Je zou eigenlijk eens alle debiele uitspraken van Ruffian en zn climaxverneukingen tijdens QD op een rijtje moeten zetten om te laten zien hoevaak hij het verneuktquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:09 schreef JortK het volgende:
DV8 kan ik wel hebben net zoals Syndrome, Villain gata in hetzelfde rijtje als Ruffian
Wel een leuk idee om daar een filmpje van te maken met al die uitsprakenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:16 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk eens alle debiele uitspraken van Ruffian en zn climaxverneukingen tijdens QD op een rijtje moeten zetten om te laten zien hoevaak hij het verneuktBen ook echt geen fan van Ruffian meer maar DV8 is altijd weer zo schreeuwerig
ow en the moon is oke maar music or noize is beter![]()
2009 gaat verder waar 2008 geëindigd isquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:05 schreef Da_Ripper het volgende:
Oef .... bijna vergeten:Showtek is kut!![]()
Still nr. 1
1ste ST-bash van '09
gozert, je moet echt ff normaal doen!quote:
Da Syndromequote:Op woensdag 7 januari 2009 10:09 schreef JortK het volgende:
DV8 kan ik wel hebben net zoals Syndrome, Villain gata in hetzelfde rijtje als Ruffian
dat is er 1 van vroegâhquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:14 schreef JortK het volgende:
Ik weet nog dat ik ooit op de eerste of tweede Hard Bass ontzettend los heb staan gaan op deze:
*steekt middelvinger op naar de regering en naar ReMcOrE*quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:28 schreef ReMcOrE het volgende:
gozert, je moet echt ff normaal doen!met je hoofd...
dat heb je dan toch wel ff mooi onthouden van QuakeDancequote:Op woensdag 7 januari 2009 10:32 schreef mstx het volgende:
[..]
*steekt middelvinger op naar de regering en naar ReMcOrE*![]()
![]()
jeweettoch die lyrics zijn ook tantoe stoer ouwe... de c is van cocainequote:Op woensdag 7 januari 2009 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat heb je dan toch wel ff mooi onthouden van QuakeDancedus toch geluisterd naar AVIO
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:32 schreef mstx het volgende:
*steekt middelvinger op naar de regering en naar ReMcOrE*![]()
![]()
Waar de neuq blijft die AFTERMOVIE????quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
QuakeDance
quote:Quake Events zal in samenwerking met het Amersfoortse Partyvids een ware registratie maken van QuakeDance'08. Zodoende kunnen we allemaal na afloop nogmaals genieten van de pompende beats en de uitstekende sfeer dit QuakeDance ieder jaar met zich mee brengt.
De video zal spoedig na afloop van het evenement online te bewonderen zijn hier op quakedance.nl.
You were finished? Oh Well, allow me to retort ....quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:28 schreef ReMcOrE het volgende:
dat is er 1 van vroegâh![]()
"What Does ...... Wallace Looks Like?!"
was ik stiekem al helemaal vergeten, dat die kwamquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:43 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Waar de neuq blijft die AFTERMOVIE????
[..]
wist niet zeker of het Marcellus wasquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:44 schreef Da_Ripper het volgende:
nog 1 SOG (Sport-Ontwijkend-Gedrag)post dan ....
[..]
You were finished? Oh Well, allow me to retort ....
[ afbeelding ]
Pulp![]()
Marcellus btw
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
7. ook wil ik graag de groeten doen aan mijn moeder![]()
8. Ik ben bart en ik doe woody woodpecker na.. ehihihehe ehihihehe heheheheheheh![]()
zegt hij 2 keer Black bij Phases??quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:56 schreef hardstyle_babbels het volgende:
The black rose, or the black, WRAM WRAM WRAM!
Tvp
Eenschquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:09 schreef JortK het volgende:
Jah die Marcel tijdens de q-base set wel jah!quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
zegt hij 2 keer Black bij Phases??
Marcel van Deepack?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:08 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Jah die Marcel tijdens de q-base set wel jah!
Jah idd, laatie de muziek stop zetten spoeltie wat terug, maar gaat blijkbaar niet helemaal goed!quote:
Klopt!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:32 schreef Dalton_ het volgende:
In de echte vocal is het volgens mij the red rose, or the black, niet?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:40 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Jah idd, laatie de muziek stop zetten spoeltie wat terug, maar gaat blijkbaar niet helemaal goed!
Roeptie zelf: The black rose!! Muziek gaat weer aan: or the black one!!![]()
Waarna ie dan zelf ook wel begint te lachen!![]()
Marcel staat wat dat betreft wel bovenaan, die krijgt het elke keer weer voor elkaarquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:49 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Die echte MC's slaan eigenlijk nergens op nee. Het enigste leuke geschreeuw is altijd het gebleer van een dj zelf. Zany bij de donkey rollers, marcel bij deepack en die DV8. Die mensen schreeuwen gewoon een beetje geinig met de bedoeling de boel wat op te swepen of sfeer te maken. Aan die mislukte engelse rijmpjes heb niemand wat.
Ik zat toen ff op de tribune toen die lampen stilvielen halverwege hun set maar volgens mij deden ze het alweer tijdens dat stilleggen door Ruffian voor black stripez en stampuh. Tijdens deepack of Headhunterz hadden ze ook keiveel problemen met die videowall die toen ook een poos zwart was maar beide (lampen&videowall) hebben toch niks met het doorgaan van de show -lees muziek- te maken? En dat doorheen blaten tijdens promo's hoeft toch echt niet want ze hebben toch jingles die ze dan kunnen gebruiken? Ik zou dat als MC ook nooit accepteren want je verneukt dan bewust je eigen reputatie omdat de organisator dat wilt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:53 schreef ElDani het volgende:
Misschien moet het MC'en dan veranderen/met zijn tijd meegaan/verdwijnen.
Misschien iets in de richting van een meer begeleidende rol, in plaats van bandjes weer gewoon MC's die ze aankondigen en eventuele fouten opvangen. (bij Prophet & Frontliner deed lichtinstallatie het niet goed, volgens mij was DAT de rede waarom hij elke keer de DJs liet stoppen).. Verder moet hij voor opnames ook door de dingen heen schreeuwen in verband met rips en dergelijke.
quote:
en dansenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:23 schreef ReMcOrE het volgende:
MC mag voor mij aan- en afkondigen en tijdens rustige stukjes (breaks) van nummers wat zeggen
Wie mailt hem dit topic door?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:43 schreef Sethje het volgende:
ruffian valt echt hard door de mand haha
Ik had op pf gelezen dat hij sommige mensen een pm had gestuurd die in de reacties commentaar op hem haddenquote:
what does Ruffian look like?quote:
en wat had hij als reactie gestuurd dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:20 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik had op pf gelezen dat hij sommige mensen een pm had gestuurd die in de reacties commentaar op hem hadden
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:24 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
what does Ruffian look like?
"he's black" .... go on ....
"he's bold"
DOES HE LOOK LIKE A BITCH?!
[ afbeelding ]
MrDice ben jij dat?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:40 schreef ElDani het volgende:
Is wel vrij lullig.. Maar goed. Iemand moet de klokkenluider zijn. Al vind ik dat de laatste tijd het ook wel "hot" wordt om tegen Ruffian te zeiken.
Smoel toe, showtekslet!quote:
OMGquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:44 schreef mstx het volgende:
ElDani <> MrDice
Beide 6 letters en de hoofdletters zijn ook hetzelfde.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
[Hardstyle #82] Ruffian-Bash-Topiquequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:40 schreef ElDani het volgende:
Is wel vrij lullig..
Ik vind het wel knap dat haar stem de ene keer als een vrouw klinkt en 5 minuten later als een man.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
eervolle vermelding bij irritante mc's: MC Linez.... onverstaanbaar en vervelend
Is dat die kerel die je hier hoort na de aankondiging van Ruffian:quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
eervolle vermelding bij irritante mc's: MC Linez.... onverstaanbaar en vervelend
Conclusie: Niet huilen want iedereen heeft zijn eigen mening.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:58 schreef ElDani het volgende:
Conclusie: laat Da Syndrome zichzelf klonen of nodig niets uit.
Wat een ongelofelijke heldenteksten! Bedankt voor de lach tijdens mijn Studie Ontwijkende Activiteit (SOA).quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik wil graag een nieuwe Mc naar voren schuiven om zijn ding te mogen doen op Q feesten, deze heeft ten minste leuke teksten
en
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
prima! * ReMcOrE stemtquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:53 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Denk dat ik een qlimax ook zo aan elkaar zou praten, ben alleen bang dat alleen de tukkers mij verstaan...
een SOG'ger bezig met een SOAquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:59 schreef ElDani het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke heldenteksten! Bedankt voor de lach tijdens mijn Studie Ontwijkende Activiteit (SOA).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is aan het uploaden
De mixjes lopen soms NET niet helemaal lekker, maarja wat wil je om half 2 's nachts en je staat te mixen op koptelefoon
Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:53 schreef hardstyle_babbels het volgende:
.... ben alleen bang dat alleen de tukkers mij verstaan...
Heel slecht, I know, maar ben dan oc ginne tukkerquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:09 schreef mstx het volgende:
MC hardstyle_babbels int huus!
Kun'n wie het doehn??? Kun'n wie??? Kun'n wie??
Wees gin poesje!
Jij daor achterhin! En jij voora'n! En jij daar in het midda'n!
Geef het op voor mijne man Het-hunterz!
Als ik dit filmpje zo weer bekijk was Mysteryland toch wel een feest waarvan ik flink baalde achteraf dat ik er niet na toe was geweestquote:
That post is worthless without a linkquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:22 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Als ik dit filmpje zo weer bekijk was Mysteryland toch wel een feest waarvan ik flink baalde achteraf dat ik er niet na toe was geweestTypte net trouwens (lekker SOGGEN ja
) in google de titel van mn yearmix, staat ie gewoon op stuk of 5 nederlandse sites
maar ook op een Franse, een Hongaarse en zelfs een Israelische site
Dus je bent toch beroemd! (nouja, je jaarmixen dan! )quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:22 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Als ik dit filmpje zo weer bekijk was Mysteryland toch wel een feest waarvan ik flink baalde achteraf dat ik er niet na toe was geweestTypte net trouwens (lekker SOGGEN ja
) in google de titel van mn yearmix, staat ie gewoon op stuk of 5 nederlandse sites
maar ook op een Franse, een Hongaarse en zelfs een Israelische site
ik had Decibel en 2 weken later Q-Base, Mysteryland zat daar net tussenin, dus iets teveel van het goede voor mijquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:22 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Als ik dit filmpje zo weer bekijk was Mysteryland toch wel een feest waarvan ik flink baalde achteraf dat ik er niet na toe was geweest
heaumeaux-alertquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat Sinéad O'Connor ook op Q-base was P
p.s: wat een gay foto
Klikdeklikquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:23 schreef JortK het volgende:
[..]
That post is worthless without a link
Goeie site die 1e daar.quote:
Oh kut hier nu ook, was daarnet nog ingelogd bij google.quote:
Dat ie zo wijdverspreid is geraakt is minstens voor de helft te danken aan lsdb denk ikquote:
ik heb ook een beetje last van WOG deze weekquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:03 schreef NLS04 het volgende:
En nou ga ik echt echt echt weer aan de studie![]()
Nouja je hebt weer een nieuwe mix om te luisterenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:29 schreef 16meter het volgende:
boooh gek
Ik heb zin om party te machen.
Eens, op Qountdown niet echt aan Ruffian gestoord: Behalve op het zijn jullie dronken na.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:53 schreef HarryVanDeTap het volgende:
maar ff serieus, ik heb op die feeste nooit last van die mc hoor, hahaha kan ook mn wazigheid op dat moment zijn natuurlijk.
pas in setjes achteraf geluisterd denk ik hou je kop is
Bij festivals vind ik ze ook beter passen als indoor, bij festivals afentoe ff HEY GAATIE LEKKERiedereen met ze bier in de lucht schreeuwe, das mooi
same herequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:57 schreef ElDani het volgende:
Abyss & Judge - rapture![]()
Net echt ontdekt hoe lekker die klinkt!
Zo, dat was me toch een partij gruwelijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Is dat die kerel die je hier hoort na de aankondiging van Ruffian:
EDIT: nee dat is Nolez dus, maar net zo slecht.
EDIT2: Dat accent
Hmm ik had het een paar weken geleden pas ontdekt... had nooit de moeite genomen om dat nummer echt te luisteren maar hij is wel vet ja.quote:
(wiki)-OP = klaar voor # 100quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:06 schreef ReMcOrE het volgende:
Rip, gooi je deeltje 81 nog ff in de OP?
nice!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:37 schreef LeonH het volgende:
hopelijk kan ik morgenmiddag / avond weer wat "nieuwe" dingen (previews) uploaden
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:20 schreef Sethje het volgende:
Woord van het jaar 2009: Alphaverben.
Te gebruiken als bijv:
Wie gaat er dadelijk mee Alphaverben in zaal 2?
thnx mangquote:
wat nou swaffelen, Alphaverben is pas met recht het woord van het jaarquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:20 schreef Sethje het volgende:
Te gebruiken als bijv:
Wie gaat er dadelijk mee Alphaverben in zaal 2?
toch wel verdomd veel liefhebbers hierquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:36 schreef luckass het volgende:
Wellicht ten overvloede: AVIO liveset.
Klopt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:40 schreef ReMcOrE het volgende:
toch wel verdomd veel liefhebbers hierhoudt alleen mstx er nou niet van??
dan ben je dus echt de enige met die mening in het HS-topic volgens mijquote:
Ik heb me net bedacht. Iedereen hier vindt het vet dus dan kan ik het ook maar beter vet vinden anders val ik buiten de groep.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan ben je dus echt de enige met die mening in het HS-topic volgens mij
Onder andere.quote:maar wel ff nieuwsgierig waarom je er nou niet van houdt, op QuakeDance zei je iets over 30 breaks in een uur??
dat hoeft niet persé hoor, wij respecteren je zo ook wel, alleen iets minderquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:49 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb me net bedacht. Iedereen hier vindt het vet dus dan kan ik het ook maar beter vet vinden anders val ik buiten de groep.![]()
[..]
Onder andere.![]()
Alleen al vanwege hun popiejopie teksten en paddoverbod-gate zou ik ze boycotten.
* ReMcOrE postquote:
@ remocre -> ja dat kloptquote:Come on! I would like people to be a bit more open-minded sometimes about this scene and about what should be possible.
dacht al dat ik het goed had gehoord op 3FMquote:
kom op man... ken je klassiekersquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:20 schreef ReMcOrE het volgende:
klopt het dat het gitaarstuk uit U2 - New Years Day is gebruikt voor Superstar DJ??
Nee hoor, daar gaat het me niet omquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
dikke bleek
aleen die tekst al![]()
![]()
of ben je zo iemand die vindt dat Dj's geen plezier mogen maken en alleen maar serieuze platen mogen maken![]()
Brennan Heart (/ Blademasterz) is op 1 of 2 plaatjes na ook bij mij al bij voorbaat foutquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
hehe dat mag natuurlijk![]()
ik ben gewoon die azijnpissers op GHF gewenddaar is alles wat ruikt naar nu style, scantraxx,brennanHeart,Hhz bij voorbaar al fout
dat zijn voor mij echt strakke platenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
masterblade
one blade
revival X
evolution of style
we are possessed
rush the remix
die ouwe platen heb brennan niet geproduceerd, die had Heart geproduceerd, toen heb brennan hem genaait en zn naam in brennan heart veranderd ipv Brennan & Heart en sindsdien produceerd iemand anders voor hem. Was wel een lelijk verhaal hoe dat in elkaar stak...quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
nou ja paar plaatjes..
masterblade
one blade
memento
revival X
remember,remember
evolution of style
cult music
get wasted
we are possessed
rush the remix
hij heeft wel wat fatsoenlijke platen gemaaktmaar de meesten zijn al wat ouder
Heerlijke plaatquote:
Volgens mij zijn de meeste platen die bartman noemt al van Brennan zelf en niet het samenwerkingsverband. Meerendeel van de platen is ook uitgebracht op Midify, het eigen sublabel van Brennan op Scantraxxxxxxxxxxxxx (om maar even mee te doen met de scantraxx X hypequote:Op donderdag 8 januari 2009 11:19 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
die ouwe platen heb brennan niet geproduceerd, die had Heart geproduceerd, toen heb brennan hem genaait en zn naam in brennan heart veranderd ipv Brennan & Heart en sindsdien produceerd iemand anders voor hem. Was wel een lelijk verhaal hoe dat in elkaar stak...
@mstx
Die teksten vind ik ook vaak debiel (dan niet dikke bleek ofzo, maar die paddo zooi) maar ik vind die stijl van de melodie synths en die soort dubbele laag onder elke melodie echt zo vet, dat maakt alles goed voor mij.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:19 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
die ouwe platen heb brennan niet geproduceerd, die had Heart geproduceerd, toen heb brennan hem genaait en zn naam in brennan heart veranderd ipv Brennan & Heart en sindsdien produceerd iemand anders voor hem. Was wel een lelijk verhaal hoe dat in elkaar stak...
toen Heart ermee gekapt is (of er bijgenaaid is) ging de naam inderdaad van Brennan & Heart naar Brennan Heartquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:28 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste platen die bartman noemt al van Brennan zelf en niet het samenwerkingsverband. Meerendeel van de platen is ook uitgebracht op Midify, het eigen sublabel van Brennan op Scantraxxxxxxxxxxxxx (om maar even mee te doen met de scantraxx X hype)
Wat ik zei jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
toen Heart ermee gekapt is (of er bijgenaaid is) ging de naam inderdaad van Brennan & Heart naar Brennan Heart
http://www.discogs.com/artist/Brennan+%26+Heart + http://www.discogs.com/artist/Brennan+Heart
We Are Possessed en Rush To The Floor stamt nog van het Brennan & Heart tijdperk zo te zien
en M!D!FY is inderdaad het sublabel voor hem en zijn aliassen (Unknown Analoq en Blademasterz) als heeft A-lusion natuurlijk ook Veritas al release daarophttp://www.discogs.com/label/M!D!FY
Nie ouwehoere met de Alpha Twinsquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Vind die alpha bla bla maar niks ...
hier past maar 1 ding:quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:13 schreef PartyAnimal87 het volgende:
A-Lusion - Skwert: Release datum : maandag 26 januari 2009
Headhunterz - Fear No Evil: Release datum : maandag 26 januari 2009
Deepack & Frontliner - To Ya Brain: Release datum : maandag 19 januari 2009
Davide Sonar - Natural: Release datum : maandag 12 januari 2009
Wild Motherfuckers - B2BW: Release datum : vrijdag 9 januari 2009
Rippert hapt wel weerquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Nie ouwehoere met de Alpha Twins![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:13 schreef PartyAnimal87 het volgende:
A-Lusion - Skwert: Release datum : maandag 26 januari 2009![]()
Headhunterz - Fear No Evil: Release datum : maandag 26 januari 2009(nu pas?)
Deepack & Frontliner - To Ya Brain: Release datum : maandag 19 januari 2009
Davide Sonar - Natural: Release datum : maandag 12 januari 2009
Wild Motherfuckers - B2BW: Release datum : vrijdag 9 januari 2009![]()
Die heeft dezelfde vocal als Last of the Mohicanz.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:13 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Headhunterz - Fear No Evil: Release datum : maandag 26 januari 2009
en wat wordt de B-kant dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Die heeft dezelfde vocal als Last of the Mohicanz.
Ik dacht trouwens dat hij die was kwijtgeraakt toen zijn pc was gecrashed...
Klinken beiden lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
Fear no evil is ook niet de goede titel het is
Headhunterz - Fear Of Darkness (Scantraxx Reloaded/SCRE016)
met als B-kant a new day
hahahahahahaquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
over ouwehoeren gesproken:
DANA!!!
Nu het je zegt, bijna precies hetzelfde. Maar inderdaad een lekkere plaat.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:54 schreef Sethje het volgende:
A new day is een vette plaat dat moet gezegd, wat jammer is dat het gewoon de intro van Shreek live edit is geleend en de synth precies war coz im hard is, voor de rest wel een vette plaat.
Fear of darkness is dik
Never ever take me for a fool or a sucker ...quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
Fear no evil is ook niet de goede titel het is
Headhunterz - Fear Of Darkness (Scantraxx Reloaded/SCRE016)
met als B-kant a new day
gewoon x2, leuke vinylquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:54 schreef Sethje het volgende:
A new day is een vette plaat dat moet gezegd, wat jammer is dat het gewoon de intro van Shreek live edit is geleend en de synth precies war coz im hard is, voor de rest wel een vette plaat.
Fear of darkness is dik
dat is de TBA jahquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:57 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Die Davide Sonar - Natural, is dat TBA? ja he:D:D:D:D
![]()
![]()
![]()
![]()
FF BELANGRIJK IETS
Waar blijft JDX - Wan Taim ?!?!?!?!?!?!?!?!
ik vind je geen fool en geen suckerquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:01 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Never ever take me for a fool or a sucker ...![]()
altijd gezellig tochquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:18 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ligt het aan mij of lopen de topics de laatste tijd wel echt een stuk harder...
ik heb last van WOG, tentamens 20e en 21e pasquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:37 schreef ElDani het volgende:
Hebben jullie volgende week allemaal tentamens, net als ik??
Dan zoeken we gewoon afleiding.
laat maar komen,quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:39 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Zullen we anders met ze allen een remix maken van Wan Taim?
Ik heb net op youtube gevonden hoe ik die melodie moet namaken, ff gedaan en komt vrijwel identiek overeen, check hier maar (je kan m op zippyshare zelf afspelen)
http://www1.zippyshare.com/v/47628667/file.html
dus als er interesse is upload ik de piano roll / midi file van die melodie ofzo (LeonH?)
kheb alles voor 0 euroquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:48 schreef ElDani het volgende:
Ik wil eigenlijk ook binnenkort starten met produceren.. Jammer dat al die shit zo duur is, met name die addons..
mag ik ook?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:49 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
kheb alles voor 0 euroen jij ook
![]()
@ Leon, kheb je op msn toch? Dan stuur ik hem via msn wel ff
Whehe dat doet me aan wat leuks denkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Never ever take me for a fool or a sucker ...![]()
Thnx voor de feedbackquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:16 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Rike, gister begonnen met je mix te luisteren... Je tracklist ziet er sowieso erg goed uit. Eerste 2 overgangen zijn perfect... Al heb ik bij de tweede overgang het gevoel dat het (derde) nr iets harder opgenomen is. Iets waar jezelf waarschijnlijk niet zoveel aan kunt doen, maar niet helemaal top klinkt. Zal hem vanmiddag/vanavond eens helemaal luisteren als ik wat meer tijd heb.
Dankjequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:28 schreef ElDani het volgende:
RiKe! Had gisteren bijna helemaal geluisterd.. Het volume verschilt maar een beetje haha!
Van 2x zo zacht als normaal naar 2x zo hard ofzo.. Wel jammer! Voor de rest gewoon een lekkere lijst, met een paar verrassingen derin. Leuk!
Volgende week ook tentamens, 5 stuks in 3 weken is dan wel weer chillquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:37 schreef ElDani het volgende:
Hebben jullie volgende week allemaal tentamens, net als ik??
Dan zoeken we gewoon afleiding.
* ReMcOrE niet...quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef HarryVanDeTap het volgende:
wie zie ik nou allemaal vooraan bij Euphoria?
Seth en verder?
(in steenkolen engels) DO YOU WANT SOME WEED, SPEED OR COCAINE??!?!?!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:53 schreef JortK het volgende:
De bass die moet je niet voelen, die moet je implanteren!
I DON'T CARE MOTHERFUCKER... WANT IK WIL DIKKE BLEEK!!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
(in steenkolen engels) DO YOU WANT SOME WEED, SPEED OR COCAINE??!?!?!
mstx ReMcOrE maakt hem af
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
de A is van amphetamine, je weet niet wat je ziet
de B is van Blowen, wiedewiedewiede wiet
de C is van cocaine, dat breekt zo lekker de week
de D is van DIKKE DIKKE BLEEK!!!! *boenk boenk boenk*
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:16 schreef 16meter het volgende:
DIKKE BLEEK VOOR JE ANUS!!
BOEMBOEMBOEMBOEMBOEM
Showtek afkraken omdat ze niks uitbrengen om af te kunnen krakenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:27 schreef 16meter het volgende:
Tevens wordt er vandaag een extra mogelijkheid geboden om Showtek te bashen.
SHOWTEK![]()
![]()
Showtek dat te weinig platen uitbrengt de laatste tijd, waardoor er te weinig af te kraken valt.![]()
Dat ze in 2009 waarschijnlijk op Qountdown zullen staan omdat ze er vorig jaar niet waren.
En nog maar een keer...
Apologize![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha precies heerlijk ditquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Showtek afkraken omdat ze niks uitbrengen om af te kunnen kraken
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:27 schreef 16meter het volgende:
Tevens wordt er vandaag een extra mogelijkheid geboden om AVIO te bashen.
AVIO![]()
![]()
AVIO dat te weinig platen uitbrengt de laatste tijd, waardoor er te weinig af te kraken valt.![]()
Dat ze in 2009 waarschijnlijk op Qountdown zullen staan omdat ze er vorig jaar niet waren.
En nog maar een keer...
Dikke Bleek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is vet stilo je weetzz !quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:41 schreef ElDani het volgende:
Terecht!
Overigens vind ik die vocal van Dikke Bleek nogal kansloos, voor de rest doen ze het aardig netjes..
Met name die Bazzleggerz Plaatjes vind ik leuk, helaas, zoals de naam al zegt gaan die waarschijnljik een AVIO release niet halen.. (Meet her @ The Bootlake en dergelijke..).
Wat is er trouwens tegenwoordig met de Q, D's,X en Z? Is een S tegenwoordig niet goed meer ofzo?
X-Tra-MindZZZZZZZ.. Dat soort namen..![]()
je zal er toch maar niet van houden. Oehhh wat zou je dan een Fok! Social Outcast worden, laten we het een FSO'er noemenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:23 schreef ReMcOrE het volgende:
je houdt van zijn unieke/aparte/vernieuwende stijl of je houdt er niet van, geen tussenweg lijkt me...
ik val uiteraard in categorie 1![]()
Scantraxxxxx stylow!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:41 schreef ElDani het volgende:
Terecht!
Overigens vind ik die vocal van Dikke Bleek nogal kansloos, voor de rest doen ze het aardig netjes..
Met name die Bazzleggerz Plaatjes vind ik leuk, helaas, zoals de naam al zegt gaan die waarschijnljik een AVIO release niet halen.. (Meet her @ The Bootlake en dergelijke..).
Wat is er trouwens tegenwoordig met de Q, D's,X en Z? Is een S tegenwoordig niet goed meer ofzo?
X-Tra-MindZZZZZZZ.. Dat soort namen..![]()
kom d'r maar in mstxquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:52 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
je zal er toch maar niet van houden. Oehhh wat zou je dan een Fok! Social Outcast worden, laten we het een FSO'er noemen
Ik heb die troep waar iedereen het hier over heeft nog niet gehoord... PM???quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:52 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
je zal er toch maar niet van houden. Oehhh wat zou je dan een Fok! Social Outcast worden, laten we het een FSO'er noemen
Gelukkig is die hype wel weer overgewaaid wanneer ik weer feestjes ga bezoeken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:52 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:13 schreef DJ_ het volgende:
wow , ik ben een paar dagen niet hier geweest en heb gelijk een heel topic gemist en 5 pagina's van deze :}
heb ik nog interesante nieuwe nummers gemist ?
Dat moet je dr voor over hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:13 schreef DJ_ het volgende:
want ik heb geen zin om bijna 2 hele topics door te lezen
Dr klopt iets niet in de melodie ik denk wel dat je snapt wat ik bedoel, in de lage tonen van je melodie zegmaar. Kan ook aan mn crap boxen liggen btw.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:28 schreef LeonH het volgende:
De eerste. compleet nieuwe projectje zeg maar
Wat niet dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:06 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
Dr klopt iets niet in de melodie ik denk wel dat je snapt wat ik bedoel, in de lage tonen van je melodie zegmaar. Kan ook aan mn crap boxen liggen btw.
Your Friend 1.5 klinkt wel helemaal top nu, toch gelukt dus met die vocals met de beat syncen!
zo dat was mijn bedrage voor vandaagquote:This is what I love and can't stop loving.
Get wasted on parties from 9 ‘till 7 in the morning.
I live for the music, rollin' blunts, feelin’ high, gettin’ loaded or take some pills and go to La-la land.
Spending all my money on dope and extreme high priced tickets..
But in the end.. its all worth it..
Als je dat weg verwijderd klopt het wel ongeveer ja..quote:rollin' blunts, feelin’ high, gettin’ loaded or take some pills and go to La-la land
on dope
ja dat ze halve tel later komen is goed en hoort ook, maar bij sommige is de toonhoogte niet goed ofzoiets, ik kan er de vinger niet echt op leggen..quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:12 schreef LeonH het volgende:
[..]
Wat niet dan?
De lage tonen lopen mee om de melodie wat voller te maken dus die komen een halve tel later. Of bedoel je dat niet?
ennuh.. Dutch Version .. hoor net pas het hele nummer voor het eerstquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:23 schreef RiKe het volgende:
Words from the gang (DBSTF remix) deed het toen ook erg goed
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:02 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Dat moet je dr voor over hebbenanders mis je een hoop
ik wil NIETS over die Dutch (Flemmish eigenlijk) version horen!!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:32 schreef NrSiX het volgende:
[..]
ennuh.. Dutch Version .. hoor net pas het hele nummer voor het eerst![]()
Nog steeds geen duidelijkheid over mijn bestemming morgenavond .............quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:21 schreef Dalton_ het volgende:
Ik zal nog eens een poging wagen om die Klep te bezichtigen, en natuurlijk net wie er nog meer voor rondspringt.
Jazekers komde gij d'r opquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:57 schreef RiKe het volgende:
Whehe dat doet me aan wat leuks denken
Die next fother mucker episode die ik in mijn mix heb zitten...heeft Leon een tijdje terug gemaakt samen met een ander![]()
*Stille hint voor meningen over m'n mix*
Oja en Rip....mag ik ook op de muur?![]()
![]()
pagina 1&2 moet je wel ff lezen ivm ons Ruffian-gebashquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:33 schreef NrSiX het volgende:
Misschien dat iemand een korte samenvatting voor je kan neerzetten =] ..
will do , heb nu toch geen zin meer te werkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:54 schreef Da_Ripper het volgende:
pagina 1&2 moet je wel ff lezen ivm ons Ruffian-gebash.... voor de rest is het voornamelijk:
ReMcOrE: AVIO![]()
mstx: AVIO
Thnqquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:54 schreef Da_Ripper het volgende:
Jazekers komde gij d'r op![]()
Enne ik had je mix ook aanstaan toen ik dat vanmiddag postte![]()
Was ook nog aant opruimen e.d. dus kan er geen onderbouwde kritiek op geven, behalve dan dat het af en toe leek alsof je zelf wat aan de sound had lopen sleutelen (in de goede zin vant woord)
De 2 weken erna zijn dikker en had ik het over, maar de komende weken zijn sowieso erg mooi.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:26 schreef 16meter het volgende:
was er zaterdag niet een dikke fissa in Zak... laat ik nou het weekend in Emmen zitten! Ik moet die toko toch een keer zien.
Possibilities...
1) Alpha*verb ~ zelfst.vnw. / eigen naam:quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:20 schreef Sethje het volgende:
quote:- Wie gaat er dadelijk mee Alphaverben in zaal 2?
- Ik wens iedereen die een kaartje heeft voor Euphoria morgen een fijnen avond ... enne Alphaverb die 013 maar eens goed![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:59 schreef Da_Ripper het volgende:
Denk wel dat ik je morgen ga zien, JortK![]()
[..]
1) Alpha*verb ~ zelfst.vnw. / eigen naam:
Artist Name: Alphaverb
Real Name: Daniël Noordijk
Born: 21th of August 1986
Country of Origin: The Netherlands
Favourite Style: Hardstyle influenced by many other styles...
Producing since: September 2001
2) Alpha*verben ~ ww:
het ongenadig hard afbreken van de desbetreffende ruimte
v.b.
[..]
niks ragequote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Het is echt een beetje een rage die alpha shit... Mag hopen dat het niet zo'n lange rage is als die jumpstyle.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:02 schreef poiuytr het volgende:
Lucky is ook goed bezig met Dangerouzmind (27 Feb).
Waarschijnlijk wel aanwezig word dan eerst kleine feestje van het nieuwe jaar!quote:
aan de deur 15, haal nooit in vvkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:00 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel aanwezig word dan eerst kleine feestje van het nieuwe jaar!
Voor 12,50 Euro kan je er echt weinig van zeggen..
waar moet je vandaan komen dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:33 schreef RiKe het volgende:
[..]
Verdomme dat is weer zo ver weg voor me
Ja, nog bedankt daarvoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:41 schreef poiuytr het volgende:
Zonet even de rest van alle Hardstyle vinyl's van 2008 over de PM gedaan, de WEB releases zitten er niet bij!
En ja deze is legaal.quote:ULTRAFORM - WHAT I SAW / SNAP MY FINGERS
Catalog: FOFOX001
Format: MP3, 320 kbps, Mastered
Genre: Hardtrance, Hardtech
Released: 05-01-2009
Myspace: www.myspace.com/ultraform
A WHAT I SAW (08:45)
B SNAP MY FINGERS (08:21)
Klinkt echt lekker ditquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:20 schreef mstx het volgende:
Bij gebrek aan een hardtrance topic
http://www.foolsforest.com/releases/x/fofox001/
Gratis release van Ultraform![]()
[..]
En ja deze is legaal.
Geniaal inderdaad, echt vet idee, volgens mij gaat er veel goede shit uitkomen op fools forestquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:20 schreef mstx het volgende:
[..]
En ja deze is legaal.
wtf heeft P1 hier nou weer mee te maken .. je gaat mij niet vertellen dat EN de sample van "Life beyond Earth" En het woord Life in de titel nix met elkaar te maken hebbenquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
Rip heeft al een chica JWTZZZZ (en een hele aardige ook)
Wat een enorme anti-climax zit er in dat nummer zeg.quote:
Ik vind deze track ook behoorlijk vetquote:
thanks.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:31 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik vind deze track ook behoorlijk vetHou alleen niet zo van de vocal
![]()
Als de vocal van Mess you up nouw eens in your friend stopt![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:20 schreef mstx het volgende:
[..]
En ja deze is legaal.
reverze-anthem inderdaad gewoon zwaar jatwerkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:38 schreef kollie het volgende:
ben weer een beetje bijgelezen.
Dat reverze-anthemwat een slecht nummer. Laag niveau. Even laag als a-b-c-dikke bleek
als ze op PF komen te staan, worden ze gelijk een optiequote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:55 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Scantraxx S.W.A.T. tour 2009
Djz: The Prophet, Headhunterz, A-lusion, Davide Sonar (IT), Wildstylez, D-Block & S-Te-Fan, Live: Scantraxx Showhitz, Mc Da Syndrome
Date: 18th April 2009
Venue: Matrixx, Nijmegen, Netherlands
Price: ¤ 18,00 (Presale starts on the 17th of January at Ticketonline.nl and all Free Record Shops nationwide.)
Djz: The Prophet & Wildstylez, Headhunterz, Frontliner, Scope Dj, Live: Scantraxx Showhitz, Mc Da Syndrome
Date: 6th June 2009
Venue: Takens, Balkburg, Netherlands
Price: -
Djz: The Prophet, Scope Dj, D-Block & S-Te-Fan, A-lusion, Live: Scantraxx Showhitz, Mc Da Syndrome
Date: 20th June 2009
Venue: ZAK, Uelsen, Germany
Price: -
Yeahquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:55 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Djz: The Prophet, Brennan Heart, Wildstylez, Frontliner, Live: Scantraxx Showhitz, Mc Da Syndrome
Date: 21st March 2009
Venue: Paard van Troje, The Hague, Netherlands
Price: ¤ 17,50 (Presale starts on the 17th of January at Ticketonline.nl and all Free Record Shops nationwide.)
Vanuit Leiden.quote:
Tot vanavond danquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:40 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond misschien toch wel naar XX toe![]()
* ReMcOrE kent de melodie wel, maar is de titel vergeten... HELPquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:20 schreef Sethje het volgende:
Are you readyyyyyy
* snelle hoge synth*
zin
Tatatata For those of you who wanna know where we all about, Its like thizz yo .. Let's go! reng deng dengquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE kent de melodie wel, maar is de titel vergeten... HELP
en ik had gelijk een typisch "oh ja, die!" momentquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:29 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Tatatata For those of you who wanna know where we all about, Its like thizz yo .. Let's go! reng deng deng
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:29 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Tatatata For those of you who wanna know where we all about, Its like thizz yo .. Let's go! reng deng deng
![]()
![]()
![]()
die kick op 1:09quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wij staat er wel weer op hoorjetzt geht's loessoe
dat deden wij dan ook volle bak een uur langquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:53 schreef RiKe het volgende:
[..]
die kick op 1:09![]()
ik zou zo erg genieten
Volgens mij gebruikt hij soms trance melo's met die gruwelijk dikke kicks, beetje hetzelfde idee als met Amazing Combination.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat deden wij dan ook volle bak een uur langconstant van die dikke kicks, bijvoorbeeld die op 0:38
juistem, lekker rammen in het Paard! Vorige euphoria in PvT was ook fucking vet en darkraver bday bash ook, denhaag is sowieso altijd vetquote:
Da_Ripper (& wrschnlijk D_Ripsterquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:11 schreef ReMcOrE het volgende:
count me in, vriendin wil ook stappen, dus we komen richting Nijmegen
(rechts) vooraan ben ik te vinden waarschijnlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:26 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Da_Ripper (& wrschnlijk D_Ripster) ook aanwezig
ik ben bij euphoria ja!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:27 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Vnvd ook nog mensen die naar een echte held (A-lusion) gaan...?
Heheh, ow komtie daar ook jahquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:36 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
ik ben bij euphoria ja!
1.95m - millimeterhaar - vooraan - pils in me hand (of door de lucht) - los
* ReMcOrE ziet zichzelfquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:46 schreef Da_Ripper het volgende:
Iemand vergeten/eraf?
[ afbeelding ]
Wat danquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:27 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Vnvd ook nog mensen die naar een echte held (A-lusion) gaan...?
Dat is de basis van een live-optreden he..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
Project-wegaanvanallevettetracksremixenmaken-1 ?
huh ik volg je niet.. op wie reageer je? op mij ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:05 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
wtf heeft P1 hier nou weer mee te maken .. je gaat mij niet vertellen dat EN de sample van "Life beyond Earth" En het woord Life in de titel nix met elkaar te maken hebben![]()
Misschien vergezocht, maar luister dan ... is toch gewoon onbeschaamd jatwerk![]()
Titel lijkt ook nog te hinten naar Art of Creation maar daar hoor ik niet nix van terug ....
Vage actie - misschien hadden ze het P1-album aan in de auto onderweg naar de studio![]()
en:
[..]
![]()
Ik snap hem niet helemaal?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat dan?
Project-wegaanvanallevettetracksremixenmaken-1 ?
hahaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:52 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ik snap hem niet helemaal?
Maargoed als het een "dis" richting A-lusion is... alles beter dan alpha blabla... Waarvan alle nummers klinken alsof je een radiozender luistert die stoort...
x2quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:56 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha![]()
ik bedoel nou juist dat ik a-lusion prefereer boven p1
Daarom zei ik al dat ik hem niet vatte!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:56 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha![]()
ik bedoel nou juist dat ik a-lusion prefereer boven p1
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:46 schreef Da_Ripper het volgende:
Iemand vergeten/eraf?
[ afbeelding ]
Het watquote:
Is er nog iets over het kippetjes incident dat je kwijt wil rippert?
De ex van de ex van boy die dan met rippert ze ex ging en ook stiekum nog sex had met rippert zelf...Wat boy dan niet zo erg vond, maar later toch weer wel. Rippert op zijn beurt kon alles ook weer niet waarderen. Zoiets was het geloof ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |