4 lakjes is een halve bestellingquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:40 schreef miss--moana het volgende:
Gaat er binnenkort nog iemand wat bij TD bestellen?
Ik zou graag 4 lakjes willen hebben van OPI waar een * achterstaat maar vind het zonde van de andere lege nagellak plekjes die over blijven, dus als iemand nog een plekje overheeft voor 4 lakjes :$
Die lijkt redelijk op Orly Iron Butterfly toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:50 schreef Debsterr het volgende:
Ik weet dat m'n volgende mani waarschijnlijk OPI SSITP Suede wordt.. wat een pretty is dat zeg.
Redelijk, maar zijn geen dupesquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die lijkt redelijk op Orly Iron Butterfly toch?
Ik heb nu OPI - no room for the blues op, heel
Nee oke, maar niet nodig om ze allebei te hebben denk ik...quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Redelijk, maar zijn geen dupes. Ik heb nu CG Let's Do It In 3D
. Holo als je de zon op je bureau hebt staan
.
Hoe raad je het?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:17 schreef Joysa het volgende:
Oh komt dat even mooi uit! Morgen vrij![]()
Daph; ga je toevallig morgen naar Kruidvat Hoofddorp?
ik ben natuurlijk evil als ik zeg dat ik het met natuurlijke nagels mooier vind?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:01 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
En ter vergelijk m'n eigen nagels (iemand vroeg daarom, toch?)
[ afbeelding ]
Haha nee hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben natuurlijk evil als ik zeg dat ik het met natuurlijke nagels mooier vind?![]()
De vorm is natuurlijkerquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ik heb liever dat men eerlijk is
. Maar de vraag is dan wel.. waarom vind je het mooier?
quote:indefinitely by Konad USA as per Kathleen's email received this morning:
"Hello, Dear Friends!
As an update to the email below that was sent out last November, I wanted to let you know that Konad USA sent out an email to all of their authorized Internet retailers yesterday requiring an immediate end to all sales and promotions.
At this time, I am asking you to remove any reference to a coupon code or discount on your blog. I would appreciate it if you would still support me and let people know about my wonderful customer service and fast shipping, though. I'm sure a link to http://store.ocnailart.com wouldn't be considered a "promotion" or sale.
I would like to continue to have a good relationship with my friends at Konad USA but I am worried that if I do not comply with their written mandate that my distributorship could be immediately (and negatively) affected.
I am not sure if this mandate is going to become permanent or if it is temporary while they come up with a written policy, but I would like to comply with their request.
I appreciate your continued love and support. Let me know if you need anything!
Kathleen"
***Keep in mind, there have been numerous discount codes offered over the course of the past year- even entries referring to past contests, that mention a discount or code, could be a cause for concern. Please help Kathleen remain in compliance, and in business...=]
pffgt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:05 schreef Daph_ het volgende:
OCNailart is nu zonder kortingscode Scrangie! Let op: Kortingscodes voor ocnailart werken niet meer!
[..]
Dit geldt overigens ook voor wowsocool en alle andere etailers van Konad! De code voor Wowsocool.com is nog geldig tot en met vrijdag 5 maart 2010. Daarna is ook deze 30% kortingscode niet meer geldig. Voor iedereen die twijfelde is dit misschien net even het duwtje in de rug om alsnog te bestellen!
Denk het ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De vorm is natuurlijkerEn daar hou ik van
Maar dat is gewoon een kwestie van smaak denk ik
Oh, dat is balen! Dan zal de eBay verkoop snel toenemen denk ik..quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:05 schreef Daph_ het volgende:
OCNailart is nu zonder kortingscode Scrangie! Let op: Kortingscodes voor ocnailart werken niet meer!
[..]
Dit geldt overigens ook voor wowsocool en alle andere etailers van Konad! De code voor Wowsocool.com is nog geldig tot en met vrijdag 5 maart 2010. Daarna is ook deze 30% kortingscode niet meer geldig. Voor iedereen die twijfelde is dit misschien net even het duwtje in de rug om alsnog te bestellen!
Bron: email gepost op MUA http://www.makeupalley.com/m_106632855 en diverse bloggers hebben hierover bericht op hun blog staan
Leuke Stash heb je al!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:16 schreef deerntie het volgende:
Hier de foto's van mijn (beginners) stash:
[ afbeelding ]
Met deze zes lakjes begon ik anderhalf/ twee maand geleden, voordat ik deze topics begon te lezen.
[ afbeelding ]
Toen kocht ik deze(m.u.v. de rimmel, die heb ik deze week geruild in het ruiltopic)
[ afbeelding ]
Vervolgens belandde ik op de huishoudbeurs waar ik deze kocht.
[ afbeelding ]
En deze kocht.
[ afbeelding ]
En deze ook![]()
[ afbeelding ]
Vervolgens wou ik eens een essence lakje proberen, en een zwarte, om te kijken of het wat voor mij was. De blauwe heb ik ook deze week geruild.
[ afbeelding ]
En heb ik ook nog een konadje geprobeerd.
[ afbeelding ]
Dit is het tasje waar het allemaal in zit.
[ afbeelding ]
En die echt niet meer dicht past.
Ik ben altijd al fan geweest van natuurlijke nagels, altijd mooierquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ik heb liever dat men eerlijk is
. Maar de vraag is dan wel.. waarom vind je het mooier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |