dat deden wij dan ook volle bak een uur langquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:53 schreef RiKe het volgende:
[..]
die kick op 1:09![]()
ik zou zo erg genieten
Volgens mij gebruikt hij soms trance melo's met die gruwelijk dikke kicks, beetje hetzelfde idee als met Amazing Combination.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat deden wij dan ook volle bak een uur langconstant van die dikke kicks, bijvoorbeeld die op 0:38
juistem, lekker rammen in het Paard! Vorige euphoria in PvT was ook fucking vet en darkraver bday bash ook, denhaag is sowieso altijd vetquote:
Da_Ripper (& wrschnlijk D_Ripsterquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:11 schreef ReMcOrE het volgende:
count me in, vriendin wil ook stappen, dus we komen richting Nijmegen
(rechts) vooraan ben ik te vinden waarschijnlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:26 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Da_Ripper (& wrschnlijk D_Ripster) ook aanwezig
ik ben bij euphoria ja!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:27 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Vnvd ook nog mensen die naar een echte held (A-lusion) gaan...?
Heheh, ow komtie daar ook jahquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:36 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
ik ben bij euphoria ja!
1.95m - millimeterhaar - vooraan - pils in me hand (of door de lucht) - los
* ReMcOrE ziet zichzelfquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:46 schreef Da_Ripper het volgende:
Iemand vergeten/eraf?
[ afbeelding ]
Wat danquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:27 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Vnvd ook nog mensen die naar een echte held (A-lusion) gaan...?
Dat is de basis van een live-optreden he..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
Project-wegaanvanallevettetracksremixenmaken-1 ?
huh ik volg je niet.. op wie reageer je? op mij ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:05 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
wtf heeft P1 hier nou weer mee te maken .. je gaat mij niet vertellen dat EN de sample van "Life beyond Earth" En het woord Life in de titel nix met elkaar te maken hebben![]()
Misschien vergezocht, maar luister dan ... is toch gewoon onbeschaamd jatwerk![]()
Titel lijkt ook nog te hinten naar Art of Creation maar daar hoor ik niet nix van terug ....
Vage actie - misschien hadden ze het P1-album aan in de auto onderweg naar de studio![]()
en:
[..]
![]()
Ik snap hem niet helemaal?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat dan?
Project-wegaanvanallevettetracksremixenmaken-1 ?
hahaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:52 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ik snap hem niet helemaal?
Maargoed als het een "dis" richting A-lusion is... alles beter dan alpha blabla... Waarvan alle nummers klinken alsof je een radiozender luistert die stoort...
x2quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:56 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha![]()
ik bedoel nou juist dat ik a-lusion prefereer boven p1
Daarom zei ik al dat ik hem niet vatte!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:56 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha![]()
ik bedoel nou juist dat ik a-lusion prefereer boven p1
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:46 schreef Da_Ripper het volgende:
Iemand vergeten/eraf?
[ afbeelding ]
Het watquote:
Is er nog iets over het kippetjes incident dat je kwijt wil rippert?
De ex van de ex van boy die dan met rippert ze ex ging en ook stiekum nog sex had met rippert zelf...Wat boy dan niet zo erg vond, maar later toch weer wel. Rippert op zijn beurt kon alles ook weer niet waarderen. Zoiets was het geloof ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |