quote:The XX-Hardstyle event
Noisecontrollers
Zatox
Hardstyle Masterz live
Dozer
Alphaverb
Devon K.
DATE : 7-3-2009
ENTRANCE : ¤ 15,- (doorsale only)
DOORS OPEN : 22.00 till 05.00
Bij mij niet..quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:31 schreef Koepert het volgende:
[..]
T giet deur!! Haha. Anders gezegd: Ja zekerheid, ik ben dr TOCH bij. . .Vervoer is toch maar weer mooi gefixt.. Even de vloer uit Zak stampen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus
Zo niet.. dan toch!
quote:Op zondag 25 januari 2009 11:46 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Bij mij niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus
K had ook al ff rond gekeken, niet gevonden
Maar niet om je te stangen, je hebt wat gemist![]()
T-Junctions 'eerste Hardstyle-avond' als Liber-TWat een vette set, draaien kan die man wel... Heeeele positieve verrassing.. Hardstyle set, met heel veel kneiters, zonder hitjes parade te worden, op een HC-tempo, dus alleen maar doorrammen... Me Like...
Noisecontrollers..... OH........MY.........FUCKING........GOD..... Hard! Lekker! Een paar breaks op de goede momenten, maar verder gas geven.. Shreek, Nieuwere platen, Ben erg slecht in titels, maar zal ff blijven nadenken, wat een topset...
Brennan Hart..... Rammen! Beetje veel breaks in zn set..maar erg lekker.. Was wel toe aan paar rustmomentjes..
K heb van uur of 1 tot 4 (Bob was moe) eigenlijk alleen maar deuken in de vloer staan stampen.. 2x paar minuten frisse lucht halen bij de ingang, paar keer drinken halen, 2 keer wc, voor de rest alleen maar RAMMEN!!!!
Kon gewoon niet stil blijven staan..Wat een heeerlijke avond.. Mooie vrouwen te over
Titels is niet mijn ding, maar als ik zeg.
Wall to wall creeps...
Cold Rockinn
Tudduuu
Spacer
Revival X (de remix volgens mij zelfs)
Shreek
Reinforce
Sanctus (was die TBA toch?)
Double Dutch Darkies
Get Hit
Party Lover
[ Bericht 1% gewijzigd door Koepert op 25-01-2009 15:19:30 (Tracks herinneren...) ]It starts with a shiver, an itch, a slow boil
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:02 schreef JortK het volgende:
XQ
Alleen jammer dat we eruit geflikkerd werden omdat een maar van me heel de hal van de HMH heeft ondergekotst
Bitchquote:Op zondag 25 januari 2009 13:34 schreef Koepert het volgende:
[..]
K had ook al ff rond gekeken, niet gevonden
Maar niet om je te stangen, je hebt wat gemist![]()
T-Junctions 'eerste Hardstyle-avond' als Liber-TWat een vette set, draaien kan die man wel... Heeeele positieve verrassing.. Hardstyle set, met heel veel kneiters, zonder hitjes parade te worden, op een HC-tempo, dus alleen maar doorrammen... Me Like...
Noisecontrollers..... OH........MY.........FUCKING........GOD..... Hard! Lekker! Een paar breaks op de goede momenten, maar verder gas geven.. Shreek, Nieuwere platen, Ben erg slecht in titels, maar zal ff blijven nadenken, wat een topset...
Brennan Hart..... Rammen! Beetje veel breaks in zn set..maar erg lekker.. Was wel toe aan paar rustmomentjes..
K heb van uur of 1 tot 4 (Bob was moe) eigenlijk alleen maar deuken in de vloer staan stampen.. 2x paar minuten frisse lucht halen bij de ingang, paar keer drinken halen, 2 keer wc, voor de rest alleen maar RAMMEN!!!!
Kon gewoon niet stil blijven staan..Wat een heeerlijke avond.. Mooie vrouwen te over
Titels is niet mijn ding, maar als ik zeg.
Wall to wall creeps...
Cold Rockinn
Tudduuu
Spacer
Revival X (de remix volgens mij zelfs)
Shreek
Reinforce
Sanctus (was die TBA toch?)
Double Dutch Darkies
Get Hit
Party Lover
Volgens MIC.. Push that feelingquote:Op zondag 25 januari 2009 15:26 schreef HarryVanDeTap het volgende:
hoe heette dat nummer van wildstylez toen ik je smste? die was eecht nice en volgensmij nieuw?! of niet meegekregen?
Ik vond hem aardig beuken andersquote:ben ik de enige die dat setje van tatanka wat verassend vond?
"This shit is spreading like my seed right..... my semen"quote:Op zondag 25 januari 2009 18:21 schreef HarryVanDeTap het volgende:
sommige sets wastie wel actief maar bij veel sets hield ie ze mond ik zei t ook nog tegen maat van me volgensmij heb tby gezegd dattie normaal moest doen
dacht ook al zoiets te horen.. maar kon het niet geloven..quote:Op zondag 25 januari 2009 19:23 schreef mstx het volgende:
[..]
"This shit is spreading like my seed right..... my semen"
Bij TBY vs Wildstylez
Goed om te horen, hoe was het?quote:
Het beukte ook zeker, je hoort mij ook niet zeggen dat dat niet het geval was;)quote:Op zondag 25 januari 2009 17:53 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik vond hem aardig beuken anders. Openen met Get Hit
!
Wat een takkewijfquote:Op zondag 25 januari 2009 22:44 schreef LeonH het volgende:
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/showtek-op-tmf-het-verhaal.html
Stelling: hardstyle is dood
kut tmf... bah...
Owk, weer een beetje tot mezelf gekomen. Gister wask echt te brak om hier iets neer te plempen. Lagen rond 9 in bed en om 18:00 pas weer wakker. Beetje luieren, beetje mac'n (als in de Golden Archesquote:
Kans dat het uitverkocht raakt is niet verschrikkelijk groot maar altijd aanwezigquote:Op maandag 26 januari 2009 09:06 schreef Silaz het volgende:
Zou Hardbass al uitverkocht zijnn? zit beetje te twijfelen.. zit ook met vervoer en animo. en verjaardag van mezelf de 15e
In New York is echter ook wel leuk alternatief.. Josh&Wesz en Crypsis
quote:
quote:
ben benieuwd naar alle drie, vanavond ff kijkenquote:
ik gok trouwens prop- en propvol, gezien ook de hoeveelheid die vanuit Haaksbergen e.o. richting Dieka gingquote:Op zaterdag 24 januari 2009 20:58 schreef Silaz het volgende:
Vnv maar even bij Luna kijkenn. Hopen datie iig Get hit draait,denk haast van wel
jammer dat op 7 maart ook dit feestje isquote:
OMGquote:Op zondag 25 januari 2009 16:57 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Scope DJ
The Pitcher
Alphaverb
Digital Punk
Brainkicker [FR]
MC Da Syndrome
quote:
quote:
Nou het was gezellig druk:P had de ruimte mooi enzoquote:Op maandag 26 januari 2009 11:02 schreef ReMcOrE het volgende:
ik gok trouwens prop- en propvol, gezien ook de hoeveelheid die vanuit Haaksbergen e.o. richting Dieka ging
[..]
kijk aan, viel dus meequote:Op maandag 26 januari 2009 12:12 schreef Silaz het volgende:
[..]
Nou het was gezellig druk:P had de ruimte mooi enzo![]()
![]()
daarom was het met Hard Bass 2008 dus zo teringkoud in zaaltje 2quote:Daarbij zal niet alleen de ijshal in gebruik worden genomen, maar ook de sfeervolle curlinghal staat weer geprogrammeerd.
Vind het wel opvallend hoevaak Zatox ergens wegens omstandigheden last minute niet kan komen... Maar kan aan mij liggen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:19 schreef ElDani het volgende:
Hoop Zatox dan eindelijk eens te zien.. 2x moest ie afzeggen..kwam ie niet opdagen
hij heb onwijze rugklachten schijnt het, en dan is dj'en niet echt ideaal. Hij zegt in zn hardbass interview echter dat ie er dit jaar alles aan gaat doen om wel overal te komen knalle en veel producties af te leverenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:31 schreef MrDice het volgende:
[..]
Vind het wel opvallend hoevaak Zatox ergens wegens omstandigheden last minute niet kan komen... Maar kan aan mij liggen.
Wat een helden trackquote:
dit kan echt vies zijn met draaien. Ik heb het zelf ook, en na een uurtje begin ik het echt goed te voelen... Dus kan me er wel wat bij voorstellen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:40 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
hij heb onwijze rugklachten schijnt het, en dan is dj'en niet echt ideaal. Hij zegt in zn hardbass interview echter dat ie er dit jaar alles aan gaat doen om wel overal te komen knalle en veel producties af te leveren
Kannie dan niet op een stoeltje gaan zitten draaien ofzoquote:Op maandag 26 januari 2009 17:30 schreef LeonH het volgende:
[..]
dit kan echt vies zijn met draaien. Ik heb het zelf ook, en na een uurtje begin ik het echt goed te voelen... Dus kan me er wel wat bij voorstellen.
Hoogte van je draaimeubel wel aangepast aan de lengte?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:30 schreef LeonH het volgende:
[..]
dit kan echt vies zijn met draaien. Ik heb het zelf ook, en na een uurtje begin ik het echt goed te voelen... Dus kan me er wel wat bij voorstellen.
wát een vette track..de vocal werd al best vroeg ingemixed ik ging al helemaal los toen.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:20 schreef HarryVanDeTap het volgende:
The Music Made The Addict in meeeeetoptrack
jij hebt als enige in het rookhok gestaan?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:12 schreef OmeCo het volgende:
was der iemand jarig?int rook hok stond gegeven moment iemand op een tafel te zingen en zn maten lang zal ie leven
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:20 schreef HarryVanDeTap het volgende:
zo is dat,quote:Op maandag 26 januari 2009 19:20 schreef HarryVanDeTap het volgende:
x2quote:Op maandag 26 januari 2009 19:20 schreef HarryVanDeTap het volgende:
jup, precies de goede hoogte, maar het is gewoon een bepaalde houding waardoor je er last van kunt krijgen.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:23 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Hoogte van je draaimeubel wel aangepast aan de lengte?
Allright, zelf nooit geen last van gehad eigenlijkquote:Op maandag 26 januari 2009 21:43 schreef LeonH het volgende:
[..]
jup, precies de goede hoogte, maar het is gewoon een bepaalde houding waardoor je er last van kunt krijgen.
Herkenbaar verhaal helaas, is volgens mij niets aan te doen...quote:Op maandag 26 januari 2009 21:43 schreef LeonH het volgende:
[..]
jup, precies de goede hoogte, maar het is gewoon een bepaalde houding waardoor je er last van kunt krijgen.
Hele vette track jaquote:Op maandag 26 januari 2009 17:11 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik vond Tatanka overigens echt goed knallen. Revolution is Here en daarna deze heldentrack:
Wtf!![]()
quote:Wieneke staat zelf vaak achter de draaitafels. "Ik heb er zelf thuis twee en draai hard-style." Ze wil ook wel graag dj worden. "Want hoeveel vrouwelijke dj's zijn er nu helemaal!"
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:45 schreef mizzieme het volgende:
Mijn favoriete hardstyle plaatje a la moment
Het is helaas wel een commerciele maar hij was ubergaaf op Qlimax dus vooruit voor deze keer hou ik van een commerciele dat is die van Tatanka - I Kissed a girl..
Die was wreed at Qlimax!
hmmm, blijkbaar dus normaal niet zo van het commerciële gedoequote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:24 schreef MrDice het volgende:
Vroeg haar in dat bericht nog even naar haar favo plaatje van het moment.
[..]
Jazekerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:06 schreef RiKe het volgende:
http://partyflock.nl/party/144457:Hardstyle_Unlimited.html
Gaan we weer
Niet verkeerd!quote:RESET LINE-UP
Main:
Tatanka Vs. Zatox
Headhunterz
D-Block & S-Te-Fan
Noisecontrollers LIVE
The Pitcher
Kold Konexion
Crypsis
MC: Linez
Hard-Techno:
Sven Wittekind
Oliver Kuchera LIVE
D-Rich
Elliot Devani
& Contest voor 3e area (Hardstyle)
Las het net idd, zou dr ook wel heen willen. Helaas wel ver wegquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:16 schreef ElDani het volgende:
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/reset-line-up-14-3-2009.html
[..]
Niet verkeerd!
Future Reset Roomquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:16 schreef ElDani het volgende:
[..]
Niet verkeerd!
Hij het Onzin topic over Solomio heeft gevolgd en er hard om heeft gelachenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:25 schreef ElDani het volgende:
En dat weet hij ook gewoon he die Rippert!
Je zou bijna zeggen dat..
euhm .... neenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:28 schreef RiKe het volgende:
Hij het Onzin topic over Solomio heeft gevolgd en er hard om heeft gelachen
Godver, wat vetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:16 schreef ElDani het volgende:
[..]
Niet verkeerd!
Stil nou ik probeer je te helpen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:30 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
euhm .... neen![]()
![]()
Die site kwam een keer voorbij bij mijn opleiding tijdens een workshop digi-pesten
i doquote:
10% kans hierquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:14 schreef mstx het volgende:
Wie gaan er zaterdag allemaal naar Zany @ XX?
dat is wel aan de snelle kant jah, bijna 6 BPM meer dan normaalquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:39 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe HHZ vinyl schijnt op 154 BPM opgenomen te zijn.. Pff wat snel..
Vind het een beetje jammer dat alle hardstyle (ook de setjes) steeds sneller gaan..
ik vind 148 dan wel weer wat traagquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:17 schreef ReMcOrE het volgende:
dat is wel aan de snelle kant jah, bijna 6 BPM meer dan normaal
Las laatst een scherpe opmerking van iemand wat betreft die steeds stijgende snelheid in combinatie met Technoboy. Die stelde (terecht als je het mij vraagt) dat technoboy vroeger (2004,2005, 2006) altijd op het eind van feesten werd gezet (check de defqons, IQ en Qlimaxxen van die tijd maar eens) omdat ie als enige altijd rond de 150 draaide en daarmee toch 5 BPM boven de DJ's zat, die voor hem draaiden. En als je dat nu dan hoort met de HHZ vinyl dan is 150 bijna het minium tegenwoordigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:17 schreef ReMcOrE het volgende:
dat is wel aan de snelle kant jah, bijna 6 BPM meer dan normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |