T lijkt bijna n wiskundige formulequote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
1 van de weinige heldige platen van Brennan Heart / Blademasterz![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
1 van de weinige heldige platen van Brennan Heart / Blademasterz![]()
One Blade, Masterblade ben ik het volkomen mee eens, ook heldigquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:17 schreef NLS04 het volgende:
[..]
![]()
Wat vind je dan van One Blade, Masterblade, Revival X , Memento & We Are possesed (oke die is niet alleen van hem maar toch). Zijn toch ook wel platen die in aanmerking komen voor de titel heldig als je het mij vraagt![]()
quote:Brennan Heart - Memento (Ivan Carsten Vocal Re Edit)
Zeker dikke plaat beter dan het origineel, vind A new day en The fear of darkness ook wel zeer lekker hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:14 schreef NLS04 het volgende:
vind de rate reducer remix van headhunterz toch wel errug vetEindelijk weer eens een echt lekkere plaat van hem
![]()
tvp
toevallig dat ik jou nu in dit topic tegenkom, wilde hier namelijk net vragen of er eigenlijk ook nog een NLS best of 08 mix was? (want heb die van 07 nog steeds, en af en toe luister ik die nog wel nsquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:17 schreef NLS04 het volgende:
pm verstuurdquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:51 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
toevallig dat ik jou nu in dit topic tegenkom, wilde hier namelijk net vragen of er eigenlijk ook nog een NLS best of 08 mix was? (want heb die van 07 nog steeds, en af en toe luister ik die nog wel ns)
en op pagina 1 nog welquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:06 schreef nattermann het volgende:
TerrugVindtPostit!
Testmix 3 zwaar beter dan origineelquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:25 schreef 16meter het volgende:
En die Payback van Scantraxx Unreleased is ook nog wel te doen.
iid erg lekkere plaatjesquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:17 schreef NLS04 het volgende:
[..]
![]()
Wat vind je dan van One Blade, Masterblade, Revival X , Memento & We Are possesed (oke die is niet alleen van hem maar toch). Zijn toch ook wel platen die in aanmerking komen voor de titel heldig als je het mij vraagt![]()
Die ja.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Testmix 3 zwaar beter dan origineel
quote:
het is dan wel geen woensdag, maar: Showtekquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:02 schreef de_huig het volgende:
This is what i love, and can't stop loving.
Getting wasted at party's from 9 till 7 in the morning.
I liVe for the music, rolling blunts, feeling high, getting loaded, or take some pills and go to lala land.
sPending all my money on dope and extreme high priced tickets.
But in the end it's all worth it.
I like to live in my own world.
Fuck regular life, fucking 9 to 5 job.
I'm told to enjoy every moment, every hour, every minute.
That's what i do on fridays and saturdays.
Why should i take life so seriously?
I just wanna do what i like to do.
Being far from reality, cause i can't stand society.
It's my own world.
I just wanna hear the music.
I think the whole system fucking sucks.
Everybody is working their fucking ass off during the week, getting totally fucking stressed out.
So what's wrong and what's right.
I live for the weekend, I live for hard styles .
I live for hardstyle baby!
Niemand heeft ze gister ge-bashed, dus dan mag het voor even op donderdagquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het is dan wel geen woensdag, maar: Showtek![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:02 schreef de_huig het volgende:
This is what i love, and can't stop loving.
Amen!quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind die rate reducer remix niet beter dan het origneel, het deuntje is gejat van showtek - raver (geloof ik, i.i.g een showtek plaat) en het origneel zit zo veel beter in elkaar...
Josh & Wesz - Like Thizquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Mensen die nog een aantal aanraders hebben van singletjes?
Ik vond bijvoorbeeld Technoboy - Rage (a hardstyle song) erg goed
Ik hoor graag tips
wat voor een ? , waarvoor ? . de meeste zijn universeel en kosten geen drolquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:54 schreef Elwood1802 het volgende:
Kenker, ben ik mijn USB kabel kwijt
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:50 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
Josh & Wesz - Like Thiz
JDX - Wan Taim / Semplice
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:19 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Fuck, wat is dat vet zeg!
Activator! Ik kijk echt zwaar uit naar zijn album
!
lift meequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:19 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Fuck, wat is dat vet zeg!
Activator! Ik kijk echt zwaar uit naar zijn album
!
ja die is het , thanksquote:
Respect voor zijn oude platen inderdaadquote:
Wat een kutset.. Die MCquote:
Vet!quote:Qountdown after movie
dat zijn pas aanradersquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:31 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Alphaverb & Intractable One @ Defqon
Like Thiz komt ook uit, alleen dat duurt en duurt maarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:49 schreef NLS04 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Staan absoluut op een 1e & 2e plek van het -platen waarvan ik nog altijd hoop dat ze ooit worden uitgebracht-lijstje.
heb ik wat te kijken thuisquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
Qountdown after movie => http://events.q-dance.nl/(...)eo/qountdown2008.swf
Vlak voor het eind heb je een shot van rufian en zijn beweging deed me denken aan de lama's maxima die vreemd gaat
Misschien dat het vanavond lukt, want nu kapt tie er al na 5 sec. mee ... heb ik trouwens vaker bij aftermovies van de q-sitequote:
quote:Deze video is privé.
site is zwaar beneden niveauquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:40 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Misschien dat het vanavond lukt, want nu kapt tie er al na 5 sec. mee ... heb ik trouwens vaker bij aftermovies van de q-site(vind trouwens heel die site zo onoverzichtelijk als wat [ afbeelding ] )
en op youtube krijg ik
[..]
Verschil is dat het hoort dat Marshall erdoorheen blert, die hoort bij de act en zingt de tracks live.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Wat een kutset.. Die MC!
Ik hou van early maar dit gaat echt veel te ver.
Bij Q-dance site heb ik nergens last van, als ik op van die site's als bijv Dumpert kijk dan loopt m'n speler na ongeveer 5 seconde ook vast.. en dan kan je hem wel doorskippen tot 30 seconde ofzo maar dan is het grappige al gebeurd :Squote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:40 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Misschien dat het vanavond lukt, want nu kapt tie er al na 5 sec. mee ... heb ik trouwens vaker bij aftermovies van de q-site(vind trouwens heel die site zo onoverzichtelijk als wat [ afbeelding ] )
en op youtube krijg ik
[..]
quote:VA - 10 Years of Technoboy – The best of (CDDA)
releasedate: februari 2008
Tracklist t.b.a. soon !!
10 Years of Technoboy – The best of
Dat was ook Cristiano’s gedachte toen hij de eigenlijk onmogelijke taak op zich nam een selectie te maken van zijn beste tracks van de afgelopen tien jaar. En daarom komt hij niet met één, maar met een dubbele cd. In februari worden zijn fans met ‘10 Years of Technoboy’ getrakteerd op maar liefst 36 nummers Italiaans hardstyle geweld. De door deze fans ingestuurde Top5’s zijn van doorslaggevend belang geweest bij het samenstellen van deze compilatie: de tien nummers waarop het meeste gestemd is staan allemaal op de cd. Tevens zijn de twee hoogst genoteerde tracks opnieuw geremixt: ‘Builder – Her Voice’, die de nummer één positie behaalde, door Headhunterz; ‘The KGB’s – Infinity’ door DJ Phil Ty. Zowel de liefhebbers van de huidige hardstylesound als degenen die geen genoeg kunnen krijgen van het geluid van weleer komen aan hun trekken: cd 1 bevat alle knallers van dit moment en een paar nieuwe meesterwerken, cd 2 bevat de grootste hits uit het verleden.
I hope so...... maar ja t eeuwige vervoers/animo probleem :S dus we zien wel....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:57 schreef Elwood1802 het volgende:
Mensen morgen nog naar Noisecontrollers en Brennan Heart in Zak?
Hoezo vervoersproblemen dan.. zo moeilijk is het toch niet om een taxi busje te bellen of moet je helemaal uit de andere kant van het land komen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
I hope so...... maar ja t eeuwige vervoers/animo probleem :S dus we zien wel....
Dat is in je eentje nogal n prijzige aangelegenheidquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:30 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hoezo vervoersproblemen dan.. zo moeilijk is het toch niet om een taxi busje te bellen of moet je helemaal uit de andere kant van het land komen?
Dat is wel naadje, wij gaan gewoon met de auto vanuit Almelo rond een uur of 12.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:34 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat is in je eentje nogal n prijzige aangelegenheid
Punt is dat er nooit mensen mee willen naar Zak vanuit mijn vriendengroep (k moet uit Emmen komen, afstand is echt niet t probleem) en ik geen rijbewijs heb.. Geen zin om te rijden, of kunnen niet, bla bla bla..
Zal denk ik nog wel meevallen.. TBY is morgen ook he daar zullen er ook wel heel veel heen gaan!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:46 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Dat is wel naadje, wij gaan gewoon met de auto vanuit Almelo rond een uur of 12.
Zal wel stampens druk worden
als je maar nie van t balkon valt in de HMH vind ik t bestquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:27 schreef Dalton_ het volgende:
Bijnaaaaaaaaa,
morge tege een uur of 11 val ik wel van de trap op stage
goede reden om naar huis te gaan, en dan volle gas op XQ!!!!!
Ik beland nog eerder langs je onder de tapquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:29 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
als je maar nie van t balkon valt in de HMH vind ik t best![]()
Jepquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:57 schreef Elwood1802 het volgende:
Mensen morgen nog naar Noisecontrollers en Brennan Heart in Zak?
Donders mooi filmpjequote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hardstyle in Utrecht.... NIET TE GELEUVEN!!!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:35 schreef HarryVanDeTap het volgende:
oh en TBY heeft al zn vervolg feesten staan hoor
http://partyflock.nl/news/12880:10_Years_of_Technoboy.html
11 april 2009 - Central Studios Utrecht
16 mei 2009 - Paard v Troje Den Haag
6 juni 2009 - North Sea Venue Zaandam
27 juni 2009 - Matrixx Nymegen
Omg das echt een rillingen moment en kwas der nie eens :/ vet nummer voor pcies @ 12 uur damn dat zal hard zijn gegaan toenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
T giet deur!! Haha. Anders gezegd: Ja zekerheid, ik ben dr TOCH bij. . .Vervoer is toch maar weer mooi gefixt.. Even de vloer uit Zak stampen..quote:
Thnx manquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:50 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
Josh & Wesz - Like Thiz
Davide Sonar - Natural
JDX - Wan Taim / Semplice
Gentalica (Alphaverb) - Thunderstyle
Killer Clown - Tormented
Noisecontrollers - Crump
Alle bovengenoemde artiesten hebben de meeste sowieso hoog in het vaandel (en ze staan niet in een bepaalde volgorde). Dit is ff een greep uit de hitjes parade die ik zo 123 tegenkwam.
Als je je wat meer wilt verdiepen zou ik afentoe is een kijkje nemen op LSDB.nl en daar wat hardstyle setjes vandaan plukken die hoog gerate zijn! (hoewel dat ook geen garantie is uiteraard.)
quote:The XX-Hardstyle event
Noisecontrollers
Zatox
Hardstyle Masterz live
Dozer
Alphaverb
Devon K.
DATE : 7-3-2009
ENTRANCE : ¤ 15,- (doorsale only)
DOORS OPEN : 22.00 till 05.00
Bij mij niet..quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:31 schreef Koepert het volgende:
[..]
T giet deur!! Haha. Anders gezegd: Ja zekerheid, ik ben dr TOCH bij. . .Vervoer is toch maar weer mooi gefixt.. Even de vloer uit Zak stampen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus
Zo niet.. dan toch!
quote:Op zondag 25 januari 2009 11:46 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Bij mij niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus
K had ook al ff rond gekeken, niet gevonden
Maar niet om je te stangen, je hebt wat gemist![]()
T-Junctions 'eerste Hardstyle-avond' als Liber-TWat een vette set, draaien kan die man wel... Heeeele positieve verrassing.. Hardstyle set, met heel veel kneiters, zonder hitjes parade te worden, op een HC-tempo, dus alleen maar doorrammen... Me Like...
Noisecontrollers..... OH........MY.........FUCKING........GOD..... Hard! Lekker! Een paar breaks op de goede momenten, maar verder gas geven.. Shreek, Nieuwere platen, Ben erg slecht in titels, maar zal ff blijven nadenken, wat een topset...
Brennan Hart..... Rammen! Beetje veel breaks in zn set..maar erg lekker.. Was wel toe aan paar rustmomentjes..
K heb van uur of 1 tot 4 (Bob was moe) eigenlijk alleen maar deuken in de vloer staan stampen.. 2x paar minuten frisse lucht halen bij de ingang, paar keer drinken halen, 2 keer wc, voor de rest alleen maar RAMMEN!!!!
Kon gewoon niet stil blijven staan..Wat een heeerlijke avond.. Mooie vrouwen te over
Titels is niet mijn ding, maar als ik zeg.
Wall to wall creeps...
Cold Rockinn
Tudduuu
Spacer
Revival X (de remix volgens mij zelfs)
Shreek
Reinforce
Sanctus (was die TBA toch?)
Double Dutch Darkies
Get Hit
Party Lover
[ Bericht 1% gewijzigd door Koepert op 25-01-2009 15:19:30 (Tracks herinneren...) ]It starts with a shiver, an itch, a slow boil
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:02 schreef JortK het volgende:
XQ
Alleen jammer dat we eruit geflikkerd werden omdat een maar van me heel de hal van de HMH heeft ondergekotst
Bitchquote:Op zondag 25 januari 2009 13:34 schreef Koepert het volgende:
[..]
K had ook al ff rond gekeken, niet gevonden
Maar niet om je te stangen, je hebt wat gemist![]()
T-Junctions 'eerste Hardstyle-avond' als Liber-TWat een vette set, draaien kan die man wel... Heeeele positieve verrassing.. Hardstyle set, met heel veel kneiters, zonder hitjes parade te worden, op een HC-tempo, dus alleen maar doorrammen... Me Like...
Noisecontrollers..... OH........MY.........FUCKING........GOD..... Hard! Lekker! Een paar breaks op de goede momenten, maar verder gas geven.. Shreek, Nieuwere platen, Ben erg slecht in titels, maar zal ff blijven nadenken, wat een topset...
Brennan Hart..... Rammen! Beetje veel breaks in zn set..maar erg lekker.. Was wel toe aan paar rustmomentjes..
K heb van uur of 1 tot 4 (Bob was moe) eigenlijk alleen maar deuken in de vloer staan stampen.. 2x paar minuten frisse lucht halen bij de ingang, paar keer drinken halen, 2 keer wc, voor de rest alleen maar RAMMEN!!!!
Kon gewoon niet stil blijven staan..Wat een heeerlijke avond.. Mooie vrouwen te over
Titels is niet mijn ding, maar als ik zeg.
Wall to wall creeps...
Cold Rockinn
Tudduuu
Spacer
Revival X (de remix volgens mij zelfs)
Shreek
Reinforce
Sanctus (was die TBA toch?)
Double Dutch Darkies
Get Hit
Party Lover
Volgens MIC.. Push that feelingquote:Op zondag 25 januari 2009 15:26 schreef HarryVanDeTap het volgende:
hoe heette dat nummer van wildstylez toen ik je smste? die was eecht nice en volgensmij nieuw?! of niet meegekregen?
Ik vond hem aardig beuken andersquote:ben ik de enige die dat setje van tatanka wat verassend vond?
"This shit is spreading like my seed right..... my semen"quote:Op zondag 25 januari 2009 18:21 schreef HarryVanDeTap het volgende:
sommige sets wastie wel actief maar bij veel sets hield ie ze mond ik zei t ook nog tegen maat van me volgensmij heb tby gezegd dattie normaal moest doen
dacht ook al zoiets te horen.. maar kon het niet geloven..quote:Op zondag 25 januari 2009 19:23 schreef mstx het volgende:
[..]
"This shit is spreading like my seed right..... my semen"
Bij TBY vs Wildstylez
Goed om te horen, hoe was het?quote:
Het beukte ook zeker, je hoort mij ook niet zeggen dat dat niet het geval was;)quote:Op zondag 25 januari 2009 17:53 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik vond hem aardig beuken anders. Openen met Get Hit
!
Wat een takkewijfquote:Op zondag 25 januari 2009 22:44 schreef LeonH het volgende:
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/showtek-op-tmf-het-verhaal.html
Stelling: hardstyle is dood
kut tmf... bah...
Owk, weer een beetje tot mezelf gekomen. Gister wask echt te brak om hier iets neer te plempen. Lagen rond 9 in bed en om 18:00 pas weer wakker. Beetje luieren, beetje mac'n (als in de Golden Archesquote:
Kans dat het uitverkocht raakt is niet verschrikkelijk groot maar altijd aanwezigquote:Op maandag 26 januari 2009 09:06 schreef Silaz het volgende:
Zou Hardbass al uitverkocht zijnn? zit beetje te twijfelen.. zit ook met vervoer en animo. en verjaardag van mezelf de 15e
In New York is echter ook wel leuk alternatief.. Josh&Wesz en Crypsis
quote:
quote:
ben benieuwd naar alle drie, vanavond ff kijkenquote:
ik gok trouwens prop- en propvol, gezien ook de hoeveelheid die vanuit Haaksbergen e.o. richting Dieka gingquote:Op zaterdag 24 januari 2009 20:58 schreef Silaz het volgende:
Vnv maar even bij Luna kijkenn. Hopen datie iig Get hit draait,denk haast van wel
jammer dat op 7 maart ook dit feestje isquote:
OMGquote:Op zondag 25 januari 2009 16:57 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Scope DJ
The Pitcher
Alphaverb
Digital Punk
Brainkicker [FR]
MC Da Syndrome
quote:
quote:
Nou het was gezellig druk:P had de ruimte mooi enzoquote:Op maandag 26 januari 2009 11:02 schreef ReMcOrE het volgende:
ik gok trouwens prop- en propvol, gezien ook de hoeveelheid die vanuit Haaksbergen e.o. richting Dieka ging
[..]
kijk aan, viel dus meequote:Op maandag 26 januari 2009 12:12 schreef Silaz het volgende:
[..]
Nou het was gezellig druk:P had de ruimte mooi enzo![]()
![]()
daarom was het met Hard Bass 2008 dus zo teringkoud in zaaltje 2quote:Daarbij zal niet alleen de ijshal in gebruik worden genomen, maar ook de sfeervolle curlinghal staat weer geprogrammeerd.
Vind het wel opvallend hoevaak Zatox ergens wegens omstandigheden last minute niet kan komen... Maar kan aan mij liggen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:19 schreef ElDani het volgende:
Hoop Zatox dan eindelijk eens te zien.. 2x moest ie afzeggen..kwam ie niet opdagen
hij heb onwijze rugklachten schijnt het, en dan is dj'en niet echt ideaal. Hij zegt in zn hardbass interview echter dat ie er dit jaar alles aan gaat doen om wel overal te komen knalle en veel producties af te leverenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:31 schreef MrDice het volgende:
[..]
Vind het wel opvallend hoevaak Zatox ergens wegens omstandigheden last minute niet kan komen... Maar kan aan mij liggen.
Wat een helden trackquote:
dit kan echt vies zijn met draaien. Ik heb het zelf ook, en na een uurtje begin ik het echt goed te voelen... Dus kan me er wel wat bij voorstellen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:40 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
hij heb onwijze rugklachten schijnt het, en dan is dj'en niet echt ideaal. Hij zegt in zn hardbass interview echter dat ie er dit jaar alles aan gaat doen om wel overal te komen knalle en veel producties af te leveren
Kannie dan niet op een stoeltje gaan zitten draaien ofzoquote:Op maandag 26 januari 2009 17:30 schreef LeonH het volgende:
[..]
dit kan echt vies zijn met draaien. Ik heb het zelf ook, en na een uurtje begin ik het echt goed te voelen... Dus kan me er wel wat bij voorstellen.
Hoogte van je draaimeubel wel aangepast aan de lengte?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:30 schreef LeonH het volgende:
[..]
dit kan echt vies zijn met draaien. Ik heb het zelf ook, en na een uurtje begin ik het echt goed te voelen... Dus kan me er wel wat bij voorstellen.
wát een vette track..de vocal werd al best vroeg ingemixed ik ging al helemaal los toen.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:20 schreef HarryVanDeTap het volgende:
The Music Made The Addict in meeeeetoptrack
jij hebt als enige in het rookhok gestaan?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:12 schreef OmeCo het volgende:
was der iemand jarig?int rook hok stond gegeven moment iemand op een tafel te zingen en zn maten lang zal ie leven
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:20 schreef HarryVanDeTap het volgende:
zo is dat,quote:Op maandag 26 januari 2009 19:20 schreef HarryVanDeTap het volgende:
x2quote:Op maandag 26 januari 2009 19:20 schreef HarryVanDeTap het volgende:
jup, precies de goede hoogte, maar het is gewoon een bepaalde houding waardoor je er last van kunt krijgen.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:23 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Hoogte van je draaimeubel wel aangepast aan de lengte?
Allright, zelf nooit geen last van gehad eigenlijkquote:Op maandag 26 januari 2009 21:43 schreef LeonH het volgende:
[..]
jup, precies de goede hoogte, maar het is gewoon een bepaalde houding waardoor je er last van kunt krijgen.
Herkenbaar verhaal helaas, is volgens mij niets aan te doen...quote:Op maandag 26 januari 2009 21:43 schreef LeonH het volgende:
[..]
jup, precies de goede hoogte, maar het is gewoon een bepaalde houding waardoor je er last van kunt krijgen.
Hele vette track jaquote:Op maandag 26 januari 2009 17:11 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik vond Tatanka overigens echt goed knallen. Revolution is Here en daarna deze heldentrack:
Wtf!![]()
quote:Wieneke staat zelf vaak achter de draaitafels. "Ik heb er zelf thuis twee en draai hard-style." Ze wil ook wel graag dj worden. "Want hoeveel vrouwelijke dj's zijn er nu helemaal!"
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:45 schreef mizzieme het volgende:
Mijn favoriete hardstyle plaatje a la moment
Het is helaas wel een commerciele maar hij was ubergaaf op Qlimax dus vooruit voor deze keer hou ik van een commerciele dat is die van Tatanka - I Kissed a girl..
Die was wreed at Qlimax!
hmmm, blijkbaar dus normaal niet zo van het commerciële gedoequote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:24 schreef MrDice het volgende:
Vroeg haar in dat bericht nog even naar haar favo plaatje van het moment.
[..]
Jazekerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:06 schreef RiKe het volgende:
http://partyflock.nl/party/144457:Hardstyle_Unlimited.html
Gaan we weer
Niet verkeerd!quote:RESET LINE-UP
Main:
Tatanka Vs. Zatox
Headhunterz
D-Block & S-Te-Fan
Noisecontrollers LIVE
The Pitcher
Kold Konexion
Crypsis
MC: Linez
Hard-Techno:
Sven Wittekind
Oliver Kuchera LIVE
D-Rich
Elliot Devani
& Contest voor 3e area (Hardstyle)
Las het net idd, zou dr ook wel heen willen. Helaas wel ver wegquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:16 schreef ElDani het volgende:
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/reset-line-up-14-3-2009.html
[..]
Niet verkeerd!
Future Reset Roomquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:16 schreef ElDani het volgende:
[..]
Niet verkeerd!
Hij het Onzin topic over Solomio heeft gevolgd en er hard om heeft gelachenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:25 schreef ElDani het volgende:
En dat weet hij ook gewoon he die Rippert!
Je zou bijna zeggen dat..
euhm .... neenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:28 schreef RiKe het volgende:
Hij het Onzin topic over Solomio heeft gevolgd en er hard om heeft gelachen
Godver, wat vetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:16 schreef ElDani het volgende:
[..]
Niet verkeerd!
Stil nou ik probeer je te helpen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:30 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
euhm .... neen![]()
![]()
Die site kwam een keer voorbij bij mijn opleiding tijdens een workshop digi-pesten
i doquote:
10% kans hierquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:14 schreef mstx het volgende:
Wie gaan er zaterdag allemaal naar Zany @ XX?
dat is wel aan de snelle kant jah, bijna 6 BPM meer dan normaalquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:39 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe HHZ vinyl schijnt op 154 BPM opgenomen te zijn.. Pff wat snel..
Vind het een beetje jammer dat alle hardstyle (ook de setjes) steeds sneller gaan..
ik vind 148 dan wel weer wat traagquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:17 schreef ReMcOrE het volgende:
dat is wel aan de snelle kant jah, bijna 6 BPM meer dan normaal
Las laatst een scherpe opmerking van iemand wat betreft die steeds stijgende snelheid in combinatie met Technoboy. Die stelde (terecht als je het mij vraagt) dat technoboy vroeger (2004,2005, 2006) altijd op het eind van feesten werd gezet (check de defqons, IQ en Qlimaxxen van die tijd maar eens) omdat ie als enige altijd rond de 150 draaide en daarmee toch 5 BPM boven de DJ's zat, die voor hem draaiden. En als je dat nu dan hoort met de HHZ vinyl dan is 150 bijna het minium tegenwoordigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:17 schreef ReMcOrE het volgende:
dat is wel aan de snelle kant jah, bijna 6 BPM meer dan normaal
6 BPM meer dan een normale vinyl-release bedoelde ik danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:34 schreef RiKe het volgende:
[..]
ik vind 148 dan wel weer wat traag![]()
ik mix altijd op 155, vindt ik wel een mooi tempo.
de bas lijnen blijven intact en het beukt alsnog lekker door.
thunderstyle moet ik op +8% zetten om bij de rest van m'n nummers te komenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
6 BPM meer dan een normale vinyl-release bedoelde ik dan
dit ging zo ideaaaaaal afgelopen zaterdag, kwam precies bij dit nummer ff langshoppen, gvd wat ramme die kicks toch hard zeg!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:19 schreef hoerezooi het volgende:
meesterlijke nummer van frontliner, tijd dat ie gereleased word![]()
die kicks
Maybequote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:14 schreef mstx het volgende:
Wie gaan er zaterdag allemaal naar Zany @ XX?
Time + QD + HMHquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:19 schreef hoerezooi het volgende:
meesterlijke nummer van frontliner, tijd dat ie gereleased word![]()
die kicks
lijkt me wel full, maar waarom kopen als genoeg mensen hem hier als vinyl-mp3 hebben (goede kwaliteit)??quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:51 schreef ElDani het volgende:
Weet iemand of Digital Punk meets Marlon S - Bringing The Funk als WEBje nou al te koop is?
Wil hem wel graag..
Ik zie wel dit: http://www.junodownload.com/ppps/products/1361414-02.htm
Daar kun je hem kopen.. Maar is dat een full of niet?
* NLS04 supports the scene with spending all his money on extreme high priced ticketsquote:
door als een van de weinige nummers te kopen?quote:
* ReMcOrE ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:33 schreef NLS04 het volgende:
[..]
* NLS04 supports the scene with spending all his money on extreme high priced tickets
But in the end.. its all worth it..![]()
Quoted for truth!quote:
Trip and Teufquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
die set van frequencerz & jones in parijs is ook wel lekker
Oja, ik vergeet het bijna.. Het is weer een bepaalde dag van de week!quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:33 schreef NLS04 het volgende:
[..]
* NLS04 supports the scene with spending all his money on extreme high priced tickets
But in the end.. its all worth it..![]()
Schande dat Brainkicker (een Fransoos) daar niet staat zeg!quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:54 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Trip and Teuf![]()
Weten jullie nog dat hier vroeger J0nes zelf ook nog wel eens kwam .. hij had het toen op een gegeven moment ook over 'op een wagen draaien' ... was dat ook niet in FR?
zie dat B-Front ook die kant op mag
quote:
SDJquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:06 schreef Da_Ripper het volgende:
de +1 was maar een leugen![]()
en wie was scope dan?
je hoeft hem dus niet als mp3 te hebben?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:47 schreef ElDani het volgende:
Maar ik vind wel dat goede plaatjes gekocht mogen worden.
ik was er toen al blijkbaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:02 schreef Tha_Bartman het volgende:
jep van de mensen die ier nu rond lopen zijn er maar een stuk of 8 die er toe ook waren
ReMcOrE
dit was toen het lijstje uit de OP topic # 8 was ik er voor het eerst bij
als hij dat maar vaker gaat doen dit jaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:06 schreef ElDani het volgende:
Bassleader 2009 Line-Up (Hardstyle):
A-Lusion Live (zei het toch)
Toch was volgens zijn profiel, zijn laatste bezoek hier pas 13 uur geledenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik kan me ook nog herinneren dat er hier vroeger een DJ kwam genaamd Scope DJ![]()
zo eens ff checken wat ik allemaal heb meegemaaktquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:12 schreef mstx het volgende:
Ik was er al vanaf topic #1Als het goed is heb ik in alle delen gepost.
alleen daarom zou ik al een kaartje kopenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:14 schreef ElDani het volgende:
Dikke kans dat hij dit ook op InQontrol doet..
hij is nu een lurkerquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:15 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Toch was volgens zijn profiel, zijn laatste bezoek hier pas 13 uur geleden![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
.... where in the world is BOY_SNAKEYE![]()
edit; gvd daar gaak weer met mn SOGquote:
we hebben een HS Spuit 11 hierquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:26 schreef Koepert het volgende:
Eigenlijk ben ik gewoon een spuit 11 hier..
broeder!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:26 schreef Koepert het volgende:
Daar reken ik mijzelf ook wel toe![]()
Ik F5 vaker dan dat ik post... Probeer wel vaker te posten, maar ga niet zo vaak naar feestjes en ontdek niet zoveel nieuwe shit. Daarbij hobby-draai ik ook nog ns niet.. Eigenlijk ben ik gewoon een spuit 11 hier..
zou ik ook eens moeten doen i.p.v. produceren. Had ik tenminste deze 2 weken geen hertentamensquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
meer dan een uur zelfs![]()
en nu weer een uurtje rip (zo houdt deze jongen je aan de studie)
ik ga zelf ook even boeken halen voor de studie
want volgende week gaat het toch echt weer beginnen
quote:HardKoncept V3
Une petite soirée bien sympathique orchestrée par nos amis de Trip & Teuf.
malgré une ambiance amicale, j'ai constaté qu'il y avait deux clans distincts : les Hardstylers et les Gabbers.
Ik hou het wel mee in de gatenquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:49 schreef HarryVanDeTap het volgende:
seth als je er 2 opzij kan houden tot morgen 23.59u voor mij en arjen? We moeten nog ff kijken met auto vervoer enzo hoe dat uitpaktLaat het je dus morgen weten
Weer in Amsterdamquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:05 schreef ReMcOrE het volgende:
de HMH krijgt er een concurrent bij, op nog geen 100 meter
http://www.parool.nl/paro(...)st-in-Zuidoost.dhtml
wordt ook een grote 'box', dus het geluid zou daar ook flink hard moeten kunnenen er gaan aanzienlijk meer mensen in vergeleken met de HMH
Ziggoquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:05 schreef ReMcOrE het volgende:
de HMH krijgt er een concurrent bij, op nog geen 100 meter
http://www.parool.nl/paro(...)st-in-Zuidoost.dhtml
wordt ook een grote 'box', dus het geluid zou daar ook flink hard moeten kunnenen er gaan aanzienlijk meer mensen in vergeleken met de HMH
en moet je minimaal een uur in de rij staanquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:46 schreef mstx het volgende:
[..]
Ziggo![]()
Dan zal halverwege de avond wel het licht of geluid uitvallen en is het barpersoneel niet bereikbaar.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:46 schreef mstx het volgende:
Ziggo![]()
Dan zal halverwege de avond wel het licht of geluid uitvallen en is het barpersoneel niet bereikbaar.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:48 schreef LeonH het volgende:
en moet je minimaal een uur in de rij staan
JIj had zeker even een ultiem dagdroom-sogmomentje?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:53 schreef de_huig het volgende:
of dat Q-dance een nieuw meerdaags festival gaat organiseren.."Qeihard"
het wordt een groot weekend durend evenement met een talent area in de HMH, met alle jonge helden en verschrikkelijk hard geluid..de Rabolounge wordt een FoK!-vipstage met veel bier, bass en lekkere wijven.
een early stage in de ziggo zaal, waar oude helden hun kunsten vertonen, eveneens met briljant geluid..
Mainstage komt in de ArenA..meer voor de niet zo kritische dagjesmensen
en als laatste een grote outdoor area op P2 ofzo, met een gevarieerdere lineup (voor ieder wat wils).
wie stemt voor?![]()
en ik had gehoord dat showtek dat weekend in het philips stadion staat, met ruffian als host![]()
hou toch je Qop dichtquote:
Wie wat waar?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:36 schreef HarryVanDeTap het volgende:
haha seth die foto van jou, 2 dames, 1 gast, hahahaha daar trek ik ff mooi bekkie op de achtergrond
X2quote:
Nee dankje, ik zag Valerio, meteen sacherijnig de TV uitgezet.. Leuke gast joh!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:53 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ik ga de IQ test doen straks, opckah 180 ghek, stampeng is goed voor je brainzZz, net als druks en drank
Daammnnquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:53 schreef de_huig het volgende:
of dat Q-dance een nieuw meerdaags festival gaat organiseren.."Qeihard"
het wordt een groot weekend durend evenement met een talent area in de HMH, met alle jonge helden en verschrikkelijk hard geluid..de Rabolounge wordt een FoK!-vipstage met veel bier, bass en lekkere wijven.
een early stage in de ziggo zaal, waar oude helden hun kunsten vertonen, eveneens met briljant geluid..
Mainstage komt in de ArenA..meer voor de niet zo kritische dagjesmensen
en als laatste een grote outdoor area op P2 ofzo, met een gevarieerdere lineup (voor ieder wat wils).
wie stemt voor?![]()
en ik had gehoord dat showtek dat weekend in het philips stadion staat, met ruffian als host![]()
De parQeerdekkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
is er wel een hardcore uurtje dan zo op het eind ?
Die Qiqks zijn iddquote:
Uber nrtjequote:
Dat doet die koekenbakker altijd :/ en je hoort geen verschilquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:37 schreef JortK het volgende:
Zat net trouwens wat filmpjes van Headhunterz te kijken, maar wat staat die kerel een partij onzinnig te EQ'en zeg
in die prijsklasse moet je denken aan 2x CDJ 400 en een DJM 400. Die DJM heeft wel maar 2 faders... Wat je ook zou kunnen doen is een 2e hands DJM 600 halen. Op zich weinig risico aan als je het van een thuisgebruiker overkoopt, aangezien die dingen behoorlijk betrouwbaar zijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:08 schreef ElDani het volgende:
Ik heb een vraag: Wat raden jullie me aan voor CDJ set voor ongeveer 1250-1500 euro? Inclusief mixer, exclusief Koptel, dat komt sowieso wel goed. NIEUW WELTEVERSTAAN!
RMP2's had ik ook (laatst verkocht omdat ik er niks mee deed). Dat jog wheel werkt erg goed.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:16 schreef ElDani het volgende:
ja, maar ik zit dus al lekker te kutten.. Is Reloop RMP2 geen optie dan? Want ik begin echt geduld te verliezen om die shit te kopen.. Zo erg heb ik het ook weer niet over:D
als ik dan niet naar Zany Fusion tour in de outland ga, kom ik daar wel heen. Zo ja dan hang ik nog wel ff in de PMquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:58 schreef JortK het volgende:
28 februari trouwens hier in Den Haag een feestje, Zero Sanity in the house!!!
http://partyflock.nl/party/138609:Pure_Hardstyle.html
had al Google geprobeerd, maar niet zo snel wat gevondenquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:55 schreef de_huig het volgende:
Trilok & Chiren vs Alpha2 - Initial Attack
volgens google dan
Gaan niet zo snel kapotquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:35 schreef ElDani het volgende:
Dankje Da_Ripper! Was ook wel goed gelukt vond ik!
Voor de rest hoop ik dus iets dervan te vinden, maar nieuw is alles zo duur DJM600 is 2ehands 500 eu, maar dan moe tje nog 2 spelers, is ook niet goedkoop..
edit - zit te denken:
2e hands:
Pioneer CDJ800x2
Pioneer DJM 600
Ben alleen bang dat ze gauw kaduuk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |