oeps, had er ff niet aan gedacht dat daar niet alleen de tracklist stondquote:Op woensdag 17 december 2008 16:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[D_Rip-edit]
Check die setjes van Tatanka & Luna @ Qlimax 06 op lsdb man
[/D_Rip-edit]
koude rillingen zeker?!quote:Op woensdag 17 december 2008 17:10 schreef Da_Ripper het volgende:
*rillingen over rug en tranen in ogen heeft
waar blijft de PM dan?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Die vinly van Crypsis! Wat een helden release
!!
gelukkig was ik wat dat soort dingen betreft (inleiding, evaluatie etc.) altijd wel goed in het volkletsen van een paar kantjesquote:Op woensdag 17 december 2008 19:20 schreef RiKe het volgende:
Grmbl klote school weer met z'n eisen![]()
Probleemstelling samengevat in 2 alinea's, willen ze 3 pagina's zien![]()
O wat haat ik m'n school![]()
Ja ik dus nietquote:Op woensdag 17 december 2008 19:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gelukkig was ik wat dat soort dingen betreft (inleiding, evaluatie etc.) altijd wel goed in het volkletsen van een paar kantjes
omdat hun, door die grootte, waarschijnlijk niet goed weten hoe hun bedrijf helemaal in elkaar steelt! wel in hoofdlijnen, maar niet op de lagere niveaus...quote:Op woensdag 17 december 2008 19:26 schreef RiKe het volgende:
Waarom zou je een bestaand groot bedrijf uit moeten leggen hoe hun bedrijf in elkaar steekt bijv?![]()
Oh no.....YOU'RE ONE OF THEM!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat hun, door die grootte, waarschijnlijk niet goed weten hoe hun bedrijf helemaal in elkaar steelt! wel in hoofdlijnen, maar niet op de lagere niveaus...
ik was m'n school z'n denkwijze aan 't af zeiken en jij gaat hun verhaal ondersteunenquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:37 schreef RiKe het volgende:
Het is nu 1 grote bouwput, ik studeer dit jaar af en ga daarna nog 1x terug naar het terrein..om te filmen hoe de sloopkogel er doorheen gaat
quote:Op woensdag 17 december 2008 20:05 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Is nog niet uit maar het is nu al een helden release!
Zit veel meer op deze te wachten:quote:Op woensdag 17 december 2008 20:05 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Is nog niet uit maar het is nu al een helden release!
quote:Op woensdag 17 december 2008 20:12 schreef RiKe het volgende:
[..]
Zit veel meer op deze te wachten:
rammen!
Volgens mij ben je het met me eensquote:
Marlon S Meets Digital Punk = heldenquote:Op woensdag 17 december 2008 20:14 schreef RiKe het volgende:
[..]
Volgens mij ben je het met me eens
edit: betere kwaliteit gevonden!
Nou om je helemaal door t dak te laten gaan dan...quote:Op woensdag 17 december 2008 20:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Marlon S Meets Digital Punk = helden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik de enigste die daar steeds maar weer Daktari leest?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:22 schreef ReMcOrE het volgende:
... Darqtai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |