Eens, op Qountdown niet echt aan Ruffian gestoord: Behalve op het zijn jullie dronken na.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:53 schreef HarryVanDeTap het volgende:
maar ff serieus, ik heb op die feeste nooit last van die mc hoor, hahaha kan ook mn wazigheid op dat moment zijn natuurlijk.
pas in setjes achteraf geluisterd denk ik hou je kop is
Bij festivals vind ik ze ook beter passen als indoor, bij festivals afentoe ff HEY GAATIE LEKKERiedereen met ze bier in de lucht schreeuwe, das mooi
same herequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:57 schreef ElDani het volgende:
Abyss & Judge - rapture![]()
Net echt ontdekt hoe lekker die klinkt!
Zo, dat was me toch een partij gruwelijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Is dat die kerel die je hier hoort na de aankondiging van Ruffian:
EDIT: nee dat is Nolez dus, maar net zo slecht.
EDIT2: Dat accent
Hmm ik had het een paar weken geleden pas ontdekt... had nooit de moeite genomen om dat nummer echt te luisteren maar hij is wel vet ja.quote:
(wiki)-OP = klaar voor # 100quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:06 schreef ReMcOrE het volgende:
Rip, gooi je deeltje 81 nog ff in de OP?
nice!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:37 schreef LeonH het volgende:
hopelijk kan ik morgenmiddag / avond weer wat "nieuwe" dingen (previews) uploaden
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:20 schreef Sethje het volgende:
Woord van het jaar 2009: Alphaverben.
Te gebruiken als bijv:
Wie gaat er dadelijk mee Alphaverben in zaal 2?
thnx mangquote:
wat nou swaffelen, Alphaverben is pas met recht het woord van het jaarquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:20 schreef Sethje het volgende:
Woord van het jaar 2009: Alphaverben.
Te gebruiken als bijv:
Wie gaat er dadelijk mee Alphaverben in zaal 2?
toch wel verdomd veel liefhebbers hierquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:36 schreef luckass het volgende:
Wellicht ten overvloede: AVIO liveset.
Klopt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:40 schreef ReMcOrE het volgende:
toch wel verdomd veel liefhebbers hierhoudt alleen mstx er nou niet van??
dan ben je dus echt de enige met die mening in het HS-topic volgens mijquote:
Ik heb me net bedacht. Iedereen hier vindt het vet dus dan kan ik het ook maar beter vet vinden anders val ik buiten de groep.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan ben je dus echt de enige met die mening in het HS-topic volgens mij
Onder andere.quote:maar wel ff nieuwsgierig waarom je er nou niet van houdt, op QuakeDance zei je iets over 30 breaks in een uur??
dat hoeft niet persé hoor, wij respecteren je zo ook wel, alleen iets minderquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:49 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb me net bedacht. Iedereen hier vindt het vet dus dan kan ik het ook maar beter vet vinden anders val ik buiten de groep.![]()
[..]
Onder andere.![]()
Alleen al vanwege hun popiejopie teksten en paddoverbod-gate zou ik ze boycotten.
* ReMcOrE postquote:
@ remocre -> ja dat kloptquote:Come on! I would like people to be a bit more open-minded sometimes about this scene and about what should be possible.
dacht al dat ik het goed had gehoord op 3FMquote:
kom op man... ken je klassiekersquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:20 schreef ReMcOrE het volgende:
klopt het dat het gitaarstuk uit U2 - New Years Day is gebruikt voor Superstar DJ??
Nee hoor, daar gaat het me niet omquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
dikke bleek
aleen die tekst al![]()
![]()
of ben je zo iemand die vindt dat Dj's geen plezier mogen maken en alleen maar serieuze platen mogen maken![]()
Brennan Heart (/ Blademasterz) is op 1 of 2 plaatjes na ook bij mij al bij voorbaat foutquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
hehe dat mag natuurlijk![]()
ik ben gewoon die azijnpissers op GHF gewenddaar is alles wat ruikt naar nu style, scantraxx,brennanHeart,Hhz bij voorbaar al fout
dat zijn voor mij echt strakke platenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
masterblade
one blade
revival X
evolution of style
we are possessed
rush the remix
die ouwe platen heb brennan niet geproduceerd, die had Heart geproduceerd, toen heb brennan hem genaait en zn naam in brennan heart veranderd ipv Brennan & Heart en sindsdien produceerd iemand anders voor hem. Was wel een lelijk verhaal hoe dat in elkaar stak...quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
nou ja paar plaatjes..
masterblade
one blade
memento
revival X
remember,remember
evolution of style
cult music
get wasted
we are possessed
rush the remix
hij heeft wel wat fatsoenlijke platen gemaaktmaar de meesten zijn al wat ouder
Heerlijke plaatquote:
Volgens mij zijn de meeste platen die bartman noemt al van Brennan zelf en niet het samenwerkingsverband. Meerendeel van de platen is ook uitgebracht op Midify, het eigen sublabel van Brennan op Scantraxxxxxxxxxxxxx (om maar even mee te doen met de scantraxx X hypequote:Op donderdag 8 januari 2009 11:19 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
die ouwe platen heb brennan niet geproduceerd, die had Heart geproduceerd, toen heb brennan hem genaait en zn naam in brennan heart veranderd ipv Brennan & Heart en sindsdien produceerd iemand anders voor hem. Was wel een lelijk verhaal hoe dat in elkaar stak...
@mstx
Die teksten vind ik ook vaak debiel (dan niet dikke bleek ofzo, maar die paddo zooi) maar ik vind die stijl van de melodie synths en die soort dubbele laag onder elke melodie echt zo vet, dat maakt alles goed voor mij.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:19 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
die ouwe platen heb brennan niet geproduceerd, die had Heart geproduceerd, toen heb brennan hem genaait en zn naam in brennan heart veranderd ipv Brennan & Heart en sindsdien produceerd iemand anders voor hem. Was wel een lelijk verhaal hoe dat in elkaar stak...
toen Heart ermee gekapt is (of er bijgenaaid is) ging de naam inderdaad van Brennan & Heart naar Brennan Heartquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:28 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste platen die bartman noemt al van Brennan zelf en niet het samenwerkingsverband. Meerendeel van de platen is ook uitgebracht op Midify, het eigen sublabel van Brennan op Scantraxxxxxxxxxxxxx (om maar even mee te doen met de scantraxx X hype)
Wat ik zei jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
toen Heart ermee gekapt is (of er bijgenaaid is) ging de naam inderdaad van Brennan & Heart naar Brennan Heart
http://www.discogs.com/artist/Brennan+%26+Heart + http://www.discogs.com/artist/Brennan+Heart
We Are Possessed en Rush To The Floor stamt nog van het Brennan & Heart tijdperk zo te zien
en M!D!FY is inderdaad het sublabel voor hem en zijn aliassen (Unknown Analoq en Blademasterz) als heeft A-lusion natuurlijk ook Veritas al release daarophttp://www.discogs.com/label/M!D!FY
Nie ouwehoere met de Alpha Twinsquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Vind die alpha bla bla maar niks ...
hier past maar 1 ding:quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:13 schreef PartyAnimal87 het volgende:
A-Lusion - Skwert: Release datum : maandag 26 januari 2009
Headhunterz - Fear No Evil: Release datum : maandag 26 januari 2009
Deepack & Frontliner - To Ya Brain: Release datum : maandag 19 januari 2009
Davide Sonar - Natural: Release datum : maandag 12 januari 2009
Wild Motherfuckers - B2BW: Release datum : vrijdag 9 januari 2009
Rippert hapt wel weerquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Nie ouwehoere met de Alpha Twins![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |