De nieuwe Stephy?quote:Op maandag 15 december 2008 23:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
http://www.vyolet.com/
Allemaal leuke nummers tussen de top 10 en dan zie je er in eens showtek - apologize tussen staan :S
Was het toch al een poosje? Weetjij trouwens wanneer we die Josh&Wesz vinyl kunnen verwachten?quote:Op maandag 15 december 2008 23:57 schreef Sethje het volgende:
qountdown uitverkochtword weer een lekker feestje
Deepack & Frontliner - To Ya Brain/Phreakaz (HC010) Release date: 19th Januaryquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:06 schreef NLS04 het volgende:
Weetjij trouwens wanneer we die Josh&Wesz vinyl kunnen verwachten?
Voor het weekend keek ik toevallig en waren er nog kaarten volgens pf, maar heb t ook niet echt op de voet gevolgdquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:06 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Was het toch al een poosje? Weetjij trouwens wanneer we die Josh&Wesz vinyl kunnen verwachten?
Dat van deepack had ik ook gelezen maar heb vervolgens niks meer van gehoord. Blijf Like thizz zown lekkere ik-krijg-zin-om-te-feesten plaat vindenquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Eerst komt nog Deepack ft Frontliner - Phreakerz/ to ya brain -> die is er voorgekropen zeg maar.. maar definitieve datum si er volgens mij nog neit..
Deze vrouwelijke DJ ziet er zeker niet verkeerd uitquote:Op maandag 15 december 2008 23:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
http://www.vyolet.com/
Allemaal leuke nummers tussen de top 10 en dan zie je er in eens showtek - apologize tussen staan :S
Yeps.quote:
what's newquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:39 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Yeps.
Alleen hier is het zatox die haar platen maakt, zal dus best leuke platen onder vyolet uitkomen maar toch vind ik het slecht dat je dat onder haar uit laat komen ipv onder zatox. Pure commercie.
Ik zag op haar site dat ze uit spanje kwam en moest meteen denken aan die knakker met die lange haren die vorig jaar op Inqontrol mocht draaien na P1 / wildstylez. Heeft iemand daarvan nog ooit iets vernomen?? Snap nu nog niet dat Q hem geboekt hadquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:39 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Yeps.
Alleen hier is het zatox die haar platen maakt, zal dus best leuke platen onder vyolet uitkomen maar toch vind ik het slecht dat je dat onder haar uit laat komen ipv onder zatox. Pure commercie.
Ging het snel?quote:Op maandag 15 december 2008 23:57 schreef Sethje het volgende:
Is al een tijdje uitverkocht iig...quote:
Vincente One More Timequote:Op dinsdag 16 december 2008 00:46 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik zag op haar site dat ze uit spanje kwam en moest meteen denken aan die knakker met die lange haren die vorig jaar op Inqontrol mocht draaien na P1 / wildstylez. Heeft iemand daarvan nog ooit iets vernomen?? Snap nu nog niet dat Q hem geboekt had
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
Vincente One More Time
[ afbeelding ]
ik moet nog wel ff voor een outfit gaan shoppen binnenkortquote:Op maandag 15 december 2008 23:57 schreef Sethje het volgende:
hij had echt wel een heldenset op IQquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
Vincente One More Time
[ afbeelding ]
Thunderdome, Jaarbeursquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:03 schreef JortK het volgende:
Van het weekend nog ergens een lekker feestje?
Nee, Deeteck is gewoon een DJ.. die ook gewoon draait daar op normale stapavonden. Maar dus ook met HSR.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:11 schreef 16meter het volgende:
[..]
Thunderdome, Jaarbeurs
Schmutzki: Deeteck is het nieuwe Deepack? Nieuwe DJs die zo'n naam nemen die een paar letters verschilt van een bekende.
Rippert heeft weer gespeeld met vocalsquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:13 schreef Da_Ripper het volgende:
Close your eyes ... now, I want you to - ROCK HO'Smaar niet heus hoor,
nog 4 dagen
quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:18 schreef ReMcOrE het volgende:
Rippert heeft weer gespeeld met vocalsgisteravond
Ja, laatst ook al ... jij zei: "ik begin" en een paar posts later was je al klaarquote:gisteravond beetje zitten prutsen, de volgorde moet nog licht aan gesleuteld worden, maar de deadline haal ik wel
Gister heerlijk op gesport. Was een aangenaam setjequote:Op dinsdag 16 december 2008 08:29 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Zo maar eens DBSTF-setje luisteren
heb er intussen 2 gemaaktvan beide 79 minuut zoveel, maar ben over beide niet teveden; eerste had overal een paar foutjes en bij de tweede is het middenstuk niet goed... dus vandaar dat ik er nog één maakquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:26 schreef Da_Ripper het volgende:
Ikke nie snappe, ben ik nou zo langzaam (lees perfectionistisch) of is ReMcOre gewoon DE virtualDJ
quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:45 schreef
de_huig het volgende:
oh en ik heb over twee dagen heul geen belangrijke eindpresentatie, allemaal leugens
Hoop platen extra gewild, maar ik ben er helemaal klaar mee..quote:0. Intro - The Masochist - Killing Classixx (Classical Edit)
-Part 1: Waking Up-
1. A-Lusion - In Trouble
2. Zanza Labs - Zanzarismo (Zanza Labs Mix)
3. Tatact - W.U.W.H.
4. Isaac - In My Veins
5. Unknown - Take On My Bootleg (Original Edit)
6. Nagoom - Atmosphere
7. A-Drive - Your Life (Jones & B-Front Remix)
8. Luna & Dutch Master - Copies Are Faking
9. The KGB's - Yerba Diabolika (TBY Mix)
10. Tuneboy - Dirty (Wildstylez Remix)
11. The Prophet - Chubby
12. Noisecontrollers - Rushroom
-Part 2: Reaching Up-
13. Project One - Art Of Creation
14. D-Block & S-Te-Fan - Part Of The Hard
15. Scope DJ - Twilight
16. Isaac - Impressed (Technoboy Remix)
17. The Pitcher - Karma
18. Tuneboy - I Will Growl
19. Zatox - So High
20. Williams Syndrome - Limbo
21. A-Lusion - Voodoo
22. Brennnan Heart - Memento
23. Activator - June
24. Ivan Carsten - Unexpected (Technoboy's Old Style Mix)
25. Technoboy Ft. Shayla - Oh My God (Technoboy's Callsheet)
26. Davide Sonar - All Of Me
27. Activator & Zatox - Freedom
28. Mike NRG - Lost In Dreams (Tat & Zat Mix)
-Part 3: Topping Hard-
29. Scope DJ - Rock Hypnotic
30. Project One - Life Beyond Earth
31. Noisecontrollers - Shreek
32. Headhunterz & Wildstylez - Project One
33. D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villain - Ride With Uz!
34. Sylenth & Glitch - Music In You (Scope DJ Loves The Reverse Mix)
35. Frontliner - Warphole
36. Davide Sonar - Misunderstanding?
37. Dozer - The Legacy
38. Frontliner - Spacer
39. 2 Best Enemies - Phases (TBY Romantic Mix)
40. Headhunterz - Subsonic
41. Tatanka - Borderline
42. Wildstylez - Revenge
43. Phil Ty - Miami Belch (Polite Mix)
-Part 4: Breaking Down-
44. Alpha Twins - Nowhere To Hide
45. SMD - Just Like You
46. Bulldozer Project - Arise (Beholder & Zany Remix)
47. Tuneboy - Money Talks, Bullshit Walks (Zatox Remix)
48. Zany - R.A.W.
m.a.w.: te weinig vinyls en geen cd-spelers?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:44 schreef RiKe het volgende:
Slecht nieuws...ik heb niet genoeg 2008 platen voor de yearmix en ook de hardware niet om het op te vangen
Te weinig vinyls en 1 cd speler..quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
m.a.w.: te weinig vinyls en geen cd-spelers?
Mooie lijst. Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:52 schreef ElDani het volgende:
Hij is af!!!!!!einz3.5 uur aan elkaar.
[..]
Hoop platen extra gewild, maar ik ben er helemaal klaar mee..
Voorlopig maak ik even geen mix meer.
Bestandje gaat nu naar MP3, dan de upload, over een uurtje kun je luisteren,
maar als je nou cd's met meerdere nummers (stuk of 10) hebt en dan om en om met vinyl en cd mixt, kom je er dan ook niet?quote:
File is corrupt...quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:49 schreef ElDani het volgende:
edit- Grandmix van Ben Liebrand staat er ook! Vette shit!
Door een behoorlijke persoonlijke financiële crisis heb ik er maar weinig kunnen kopen (student).quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar als je nou cd's met meerdere nummers (stuk of 10) hebt en dan om en om met vinyl en cd mixt, kom je er dan ook niet?of heb je echt zo weinig 2008 platen?
als je te weinig vinyl van 2008 hebt, dan houd het inderdaad opquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:06 schreef RiKe het volgende:
[..]
Door een behoorlijke persoonlijke financiële crisis heb ik er maar weinig kunnen kopen (student).
Dat 10 nummers op een cd heb ik wel, en zit over de 30 cd's, maar ook lang niet alles daarvan is 2008 meuk
Heb alleen de echte toppers van 2008 kunnen kopen.
Ja ik dacht dat die platen van de Outsiders (maneater en originations) ook 2008 waren...dan had ik het net gered..quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je te weinig vinyl van 2008 hebt, dan houd het inderdaad op
volgens mij zijn er hier ook wel kandidaten die net van die platen op de grens gebruiken... of gewoon 2007 platen gebruiken, omdat ze niet persé mee hoeven dingen naar de 'titel'quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:19 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat die platen van de Outsiders (maneater en originations) ook 2008 waren...dan had ik het net gered..
kut
Goed punt...quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij zijn er hier ook wel kandidaten die net van die platen op de grens gebruiken... of gewoon 2007 platen gebruiken, omdat ze niet persé mee hoeven dingen naar de 'titel'
dus ik zou zeggen: spin that shit!
i knowquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:35 schreef RiKe het volgende:
[..]
Goed punt...
Toch maar de Donkey Rollers en italianen tevoorschijn toveren![]()
Inlever datum boeit dan ook geen reet meer neem ik aan
voorstander!quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:35 schreef RiKe het volgende:
[..]
Goed punt...
Toch maar de Donkey Rollers en italianen tevoorschijn toveren![]()
Inlever datum boeit dan ook geen reet meer neem ik aan
ff nieuwsgierig (misschien dat Rippert het ook wel weet): welke beoordelingscriteria hebben we?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:50 schreef ElDani het volgende:
Edit: Ga morgen maar eens een scoreformulier maken. Hopelijk is het goed genoeg.
die Tribute To Saifam draaide hij toch ook al op Scantraxx/Qlimax??quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:55 schreef 16meter het volgende:
Her voice remix is trouwens confirmed van Hoofdjagerzzz
Stond in de vorige topics, moet je even terugzoeken. Ik heb trouwens tijd om het nu even te fixen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:00 schreef ReMcOrE het volgende:
ff nieuwsgierig (misschien dat Rippert het ook wel weet): welke beoordelingscriteria hebben we?
Her Voice Remix op de nieuwe Wildstylez site, op 1 in zijn top 10quote:die Tribute To Saifam draaide hij toch ook al op Scantraxx/Qlimax??
ik ga thuis eens ff kijken...quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:05 schreef ElDani het volgende:
Her Voice Remix op de nieuwe Wildstylez site, op 1 in zijn top 10
ReMcOrE = Idélonquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:05 schreef ElDani het volgende:
Ik heb de DJ-namen van een hoop nog niet, is wel makkelijk om dat even te vermelden, dan kan ik het bij het formulier zetten..
wat is het verschil tussen mixen (als in intro gelijk met outro) en het gebruiken van de crossfader dan??quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:14 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Heb de crossfader gebruikt waarvoor ie is zegma.Van links naar rechts en andersom
Dat ging opzich (op tuned in- subsonic en spacer-phases na) redelijk, maar dat is dus niet echt mixen.
Nou opzich niks... maar de echte bedoeling van mixen is natuurlijk het laten overgaan van het ene in het andere nr zonder dat het echt opvalt. Eventueel eerder al wat vocals laten horen, beats loopen en dan langzaam, erin mixen etc...quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen mixen (als in intro gelijk met outro) en het gebruiken van de crossfader dan??
ja echte dj's doen altijd 3 platen vtvoren al tunes alten horen, cue points erin, effecten, stukjes loopen, alles aan de hand, babbels heeft gewoon intro/outro werk geleverd, dus geen fratsen dat scheeltquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen mixen (als in intro gelijk met outro) en het gebruiken van de crossfader dan??
LeonH = DJ Corleonequote:Op dinsdag 16 december 2008 16:05 schreef ElDani het volgende:
[..]
Stond in de vorige topics, moet je even terugzoeken. Ik heb trouwens tijd om het nu even te fixen.
[..]
Her Voice Remix op de nieuwe Wildstylez site, op 1 in zijn top 10
Ik heb de DJ-namen van een hoop nog niet, is wel makkelijk om dat even te vermelden, dan kan ik het bij het formulier zetten..
ik doe ook niet moeilijk, ik mix ook met de intro-in-de-outro-stijlquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:25 schreef HarryVanDeTap het volgende:
babbels heeft gewoon intro/outro werk geleverd, dus geen fratsen dat scheelt
Repack is een internet naam voor een corrupte file in een download. Hij word dus opnieuw ingepakt, repacked dus. Helaas zie ik iedereen de term gebruiken bij Spacer, omdat de WEB versie dat had. Het is dus gewoon de WEB-versie van spacer, dus je kan de term Repack weghalenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:14 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Yearmix setje af:
15: Frontliner - Spacer (repack)
Haha oke, ikke niet wist!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:32 schreef ElDani het volgende:
[..]
Repack is een internet naam voor een corrupte file in een download. Hij word dus opnieuw ingepakt, repacked dus. Helaas zie ik iedereen de term gebruiken bij Spacer, omdat de WEB versie dat had. Het is dus gewoon de WEB-versie van spacer, dus je kan de term Repack weghalen.
offtopic: geeft wel aan waar je hem vandaan hebt haha.
Proppurt-midjes-mixen-stijl?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:37 schreef Da_Ripper het volgende:
alleen de herkenbare refreintjes.
Zelf probeer ik ook zo deze mix in elkaar te zetten
Klassiekerquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:32 schreef ElDani het volgende:
[..]
Repack is een internet naam voor een corrupte file in een download. Hij word dus opnieuw ingepakt, repacked dus. Helaas zie ik iedereen de term gebruiken bij Spacer, omdat de WEB versie dat had. Het is dus gewoon de WEB-versie van spacer, dus je kan de term Repack weghalen.
offtopic: geeft wel aan waar je hem vandaan hebt haha.
faderflippen of mooie overgang is wel een verschil (niet altijd).quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat klopt dan wel met mijn idee dat faderflippen iets minder strak werkt dan een mooie overgang mixenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
faderflippen of mooie overgang is wel een verschil (niet altijd).
Jouw uitleg klopt helemaal maar ik bedoelde dat ik die fout al zovaak in tracklists heb zien staanquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:46 schreef ElDani het volgende:
mstx, wat is het dan precies? Me dunkt dat het zoiets was.. Het had in ieder geval niets met Spacer te maken.
opbouw van nederlands-italiaans vind ik niet echt zo passen. waarom zou je?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:46 schreef ElDani het volgende:
mstx, wat is het dan precies? Me dunkt dat het zoiets was.. Het had in ieder geval niets met Spacer te maken.
Overigens zit ik er aan te denken het criterium Orginaliteit eruit te halen, want dat hebben we toch wel redelijk besproken met de Tracklist en met overgangen etc??
Nu heb ik namelijk 6 beoordelingspunten:
Tracklist: de tracks los gezien
Opbouw: de opbouw van de set, van zacht naar hard, nederlands-italiaans etc etc.
Overgangen: het mixwerk tussen de tracks
Orginaliteit:
Xfactor: Heeft de set alles om DE set van het jaar te zijn
Overige dingen/Extra's: naam van de jaarmix, extra dingetjes tijdens tracks, zoals extra vocals en dergelijke
dj mystery is (ja echt) een coole duitser, met toch wel leuke releases. Pradera heeft dacht ik ook 1 of 2 releases op zijn label gedaan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:11 schreef DJ_ het volgende:
DJ mystery - Industry
geen bekende DJ voor mij , maar het nummer is toch best lekker
voral vanaf 4min , het is wel een beetje soft maar toch
RiKe.. Noordwijk toch??quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:11 schreef DJ_ het volgende:
DJ mystery - Industry
geen bekende DJ voor mij , maar het nummer is toch best lekker
http://poll.dezeserver.nl/index.cgiquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:21 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Hoe maak je hier een poll....?
Vind die, die nu op de q-dance site staat eigenlijk wel eens interessant om hier te posten...
Klopt helemaal!quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:25 schreef ElDani het volgende:
[..]
RiKe.. Noordwijk toch??
Ik handbal in Noordwijkerhout, dus misschien kan ik daarna nog langskomen, denk het alleen niet, want moet nog naar Hillegom dan! Wel leuk dat je zo in de buurt staat!
Tijdens sets van de andere dj's....nee (op LinQ na, daar draai ik mee samen in De Bob).quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:37 schreef ElDani het volgende:
Misschien moet ik ook eens proberen daar te gaan staan. Maar mijn vraag: is het volle bak dan op Dinsdag daarzo?
Ja de mijne, maar ik heb me teruggetrokken uit de yearmix contest.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:37 schreef de_huig het volgende:
even voor mn eigen administratie..ik heb nu mixjes van:
barthoofd
boy
crusty
eldani
babbels
en partyanimal87
En de mix van NLS (was die nou ook bedoeld voor de contest of puur voor entertainment?)
mis ik er?
sfeer maken doe je grotendeels zelfquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:42 schreef ElDani het volgende:
Ik zit aan die Outland editie te denken.. Ben alleen bang voor een hoop gedoe net zoals velen vertelden rond Thrillogy, alleen maar van die stoere stilstaanjongetjes.
Vergeet het geluid niet!quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:58 schreef ElDani het volgende:
Op sich is het verder qua line-up een toppertje:
Zany
Donkey Rollers
Showtek
Neophyte
Noisecontrollers
Zatox
Jowan
The Pitcher
DV8
20 euro.. Prima dus!
Net als jouw set! Deed het goed tijdens het sporten, lekker doorknallen. Netjes gemixt ook allemaal, overgang van Voodoo naar uuuhh Zanzarismo (weet niet zeker) viel me vooral op. Maar weet niet meer naar welke track dat overging.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:06 schreef ElDani het volgende:
Hij klinkt in ieder geval best lekker!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:20 schreef nattermann het volgende:
Lees net op de site van fusion of sound dat 8 februari eindelijk weer eens hardstyle is hier in het mooie Limburg
dit nummer is ook zeker niet verkeerdquote:
Ga je ook eigen nummers er in verwerken eigenlijk? Zou wel tof zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 00:05 schreef LeonH het volgende:
morgen even mijn setje nog terugluisteren op de overgangen en als alles in orde is staat hij er voor morgenavond 24.00 uur op. zo niet.. dan niet
Zany @ Matrrixx wordt hem hier wel als ze op mn werk niet te moeilijk doenquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:27 schreef LeonH het volgende:
[..]
Peppermill. Dan maar hopen op de kleine zaal... dat is nog enigszins geschikt voor hardstyle
of de week ervoor gewoon naar the matrixx
quote:Op woensdag 17 december 2008 08:23 schreef mstx het volgende:
ik ben net wakker , ik denk ik meld het even.
quote:
thnx for the updatequote:Op woensdag 17 december 2008 08:23 schreef mstx het volgende:
ik ben net wakker , ik denk ik meld het even.
origineel kan ik nog steeds goed waarderen (Alpha2 op Qlimax 2006)quote:Op woensdag 17 december 2008 10:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
B1. Brainkicker - Metal Licker (Kayem & Likquid Remix)
denk dat die mij ook tegen gaat vallen, vinyl vanavond thuis ff binnenhalen... zag ook de nieuwe Dutch Master staan, ben wel nieuwsgierig, daar waren veel mensen erg positief over!quote:Op woensdag 17 december 2008 10:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
En daarna wil ik even zeggen dat ik die nieuwe headhunterz relase matig vind, say my name klote vocal en blijft voor mij gewoon een rock civilisation kloon. The Lost soul is aardig maar ook neit heel bijzonder.
nope doe ik niet. Doe ik komende tijd gewoon even in mijn eigen sets en podcasts dus niet in de jaarmix.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:12 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ga je ook eigen nummers er in verwerken eigenlijk? Zou wel tof zijnmaar kan me ook zo voorstellen dat je t niet doet, maar van mij mag je
wat zit erop?quote:
Rookworstquote:
heb ik net gedaan. lekker! 2 tijgerbollen met een plakje gebakken pasteiquote:Op woensdag 17 december 2008 11:06 schreef mstx het volgende:
Ik ga nu een boterham opeten.
quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
want Rookworst zonder R is ook worst
die mop was maandag in man bijt hondquote:Op woensdag 17 december 2008 11:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
Rip heeft helemaal niks in te brengen!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
zullen we nu weer ontopic gaan voordat Rip boos wordt
Hij klinkt heerlijk op haar site!!quote:Op woensdag 17 december 2008 10:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zatox pres. Vyolet - Master & Slave
Wicked Records / WKD1081
A1 Master And Slave (Zatox Mix)
B1 Master And Slave (Original Mix)
Eenschquote:En daarna wil ik even zeggen dat ik die nieuwe headhunterz relase matig vind, say my name klote vocal en blijft voor mij gewoon een rock civilisation kloon. The Lost soul is aardig maar ook neit heel bijzonder.
en dan ga ik nu ontbijten
maar wel laat, ik had om 07.30 het ontbijt al achter de kiezenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:34 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Eigenlijk ontbijten we zo toch nog een beetje samen he!
Dat was mijn ontbijtquote:Op woensdag 17 december 2008 11:46 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Waar is de tijd dat mensen gewoon wat snijleverworst, hagelslag, pindakaas op hun brood deden...
ik heb worst, hagelslag, pasta, vruchtenhagel en gestampte muisjes op m'n boterhammetjesquote:Op woensdag 17 december 2008 11:46 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Waar is de tijd dat mensen gewoon wat snijworst, hagelslag, pindakaas op hun brood deden...
telt kaas niet meer mee ?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:46 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Waar is de tijd dat mensen gewoon wat snijworst, hagelslag, pindakaas op hun brood deden...
Zijn vlokken ook goed?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:46 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Is dat beetje toffe plaat?quote:Trance_Generators-You_Cant_Stop_Us__Remixes_2008_(FTS071)-Vinyl-2008-NBD.zip
Jazekerquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:05 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Al jullie ontbijten zijn goedgekeurd hoor!;)
Dankjewel! Ik krijg redelijk veel props voor het 1e deel, omdat dat wat minder gedraaide platen bevat. Hier en daar is het volumeverschil niet helemaal goed, maar goed.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:39 schreef Koepert het volgende:
Trouwens btw: In de Khadber - LONG Yearmix ElDani; Dikke Props voor
0. Intro - The Masochist - Killing Classixx (Classical Edit)
-Part 1: Waking Up-maar zoals eerder al gezegd; eigenlijk is elke mix super. Ideaal voor fietsen/Sporten/Chillen/Dingen Doen
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:45 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik heb zoiets van oh jawel dat halen we
HardBassquote:Op woensdag 17 december 2008 15:49 schreef CrustyClown het volgende:
Nabije toekomst en Defqon? Jij plant redelijk ver vooruit zeg. Ik zeg op zijn minst InQontrol ertussen hoor Silaz
en dat gok je er niet op? gewoon zeggen dat je om 00.00 18 bentquote:Op woensdag 17 december 2008 16:07 schreef Silaz het volgende:
Jaah maar dan ben ik nog geen 18
En hardbass is dag voordat ik 18 word
Dat komt wel goed hoor. Heb werkelijk nog nooit een controle op leeftijd gezien. Ze zijn veelste druk ( zeker in Arnhem) met fouillerenquote:Op woensdag 17 december 2008 16:07 schreef Silaz het volgende:
Jaah maar dan ben ik nog geen 18
En hardbass is dag voordat ik 18 word
Qlimax 2006 inderdaadquote:Op woensdag 17 december 2008 16:15 schreef NLS04 het volgende:
Tatanka draaide radio alarm trouwes op Qlimax paar jaar geleden. Dat was wel lekker ja( hele set van hem toen was trouwens geniaal
)
oeps, had er ff niet aan gedacht dat daar niet alleen de tracklist stondquote:Op woensdag 17 december 2008 16:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[D_Rip-edit]
Check die setjes van Tatanka & Luna @ Qlimax 06 op lsdb man
[/D_Rip-edit]
koude rillingen zeker?!quote:Op woensdag 17 december 2008 17:10 schreef Da_Ripper het volgende:
*rillingen over rug en tranen in ogen heeft
waar blijft de PM dan?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Die vinly van Crypsis! Wat een helden release
!!
gelukkig was ik wat dat soort dingen betreft (inleiding, evaluatie etc.) altijd wel goed in het volkletsen van een paar kantjesquote:Op woensdag 17 december 2008 19:20 schreef RiKe het volgende:
Grmbl klote school weer met z'n eisen![]()
Probleemstelling samengevat in 2 alinea's, willen ze 3 pagina's zien![]()
O wat haat ik m'n school![]()
Ja ik dus nietquote:Op woensdag 17 december 2008 19:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gelukkig was ik wat dat soort dingen betreft (inleiding, evaluatie etc.) altijd wel goed in het volkletsen van een paar kantjes
omdat hun, door die grootte, waarschijnlijk niet goed weten hoe hun bedrijf helemaal in elkaar steelt! wel in hoofdlijnen, maar niet op de lagere niveaus...quote:Op woensdag 17 december 2008 19:26 schreef RiKe het volgende:
Waarom zou je een bestaand groot bedrijf uit moeten leggen hoe hun bedrijf in elkaar steekt bijv?![]()
Oh no.....YOU'RE ONE OF THEM!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat hun, door die grootte, waarschijnlijk niet goed weten hoe hun bedrijf helemaal in elkaar steelt! wel in hoofdlijnen, maar niet op de lagere niveaus...
ik was m'n school z'n denkwijze aan 't af zeiken en jij gaat hun verhaal ondersteunenquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:37 schreef RiKe het volgende:
Het is nu 1 grote bouwput, ik studeer dit jaar af en ga daarna nog 1x terug naar het terrein..om te filmen hoe de sloopkogel er doorheen gaat
quote:Op woensdag 17 december 2008 20:05 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Is nog niet uit maar het is nu al een helden release!
Zit veel meer op deze te wachten:quote:Op woensdag 17 december 2008 20:05 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Is nog niet uit maar het is nu al een helden release!
quote:Op woensdag 17 december 2008 20:12 schreef RiKe het volgende:
[..]
Zit veel meer op deze te wachten:
rammen!
Volgens mij ben je het met me eensquote:
Marlon S Meets Digital Punk = heldenquote:Op woensdag 17 december 2008 20:14 schreef RiKe het volgende:
[..]
Volgens mij ben je het met me eens
edit: betere kwaliteit gevonden!
Nou om je helemaal door t dak te laten gaan dan...quote:Op woensdag 17 december 2008 20:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Marlon S Meets Digital Punk = helden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik de enigste die daar steeds maar weer Daktari leest?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:22 schreef ReMcOrE het volgende:
... Darqtai
Veel plezier met je aankoopquote:Op woensdag 17 december 2008 21:33 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ben verliefd op mn nieuwe behringer BCD3000 speelgoed dj station
Geld besparen.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:41 schreef NrSiX het volgende:
Wat zijn de plannen voor het weekend mensen?
Welke had je?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:46 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Veel plezier met je aankoop
Heb vorig weekend mijn pioneer cdjs te deur uit gedaan.. met veel pijn
Mooi speelgoed harry, staat hier ook nog op de (lange termijn) planning om zo'n stukje speelgoed in huis te halen.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:48 schreef HarryVanDeTap het volgende:
haha ja ik zat te twijfelen vestax vci 300 (dus top of the line) of eerst ff uitproberen met een goedkoop model, deze voldoet voorlopig prima, eerst maar is 2 platen behoorlijk over elkaar heen leggen
dat probeer ik ook iedere week weer opnieuw.... hoop dat ik binnenkort weer normaal kan werken naast m'n studiequote:
ja, traktor studio 3 en dan die behringer er aan, was zo gedaan, voldoet zeker qua basis mixen ja! Ik heb m van bax-shop daar was ie 199,- en actie nu boven de 50,- geen verzendkosten.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:08 schreef 16meter het volgende:
[..]
Mooi speelgoed harry, staat hier ook nog op de (lange termijn) planning om zo'n stukje speelgoed in huis te halen.
Zal dan ook eerst wel een Behringer worden, voldoet vast prima om de basics mee te leren.
Je gebruikt Traktor neem ik aan?
daar heb ik dus nooit aan gedachtquote:Op woensdag 17 december 2008 20:35 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ben ik de enigste die daar steeds maar weer Daktari leest?
SouthstylingDonkeyTekRollers op X-Qlusive Showtek - HMHquote:Op donderdag 18 december 2008 09:31 schreef ReMcOrE het volgende:
zag net de TT van XQ Showtek in Australië:
X-Qlusive Showtek - Sydney
04.00 - 05.00 Donkey Rollers & Showtek LIVE
X-Qlusive Showtek - Melbourne
23:45 - 00:45 Donkey Rollers & Showtek LIVE
* ReMcOrE denkt met weemoed terug aan DonkeyTek op XQ Zany
Zany, Walt, Duro, Jowan en DV8quote:Op donderdag 18 december 2008 09:51 schreef MrDice het volgende:
[..]
SouthstylingDonkeyTekRollers op X-Qlusive Showtek - HMH![]()
Gaan ze de mensen daar in Australie mee verwennenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:51 schreef MrDice het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2008 09:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Zany, Walt, Duro, Jowan en DV8![]()
dan past alleen:![]()
![]()
alleen de naam is anders (Southstylers zitten er niet in)quote:Op donderdag 18 december 2008 09:59 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Gaan ze de mensen daar in Australie mee verwennen
dequote:
topact op een topavondquote:Op donderdag 18 december 2008 09:51 schreef MrDice het volgende:
[..]
welke B-kant heb je het dan over?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:13 schreef livors het volgende:
Sorry hoor, maar ik denk toch echt dat Zany de grondlegger van hardstyle was met een experiment op een B-kant van een van zijn tracks.
misschien op productie gebied zoals jij aangeeft. Daar heeft Zany haar ruimschoots ingehaald.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:13 schreef livors het volgende:
Sorry hoor, maar ik denk toch echt dat Zany de grondlegger van hardstyle was met een experiment op een B-kant van een van zijn tracks. Dana lijkt me nou niet echt de grondlegger, ik ben het er iig niet mee eens.
Frrrrresh Blooooodddquote:Op donderdag 18 december 2008 10:13 uitte livors zijn ongenoegen over het wat er in het kopje 'Geschiedenis' uit de OP staat
Ready ... Aim ... FIRE!!!!quote:Op donderdag 18 december 2008 10:34 schreef MrDice het volgende:
* MrDice wacht geduldig op het vuurpeloton![]()
DefQonquote:Voor mij de plaat van 2008. De hype van het album en dan met name uitkijken naar het eerste optreden (eerst de perikelen op InQontrol en vervolgens zag ik ze voor het eerst op Decibel).
Doe mij de A-kant maar.quote:
Doe mij de B-kant maar.quote:08. Headhunterz – Scantraxx Reloaded part II
Doe mij de A-kant maar.quote:09. The Viper & G-Town Madness – Here it Comes ( D-Block & S-Te-Fan Remix)
Dit is ongeveer mijn top 10:quote:Op donderdag 18 december 2008 10:34 schreef MrDice het volgende:
Mijn persoonlijke top 10 van 2008...
dat ben ik met je eens, dat middenstuk is heerlijk rauwquote:Op donderdag 18 december 2008 10:34 schreef MrDice het volgende:
05. Showtek - Black
Wellicht het beste midstuk van 2008. Experimenteel en gewaagd.
Vond de set van P1 op DefQon.1 echt tegenvallen, achteraf gezien had ik beter naar IG Bounce & Darqtai in de Purple kunnen gaan om te beukenquote:
dat heeft Daniël dan goed gedaan, met een release eind 2008 toch jouw hart veroverdquote:
Was zelf niet op Defqon. Wel op InQontrol waar ik echt naar die set uitkeek. Niet dat Wildstylez teleurstelde, maar voor mij was de eerste 'project one' performance op Decibel.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:57 schreef Koepert het volgende:
Ik moet toch even wat kwijt. Ik schaam mij er niet voor, nou ja.,..misschien dan toch een beetje. Goed komtie: Als je naar djtatanka.com gaat; weet niet of t aan die versie ligt, maar wat RAMT die Kate Perry remix door zeg.. Vocal zijn kut en alles, i know. Maar die bass...
op die fiets/brommert...quote:Op donderdag 18 december 2008 10:57 schreef MrDice het volgende:
[..]
Was zelf niet op Defqon. Wel op InQontrol waar ik echt naar die set uitkeek. Niet dat Wildstylez teleurstelde, maar voor mij was de eerste 'project one' performance op Decibel.
Nu was je er wel iig bijquote:Op donderdag 18 december 2008 10:52 schreef ReMcOrE het volgende:
Vond de set van P1 op DefQon.1 echt tegenvallen, achteraf gezien had ik beter naar IG Bounce & Darqtai in de Purple kunnen gaan om te beuken
Nu kwam ik best laat aankakken op Decibel, maar was P1 wel aanwezig die dagquote:Op donderdag 18 december 2008 10:57 schreef MrDice het volgende:
Was zelf niet op Defqon. Wel op InQontrol waar ik echt naar die set uitkeek. Niet dat Wildstylez teleurstelde, maar voor mij was de eerste 'project one' performance op Decibel.
Die blijft ook zo vet:Dquote:Op donderdag 18 december 2008 11:00 schreef kollie het volgende:
nu gold medley with strange op fear fm
in de line-up van die HardBass-tent staat:quote:Op donderdag 18 december 2008 11:04 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Nu kwam ik best laat aankakken op Decibel, maar was P1 wel aanwezig die dag![]()
AVIOquote:Op donderdag 18 december 2008 11:04 schreef Da_Ripper het volgende:
*Wilde ik dat ik eerder op DefQon was zodat ik AVIO nog mee had kunnen pakken
*Wilde ik dat ik eerder aan mn jaarmix was begonnen
Djeez, wan mongoolquote:Op donderdag 18 december 2008 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
in de line-up van die HardBass-tent staat:
19:30 - 21:00: Headhunterz
19:30 - 21:00: Wildstylez
dus dat lijkt me wel P1
Was geen P1.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in de line-up van die HardBass-tent staat:
19:30 - 21:00: Headhunterz
19:30 - 21:00: Wildstylez
quote:
HAKKÛÛÛÛÛÛH!!!quote:
The Night Is Falling/Calling, Mist Mist Mist Mist Mist... Resolvingquote:
Over een held gesprokenquote:Op woensdag 17 december 2008 20:22 schreef ReMcOrE het volgende:
The Machine
Voodoo/Guidelinez + Veritas/In Trouble, bijna vergetenquote:Op donderdag 18 december 2008 11:58 schreef ElDani het volgende:
8. A-Lusion - Guidelinez
Sinds een tijdje hoorde ik hem, en daarna toch vaak in mijn mixen terug gekomen. Lekker plaatje! Hard, maar toch goed door te mixen.
10. Dozer - Church Of The Darkside
Minder gedraaide plaat, blijft een fijne opbouwplaat. Gaat lekker los.
precies!!! zelfs Frontliner kan niet aan de kicks van deze man tippenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:00 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Over een held gesproken! Die tracks van hem zijn echt zwaar ondergewaardeerd..
zoals gezegd: x2quote:
Ik vind Frontliner kwa kicks beter, The Machine gebruikt een hele aparte kickquote:Op donderdag 18 december 2008 12:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Voodoo/Guidelinez + Veritas/In Trouble, bijna vergeten![]()
en Church Of The Darkside/Reverse beukt ook altijd lekker in de auto
[..]
precies!!! zelfs Frontliner kan niet aan de kicks van deze man tippen![]()
en dat wil wat zeggen...
[..]
zoals gezegd: x2
de combinatie van zijn melo's/synth's/kicks is gewoon puur goedquote:Op donderdag 18 december 2008 12:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik vind Frontliner kwa kicks beter, The Machine gebruikt een hele aparte kick. Maar die fucking melo's + synth's die hij altijd gebruikt zijn pure magie
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:42 schreef HarryVanDeTap het volgende:
kga denk ff een lekkere set van een pro ontleden met tracklist ernaast kijken hoe ze die overgangen doen enzo
Sorryquote:Op donderdag 18 december 2008 11:04 schreef Da_Ripper het volgende:
*Had ik liever DBSTFN @ Thrillogy gezien dan in de main blijven hangen
* ReMcOrE herkent de situatie voor 200%quote:Op donderdag 18 december 2008 12:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Grappig wanneer je met meerdere 'draaiers' staat te luisteren en elkaar dan een goedkeurend knikje geeft of zo'n twijfelachtig handje
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:09 schreef JortK het volgende:
Cool, die maat van me heeft een label gevonden, in januari komt ze eerste plaat uit
gelijk toen het zag, dacht ik al: D-Block & S-te-Fan, Josh & Wesz en Abjectquote:
Zero Sanity.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:23 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Niet de minste... en die maat zijn naam/alias is ... ?
och als ze allemaal zulke vette sets als NC @ Emporium gaan knallen vind ik het bestquote:Op donderdag 18 december 2008 13:04 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Sorry![]()
DBSTF was live wel heel vet toen ja
Zag trouwens dat Scope DJ op Reverze ook live gaat?
hoop niet dat het een begin van een hype begint te worden..
die naam zegt me wel wat!quote:
en dus moet iedereen wel live gaan draaien en/of überhaupt op gaan treden op feestjes, omdat niemand anders hun nummers dan hoortquote:Op donderdag 18 december 2008 13:44 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
och als ze allemaal zulke vette sets als NC @ Emporium gaan knallen vind ik het bestieder zn eigen nummers en dan onwijs vette live edits e.d.
Volgordes begin ik niet aan, maar Sethje heeft smaak!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:19 schreef Sethje het volgende:
Project One - The Story Unfolds
Wildstylez - Revenge
The Viper & G-Town Madness - Here It Comes (D-Block & S-te-Fan Remix)
Gentalica - Thunderstyle
Headhunterz - Blame it on the music
Josh & Wesz - I got you
D-Block & S-te-Fan - Evolutionz
Frontliner - Warphole
Klopt dat heb ik nu ook heel erg! Gewoon luisteren wat en hoe het volgende komt!quote:Op donderdag 18 december 2008 12:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Grappig wanneer je met meerdere 'draaiers' staat te luisteren en elkaar dan een goedkeurend knikje geeft of zo'n twijfelachtig handje
Black vind ik alleen de mid goed, Biological Insanity nooit echt goed geluisterd, Bleeding For The Harder Styles vind ik bagger, Bassleader gaat wel en Next Dimensional World is ook wel leuk...quote:Op donderdag 18 december 2008 15:56 schreef MrDice het volgende:
Was trouwens geen slecht jaar voor anthems vind ik.
Showtek - Black
Luna & Deepack - Biological Insanity
Zany & Beholder - Bleeding for the Harder Styles
Noisecontrollers - Baseleader (The Anthem)
Technoboy - Next Dimensional World
Biological Insanity vond ik eigenlijk pas vet bij de aftermovie.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Black vind ik alleen de mid goed, Biological Insanity nooit echt goed geluisterd, Bleeding For The Harder Styles vind ik bagger, Bassleader gaat wel en Next Dimensional World is ook wel leuk...
aldus mijn bescheiden mening
Je vergeet: Max Enforcer - Loudnessquote:Op donderdag 18 december 2008 15:56 schreef MrDice het volgende:
Showtek - Black
Luna & Deepack - Biological Insanity
Zany & Beholder - Bleeding for the Harder Styles
Noisecontrollers - Baseleader (The Anthem)
Technoboy - Next Dimensional World
aftermovies van Q zijn altijd vetquote:Op donderdag 18 december 2008 16:12 schreef mstx het volgende:
[..]
Biological Insanity vond ik eigenlijk pas vet bij de aftermovie.Sowieso die aftermovie van DefQon.1 blijft zo vet.
dat heb ik dus ook.. ik hoor nu ook veel eerder "fouten" aan de ene kant een voordeel aan de andere kant een nadeel, net als ht raden van Nrs dat kan je ook lekker bezig houden op feestenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:55 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik merkte ook toen ik een beetje begon met zelf mixen dat ik nu veel aandachtiger luister naar die overgangen. Ook op feesten, nu was ik altijd al gespitst aan het wachten WELKE track erna zou komen, maar nu let ik dus ook op HOE.
Veel anthems zijn inderdaad niet de best of 2008... daarom komen ze ook niet echt terug in onze overzichtjes. Maar als herinnering aan het feestquote:Op donderdag 18 december 2008 16:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Black vind ik alleen de mid goed, Biological Insanity nooit echt goed geluisterd, Bleeding For The Harder Styles vind ik bagger, Bassleader gaat wel en Next Dimensional World is ook wel leuk...
aldus mijn bescheiden mening
blijft leuk; elkaar aanstoten als je wat geks (fout ofzo) hoort, nummers raden en dan al half losgaan voordat het vorige nummer überhaupt afgelopen isquote:Op donderdag 18 december 2008 16:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook.. ik hoor nu ook veel eerder "fouten" aan de ene kant een voordeel aan de andere kant een nadeel, net als ht raden van Nrs dat kan je ook lekker bezig houden op feesten
Die 2 zijn dan ook veruit de beste anthems.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:15 schreef ElDani het volgende:
[..]
Je vergeet: Max Enforcer - Loudness![]()
Donkey Rollers - The Last City On Earth
anthem hoef je geen poll voor te doenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:48 schreef Da_Ripper het volgende:
Zaterdag open ik het [Hardstyle] Best of 2008 topic
vol met polls voor 'The Best .... ' :
*Yearmix
*Outdoor-feest
*Indoor-feest
*Anthem
*Aftermovie
*Artist
*Label
Graag jullie kanshebbers per categorie (of welke categorieën nog meer)
de linkjes verzorg ik dan wel
quote:Outdoor:
Defqon,decibel,qbase,emporium,mysteryland
Indoor:
IQ,XQ,Black,Hardbass,Qlimax en noem het maar op
anthem:
zie discussie hierboven of topic op GHF over anthems
Aftermovie:
standaard
Artist:
Zany,Noisecontrollers,Hhz, SHOWTEK![]()
Label
Minus is more, A2 records, Dance pollution/ titanic
Song:
zie duscussie hier boven
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:56 schreef MrDice het volgende:
Black: Showtek - Black![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Defqon 1: Luna & Deepack - Biological Insanity![]()
![]()
Decibel: Zany & Beholder - Bleeding for the Harder Styles![]()
Baseleader: Noisecontrollers - Baseleader (The Anthem)![]()
![]()
![]()
Qlimax: Technoboy - Next Dimensional World![]()
![]()
![]()
[edit]
Loudness: Max Enforcer - Loudness![]()
![]()
![]()
InQontrol: Donkey Rollers - The Last City On Earth![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:48 schreef Da_Ripper het volgende:
Zaterdag open ik het [Hardstyle] Best of 2008 topic
vol met polls voor 'The Best .... ' :
*Outdoor-feest: DefQon.1
*Indoor-feest: Q-Dance Presents Scantraxx
*Aftermovie: DefQon.1
*Artist: The Machine
*Label: Scantraxx Reloaded
dan verliezen Darqtai en IQ-Bounce, Marlon s and Digital Punk, Bass Modulators en 2-sidez (nipt) het toch van Alphaverb, die staat bovenaan!!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:54 schreef kollie het volgende:
Ik vind "upcoming" wel een leuke categorie:
Alphaverb
Marlon s and Digital Punk
Bass Modulators
Darqtai en IQ-Bounce
2-sidez
Pradera / Sasha Fquote:Op donderdag 18 december 2008 16:54 schreef kollie het volgende:
[..]
Ik vind "upcoming" wel een leuke categorie:
Alphaverb
Marlon s and Digital Punk
Bass Modulators
Darqtai en IQ-Bounce
2-sidez
zoiets.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |