Ik wil ook wel een prijslijstje en een assortiments lijstjequote:Op donderdag 4 maart 2010 16:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
pm's zijn verzonden![]()
Vanavond met een OMG lakje lakken denk ik
En hoe denkt ze dat te gaan doen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:49 schreef tliciouz het volgende:
Ik kreeg net een heel boos en ontzettend lullig berichtje van een meisje op mijn blog. Ik was vandaag aan het rondneuzen om mijn blog een heel andere look te geven, en daar vond ik allerhande plaatjes daar heb ik er een van gepakt en mijn naam naast gezet en gebruikt. Nu blijkt dat zei dezelfde heeft op haar blog. Stuurt ze me een boos bericht dat ik achterlijk ben en dat ze er voor gaat zorgen dat niemand mij meer volgt,
Ik zou het niet wetenquote:
NIET!! JE LIEGT!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
Orly Sweet staat ook op TD nu en de foil FX ookFAAL
Welquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
NIET!! JE LIEGT!!
De Zoya Flash and Sparkles Collection:
http://www.alllacqueredup(...)er-2010-preview.html
Als je er eenmaal op kijkt moet je wel iets in je winkelwagen stoppen hihi.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:00 schreef Daph_ het volgende:
Ik durf niet op TD te kijken
Ik heb verdomme gisteren besteld!!! *stampvoet*
Ja ik heb gister nog gekeken, half uur geleden was de site in onderhoud, en nu staan ze er opquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:00 schreef Daph_ het volgende:
Ik durf niet op TD te kijken
Ik heb verdomme gisteren besteld!!! *stampvoet*
Ja dat weet ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je er eenmaal op kijkt moet je wel iets in je winkelwagen stoppen hihi.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik heb gister nog gekeken, half uur geleden was de site in onderhoud, en nu staan ze er op
Hahahahaquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik samen met miss moana bestellen, dan is het nog maar de helft
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik samen met miss moana bestellen, dan is het nog maar de helft
Ik wil best mee bestellenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hahahaha
Maar noes! Ik WIL die hele Orly Sweet collectieMaar ik heb gisteren besteld! Damn wat moet ik nou
Dank je ......... Als je wil kan je op mijn blog het verschil in kleur heel goed zien.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Goed nieuws!
En die Nubar Peacock is moooooi
gewoon bestellen, al is het maar om je zusje te pestenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hahahaha
Maar noes! Ik WIL die hele Orly Sweet collectieMaar ik heb gisteren besteld! Damn wat moet ik nou
Ah jakkes! I know how you feel, kan er ook echt niet tegen!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:11 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn overbuurvrouw is ineens misselijk en ligt te kotsen. Ik kan daar zo slecht tegen
ik heb 1 keer in het ziekenhuis gelegen (tonsillectomie) en mijn buuf was ook de hele nacht aan het kitsen, vreselijk is datquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:11 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn overbuurvrouw is ineens misselijk en ligt te kotsen. Ik kan daar zo slecht tegen
Oh bah, vies zeg! En ben erg blij dat het zo goed gegaan is met je!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:11 schreef Puckzzz het volgende:
sorry OT
Ik ga lekker op dollarnailart snuffelen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |