Ja ik weet het!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zou toch maar even verder zoeken en haar die link onder haar neus douwen.
Je weet verder wel dat je eigenlijk niet zomaar plaatjes van internet als banner/header kan gebruiken he?![]()
ja, tsja,quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja bestelstop idd! Ik ben heel slecht in bestelstops.. Dan ga ik alleen nog maar meer bestellenIk mocht deze week bestellen omdat ik silk wraps wilde hebben en een paar suedes, dus dat heb ik besteld.. En ik wilde nu bestellen zodat ik in april de Orly Sweets kon bestellen
Maar nu moet ik wel stoppen met bestellen eigenlijk, want ik moet mijn Helmer opnieuw inrichten want mijn ChG/OPI/Orly la is vol en er staan nog lakken op mijn bureau"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ohja dat ben ik vergeten te vragen! Die inklaringskosten geval dinges die je moet betalen als ie eruit gepikt wordt he.. dat is toch tot 22euro? Is dat met of zonder shipping?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, want het zijn er nog geen negen! Hup, een lakje erbij!
Ik lees nu ook pas naar onderquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:31 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Haha daar merkt ze niks van
Mooi trouwens dat ze op Twitter zegt dat je het voor de aandacht doet
Vertel. Wat heb je besteld/gekocht/gekregen/geswaptquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:34 schreef Nune het volgende:
Ik ga lekker niet bestellen. Hihi. Knap van mij he?
Echt niets. Ik voel me sterk deze avond.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vertel. Wat heb je besteld/gekocht/gekregen/geswapt
Die rage zou jou erg mooi staanquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:33 schreef PeRi het volgende:
Ik vind de Orly Sweet en Foil fixes niet mooi. Foil fix leek me wel wat, maar de swatches op Google zijn ze niet zo
*schouderklop geeft*quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:35 schreef Nune het volgende:
[..]
Echt niets. Ik voel me sterk deze avond.
biertje?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:35 schreef Nune het volgende:
[..]
Echt niets. Ik voel me sterk deze avond.
nee da's zonder shippingquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:37 schreef Joysa het volgende:
Weehh heeft iemand snel antwoord? Ik ga failen..
ja maar na 2 keer F5 deed ie het wel bij mijquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:38 schreef Daph_ het volgende:
Pfew! Transdesign geeft "service unavailable" als ik op de site probeer te komen
Dat dacht ik dus ookquote:
Kut bij mij ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar na 2 keer F5 deed ie het wel bij mij
Thaaaanks! Ik weet niet welke ik er nog bij moet doen..quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee da's zonder shipping![]()
maarrrr de kans is klein
ik denk dattie wel echt supergeil bling isquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook! Maar ik weet het niet, vind 'm niet echt heel interessant ofzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |