Oh die is sowieso blij want ik heb drie pakketjes met handgemaakte spulletjes onderwegquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon bestellen, al is het maar om je zusje te pesten
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh die is sowieso blij want ik heb drie pakketjes met handgemaakte spulletjes onderwegZe wordt knettergek van alle pakketjes die hier worden afgeleverd
Oh getver, dan zou ik ook over mijn nek gaan. Kan daar zo slecht tegen, dus weet hoe je je nu voelt! Beetje afleiding zoeken idd in dollarnailart?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:11 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn overbuurvrouw is ineens misselijk en ligt te kotsen. Ik kan daar zo slecht tegen
sorry OT
Ik ga lekker op dollarnailart snuffelen....
wat een faalteefquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:17 schreef tliciouz het volgende:
Nu heeft ze zelfs een twitter bericht over me geplaatst
Whehe Gister kwamen er twee binnen (Essence Cute as Hell en P2 flakies + pakketje met daarin Crystal ball en fingerpaints) en vandaag eentje (Essie Greenport!!!!!!!!!!!!quote:
Link?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:17 schreef tliciouz het volgende:
Nu heeft ze zelfs een twitter bericht over me geplaatst
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat een faalteef
Kunnen we ergens terughaten?
Heb net al een bericht via hotmail gestuurd dat ik hier niet van gediend ben en ze ook op een normale manier kan reageren. Vandaar dat ik haar bericht verwijdert heb. Dat ging me echt te ver. Word gewoon boos om zoiets onzinnigs. Wie weet hoeveel mensen dat plaatje wel niet van internet geplukt hebben. Zet dan je naam er door als het je zo opwindquote:
Weet je nog waar je die afbeelding gevonden hebt?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[..]
Heb net al een bericht via hotmail gestuurd dat ik hier niet van gediend ben en ze ook op een normale manier kan reageren. Vandaar dat ik haar bericht verwijdert heb. Dat ging me echt te ver. Word gewoon boos om zoiets onzinnigs. Wie weet hoeveel mensen dat plaatje wel niet van internet geplukt hebben. Zet dan je naam er door als het je zo opwind
De link : http://twitter.com/jessicaxxrose
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:43 schreef Daph_ het volgende:
Plaatjes!
[ afbeelding ]
En met Konad:
[ afbeelding
Ow haha, haar blog volgde ik ook! Past tense iddquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[..]
Heb net al een bericht via hotmail gestuurd dat ik hier niet van gediend ben en ze ook op een normale manier kan reageren. Vandaar dat ik haar bericht verwijdert heb. Dat ging me echt te ver. Word gewoon boos om zoiets onzinnigs. Wie weet hoeveel mensen dat plaatje wel niet van internet geplukt hebben. Zet dan je naam er door als het je zo opwind
Heb net al door mijn geschiedenis lopen bladeren, want dacht daar kan ik haar op pakken. Maar heb zoveel bezocht aan zulke sites dat ik hem niet kan vindenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Weet je nog waar je die afbeelding gevonden hebt?
"I hate rude people" zegt ze dan
Mooi!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:24 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Rimmel - Deliciously Dark, heel mooi diepdiepdiepdieppaars.
[ afbeelding ]
Rimmel met CND Effects - Crimson Sparkle![]()
![]()
wat heb je bij TD besteld dan? Met je bestelstopquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehe Gister kwamen er twee binnen (Essence Cute as Hell en P2 flakies + pakketje met daarin Crystal ball en fingerpaints) en vandaag eentje (Essie Greenport!!!!!!!!!!!!) en ik heb dus nog drie pakketjes van Etsy (handgemaakt/gecustomized) onderweg, plus een TD pakketje
Whoei! Yay voor webshops
Wat gaat ze me nu nog meer haten!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:25 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ow haha, haar blog volgde ik ook! Past tense idd
Ik zou toch maar even verder zoeken en haar die link onder haar neus douwen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb net al door mijn geschiedenis lopen bladeren, want dacht daar kan ik haar op pakken. Maar heb zoveel bezocht aan zulke sites dat ik hem niet kan vindenEn je kan zien aan de pixsels dat zei hem ook ergens vandaan geplukt heeft en bewerkt.
cursusje anger management aanbieden?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[..]
In zo'n excuus trappen wij niet in!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat heb je bij TD besteld dan? Met je bestelstop
Ik had ook een bestelstop maar moest een goede daad doen voor miss--moanadus nu Orly Rage, Luxe, Lemonade en Bonder besteld en OPI Alpine Snow
Ja bestelstop idd! Ik ben heel slecht in bestelstops.. Dan ga ik alleen nog maar meer bestellenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat heb je bij TD besteld dan? Met je bestelstop
Ik had ook een bestelstop maar moest een goede daad doen voor miss--moanadus nu Orly Rage, Luxe, Lemonade en Bonder besteld en OPI Alpine Snow
Haha daar merkt ze niks vanquote:
ja, want het zijn er nog geen negen! Hup, een lakje erbij!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:29 schreef Joysa het volgende:
ORLY-Lemonade
ORLY-Shine
CG-Re-Fresh Mint
CG-Lemon Fizz
CG-Dorothy Who?
China T-Matte Magic Flat Finish Top Coat .
CG-Ruby Pumps
CCL-Revvvolution
Dit zit in mn mandje op TD.
Ik ga zo hard failen...
Ja ik weet het!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zou toch maar even verder zoeken en haar die link onder haar neus douwen.
Je weet verder wel dat je eigenlijk niet zomaar plaatjes van internet als banner/header kan gebruiken he?![]()
ja, tsja,quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja bestelstop idd! Ik ben heel slecht in bestelstops.. Dan ga ik alleen nog maar meer bestellenIk mocht deze week bestellen omdat ik silk wraps wilde hebben en een paar suedes, dus dat heb ik besteld.. En ik wilde nu bestellen zodat ik in april de Orly Sweets kon bestellen
Maar nu moet ik wel stoppen met bestellen eigenlijk, want ik moet mijn Helmer opnieuw inrichten want mijn ChG/OPI/Orly la is vol en er staan nog lakken op mijn bureau"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ohja dat ben ik vergeten te vragen! Die inklaringskosten geval dinges die je moet betalen als ie eruit gepikt wordt he.. dat is toch tot 22euro? Is dat met of zonder shipping?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, want het zijn er nog geen negen! Hup, een lakje erbij!
Ik lees nu ook pas naar onderquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:31 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Haha daar merkt ze niks van
Mooi trouwens dat ze op Twitter zegt dat je het voor de aandacht doet
Vertel. Wat heb je besteld/gekocht/gekregen/geswaptquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:34 schreef Nune het volgende:
Ik ga lekker niet bestellen. Hihi. Knap van mij he?
Echt niets. Ik voel me sterk deze avond.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vertel. Wat heb je besteld/gekocht/gekregen/geswapt
Die rage zou jou erg mooi staanquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:33 schreef PeRi het volgende:
Ik vind de Orly Sweet en Foil fixes niet mooi. Foil fix leek me wel wat, maar de swatches op Google zijn ze niet zo
*schouderklop geeft*quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:35 schreef Nune het volgende:
[..]
Echt niets. Ik voel me sterk deze avond.
biertje?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:35 schreef Nune het volgende:
[..]
Echt niets. Ik voel me sterk deze avond.
nee da's zonder shippingquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:37 schreef Joysa het volgende:
Weehh heeft iemand snel antwoord? Ik ga failen..
ja maar na 2 keer F5 deed ie het wel bij mijquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:38 schreef Daph_ het volgende:
Pfew! Transdesign geeft "service unavailable" als ik op de site probeer te komen
Dat dacht ik dus ookquote:
Kut bij mij ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar na 2 keer F5 deed ie het wel bij mij
Thaaaanks! Ik weet niet welke ik er nog bij moet doen..quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee da's zonder shipping![]()
maarrrr de kans is klein
ik denk dattie wel echt supergeil bling isquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook! Maar ik weet het niet, vind 'm niet echt heel interessant ofzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |