kun jij aan die P2 flakies komen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:11 schreef bernies het volgende:
[..]
daar smelt ik dus voor (en woon heul dicht bij de duitse grens...)
ben afgelopen week geweest die stonden daar helaas niet! Ge volgende week denk ik nog een keertje, wat ik zie neem ik wel mee, raak het hier wel kwijt! Net als de cute as hell, al waren daar alleen nog de gele van.quote:
voor die p2 flakies hou ik me wel aanbevolenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:16 schreef bernies het volgende:
[..]
ben afgelopen week geweest die stonden daar helaas niet! Ge volgende week denk ik nog een keertje, wat ik zie neem ik wel mee, raak het hier wel kwijt! Net als de cute as hell, al waren daar alleen nog de gele van.
Zou je als ik je HEEL lief aankijk die gele cute as hell willen mee nemen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:16 schreef bernies het volgende:
[..]
ben afgelopen week geweest die stonden daar helaas niet! Ge volgende week denk ik nog een keertje, wat ik zie neem ik wel mee, raak het hier wel kwijt! Net als de cute as hell, al waren daar alleen nog de gele van.
Me tooquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:25 schreef Nune het volgende:
Ik wil gewoon nog P2 lakjes. Als ik daar kom plunder ik het hele rek leeg denk ik.
Oooooh maar ik wel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Me tooHet is maar goed dat ik niet in de buurt van winkels met P2 woon
Niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
In dat geval... Wanneer kan ik mijn boodschappenlijst doorgeven?
He verdoriequote:Op donderdag 4 maart 2010 17:40 schreef Nune het volgende:
[..]
Niet.Want ik ga er denk ik niet zo snel heen in verband met koopgevaar en weinig discipline.
Irritant is dat, als die flesjes niet open willen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:42 schreef zoeperzazke het volgende:
aaargh ik krijg mijn nieuwe rimmellakje niet open!!!!
Mocht je die flakies tegenkomenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:16 schreef bernies het volgende:
[..]
Ga je naar DM?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:16 schreef bernies het volgende:
[..]
Ook al weer zo´n mooi kleurtje!! Ik geloof serieus dat ik van CG bijna alle glitter, metallic en holo lakjes mooi vind.quote:
Dat kan niet zomaar hoor? Je kunt het alleen storneren als het om automatische incasso's gaat..quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:30 schreef AmNaBa het volgende:
Als het er volgende week nog niet is, laat ik mijn geld terugstorten.
Of als je met paypal of creditcard betaald hebt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:34 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat kan niet zomaar hoor? Je kunt het alleen storneren als het om automatische incasso's gaat..
Balen, dacht dat je ook zo kon storneren. (Ben geen bankpersoon dus tja....) vond het al wel leuk bedacht van mezelf.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:34 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat kan niet zomaar hoor? Je kunt het alleen storneren als het om automatische incasso's gaat..
Aah das echt lullig hopelijk reageert ze nog!quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:30 schreef AmNaBa het volgende:
Mijn niewe aanwinsten
[ afbeelding ]
Met dank aan het ruiltopic alweer 1 uit de serie colour&go rijker.
Had via MP de ontbrekende shocking blue aangeboden gekregen,
heb ik betaald, maar niets ontvangen en ze mailt ook niet terug![]()
Als het er volgende week nog niet is, laat ik mijn geld terugstorten.
Hoe weinig het ook is, ik vind het gewoon lullig.
Maar dat ruiltopic: geniaal!!!!!
lentethema nagels: hoeveel lente wil je.
Mijn collega's vonden dit groene met fimo toch wel heel erg grappig.
Of ik dat elke keer liet doen....ja....door mezelf
![]()
De kinderen van groep 5 hadden niets door, maar de kleuters vonden het geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |