SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Godvergeten gekleurde kk choco's in mijn hagelslag.
Klacht: Marketinglul die er niks van snapt.
Klacht: Mensen die wel vrolijk worden van gekleurde chocolaatjes in hun hagelslag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
quote:Op maandag 15 december 2008 10:41 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Dat werkt toch ook godverdomme niet. Koop je een pak hagelslag zitten er van die kleine gekleurde graf chocolaatjes in, waardoor de hagelslag er niet goed uit kan en ik elke keer met me vinger in de opening zit te pulken. Uiteindelijk trek je het pak iets verder open en kun je niet meer fatsoenlijk doseren.
Welke marketinglul bedenkt die hoeretroep... Kan me niet voorstellen dat er mensen vrolijk worden van die chocolaatjes.
Voor de stukken verdriet die hbo doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Godvergeten gekleurde kk choco's in mijn hagelslag.
Klacht: Marketinglul die er niks van snapt.
Klacht: Mensen die wel vrolijk worden van gekleurde chocolaatjes in hun hagelslag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ervan uitgaande dat je niet oplette toen je het pak kocht, is het gat niet groot genoeg dan???No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Voor de hagelslag wel, maar door die graf chocolaatjes niet.quote:Op maandag 15 december 2008 10:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat je niet oplette toen je het pak kocht, is het gat niet groot genoeg dan???
Maar had je wel die spionnen training gewonnen?quote:Op maandag 15 december 2008 10:46 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Voor de hagelslag wel, maar door die graf chocolaatjes niet.
Bewuste merk:![]()
[ afbeelding ]
Pak leeggooien op tafel, ff 3 minuten sorteren, terugstoppen???quote:Op maandag 15 december 2008 10:46 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Voor de hagelslag wel, maar door die graf chocolaatjes niet.
Bewuste merk:![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dergelijke topactie zat er niet bij. Terwijl zo'n spionnen actie natuurlijk iets is waar ik wel warm voor loop!quote:Op maandag 15 december 2008 10:47 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Maar had je wel die spionnen training gewonnen?
Pak leeggooien op tafel, ff 3 minuten sorteren, terugstoppen???quote:Op maandag 15 december 2008 10:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Pak leeggooien op tafel, ff 3 minuten sorteren, terugstoppen???
quote:Op maandag 15 december 2008 10:49 schreef WHATSHESAID het volgende:
Vroeger gingen de pakken Venz bij ons thuis anders wel 3 keer sneller op wanneer er funnies in zaten
quote:Op maandag 15 december 2008 10:49 schreef WHATSHESAID het volgende:
Vroeger gingen de pakken Venz bij ons thuis anders wel 3 keer sneller op wanneer er funnies in zaten
Misschien heb ik kwaadaardige funniesquote:Op maandag 15 december 2008 10:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Die funnies zitten ook in de vlokken maar bij mij blokkeren ze het gat niet, vreemd dat dit bij hagelslag wel zo is want je zou toch denken dat hagelslag fijner is dan vlokken, dus waarom verstoppen die funnies het gat van de vlokken niet?
Dat is bij de hagelslag ook niet zo, TS kan er dus idd niet mee omgaan.quote:Op maandag 15 december 2008 10:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Die funnies zitten ook in de vlokken maar bij mij blokkeren ze het gat niet, vreemd dat dit bij hagelslag wel zo is want je zou toch denken dat hagelslag fijner is dan vlokken, dus waarom verstoppen die funnies het gat van de vlokken niet?
Funnie+ hageslag = een dicht gatquote:Op maandag 15 december 2008 10:48 schreef controlaltdelete het volgende:
en toch is het zo. Ik heb geen problemen met de funnies in de vlokken. Ze gaan moeiteloos door het openingsgat zonder te blokkeren.quote:Op maandag 15 december 2008 10:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Funnie+ hageslag = een dicht gat
Funnie + vlokken... kan niet, daar is het gat te klein voor.
EN eens met de klacht.
Waarom die focking debielen daar nog steeds niet die opening iets groter hebben gemaakt .. ik weet het niet
Dat komt omdat het gat bij vlokken sowieso heul veel groter is dan bij hagelslagquote:Op maandag 15 december 2008 10:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
en toch is het zo. Ik heb geen problemen met de funnies in de vlokken. Ze gaan moeiteloos door het openingsgat zonder te blokkeren.
Ja dat probeer ik uit te leggen..quote:Op maandag 15 december 2008 10:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
en toch is het zo. Ik heb geen problemen met de funnies in de vlokken. Ze gaan moeiteloos door het openingsgat zonder te blokkeren.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |