indeedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Maar eens gaan kijken dan, ik houd wel van vage shit. En aangezien naruto met fillers is begonnen heb ik wat extra tijdquote:
Baka to test no shokanju is veel grappiger.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:03 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
net zo vaag als Ladies vs Butlers?
Ja, BAH!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:22 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Maar eens gaan kijken dan, ik houd wel van vage shit. En aangezien naruto met fillers is begonnen heb ik wat extra tijd
Dat komt omdat Quir een luie donder is. DJ_ kan er niets aan doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 06:21 schreef wdn het volgende:
DJ_ de fall 2009 image dient vervangen te worden door winter 2010
[ afbeelding ]
gg heeft durarara!! 2 gereleased
fixed , was me niet eens opgevallenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 06:21 schreef wdn het volgende:
DJ_ de fall 2009 image dient vervangen te worden door winter 2010
[ afbeelding ]
gg heeft durarara!! 2 gereleased
dat maakt mij weer neutraalquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:40 schreef Ascendancy het volgende:
1 rood balletje voor DJ_, want hij ligt 5 links achter met de vorige topics![]()
En ik wil het wel weten wdn
het is dan ook weekend , dan mag hetquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:47 schreef Ascendancy het volgende:
We zijn hier gewoon allemaal lui
Waarom gebruikt SFW geen HD raw?
Ja en?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:23 schreef Quir het volgende:
Ja, maar, ik heb het druk vanavond.
Hey, jij mag het ook doen, hoor.quote:
We doen al weken achter jouw rug om cosy in groepsgesprekken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:22 schreef Ascendancy het volgende:
En nu ga ik naar mijn werk.
En waag het niet allemaal gezellig te gaan doen zonder mij. Want dan is dit topic vannacht nog vol
en dat is 2quote:
Foei tochquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:34 schreef MakuMaku het volgende:
Ik heb deze Macross Quarter besteld op HLJ.com. http://www.hlj.com/product/BAN958453
Hopelijk komt die ongemerkt door de douane, anders mag ik nog eens 50 euro betalen aan btw en inklaringskosten.
ja begin daar is aan manquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:21 schreef Ascendancy het volgende:
Jullie willen me aan de drank krijgen he
Ik zal voor je duimenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:34 schreef MakuMaku het volgende:
Ik heb deze Macross Quarter besteld op HLJ.com. http://www.hlj.com/product/BAN958453
Hopelijk komt die ongemerkt door de douane, anders mag ik nog eens 50 euro betalen aan btw en inklaringskosten.
Lijkt het op... alweer.quote:
sasuke's gare Magekyou sharinganquote:
Ja maar:quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:48 schreef zquing het volgende:
Jah zoiets, en de usericons van de toffe users
Wat nu?quote:U heeft geen rechten om dit te doen wegens de volgende reden:
De gevraagde handeling is voorbehouden aan gebruikers in de groep user.
Je moet eerst een Wiki-account aanmaken.quote:
Daarom noemen ze hem nu ook jewsuke.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
sasuke's gare Magekyou sharingan
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
sasuke's gare Magekyou sharingan
[ afbeelding ]
Dat is toch echt een weergave van een atoom en niet een ster hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:35 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Daarom noemen ze hem nu ook jewsuke.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:27 schreef Ascendancy het volgende:
Nu de usericons van de toffe users nog. Bedankt!![]()
Ik gooi een kudo op je Superdudes.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:20 schreef Bakakame het volgende:
Ok, done!
Aanpassingen:Link naar het Avatar-topic verwijderd omdat ik geen nieuw deel daarvan kon vinden Links naar 88 t/m 92 erin gezet Links naar Bleach/Naruto/Japan/etc.-topics geüpdate Season preview van Fall 2009 vervangen door Winter 2010
Goed werk, ik had het zelf niet beter kunnen (en willen) doen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:20 schreef Bakakame het volgende:
Ok, done!
Aanpassingen:Link naar het Avatar-topic verwijderd omdat ik geen nieuw deel daarvan kon vinden Links naar 88 t/m 92 erin gezet Links naar Bleach/Naruto/Japan/etc.-topics geüpdate Season preview van Fall 2009 vervangen door Winter 2010
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NC begint goed
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:22 schreef rakotto het volgende:
Allemaal nieuwe Anime op slechte moment.
quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:34 schreef Ascendancy het volgende:![]()
Morgen eerste tentamen.
Als deze week weer kut gaat ga ik kappen
Hoop voor je dat 't goed gaat danquote:Op zondag 17 januari 2010 22:34 schreef Ascendancy het volgende:![]()
Morgen eerste tentamen.
Whahaha, had vorig jaar ook besloten te stoppen na die tentamenperiodequote:Op zondag 17 januari 2010 22:34 schreef Ascendancy het volgende:![]()
Morgen eerste tentamen.
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:01 schreef Ascendancy het volgende:
Ik denk dat ik gewoon naar een andere uni ga.
Kansrekenen
Als ik iets kut vond was het dat BKV verslag![]()
![]()
![]()
Ik doe elektrotechniek arctic.
Eerste Episode vond ik een beetje raar maar het einde was wel goed en deel 2 was een stuk toffer. Ik blijf hem iig wel volgenquote:
Chihiro gaat waarschijnlijk uncensored uitzenden.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:40 schreef wc-eend het volgende:
Princess lover, de nieuwe vampire bund.. zal vast wel meer zijn..
Opleiding is ruk, maar resultaat lijkt me leuk.quote:
Je moet ze ongecensureerd kijken. Dat is met alle anime en dingen zo. Anders ga je je gewoonweg storenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:04 schreef NeeEcht het volgende:
Seikon no Qwaser schijnt ook behoorlijk gecensureerd te zijn? toch maar is ongecensureerd kijken dan alleen die episodes komen altijd veel later
moeten we ff flink doorpostenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:11 schreef Ascendancy het volgende:
Ik wil de lapo.
Doe die jongen een naamtopic, dan doe ik er ook een.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:46 schreef Ascendancy het volgende:
krijg je daar direct een ban voor? Anders geef ik hem je cadeau.
tuurlijk nietquote:Op maandag 18 januari 2010 15:46 schreef Ascendancy het volgende:
krijg je daar direct een ban voor? Anders geef ik hem je cadeau.
Ik zal dan ook maar eens de eerste episode downloaden...quote:Op maandag 18 januari 2010 12:54 schreef NeeEcht het volgende:
[..]
Eerste Episode vond ik een beetje raar maar het einde was wel goed en deel 2 was een stuk toffer. Ik blijf hem iig wel volgen
Heul niet!quote:Op maandag 18 januari 2010 14:47 schreef rakotto het volgende:
[..]
Opleiding is ruk, maar resultaat lijkt me leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reactie:quote:
quote:( . )( . ) = huge tits = I suscribed :-O
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
regel maarquote:
Grote tieten, maar verderquote:Op maandag 18 januari 2010 20:09 schreef rakotto het volgende:
Like seriously... Ben ik de enige die haar niets aan vind?
dat is reden genoeg voor een avondjequote:
Ach, als we ons toch zo verlagen, als ze zo miauwt kan ik 'r wel voor een avond uit staan.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:22 schreef Ascendancy het volgende:
Ze is schattig als ze een poesje na doet
Maar ik wil wel een side-note plaatsen. Voor 1 nacht, meer niet
Quir is tenminste een echte manquote:Op maandag 18 januari 2010 20:23 schreef Quir het volgende:
[..]
Ach, als we ons toch zo verlagen, als ze zo miauwt kan ik 'r wel voor een avond uit staan.
Nog niet gekeken, maar ik weet het al. Geweldige aflevering, moet wel.quote:
quote:
Ik begrijp je, hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:51 schreef Ascendancy het volgende:
waarom slowchatten jullie niet mee. Ik wordt Quir een beetje zat
Het gaat ergens over en past in het topic. Dus is het geen slowchat.quote:
Episode 2 is stukken beterquote:Op maandag 18 januari 2010 22:16 schreef Qunix het volgende:
Tv achtige zooi is leuk gevonden.... Toch maar EP 2 downen en kijken van Dance_in_the_Vampire_Bund
i second thatquote:Op maandag 18 januari 2010 20:25 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Quir is tenminste een echte man
Bakemonogatariquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:51 schreef NeeEcht het volgende:
Bakemonogatari 1-9 gezien afgelopen paar dagen aparte anime maar ik vind hem wel vet
Senjougaharaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:51 schreef NeeEcht het volgende:
Bakemonogatari 1-9 gezien afgelopen paar dagen aparte anime maar ik vind hem wel vet
idd Senjougaharaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Senjougahara![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chihiro was altijd mijn favoriete anime chick. Maar Senjougahara heeft mijn zo overdonderd![]()
![]()
![]()
![]()
Dan zouden ze weer de manga niet volgenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:46 schreef gniffie het volgende:
Kent iemand archer, is net uit op adult swim
http://www.imdb.com/title/tt1486217/
het is geen anime, maar wel animatie en ik vind het super grappig![]()
Btw. fma:broertjesdom krijgt wel 63 afleveringen zag ik net
Ik mag toch hopen dat ze dit keer wél de manga volgenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan zouden ze weer de manga niet volgen
Ik hoop dat ze fillers gaan doen
(dat ik dat ooit nog eens zou zeggen)
QFTquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:08 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze dit keer wél de manga volgen![]()
Het verhaal is zóveel beter, ik hoop dat ze begrijpen dat nog een keer van de manga afwijken gewoon dom is
Nouja, meestal is het toch 2 of 3 uitgaves (whatdya call it?) van 'n manga in 1 episode?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:15 schreef rakotto het volgende:
Waar staat het dat het 63 afleveringen wordt?Und, ik heb de manga expres niet gelezen, maar 63 afleveringen zou dus teveel zijn?
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=10216quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:15 schreef rakotto het volgende:
Waar staat het dat het 63 afleveringen wordt?Und, ik heb de manga expres niet gelezen, maar 63 afleveringen zou dus teveel zijn?
quote:ERRONEOUS according to vashfanatic
How can they know that when the manga isn't even finished? I demand a link!
quote:ACCURATE according to ChibiGoku
http://bayoab.info/live/live2.php?panel=3.83fdd4f
This information is accurate as of right now. This could change down the road.
quote:ERRONEOUS according to neosupersonic
I contacted Adam Sheehan at FUNimation and he said the ANIPLEX rep was mistaken. There have been no official announcements made about the episode count of Brotherhood.
quote:ACCURATE according to eaglestorm
Confirmed as 63 episodes: http://cal.syoboi.jp/tid/1575/time
2 a 3 chapters per episode(4 chapters in 1 volume) houden ze dacht ik in jah (als er geen filler scenes in zitten)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:20 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nouja, meestal is het toch 2 of 3 uitgaves (whatdya call it?) van 'n manga in 1 episode?
At least, zoiets dacht ik ooit opgepikt te hebben toen het over Bleach of Naruto ging.
En dan kan je dus wel afleiden hoeveel afleveringen er ongeveer komen, tenzij ze van het verhaal afwijken (FMA1), heel erg gaan rekken (DBZ) of fillers
Veel te weinig. De manga is nog niet eens klaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:21 schreef gniffie het volgende:
maar er staat wel bij dat ze 52 titels al van episodes hebben dus worden het er 52?![]()
is dat nou teveel of teweinig als ze de manga aanhouden?
Dan zal het wel een seizoen stop worden, d-gray man en claymore hebben dat volgens mij ook zo geregeldquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:25 schreef Ascendancy het volgende:
Bedenk overigens wel dat FMA een monthly is en dus 2x zoveel pages heeft per chapter.
Ik wil weer Claymore!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dan zal het wel een seizoen stop worden, d-gray man en claymore hebben dat volgens mij ook zo geregeld
dat ze gaan vechten tegen goku of naruto ofzoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:47 schreef rakotto het volgende:
Het worden dus fillers.Hopelijk vette fillers
en Nana! En een nieuw seizoen Elfenlied.quote:
WUT!?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:01 schreef wdn het volgende:
[..]
en Nana! En een nieuw seizoen Elfenlied!
Daar hopen we op.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
WUT!?
Nieuwe Elfenlied?![]()
![]()
Sommige goeie dingen moeten niet verder gaan of opnieuw gemaakt worden.
Maar jij hebt geen leven met je 21 posts per dagquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:36 schreef Quir het volgende:
Ik ook, ik ben goed bezig geweest.
Hey, als je af en toe nachtbaggert en meeloopt in wat SC's heb je die zo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:37 schreef zquing het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen leven met je 21 posts per dag
Das waar, mischien moet ik maar eens aan de SC, wil wel een keer in die top 500quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:37 schreef Quir het volgende:
[..]
Hey, als je af en toe nachtbaggert en meeloopt in wat SC's heb je die zo.
Wat?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:45 schreef zquing het volgende:
Ik heb soms van die perioden dat ik aan 't postkrikken ben, toen deed ik minstens 150 per dag en soms wel 400 en dat voor een week ofzo
Dat weet ik, dat record verbreken staat nog op m'n todo list Volgens mij waren het er wel meer dan 1000, veel meerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:46 schreef Quir het volgende:
Pirania haalde er eens 1000 op één dag.
Veel succes, verkeerd onthouden, het waren er bijna 2000.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:47 schreef zquing het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat record verbreken staat nog op m'n todo list
Mijn eerste notes zijn fipo, fipo, fipo, lege posts, maar zijn geleidelijk geëvolueerd tot 'ongepast' en soortgelijken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:03 schreef Ascendancy het volgende:
KutQuir, doe je andere avatar.
En 48 uurs ban
Ik kreeg een week omdat remlof mijn notes te schokkend vond voor maar 48uur
Ik moet echt weer eens zo straalbezopen worden dat ik dat weer in mijn hoofd haal.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:12 schreef Ascendancy het volgende:
Ik heb ook vooral veel kutgebagger denk ik.
Maar soms als ik na een avond dronken posten na lees denk ik, wat heb ik gedaan
Ik heb een x de hele avond swarma afgezeken, inclusief FB topic
Dat ben ik ook, maar met die rode UI ben ik 'De grote vriendelijke lul'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |