Het merk en de adviesverkoopprijs is hetzelfde, dus het zal best. Misschien is het een foto van de oude of juist de nieuwe layout van het flesje (ze zijn in beide gevallen lelijk, haha!)quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:37 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hm, ziet er toch anders uit dan op die site, maar zal vast hetzelfde zijn lijkt me.
me tooquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:49
Ik vind het lente thema trouwens leuker dan bloemen, want dan heb je iets meer mogelijkheden.
schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit dus
ja had ik met custom kicks, werd bijna blauw door de seche vite, en de rose stempel erop werd geelquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:54 schreef deerntie het volgende:
Hebben jullie wel eens last van kleurveranderingen in je nagellak nadat je een topcoat erover hebt gedaan?
mn nagellak veranderd opeens van blauw/grijs naar rood/paars
Helaas kom je bij drogisterij.net ook nog extra kosten tegen. Je betaalt dus 2,15 voor het flesje, 4,95 verzendkosten en dan nog 3,95 omdat de bestelling onder de 10 euro is. Al met al wordt het flesje dan dus 11,05 euro...quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:46 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Het merk en de adviesverkoopprijs is hetzelfde, dus het zal best. Misschien is het een foto van de oude of juist de nieuwe layout van het flesje (ze zijn in beide gevallen lelijk, haha!)
Vilt, dat in stukjes knippen en doordrenken met aceton of nagellakremover zonder aceton. Dan aluminiumfolie erover heen, ff laten zitten en het glijd zo eraf.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Helaas kom je bij drogisterij.net ook nog extra kosten tegen. Je betaalt dus 2,15 voor het flesje, 4,95 verzendkosten en dan nog 3,95 omdat de bestelling onder de 10 euro is. Al met al wordt het flesje dan dus 11,05 euro...
Bij easydrogist.nl komt het op 9,86 euro, nog steeds vrij veel voor een nagellakremover die waarschijnlijk binnen 2 weken op is, haha.
Iemand een ander goed alternatief om glitterlakjes makkelijk te verwijderen??
Ok, ga ik ook eens proberen, thanks!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:54 schreef Nune het volgende:
[..]
Vilt, dat in stukjes knippen en doordrenken met aceton of nagellakremover zonder aceton. Dan aluminiumfolie erover heen, ff laten zitten en het glijd zo eraf.
dames! Niet zo moeilijk doen met online bestellen en gewoon bij de drogist kopen. Wij verkopen hem in ieder geval wel dus ik neem aan dat het gewoon bij de drogist te verkrijgen isquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:20 schreef zoeperzazke het volgende:
Dames, ik heb een tip tip tip tip van de week!
Tendo Nagellakremover
Nagellakremover met aceton en hij meurt als de ziekte, maar hij wrijft vrij vettig en als je glitterlak op je nagels hebt dan is dat er gewoon met twee keer vegen af, alsof je een gewone creme ophebt! Met andere nagellakremovers blijf je boenen maar deze doet het écht super!
Hij is online verkrijgbaar.... geen idee of hij ook in de winkel te koop is.
P.S. Flesje ziet er écht niet uit en heeft enorm onpraktische opening. Heb hem overgegoten in mijn DA-flesje, stukken beter!
Edit: dit flesje dus: (maar dan met nagellakremover erop)
[ afbeelding ]
Oeh, ben benieuwd!quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:01 schreef Daph_ het volgende:
Zo, mijn eerste bijdrage voor het lentethema heb ik zojuist op de foto gezet
Ik ga de foto's pas posten in topic # 100! Whehe doorposten ladiesquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, ben benieuwd!
*Gaat denken voor iets lente-achtigs*
Goeie, ik zal zo ook even iets creëren haha!quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ga de foto's pas posten in topic # 100! Whehe doorposten ladiesZul je zien dat topic 100 op zaterdag geopend wordt en dan ben ik er niet :lol:
Paaseieren!quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:10 schreef Debsterr het volgende:
Hmmm.. lente iets bedenken is lastig haha!
Oh my LORD! Damn! Holy Crap! *shocked*quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:19 schreef Nune het volgende:
Lente? Nee joh, gewoon kermisstijl.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:19 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
GAAAAAF!!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:19 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |