Lijkt het op... alweer.quote:
sasuke's gare Magekyou sharinganquote:
Ja maar:quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:48 schreef zquing het volgende:
Jah zoiets, en de usericons van de toffe users
Wat nu?quote:U heeft geen rechten om dit te doen wegens de volgende reden:
De gevraagde handeling is voorbehouden aan gebruikers in de groep user.
Je moet eerst een Wiki-account aanmaken.quote:
Daarom noemen ze hem nu ook jewsuke.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
sasuke's gare Magekyou sharingan
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
sasuke's gare Magekyou sharingan
[ afbeelding ]
Dat is toch echt een weergave van een atoom en niet een ster hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:35 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Daarom noemen ze hem nu ook jewsuke.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:27 schreef Ascendancy het volgende:
Nu de usericons van de toffe users nog. Bedankt!![]()
Ik gooi een kudo op je Superdudes.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:20 schreef Bakakame het volgende:
Ok, done!
Aanpassingen:Link naar het Avatar-topic verwijderd omdat ik geen nieuw deel daarvan kon vinden Links naar 88 t/m 92 erin gezet Links naar Bleach/Naruto/Japan/etc.-topics geüpdate Season preview van Fall 2009 vervangen door Winter 2010
Goed werk, ik had het zelf niet beter kunnen (en willen) doen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:20 schreef Bakakame het volgende:
Ok, done!
Aanpassingen:Link naar het Avatar-topic verwijderd omdat ik geen nieuw deel daarvan kon vinden Links naar 88 t/m 92 erin gezet Links naar Bleach/Naruto/Japan/etc.-topics geüpdate Season preview van Fall 2009 vervangen door Winter 2010
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NC begint goed
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:22 schreef rakotto het volgende:
Allemaal nieuwe Anime op slechte moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |