Nou opzich niks... maar de echte bedoeling van mixen is natuurlijk het laten overgaan van het ene in het andere nr zonder dat het echt opvalt. Eventueel eerder al wat vocals laten horen, beats loopen en dan langzaam, erin mixen etc...quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen mixen (als in intro gelijk met outro) en het gebruiken van de crossfader dan??
ja echte dj's doen altijd 3 platen vtvoren al tunes alten horen, cue points erin, effecten, stukjes loopen, alles aan de hand, babbels heeft gewoon intro/outro werk geleverd, dus geen fratsen dat scheeltquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen mixen (als in intro gelijk met outro) en het gebruiken van de crossfader dan??
LeonH = DJ Corleonequote:Op dinsdag 16 december 2008 16:05 schreef ElDani het volgende:
[..]
Stond in de vorige topics, moet je even terugzoeken. Ik heb trouwens tijd om het nu even te fixen.
[..]
Her Voice Remix op de nieuwe Wildstylez site, op 1 in zijn top 10
Ik heb de DJ-namen van een hoop nog niet, is wel makkelijk om dat even te vermelden, dan kan ik het bij het formulier zetten..
ik doe ook niet moeilijk, ik mix ook met de intro-in-de-outro-stijlquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:25 schreef HarryVanDeTap het volgende:
babbels heeft gewoon intro/outro werk geleverd, dus geen fratsen dat scheelt
Repack is een internet naam voor een corrupte file in een download. Hij word dus opnieuw ingepakt, repacked dus. Helaas zie ik iedereen de term gebruiken bij Spacer, omdat de WEB versie dat had. Het is dus gewoon de WEB-versie van spacer, dus je kan de term Repack weghalenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:14 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Yearmix setje af:
15: Frontliner - Spacer (repack)
Haha oke, ikke niet wist!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:32 schreef ElDani het volgende:
[..]
Repack is een internet naam voor een corrupte file in een download. Hij word dus opnieuw ingepakt, repacked dus. Helaas zie ik iedereen de term gebruiken bij Spacer, omdat de WEB versie dat had. Het is dus gewoon de WEB-versie van spacer, dus je kan de term Repack weghalen.
offtopic: geeft wel aan waar je hem vandaan hebt haha.
Proppurt-midjes-mixen-stijl?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:37 schreef Da_Ripper het volgende:
alleen de herkenbare refreintjes.
Zelf probeer ik ook zo deze mix in elkaar te zetten
Klassiekerquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:32 schreef ElDani het volgende:
[..]
Repack is een internet naam voor een corrupte file in een download. Hij word dus opnieuw ingepakt, repacked dus. Helaas zie ik iedereen de term gebruiken bij Spacer, omdat de WEB versie dat had. Het is dus gewoon de WEB-versie van spacer, dus je kan de term Repack weghalen.
offtopic: geeft wel aan waar je hem vandaan hebt haha.
faderflippen of mooie overgang is wel een verschil (niet altijd).quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat klopt dan wel met mijn idee dat faderflippen iets minder strak werkt dan een mooie overgang mixenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
faderflippen of mooie overgang is wel een verschil (niet altijd).
Jouw uitleg klopt helemaal maar ik bedoelde dat ik die fout al zovaak in tracklists heb zien staanquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:46 schreef ElDani het volgende:
mstx, wat is het dan precies? Me dunkt dat het zoiets was.. Het had in ieder geval niets met Spacer te maken.
opbouw van nederlands-italiaans vind ik niet echt zo passen. waarom zou je?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:46 schreef ElDani het volgende:
mstx, wat is het dan precies? Me dunkt dat het zoiets was.. Het had in ieder geval niets met Spacer te maken.
Overigens zit ik er aan te denken het criterium Orginaliteit eruit te halen, want dat hebben we toch wel redelijk besproken met de Tracklist en met overgangen etc??
Nu heb ik namelijk 6 beoordelingspunten:
Tracklist: de tracks los gezien
Opbouw: de opbouw van de set, van zacht naar hard, nederlands-italiaans etc etc.
Overgangen: het mixwerk tussen de tracks
Orginaliteit:
Xfactor: Heeft de set alles om DE set van het jaar te zijn
Overige dingen/Extra's: naam van de jaarmix, extra dingetjes tijdens tracks, zoals extra vocals en dergelijke
dj mystery is (ja echt) een coole duitser, met toch wel leuke releases. Pradera heeft dacht ik ook 1 of 2 releases op zijn label gedaan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:11 schreef DJ_ het volgende:
DJ mystery - Industry
geen bekende DJ voor mij , maar het nummer is toch best lekker
voral vanaf 4min , het is wel een beetje soft maar toch
RiKe.. Noordwijk toch??quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:11 schreef DJ_ het volgende:
DJ mystery - Industry
geen bekende DJ voor mij , maar het nummer is toch best lekker
http://poll.dezeserver.nl/index.cgiquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:21 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Hoe maak je hier een poll....?
Vind die, die nu op de q-dance site staat eigenlijk wel eens interessant om hier te posten...
Klopt helemaal!quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:25 schreef ElDani het volgende:
[..]
RiKe.. Noordwijk toch??
Ik handbal in Noordwijkerhout, dus misschien kan ik daarna nog langskomen, denk het alleen niet, want moet nog naar Hillegom dan! Wel leuk dat je zo in de buurt staat!
Tijdens sets van de andere dj's....nee (op LinQ na, daar draai ik mee samen in De Bob).quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:37 schreef ElDani het volgende:
Misschien moet ik ook eens proberen daar te gaan staan. Maar mijn vraag: is het volle bak dan op Dinsdag daarzo?
Ja de mijne, maar ik heb me teruggetrokken uit de yearmix contest.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:37 schreef de_huig het volgende:
even voor mn eigen administratie..ik heb nu mixjes van:
barthoofd
boy
crusty
eldani
babbels
en partyanimal87
En de mix van NLS (was die nou ook bedoeld voor de contest of puur voor entertainment?)
mis ik er?
sfeer maken doe je grotendeels zelfquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:42 schreef ElDani het volgende:
Ik zit aan die Outland editie te denken.. Ben alleen bang voor een hoop gedoe net zoals velen vertelden rond Thrillogy, alleen maar van die stoere stilstaanjongetjes.
Vergeet het geluid niet!quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:58 schreef ElDani het volgende:
Op sich is het verder qua line-up een toppertje:
Zany
Donkey Rollers
Showtek
Neophyte
Noisecontrollers
Zatox
Jowan
The Pitcher
DV8
20 euro.. Prima dus!
Net als jouw set! Deed het goed tijdens het sporten, lekker doorknallen. Netjes gemixt ook allemaal, overgang van Voodoo naar uuuhh Zanzarismo (weet niet zeker) viel me vooral op. Maar weet niet meer naar welke track dat overging.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:06 schreef ElDani het volgende:
Hij klinkt in ieder geval best lekker!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:20 schreef nattermann het volgende:
Lees net op de site van fusion of sound dat 8 februari eindelijk weer eens hardstyle is hier in het mooie Limburg
dit nummer is ook zeker niet verkeerdquote:
Ga je ook eigen nummers er in verwerken eigenlijk? Zou wel tof zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 00:05 schreef LeonH het volgende:
morgen even mijn setje nog terugluisteren op de overgangen en als alles in orde is staat hij er voor morgenavond 24.00 uur op. zo niet.. dan niet
Zany @ Matrrixx wordt hem hier wel als ze op mn werk niet te moeilijk doenquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:27 schreef LeonH het volgende:
[..]
Peppermill. Dan maar hopen op de kleine zaal... dat is nog enigszins geschikt voor hardstyle
of de week ervoor gewoon naar the matrixx
quote:Op woensdag 17 december 2008 08:23 schreef mstx het volgende:
ik ben net wakker , ik denk ik meld het even.
quote:
thnx for the updatequote:Op woensdag 17 december 2008 08:23 schreef mstx het volgende:
ik ben net wakker , ik denk ik meld het even.
origineel kan ik nog steeds goed waarderen (Alpha2 op Qlimax 2006)quote:Op woensdag 17 december 2008 10:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
B1. Brainkicker - Metal Licker (Kayem & Likquid Remix)
denk dat die mij ook tegen gaat vallen, vinyl vanavond thuis ff binnenhalen... zag ook de nieuwe Dutch Master staan, ben wel nieuwsgierig, daar waren veel mensen erg positief over!quote:Op woensdag 17 december 2008 10:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
En daarna wil ik even zeggen dat ik die nieuwe headhunterz relase matig vind, say my name klote vocal en blijft voor mij gewoon een rock civilisation kloon. The Lost soul is aardig maar ook neit heel bijzonder.
nope doe ik niet. Doe ik komende tijd gewoon even in mijn eigen sets en podcasts dus niet in de jaarmix.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:12 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ga je ook eigen nummers er in verwerken eigenlijk? Zou wel tof zijnmaar kan me ook zo voorstellen dat je t niet doet, maar van mij mag je
wat zit erop?quote:
Rookworstquote:
heb ik net gedaan. lekker! 2 tijgerbollen met een plakje gebakken pasteiquote:Op woensdag 17 december 2008 11:06 schreef mstx het volgende:
Ik ga nu een boterham opeten.
quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
want Rookworst zonder R is ook worst
die mop was maandag in man bijt hondquote:Op woensdag 17 december 2008 11:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
Rip heeft helemaal niks in te brengen!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
zullen we nu weer ontopic gaan voordat Rip boos wordt
Hij klinkt heerlijk op haar site!!quote:Op woensdag 17 december 2008 10:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zatox pres. Vyolet - Master & Slave
Wicked Records / WKD1081
A1 Master And Slave (Zatox Mix)
B1 Master And Slave (Original Mix)
Eenschquote:En daarna wil ik even zeggen dat ik die nieuwe headhunterz relase matig vind, say my name klote vocal en blijft voor mij gewoon een rock civilisation kloon. The Lost soul is aardig maar ook neit heel bijzonder.
en dan ga ik nu ontbijten
maar wel laat, ik had om 07.30 het ontbijt al achter de kiezenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:34 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Eigenlijk ontbijten we zo toch nog een beetje samen he!
Dat was mijn ontbijtquote:Op woensdag 17 december 2008 11:46 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Waar is de tijd dat mensen gewoon wat snijleverworst, hagelslag, pindakaas op hun brood deden...
ik heb worst, hagelslag, pasta, vruchtenhagel en gestampte muisjes op m'n boterhammetjesquote:Op woensdag 17 december 2008 11:46 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Waar is de tijd dat mensen gewoon wat snijworst, hagelslag, pindakaas op hun brood deden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |