SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
regel maarquote:
Grote tieten, maar verderquote:Op maandag 18 januari 2010 20:09 schreef rakotto het volgende:
Like seriously... Ben ik de enige die haar niets aan vind?
dat is reden genoeg voor een avondjequote:
Ach, als we ons toch zo verlagen, als ze zo miauwt kan ik 'r wel voor een avond uit staan.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:22 schreef Ascendancy het volgende:
Ze is schattig als ze een poesje na doet
Maar ik wil wel een side-note plaatsen. Voor 1 nacht, meer niet
Quir is tenminste een echte manquote:Op maandag 18 januari 2010 20:23 schreef Quir het volgende:
[..]
Ach, als we ons toch zo verlagen, als ze zo miauwt kan ik 'r wel voor een avond uit staan.
Nog niet gekeken, maar ik weet het al. Geweldige aflevering, moet wel.quote:
quote:
Ik begrijp je, hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:51 schreef Ascendancy het volgende:
waarom slowchatten jullie niet mee. Ik wordt Quir een beetje zat
Het gaat ergens over en past in het topic. Dus is het geen slowchat.quote:
Episode 2 is stukken beterquote:Op maandag 18 januari 2010 22:16 schreef Qunix het volgende:
Tv achtige zooi is leuk gevonden.... Toch maar EP 2 downen en kijken van Dance_in_the_Vampire_Bund
i second thatquote:Op maandag 18 januari 2010 20:25 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Quir is tenminste een echte man
Bakemonogatariquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:51 schreef NeeEcht het volgende:
Bakemonogatari 1-9 gezien afgelopen paar dagen aparte anime maar ik vind hem wel vet
Senjougaharaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:51 schreef NeeEcht het volgende:
Bakemonogatari 1-9 gezien afgelopen paar dagen aparte anime maar ik vind hem wel vet
idd Senjougaharaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Senjougahara![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chihiro was altijd mijn favoriete anime chick. Maar Senjougahara heeft mijn zo overdonderd![]()
![]()
![]()
![]()
Dan zouden ze weer de manga niet volgenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:46 schreef gniffie het volgende:
Kent iemand archer, is net uit op adult swim
http://www.imdb.com/title/tt1486217/
het is geen anime, maar wel animatie en ik vind het super grappig![]()
Btw. fma:broertjesdom krijgt wel 63 afleveringen zag ik net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |