Eerste Episode vond ik een beetje raar maar het einde was wel goed en deel 2 was een stuk toffer. Ik blijf hem iig wel volgenquote:
Chihiro gaat waarschijnlijk uncensored uitzenden.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:40 schreef wc-eend het volgende:
Princess lover, de nieuwe vampire bund.. zal vast wel meer zijn..
Opleiding is ruk, maar resultaat lijkt me leuk.quote:
Je moet ze ongecensureerd kijken. Dat is met alle anime en dingen zo. Anders ga je je gewoonweg storenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:04 schreef NeeEcht het volgende:
Seikon no Qwaser schijnt ook behoorlijk gecensureerd te zijn? toch maar is ongecensureerd kijken dan alleen die episodes komen altijd veel later
moeten we ff flink doorpostenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:11 schreef Ascendancy het volgende:
Ik wil de lapo.
Doe die jongen een naamtopic, dan doe ik er ook een.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:46 schreef Ascendancy het volgende:
krijg je daar direct een ban voor? Anders geef ik hem je cadeau.
tuurlijk nietquote:Op maandag 18 januari 2010 15:46 schreef Ascendancy het volgende:
krijg je daar direct een ban voor? Anders geef ik hem je cadeau.
Ik zal dan ook maar eens de eerste episode downloaden...quote:Op maandag 18 januari 2010 12:54 schreef NeeEcht het volgende:
[..]
Eerste Episode vond ik een beetje raar maar het einde was wel goed en deel 2 was een stuk toffer. Ik blijf hem iig wel volgen
Heul niet!quote:Op maandag 18 januari 2010 14:47 schreef rakotto het volgende:
[..]
Opleiding is ruk, maar resultaat lijkt me leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reactie:quote:
quote:( . )( . ) = huge tits = I suscribed :-O
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |