als die flesjes niet open willen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:42 schreef zoeperzazke het volgende:
aaargh ik krijg mijn nieuwe rimmellakje niet open!!!!
Mocht je die flakies tegenkomenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:16 schreef bernies het volgende:
[..]
Ga je naar DM?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:16 schreef bernies het volgende:
[..]
Ook al weer zo´n mooi kleurtje!! Ik geloof serieus dat ik van CG bijna alle glitter, metallic en holo lakjes mooi vind.quote:
Dat kan niet zomaar hoor? Je kunt het alleen storneren als het om automatische incasso's gaat..quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:30 schreef AmNaBa het volgende:
Als het er volgende week nog niet is, laat ik mijn geld terugstorten.
Of als je met paypal of creditcard betaald hebt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:34 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat kan niet zomaar hoor? Je kunt het alleen storneren als het om automatische incasso's gaat..
Balen, dacht dat je ook zo kon storneren. (Ben geen bankpersoon dus tja....) vond het al wel leuk bedacht van mezelf.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:34 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat kan niet zomaar hoor? Je kunt het alleen storneren als het om automatische incasso's gaat..
Aah das echt lullig hopelijk reageert ze nog!quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:30 schreef AmNaBa het volgende:
Mijn niewe aanwinsten
[ afbeelding ]
Met dank aan het ruiltopic alweer 1 uit de serie colour&go rijker.
Had via MP de ontbrekende shocking blue aangeboden gekregen,
heb ik betaald, maar niets ontvangen en ze mailt ook niet terug![]()
Als het er volgende week nog niet is, laat ik mijn geld terugstorten.
Hoe weinig het ook is, ik vind het gewoon lullig.
Maar dat ruiltopic: geniaal!!!!!
lentethema nagels: hoeveel lente wil je.
Mijn collega's vonden dit groene met fimo toch wel heel erg grappig.
Of ik dat elke keer liet doen....ja....door mezelf
![]()
De kinderen van groep 5 hadden niets door, maar de kleuters vonden het geweldig.
4 lakjes is een halve bestellingquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:40 schreef miss--moana het volgende:
Gaat er binnenkort nog iemand wat bij TD bestellen?
Ik zou graag 4 lakjes willen hebben van OPI waar een * achterstaat maar vind het zonde van de andere lege nagellak plekjes die over blijven, dus als iemand nog een plekje overheeft voor 4 lakjes :$
Die lijkt redelijk op Orly Iron Butterfly toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:50 schreef Debsterr het volgende:
Ik weet dat m'n volgende mani waarschijnlijk OPI SSITP Suede wordt.. wat een pretty is dat zeg.
Redelijk, maar zijn geen dupesquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die lijkt redelijk op Orly Iron Butterfly toch?
Ik heb nu OPI - no room for the blues op, heel
Nee oke, maar niet nodig om ze allebei te hebben denk ik...quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Redelijk, maar zijn geen dupes. Ik heb nu CG Let's Do It In 3D
. Holo als je de zon op je bureau hebt staan
.
Hoe raad je het?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:17 schreef Joysa het volgende:
Oh komt dat even mooi uit! Morgen vrij![]()
Daph; ga je toevallig morgen naar Kruidvat Hoofddorp?
ik ben natuurlijk evil als ik zeg dat ik het met natuurlijke nagels mooier vind?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:01 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
En ter vergelijk m'n eigen nagels (iemand vroeg daarom, toch?)
[ afbeelding ]
Haha nee hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben natuurlijk evil als ik zeg dat ik het met natuurlijke nagels mooier vind?![]()
De vorm is natuurlijkerquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ik heb liever dat men eerlijk is
. Maar de vraag is dan wel.. waarom vind je het mooier?
quote:indefinitely by Konad USA as per Kathleen's email received this morning:
"Hello, Dear Friends!
As an update to the email below that was sent out last November, I wanted to let you know that Konad USA sent out an email to all of their authorized Internet retailers yesterday requiring an immediate end to all sales and promotions.
At this time, I am asking you to remove any reference to a coupon code or discount on your blog. I would appreciate it if you would still support me and let people know about my wonderful customer service and fast shipping, though. I'm sure a link to http://store.ocnailart.com wouldn't be considered a "promotion" or sale.
I would like to continue to have a good relationship with my friends at Konad USA but I am worried that if I do not comply with their written mandate that my distributorship could be immediately (and negatively) affected.
I am not sure if this mandate is going to become permanent or if it is temporary while they come up with a written policy, but I would like to comply with their request.
I appreciate your continued love and support. Let me know if you need anything!
Kathleen"
***Keep in mind, there have been numerous discount codes offered over the course of the past year- even entries referring to past contests, that mention a discount or code, could be a cause for concern. Please help Kathleen remain in compliance, and in business...=]
pffgt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:05 schreef Daph_ het volgende:
OCNailart is nu zonder kortingscode Scrangie! Let op: Kortingscodes voor ocnailart werken niet meer!
[..]
Dit geldt overigens ook voor wowsocool en alle andere etailers van Konad! De code voor Wowsocool.com is nog geldig tot en met vrijdag 5 maart 2010. Daarna is ook deze 30% kortingscode niet meer geldig. Voor iedereen die twijfelde is dit misschien net even het duwtje in de rug om alsnog te bestellen!
Denk het ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De vorm is natuurlijkerEn daar hou ik van
Maar dat is gewoon een kwestie van smaak denk ik
Oh, dat is balen! Dan zal de eBay verkoop snel toenemen denk ik..quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:05 schreef Daph_ het volgende:
OCNailart is nu zonder kortingscode Scrangie! Let op: Kortingscodes voor ocnailart werken niet meer!
[..]
Dit geldt overigens ook voor wowsocool en alle andere etailers van Konad! De code voor Wowsocool.com is nog geldig tot en met vrijdag 5 maart 2010. Daarna is ook deze 30% kortingscode niet meer geldig. Voor iedereen die twijfelde is dit misschien net even het duwtje in de rug om alsnog te bestellen!
Bron: email gepost op MUA http://www.makeupalley.com/m_106632855 en diverse bloggers hebben hierover bericht op hun blog staan
Leuke Stash heb je al!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:16 schreef deerntie het volgende:
Hier de foto's van mijn (beginners) stash:
[ afbeelding ]
Met deze zes lakjes begon ik anderhalf/ twee maand geleden, voordat ik deze topics begon te lezen.
[ afbeelding ]
Toen kocht ik deze(m.u.v. de rimmel, die heb ik deze week geruild in het ruiltopic)
[ afbeelding ]
Vervolgens belandde ik op de huishoudbeurs waar ik deze kocht.
[ afbeelding ]
En deze kocht.
[ afbeelding ]
En deze ook![]()
[ afbeelding ]
Vervolgens wou ik eens een essence lakje proberen, en een zwarte, om te kijken of het wat voor mij was. De blauwe heb ik ook deze week geruild.
[ afbeelding ]
En heb ik ook nog een konadje geprobeerd.
[ afbeelding ]
Dit is het tasje waar het allemaal in zit.
[ afbeelding ]
En die echt niet meer dicht past.
Ik ben altijd al fan geweest van natuurlijke nagels, altijd mooierquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ik heb liever dat men eerlijk is
. Maar de vraag is dan wel.. waarom vind je het mooier?
Ik vind je fakies ook heel smaakvol hoor! Maar ik ben gewoon een enorme sucker voor echte nagelsquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Denk het ookdat heb je sowieso met recht/squoval/ovaal. Ben vooral heel erg blij dat ze lekker dun zijn voor neppers, dat vind ik zelf altijd zo afschuwelijk
. En ze zijn heel kort gevijld dit keer
.
[..]
Oh, dat is balen! Dan zal de eBay verkoop snel toenemen denk ik..
Je bedoeld bij mijn duimnagel? Of wat precies? En mijn natuurlijke nagels zijn niet mooier want die scheuren en groeien gek enzoquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben altijd al fan geweest van natuurlijke nagels, altijd mooier. Maar wat zijn je gelnagels gek gevijld, alsof ze schuin zijn aan de zijkant
Mooie kleur zeg, idd een vrolijke blauwquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Op mijn nubbinsOPI - no room for the blues
No room for the blues op je schattige nubbinsquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Op mijn nubbinsOPI - no room for the blues
Ik heb het idee dat ze binnenkort ook in jouw mandje gaan springenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:26 schreef snkr-xxx het volgende:
Oooh die Catrice pastels ... vind ze echt cute
Ja ik ben er ook bang voor dat ze opeens mijn mandje gaan bestormen, het zijn net vlooien, brutale dingenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze binnenkort ook in jouw mandje gaan springen
ze maken er geen winst meer op omdat al die hollanders alles in amerika bestellen, vind je het gekquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben vandaag even bij de groothandel in Veldhoven wezen kijken. Ongelooflijk hoe ongeinteresseerd en chagrijnig je kan zijn terwijl je zulke geweldige producten mag verkopen
Al je nagels, vanaf de hoek zegmaar. Maar misschien hoort dat wel bij die manier van vijlen ofzoquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je bedoeld bij mijn duimnagel? Of wat precies? En mijn natuurlijke nagels zijn niet mooier want die scheuren en groeien gek enzo.
Ja dan is er geen houden meer aan he..quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:33 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook bang voor dat ze opeens mijn mandje gaan bestormen, het zijn net vlooien, brutale dingen
Nou, weet niet of ik jouw tutorial wel wil volgen hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:43 schreef Nune het volgende:
Ik ging dat water marbling proberen, ging goed, maar duurt te lang. En toen viel ook nog eens mijn bakje water om!![]()
Ik ga ook zeker voor de echte nagels hoor!! Veel mooier, natuurlijker, echter, nou ja, you get the pointquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:01 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
En ter vergelijk m'n eigen nagels (iemand vroeg daarom, toch?)
[ afbeelding ]
Eens! Ben het helemaal met je eens, met je nagels zijn niets mis Deb veel mooier zonder dat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De vorm is natuurlijkerEn daar hou ik van
Maar dat is gewoon een kwestie van smaak denk ik
Whehehehequote:Op donderdag 4 maart 2010 20:50 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Nou, weet niet of ik jouw tutorial wel wil volgen hoor![]()
Haha, jk.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:50 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Nou, weet niet of ik jouw tutorial wel wil volgen hoor![]()
Haha, jk.
Ben jaloers!quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:53 schreef Lindytje het volgende:![]()
Vandaag de Gosh Holo van Debster binnengehad
die muts m,et dat halflange haar aan de kassa?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben vandaag even bij de groothandel in Veldhoven wezen kijken. Ongelooflijk hoe ongeinteresseerd en chagrijnig je kan zijn terwijl je zulke geweldige producten mag verkopen
nijsquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:57 schreef romika het volgende:
Even een plaatje........
[ afbeelding ]
Nubar Peacock Feathers
ha, fijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:17 schreef Puckzzz het volgende:
HELLO LADIES!! Groetjes vanuit ziekenhuis Bernhoven!
Lang leve de moderne technologie![]()
Kleine offtopic update maar dat mag vast wel.
De operatie is heel goed gegaan, eentje uit het boekje. Ik heb wel redelijk wat pijn in de onderbuik. maar ik lig al niet meer aan de slangetjes (heb zelfs al een peuk gerookt) en voel me OK. Hopelijk mag ik zaterdag weer naar huis
Fijn zeg! Tot snel!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:17 schreef Puckzzz het volgende:
De operatie is heel goed gegaan, eentje uit het boekje. Ik heb wel redelijk wat pijn in de onderbuik. maar ik lig al niet meer aan de slangetjes (heb zelfs al een peuk gerookt) en voel me OK. Hopelijk mag ik zaterdag weer naar huis
Mooi zo!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:17 schreef Puckzzz het volgende:
Oh wat fijn zegquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:17 schreef Puckzzz het volgende:
Hee Puckzz!! Gelukkig dat het allemaal zo goed is gegaan!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:17 schreef Puckzzz het volgende:
Fijn om te horen!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:17 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
die shrek collectie wil ik trouwens allemaal
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:12 schreef Joysa het volgende:
Hmmmz, zal ik morgenmiddag of morgenochtend naar kruidvat gaan..![]()
En Romika, wat een super mooie kleur!
quote:
Dank jullie wel allemaal.quote:
Mooi heur Daphquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:43 schreef Daph_ het volgende:
Plaatjes!
[ afbeelding ]
En met Konad:
[ afbeelding ]
Goed nieuws!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:17 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil ook wel een prijslijstje en een assortiments lijstjequote:Op donderdag 4 maart 2010 16:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
pm's zijn verzonden![]()
Vanavond met een OMG lakje lakken denk ik
En hoe denkt ze dat te gaan doen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:49 schreef tliciouz het volgende:
Ik kreeg net een heel boos en ontzettend lullig berichtje van een meisje op mijn blog. Ik was vandaag aan het rondneuzen om mijn blog een heel andere look te geven, en daar vond ik allerhande plaatjes daar heb ik er een van gepakt en mijn naam naast gezet en gebruikt. Nu blijkt dat zei dezelfde heeft op haar blog. Stuurt ze me een boos bericht dat ik achterlijk ben en dat ze er voor gaat zorgen dat niemand mij meer volgt,
Ik zou het niet wetenquote:
NIET!! JE LIEGT!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
Orly Sweet staat ook op TD nu en de foil FX ookFAAL
Welquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
NIET!! JE LIEGT!!
De Zoya Flash and Sparkles Collection:
http://www.alllacqueredup(...)er-2010-preview.html
Als je er eenmaal op kijkt moet je wel iets in je winkelwagen stoppen hihi.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:00 schreef Daph_ het volgende:
Ik durf niet op TD te kijken
Ik heb verdomme gisteren besteld!!! *stampvoet*
Ja ik heb gister nog gekeken, half uur geleden was de site in onderhoud, en nu staan ze er opquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:00 schreef Daph_ het volgende:
Ik durf niet op TD te kijken
Ik heb verdomme gisteren besteld!!! *stampvoet*
Ja dat weet ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je er eenmaal op kijkt moet je wel iets in je winkelwagen stoppen hihi.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik heb gister nog gekeken, half uur geleden was de site in onderhoud, en nu staan ze er op
Hahahahaquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik samen met miss moana bestellen, dan is het nog maar de helft
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik samen met miss moana bestellen, dan is het nog maar de helft
Ik wil best mee bestellenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hahahaha
Maar noes! Ik WIL die hele Orly Sweet collectieMaar ik heb gisteren besteld! Damn wat moet ik nou
Dank je ......... Als je wil kan je op mijn blog het verschil in kleur heel goed zien.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Goed nieuws!
En die Nubar Peacock is moooooi
gewoon bestellen, al is het maar om je zusje te pestenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hahahaha
Maar noes! Ik WIL die hele Orly Sweet collectieMaar ik heb gisteren besteld! Damn wat moet ik nou
Ah jakkes! I know how you feel, kan er ook echt niet tegen!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:11 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn overbuurvrouw is ineens misselijk en ligt te kotsen. Ik kan daar zo slecht tegen
ik heb 1 keer in het ziekenhuis gelegen (tonsillectomie) en mijn buuf was ook de hele nacht aan het kitsen, vreselijk is datquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:11 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn overbuurvrouw is ineens misselijk en ligt te kotsen. Ik kan daar zo slecht tegen
Oh bah, vies zeg! En ben erg blij dat het zo goed gegaan is met je!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:11 schreef Puckzzz het volgende:
sorry OT
Ik ga lekker op dollarnailart snuffelen....
Oh die is sowieso blij want ik heb drie pakketjes met handgemaakte spulletjes onderwegquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon bestellen, al is het maar om je zusje te pesten
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh die is sowieso blij want ik heb drie pakketjes met handgemaakte spulletjes onderwegZe wordt knettergek van alle pakketjes die hier worden afgeleverd
Oh getver, dan zou ik ook over mijn nek gaan. Kan daar zo slecht tegen, dus weet hoe je je nu voelt! Beetje afleiding zoeken idd in dollarnailart?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:11 schreef Puckzzz het volgende:
sorry OT
Ik ga lekker op dollarnailart snuffelen....
wat een faalteefquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:17 schreef tliciouz het volgende:
Nu heeft ze zelfs een twitter bericht over me geplaatst
Whehe Gister kwamen er twee binnen (Essence Cute as Hell en P2 flakies + pakketje met daarin Crystal ball en fingerpaints) en vandaag eentje (Essie Greenport!!!!!!!!!!!!quote:
Link?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:17 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat een faalteef
Kunnen we ergens terughaten?
Heb net al een bericht via hotmail gestuurd dat ik hier niet van gediend ben en ze ook op een normale manier kan reageren. Vandaar dat ik haar bericht verwijdert heb. Dat ging me echt te ver. Word gewoon boos om zoiets onzinnigs. Wie weet hoeveel mensen dat plaatje wel niet van internet geplukt hebben. Zet dan je naam er door als het je zo opwindquote:
Weet je nog waar je die afbeelding gevonden hebt?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[..]
Heb net al een bericht via hotmail gestuurd dat ik hier niet van gediend ben en ze ook op een normale manier kan reageren. Vandaar dat ik haar bericht verwijdert heb. Dat ging me echt te ver. Word gewoon boos om zoiets onzinnigs. Wie weet hoeveel mensen dat plaatje wel niet van internet geplukt hebben. Zet dan je naam er door als het je zo opwind
De link : http://twitter.com/jessicaxxrose
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:43 schreef Daph_ het volgende:
Plaatjes!
[ afbeelding ]
En met Konad:
[ afbeelding
Ow haha, haar blog volgde ik ook! Past tense iddquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[..]
Heb net al een bericht via hotmail gestuurd dat ik hier niet van gediend ben en ze ook op een normale manier kan reageren. Vandaar dat ik haar bericht verwijdert heb. Dat ging me echt te ver. Word gewoon boos om zoiets onzinnigs. Wie weet hoeveel mensen dat plaatje wel niet van internet geplukt hebben. Zet dan je naam er door als het je zo opwind
Heb net al door mijn geschiedenis lopen bladeren, want dacht daar kan ik haar op pakken. Maar heb zoveel bezocht aan zulke sites dat ik hem niet kan vindenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Weet je nog waar je die afbeelding gevonden hebt?
"I hate rude people" zegt ze dan
Mooi!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:24 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Rimmel - Deliciously Dark, heel mooi diepdiepdiepdieppaars.
[ afbeelding ]
Rimmel met CND Effects - Crimson Sparkle![]()
![]()
wat heb je bij TD besteld dan? Met je bestelstopquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehe Gister kwamen er twee binnen (Essence Cute as Hell en P2 flakies + pakketje met daarin Crystal ball en fingerpaints) en vandaag eentje (Essie Greenport!!!!!!!!!!!!) en ik heb dus nog drie pakketjes van Etsy (handgemaakt/gecustomized) onderweg, plus een TD pakketje
Whoei! Yay voor webshops
Wat gaat ze me nu nog meer haten!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:25 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ow haha, haar blog volgde ik ook! Past tense idd
Ik zou toch maar even verder zoeken en haar die link onder haar neus douwen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb net al door mijn geschiedenis lopen bladeren, want dacht daar kan ik haar op pakken. Maar heb zoveel bezocht aan zulke sites dat ik hem niet kan vindenEn je kan zien aan de pixsels dat zei hem ook ergens vandaan geplukt heeft en bewerkt.
cursusje anger management aanbieden?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[..]
In zo'n excuus trappen wij niet in!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat heb je bij TD besteld dan? Met je bestelstop
Ik had ook een bestelstop maar moest een goede daad doen voor miss--moanadus nu Orly Rage, Luxe, Lemonade en Bonder besteld en OPI Alpine Snow
Ja bestelstop idd! Ik ben heel slecht in bestelstops.. Dan ga ik alleen nog maar meer bestellenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat heb je bij TD besteld dan? Met je bestelstop
Ik had ook een bestelstop maar moest een goede daad doen voor miss--moanadus nu Orly Rage, Luxe, Lemonade en Bonder besteld en OPI Alpine Snow
Haha daar merkt ze niks vanquote:
ja, want het zijn er nog geen negen! Hup, een lakje erbij!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:29 schreef Joysa het volgende:
ORLY-Lemonade
ORLY-Shine
CG-Re-Fresh Mint
CG-Lemon Fizz
CG-Dorothy Who?
China T-Matte Magic Flat Finish Top Coat .
CG-Ruby Pumps
CCL-Revvvolution
Dit zit in mn mandje op TD.
Ik ga zo hard failen...
Ja ik weet het!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zou toch maar even verder zoeken en haar die link onder haar neus douwen.
Je weet verder wel dat je eigenlijk niet zomaar plaatjes van internet als banner/header kan gebruiken he?![]()
ja, tsja,quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja bestelstop idd! Ik ben heel slecht in bestelstops.. Dan ga ik alleen nog maar meer bestellenIk mocht deze week bestellen omdat ik silk wraps wilde hebben en een paar suedes, dus dat heb ik besteld.. En ik wilde nu bestellen zodat ik in april de Orly Sweets kon bestellen
Maar nu moet ik wel stoppen met bestellen eigenlijk, want ik moet mijn Helmer opnieuw inrichten want mijn ChG/OPI/Orly la is vol en er staan nog lakken op mijn bureau"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ohja dat ben ik vergeten te vragen! Die inklaringskosten geval dinges die je moet betalen als ie eruit gepikt wordt he.. dat is toch tot 22euro? Is dat met of zonder shipping?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, want het zijn er nog geen negen! Hup, een lakje erbij!
Ik lees nu ook pas naar onderquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:31 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Haha daar merkt ze niks van
Mooi trouwens dat ze op Twitter zegt dat je het voor de aandacht doet
Vertel. Wat heb je besteld/gekocht/gekregen/geswaptquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:34 schreef Nune het volgende:
Ik ga lekker niet bestellen. Hihi. Knap van mij he?
Echt niets. Ik voel me sterk deze avond.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vertel. Wat heb je besteld/gekocht/gekregen/geswapt
Die rage zou jou erg mooi staanquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:33 schreef PeRi het volgende:
Ik vind de Orly Sweet en Foil fixes niet mooi. Foil fix leek me wel wat, maar de swatches op Google zijn ze niet zo
*schouderklop geeft*quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:35 schreef Nune het volgende:
[..]
Echt niets. Ik voel me sterk deze avond.
biertje?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:35 schreef Nune het volgende:
[..]
Echt niets. Ik voel me sterk deze avond.
nee da's zonder shippingquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:37 schreef Joysa het volgende:
Weehh heeft iemand snel antwoord? Ik ga failen..
ja maar na 2 keer F5 deed ie het wel bij mijquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:38 schreef Daph_ het volgende:
Pfew! Transdesign geeft "service unavailable" als ik op de site probeer te komen
Dat dacht ik dus ookquote:
Kut bij mij ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar na 2 keer F5 deed ie het wel bij mij
Thaaaanks! Ik weet niet welke ik er nog bij moet doen..quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee da's zonder shipping![]()
maarrrr de kans is klein
ik denk dattie wel echt supergeil bling isquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook! Maar ik weet het niet, vind 'm niet echt heel interessant ofzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry dat ik het zeg.. Maar heb je dat plaatje via google images gevonden of rechtstreeks van haar blog gekopieerd? Als het dat eerste is, dan vind ik dat zij niet moet zeuren, maar het tweede..quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:17 schreef tliciouz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |