Ik mag toch hopen dat ze dit keer wél de manga volgenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan zouden ze weer de manga niet volgen
Ik hoop dat ze fillers gaan doen
(dat ik dat ooit nog eens zou zeggen)
QFTquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:08 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze dit keer wél de manga volgen![]()
Het verhaal is zóveel beter, ik hoop dat ze begrijpen dat nog een keer van de manga afwijken gewoon dom is
Nouja, meestal is het toch 2 of 3 uitgaves (whatdya call it?) van 'n manga in 1 episode?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:15 schreef rakotto het volgende:
Waar staat het dat het 63 afleveringen wordt?Und, ik heb de manga expres niet gelezen, maar 63 afleveringen zou dus teveel zijn?
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=10216quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:15 schreef rakotto het volgende:
Waar staat het dat het 63 afleveringen wordt?Und, ik heb de manga expres niet gelezen, maar 63 afleveringen zou dus teveel zijn?
quote:ERRONEOUS according to vashfanatic
How can they know that when the manga isn't even finished? I demand a link!
quote:ACCURATE according to ChibiGoku
http://bayoab.info/live/live2.php?panel=3.83fdd4f
This information is accurate as of right now. This could change down the road.
quote:ERRONEOUS according to neosupersonic
I contacted Adam Sheehan at FUNimation and he said the ANIPLEX rep was mistaken. There have been no official announcements made about the episode count of Brotherhood.
quote:ACCURATE according to eaglestorm
Confirmed as 63 episodes: http://cal.syoboi.jp/tid/1575/time
2 a 3 chapters per episode(4 chapters in 1 volume) houden ze dacht ik in jah (als er geen filler scenes in zitten)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:20 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nouja, meestal is het toch 2 of 3 uitgaves (whatdya call it?) van 'n manga in 1 episode?
At least, zoiets dacht ik ooit opgepikt te hebben toen het over Bleach of Naruto ging.
En dan kan je dus wel afleiden hoeveel afleveringen er ongeveer komen, tenzij ze van het verhaal afwijken (FMA1), heel erg gaan rekken (DBZ) of fillers
Veel te weinig. De manga is nog niet eens klaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:21 schreef gniffie het volgende:
maar er staat wel bij dat ze 52 titels al van episodes hebben dus worden het er 52?![]()
is dat nou teveel of teweinig als ze de manga aanhouden?
Dan zal het wel een seizoen stop worden, d-gray man en claymore hebben dat volgens mij ook zo geregeldquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:25 schreef Ascendancy het volgende:
Bedenk overigens wel dat FMA een monthly is en dus 2x zoveel pages heeft per chapter.
Ik wil weer Claymore!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dan zal het wel een seizoen stop worden, d-gray man en claymore hebben dat volgens mij ook zo geregeld
dat ze gaan vechten tegen goku of naruto ofzoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:47 schreef rakotto het volgende:
Het worden dus fillers.Hopelijk vette fillers
en Nana! En een nieuw seizoen Elfenlied.quote:
WUT!?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:01 schreef wdn het volgende:
[..]
en Nana! En een nieuw seizoen Elfenlied!
Daar hopen we op.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
WUT!?
Nieuwe Elfenlied?![]()
![]()
Sommige goeie dingen moeten niet verder gaan of opnieuw gemaakt worden.
Maar jij hebt geen leven met je 21 posts per dagquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:36 schreef Quir het volgende:
Ik ook, ik ben goed bezig geweest.
Hey, als je af en toe nachtbaggert en meeloopt in wat SC's heb je die zo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:37 schreef zquing het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen leven met je 21 posts per dag
Das waar, mischien moet ik maar eens aan de SC, wil wel een keer in die top 500quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:37 schreef Quir het volgende:
[..]
Hey, als je af en toe nachtbaggert en meeloopt in wat SC's heb je die zo.
Wat?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:45 schreef zquing het volgende:
Ik heb soms van die perioden dat ik aan 't postkrikken ben, toen deed ik minstens 150 per dag en soms wel 400 en dat voor een week ofzo
Dat weet ik, dat record verbreken staat nog op m'n todo list Volgens mij waren het er wel meer dan 1000, veel meerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:46 schreef Quir het volgende:
Pirania haalde er eens 1000 op één dag.
Veel succes, verkeerd onthouden, het waren er bijna 2000.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:47 schreef zquing het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat record verbreken staat nog op m'n todo list
Mijn eerste notes zijn fipo, fipo, fipo, lege posts, maar zijn geleidelijk geëvolueerd tot 'ongepast' en soortgelijken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:03 schreef Ascendancy het volgende:
KutQuir, doe je andere avatar.
En 48 uurs ban
Ik kreeg een week omdat remlof mijn notes te schokkend vond voor maar 48uur
Ik moet echt weer eens zo straalbezopen worden dat ik dat weer in mijn hoofd haal.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:12 schreef Ascendancy het volgende:
Ik heb ook vooral veel kutgebagger denk ik.
Maar soms als ik na een avond dronken posten na lees denk ik, wat heb ik gedaan
Ik heb een x de hele avond swarma afgezeken, inclusief FB topic
Dat ben ik ook, maar met die rode UI ben ik 'De grote vriendelijke lul'.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |