als je gaat bestellen, heb je dan misschien een plekje over?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:35 schreef deerntie het volgende:
[..]
Ja die ook
Ze hebben alleen russian navy niet, de rest wel!
Dat heb ik wel ja;) zit nu op 6 lakjes, zal eens kijken of ik er nog 2 leuke bij kan vinden, dan is het laatste plekje voor jou!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
als je gaat bestellen, heb je dan misschien een plekje over?
*doet een dansjequote:Op donderdag 4 maart 2010 10:42 schreef deerntie het volgende:
[..]
Dat heb ik wel ja;) zit nu op 6 lakjes, zal eens kijken of ik er nog 2 leuke bij kan vinden, dan is het laatste plekje voor jou!
Beterschap! Ik heb ook net een griepje achter de rug!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
*doet een dansje![]()
ik ben ziek thuis van school, nu moet ik mijn dag vullen met nagellak en lolcats
yesyes!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:48 schreef deerntie het volgende:
[..]
Beterschap! Ik heb ook net een griepje achter de rug!
Maar jij wilt dus you dont know jaques suede? Want dan ga ik nu bestellen, voordat ze weer niet leverbaar zijn.
Ik heb er twee kunnen vinden. Ik had namelijk een tijd geleden een wishlist gemaakt, en een aantal lakker die er op staan hebben nu een * erachter staan bij TD, dus die bestel ik eerst. Het is wel mn eerste TD bestelling, maar ik neem aan dat dat wel goed komt;)quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh als je moeite hebt 2 leuke lakjes te vinden, weet ik er nog wel een extra voor mezelf
IKan komen omdat je een verkeerd vinkje aan hebt staan..quote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 10:48 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan ben ik de enige die hem niet ziet LOL!
Je hebt PMquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Laat maar weten hoeveel je van me krijgt
YDKJ suedequote:Op donderdag 4 maart 2010 10:37 schreef RenRen- het volgende:
Hebben jullie een nietroze/rode/suede musthave die ik van TD vandaan kan halen?
Webicon..quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
IKan komen omdat je een verkeerd vinkje aan hebt staan..
Heb je een webicon (Met een linkje) of een usericon (geupload naar de fokserver)?
Daar ben ik ook bang voor jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:37 schreef Holyme het volgende:
Ga maar vast ruimte maken dan, het begint met een klein bakje/tasje/..., dan een wat groter plankje, dan een klein kastje, ...Maar misschien van die mandjes van plastic of riet ofzo?
TD is onderweg, en deze maand ook eindelijk Konad gaan kopen(volgens mij gewoon een heel topic gemist dus
)
Herkenbaarquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:39 schreef deerntie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor jaZeker aangezien mijn stash meer dan verdubbeld is sinds ik deze topics lees en dat is zo'n anderhalve maand geleden begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |