oh.my.fckng.godquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hypert![]()
Hier wordt je zo hebberig van![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles![]()
[ afbeelding ]
Opi
[ afbeelding ]
China Glaze
[ afbeelding ]
Color club
[ afbeelding ]
ik vroeg me al af waarom ze van sommige kleuren 2 of zelfs 3 potjes hadquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:28 schreef Sjeen het volgende:
Nice Bubs! Het begint al echt vorm te krijgen zo, wanneer ga je open?
Nee Bubs gaat lief zijn voor ons, zodat we niets steeds bij TD 9 lakjes tegelijk moeten bestellen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:30 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ik vroeg me al af waarom ze van sommige kleuren 2 of zelfs 3 potjes had![]()
Is dus voor een nagelsalon?
Van een GO of opent ze een winkeltje?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee Bubs gaat lief zijn voor ons, zodat we niets steeds bij TD 9 lakjes tegelijk moeten bestellen.
Een winkeltjequote:Op donderdag 4 maart 2010 15:34 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Van een GO of opent ze een winkeltje?
Webshopquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:34 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Van een GO of opent ze een winkeltje?
oeh dat klinkt goed!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Een winkeltje![]()
Ik denk dat we wachten totdat de andere bestelling ook binnen is duurt niet zo lang meer hoop ik.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
De volgende keer alleen wel wat meer rode/roze etc bestellen![]()
Ik wil er mee gaan lakken en dat mag niet
Hahaha, kan me er iets bij voorstellen, toch even uitproberenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
De volgende keer alleen wel wat meer rode/roze etc bestellen![]()
Ik wil er mee gaan lakken en dat mag niet
Oh ik wil een swatch van die gele, is het een soort kleurtje als die cute as hell lakjes, of zit er een shimmer in?quote:
Holy fuck.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:19 schreef Nune het volgende:
Lente? Nee joh, gewoon kermisstijl.![]()
[ afbeelding ]
Shimmerrrr!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik wil een swatch van die gele, is het een soort kleurtje als die cute as hell lakjes, of zit er een shimmer in?Ik word hyper.
Dat ligt dan aan mijn fotografiekunstenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Het ene flesje is groter dan de andere.
omg omg omg!!quote:
Dat kan ook, want de zilveren dop schiet erafquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:01 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij zit het ene dopje er gewoon niet zo goed op
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je ze gewoon in de winkel gehaald dan?
Ik ga ook op bestelling leveren de rest heb ik in een pm gezetquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, kan me er iets bij voorstellen, toch even uitproberen![]()
Maar als ik het goed begrijp open jij binnenkort een webshop?? Al enig idee welke prijzen je gaat hanteren?? En ga je ook op bestelling doen als je een bepaalde kleur niet hebt? Vind het wel een heel goed idee!!
kijk, da's wel zo handig om te wetenquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:03 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat kan ook, want de zilveren dop schiet eraf![]()
[..]
Dit zijn perssamples.
Mailen naar Catricequote:Op donderdag 4 maart 2010 16:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kijk, da's wel zo handig om te weten
(hoe kom je op de perslijst van catrice?)
ooow ik ben ook heeeel erg benieuwd...quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ga ook op bestelling leveren de rest heb ik in een pm gezet
En mij ook?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:24 schreef MissJ het volgende:
[..]
ooow ik ben ook heeeel erg benieuwd...
zou je mij ook een pm kunnen sturen?
Thank you!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ga ook op bestelling leveren de rest heb ik in een pm gezet
Thanks!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
pm's zijn verzonden![]()
Vanavond met een OMG lakje lakken denk ik
OMFG dit zou mijn schoonmoeder nou serieus mooi vindenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:19 schreef Nune het volgende:
Lente? Nee joh, gewoon kermisstijl.![]()
[ afbeelding ]
Je vergeet de panterleggingquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:34 schreef Nune het volgende:
Whihi ja echt hé, ik dacht meteen aan hooggeblondeerd, goude oorbellen en kermis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |